צריכה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה
    טלי
    05/09/2014

    שלום,
    אני בת 34, מחלות רקע:
    קרישיות יתר הומוזיגוטית לפקטור II אחרי PE' TIA ו 4 DVT.
    מטופלת בקסרלטו 20 מ"ג.
    תת פעילות בלוטת התריס מטופלת בסינטרואיד.
    כולסטרול גבוהה מטופלת בקרסטור 40 אזיטרול 10.
    יש לי פילטר בוריד הראשי IVC filter שהוחלט להשאיר אותו קבוע.
    בנוסף יש לי PFO דו צדדי (שנט מימין לשמאל ומשמאל לימין) קטן והוחלט לא לסגור אותו.
    הבעיה כעת:
    מזה כשבועיים שיש לי דופק לא סדיר שבא והולך מלווה בחולשה לעתים פרא עילפון זה מגיע משום מקום בין בשכיבה בין בהליכה/נהיגה וכו.
    אמש הייתי אצל הרופא משפחה שעשה לי מיד אק"ג שיצא תקין (חשתי טוב בזמן הבדיקה)
    והפנה אותי במקביל להולטר לב וביום שלישי יש לי תור להרכיב את המכשיר.
    באבחנה הוא רשם: פלפטציות.
    היום אני חשה כי האי סדירות גבוהה ממה שהיה עד עכשיו ממש רועד לי הגרון ואני לא יודעת מה לעשות האם להמתין?? האם לחכות?? והאם יש מקום לדאגה.
    נא עזתכם
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    05/09/2014

    כדי לאבחן את הבעיה יש לתעד קצב לב בזמן סמפטומים.
    אם הסמפטומים מופיעים כל מספר דקות כדאי לפנות למוקד רפואי כמו טרם או מיון לניתור אקג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו