מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החסרת פעימהlibon02/12/2014
אני סובלת מפירפור פרוזדורים כרוני , מטופלת בפרופקס ,ואספרין עברתי בשנה שעברה אבלציה בבלוטת התריס , אבל זה לא פתר את בעית הפרפורים , אני עדיין מקבלת מידי כמה חדשים אבל מאוד קצרים , אולם בחדשים האחרונים הופיעה לי הקדמת פעימה , שאינה חדשה עבורי מהיותי נערה אני סבלתי מזה . זה מופיע במשך ימים ארוכים לא סדיר ומאוד מחליש .(זה לא פירפור ) שמתי לב שזה קשור לעייפות ולעצבנות . בעבר הייתי יוצאת להליכה מהירה וזה היה עובר .
בחדשיים האחרונים זה ממש מטרד , הוספתי בהתיעצות גם 2.5 מג' קרדילוק אבל זה גם לא תמיד עוזר .
האם זה מעיד על החמרה במצבי ? אני בת 58 .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החסרת פעימה - תגובה
פרופ` דוד רוט02/12/2014פעימות מוקדמות הן תופעה שפירה ושכיחה שאינה סימן להחמרה במצב.
השאלה היא האם באמת מדובר בפעימות מוקדמות. לא ניתן לאבחן זאת בודאות על ידי תאור התחושה בלבד. יש לתעד קצב לב בזמן התחושה. לשם כך יש לבצע בדיקת הולטר למשל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעילות גופנית ופירפור פרוזדורים ,
שגב04/12/2014או פעימות מוקדמות.
גם אני סובל מ-2 ההפרעות הנ"ל,מטופל בקרדילוק ובטמבוקור,הלכתי בעבר בגלל י.ל.ד ואני ממשיך ללכת בעצת ד"ר רוט כשהתחילו ההפרעות בקצב הלב ,
מסתבר שעצת הד"ר נכונה ומועילה,בימים שאני הולך ,לא מופיעות פעימות מוקדמות ואני אף יכול לרדת במינון התרופות בימים שאני מבצע הליכה ,
לדעתי -לא צריך ללכת מהר ולא יותר משעה(אני יותר משעה בכל פעם-לשמירה על המשקל)מציע לך להתייעץ עם הקרדיולוג המטפל לגבי קצב ומשך ההליכה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



