צריבה נוספת?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריבה נוספת?
    יוגב
    01/01/2015

    שלום רב,
    לפני כ- 4 שנים כתוצאה מ- SVT עברתי צריבה. בחודשים שחלפו מאז הצריבה, ההתקפים המשיכו ובכל פעם גרמו לי לסחרחורות ותחושה של רגע לפני התעלפות. כתוצאה מכך הוחלט לבצע את ההליך בשנית, אך בפעם השניה לא מצאו דבר.
    בשנים שחלפו מאז ההפרעה לא חזרה עד לפני מספר ימים.
    לפני מספר ימים עברתי התקף חמור של פעימות מהירות שנמשך שעתיים. הרגשתי מסוחרר והיו לי כאבים בחזה (גם אחרי ההתקף). יש לציין שזה קורה לי רק אחרי שאני אוכל ושותה קוקה-קולה מהר מיד אחרי האוכל. מאז אני חושש לאכול ולשתות שמא ההתקף יחזור. האם ייתכן שאני זקוק להליך ניתוחי נוסף? האם יתכן שהבעיה שהיתה לי חזרה?...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריבה נוספת?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריבה נוספת? - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    01/01/2015

    לפני שמנסים לבצע אבלציה (צריבה) נוספת צריך לתעד קצב לב בזמן סמפטומים וזאת כדי להוכיח שהתחושות שלך אכן נובעות מהפרעת קצב. אחרת נסיון אבלציה שלישי עלול להסתיים כמו השני. לשם תעוד קצב לב בזמן סמפטומים יש מכשירים הנקראים
    EVENT RECORDER שניתן לקבל למשך חודש עד 3 חודשים
    פנה לקרדיולוג שלך בקשר לכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו