דופק מהיר- 152 פעימות בדקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק מהיר- 152 פעימות בדקה
    יהודית גינת
    05/01/2015

    בחודש האחרון בהפרש של שבועיים מהתקף להתקף, היה לי דופק של 152 פעימות לדקה, 2 כדורי פרולול גרוסים (10 מ"ג) כל אחד, לא עזרו. שח"ל הגיע ונתנו לי דרך הווריד 6מ"ג ועוד 6 מ"ג של אדונזיל. ורק אז הדופק חזר לנורמה. עלי לציין כי בשלוש השנים האחרונות קרו מספר ארועים של דופק מהיר כנ"ל, שעברו בעזרת שיעול חזק ותרגיל של דחיפות בטן (בדומה למצב של עצירות) , לפי הנחיות הקרדיולוג, קיבלתי את הפרולול הנ"ל רק בעת התקף, וכאמור העירוי לווריד שבוצע ע"י שח"ל (עשיתי מינוי לפני כשנה) שעזר. מה עושים עכשיו? האם המצב המתואר לעיל מסוכן? האם הפתרון במצב כזה הוא אבלציה או טיפול תרופתי קבוע? אני בת 63 ולוקחת לוסטרל 50 מ"ג ופרבסטטין 20 מ"ג באופן קבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק מהיר- 152 פעימות בדקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק מהיר- 152 פעימות בדקה - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    05/01/2015

    נראה שמדובר בהפרעת קצב מסוג SVT. ברוב המקרים הפרעות הקצב האלו אינן מסוכנות. הטיפול המקובל הוא אכן לרוב ע"י אבלציה. האם נעשה תרשים אק"ג בזמן ההתקף? אני מציע להבדק ולהתיעץ עם רופא מומחה בתחום (אשמח לראותך אם תרצי). כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו