מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פרפור פרוזדוריםאיציק18/02/2015
שלום רב לרופאים הנכבדים.
אני בן 57 שסובל מפרפור פרוזדורים התקפי. (AF) אחת לשנה בערך. בריא בד"כ ללא גורמי סיכון. מטופל בשיטת PIL IN THE POKET. בעת ההתקף לוקח כדור ריתמיקס
אחד בבית ועוד 4 כדורים בחדר מיון. לאחר 5 שעות ההתקף עובר. יש לציין שהדופק מגיע ל- 155 פעימות. בפעם האחרונה שהייתי בחדר מיון, אמר לי הרופא שאני יכול להישאר
בבית ולקחת את כל הכדורים בבית ולא לבוא למיון. אם הדופק לא יחזור לסינוס לאחר
מספר שעות, אוכל לגשת לחדר מיון. האם נכון לשמוע לעצתו, והאם יש מכשיר שבו אוכל
לדעת אם הדופק חזר לסינוס, דוגמת המוניטור. או שמספיק בבדיקת הדופק ביד והרגשה
כללית.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרפור פרוזדורים - תגובה
פרופ` דוד רוט18/02/2015לפי דברך אתה לוקח 150 מג ריתמקס בבית ועוד 600 מג בבית החולים. מינון של 600 מג בתוך 5 שעות (או אף 750מג אם מוספים את הכדור מהבית) הוא מינון גבוה מאד ועלול לגרום בעצמו להפרעות קצב או הולכה, לכן אני לא ממליץ להשאר בבית ולקחת מינון כזה. הרבה יותר בטוח לעשות זאת במיון תחת ניטור קצב לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרפור פרוזדורים
איציק18/02/2015האם אני יכול לקחת שני כדורי ריתמיקס ולהמתין, ובכך להקטין את רמת הסיכון, ובמידה וההתקף לא יחלוף לאחר מספר שעות אלך למיון. אני רוצה לחסוך את הסיוט בחדר מיון.
פשוט לא עושים עמי שום דבר, למעט מוניטור, ואני מחכה שההתקף יחלוף.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרפור פרוזדורים - תגובה
פרופ` דוד רוט18/02/2015שני כדורים ניתן לקחת במידה ולא לקחת ריתמקס במהלך 8 השעות הקודמות. מינון יותר גבוה מצריך ניתור קצב לב במיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיציק-בדוק עם רופאך לעבור מריתמקיס
שגב21/02/2015לטמבוקור.
לפי כתבה של ד"ר אילן קיציס ,קרדיולוג בכיר בביה"ח איכילוב באחד הפורומים,השפעתו של הטמבוקור טובה מהריתמיקס,לכן מציע לבדוק עם רופאיך החלפת הריתמיקס בטמבוקור ולא להגיע לכמויות גדולות של ריתמיקס .
בכתבה ובהסבר בבביקור אצלו מפרט ד"ר קיציס שבמידה ומרגישים התקף של פ"פ,למרות שנלקחה המנה שקבע הקרדיולוג,לוקחים מנה כפולה של טמבוקור וממתנים להיפוך הסינוס,(פעמיים זה לקח לי שעה להיפוך הסינוס ואחר כך שעתיים).
כדי למנוע את ההתקפים בכלל ,הכפיל לי קרדיולוג אחר את המינון היומי.
לכן מציע לך להתייעץ עם הרופא שלך ,אולי תמנע מעצמך כמויות גדולות של ריתמיקס וריצה לבית החולים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



