פרפור פרוזדורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרפור פרוזדורים
    איציק
    18/02/2015

    שלום רב לרופאים הנכבדים.
    אני בן 57 שסובל מפרפור פרוזדורים התקפי. (AF) אחת לשנה בערך. בריא בד"כ ללא גורמי סיכון. מטופל בשיטת PIL IN THE POKET. בעת ההתקף לוקח כדור ריתמיקס
    אחד בבית ועוד 4 כדורים בחדר מיון. לאחר 5 שעות ההתקף עובר. יש לציין שהדופק מגיע ל- 155 פעימות. בפעם האחרונה שהייתי בחדר מיון, אמר לי הרופא שאני יכול להישאר
    בבית ולקחת את כל הכדורים בבית ולא לבוא למיון. אם הדופק לא יחזור לסינוס לאחר
    מספר שעות, אוכל לגשת לחדר מיון. האם נכון לשמוע לעצתו, והאם יש מכשיר שבו אוכל
    לדעת אם הדופק חזר לסינוס, דוגמת המוניטור. או שמספיק בבדיקת הדופק ביד והרגשה
    כללית.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרפור פרוזדורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפור פרוזדורים - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    18/02/2015

    לפי דברך אתה לוקח 150 מג ריתמקס בבית ועוד 600 מג בבית החולים. מינון של 600 מג בתוך 5 שעות (או אף 750מג אם מוספים את הכדור מהבית) הוא מינון גבוה מאד ועלול לגרום בעצמו להפרעות קצב או הולכה, לכן אני לא ממליץ להשאר בבית ולקחת מינון כזה. הרבה יותר בטוח לעשות זאת במיון תחת ניטור קצב לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפור פרוזדורים

    איציק
    18/02/2015

    האם אני יכול לקחת שני כדורי ריתמיקס ולהמתין, ובכך להקטין את רמת הסיכון, ובמידה וההתקף לא יחלוף לאחר מספר שעות אלך למיון. אני רוצה לחסוך את הסיוט בחדר מיון.
    פשוט לא עושים עמי שום דבר, למעט מוניטור, ואני מחכה שההתקף יחלוף.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפור פרוזדורים - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    18/02/2015

    שני כדורים ניתן לקחת במידה ולא לקחת ריתמקס במהלך 8 השעות הקודמות. מינון יותר גבוה מצריך ניתור קצב לב במיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאיציק-בדוק עם רופאך לעבור מריתמקיס

    שגב
    21/02/2015

    לטמבוקור.

    לפי כתבה של ד"ר אילן קיציס ,קרדיולוג בכיר בביה"ח איכילוב באחד הפורומים,השפעתו של הטמבוקור טובה מהריתמיקס,לכן מציע לבדוק עם רופאיך החלפת הריתמיקס בטמבוקור ולא להגיע לכמויות גדולות של ריתמיקס .
    בכתבה ובהסבר בבביקור אצלו מפרט ד"ר קיציס שבמידה ומרגישים התקף של פ"פ,למרות שנלקחה המנה שקבע הקרדיולוג,לוקחים מנה כפולה של טמבוקור וממתנים להיפוך הסינוס,(פעמיים זה לקח לי שעה להיפוך הסינוס ואחר כך שעתיים).
    כדי למנוע את ההתקפים בכלל ,הכפיל לי קרדיולוג אחר את המינון היומי.
    לכן מציע לך להתייעץ עם הרופא שלך ,אולי תמנע מעצמך כמויות גדולות של ריתמיקס וריצה לבית החולים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו