אשמח אם תוכלו לפענח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח אם תוכלו לפענח
    נינה
    01/04/2015

    שלום.אמא שלי עברה אקו לב לאחר שהתגלה אצלה פרפור פרזדורים (גילו אינו ידוע).
    אשמח אם תוכלו להסביר לי עד כמה מצב קשה (תור לקרדיולוג הוזמן לעוד חודש ואני מאוד דואגת ):

    חדר שמאל תקין בגודלו ובתפקודו בגבול תחתון של נורמה
    הפרעה דיאסטולית-פרפור
    היפורטרופיה-אין
    עליה שמאלית מורחבת במידה בינונית
    חדר ימין תקין
    עליה ימנית -מורחבת
    מסתם מיטרלי-הסתיידות של טבעת המסתם,דלף בינוני
    מסתם אאורטלי-מסוייד ללא היצרות
    מסטם טריקוספידלי-דלף קל-בינוני
    מסתם ריאטי תקין
    לחץ ריאטי-מוגבר במידה קלה -בינונית
    אאורטה לא מורחבת
    וריד נבוב התחתון 22 מ"מ,עם תמט נשימתי לא משמעותי.הרחבה של ורידי הכבד.

    אני מבינה מוגבלות של הפורום,אבל דואגת מאוד ורציתי לדעת האם מדובר באי ספיקה לבבית ואם כן-עד כמה היא קשה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח אם תוכלו לפענח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח אם תוכלו לפענח - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    01/04/2015

    אי ספיקת לב היא אבחנה קלינית שדורשת בדיקה גופנית על ידי רופא.
    אקו לא מאבחן אי ספיקת לב אלא יכל להסביר סיבה לאי ספיקת לב אם קיימת.
    האקו שתארת מראה תפקוד לב בגבול הנורמה בנוכחות פרפור פרוזודרים ובנוסף מחלה מסתמית לא קשה. כלומר אין ממצא שמחייב פעולה מידית.
    על אמך להגיע לקרדיולוג עם תוצאות האקו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו