מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תודה על התשובה ועוד שאלהנינה01/04/2015
רופא משפחה ממליץ לקחת דיגוקסין להאטה בקצב הלב (האמא שלי בת 84 ושמעתי שדיגוקסין פחות בטוחה בגיל זה) , הוא גם אמר שאם יהיו תופעות לוואי כמו דופק איטי-להפסיק את הדיגוקסין,רציתי לשאול -האם כדאי לדבר עם רופא המשפחה על החלפת הטיפול, לקרדילוק ( ההתור לקרדיולוג בעוד חודש ואני לא רוצה שהיא תשאר ללא טיפול) לדוגמה?ועוד שאלה -קרדיולוג בעבר המליץ לאימא טיפול באליקוויס 2.5 מ"ג פעמיים ביום ,האם לאור תוצעות של אקו לב (מפורטות בשאלה קודמת ) כדאי לדבר עם רופא משפחה על חלפת הטיפול לקומדין ?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה על התשובה ועוד שאלה - תגובה
פרופ` דוד רוט01/04/2015דיגוקסין פחות מומלץ לנשים מעל גיל 80 במיוחד אם תפקוד הכליה מופחת.
לגבי אלקוויס לעומת קומדין: האליקוויס הוכח כיותר בטוח מבחינת הסכנה לדמם ויותר יעיל מבחינת מניעת ארוע מוחי לכן אם הקרדיולוג שבדק את אמך המליץ עליו כדאי לקבל את המלצתו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטינה-סליחה שאני מתערב,למה רופא -
שגב08/04/2015משפחה?,בבעיות לב מטפל קרדיולוג,מה זה תור עוד חודש???,אם יש בעיה,מחפשים קרדיולוג אחר שהוא פנוי,או נכנסים לרשימת ממתינים למקרה שתור מתפנה,או מתקשרים למוקד כל יום ובודקים ביטולים ונכנסים במקומם.
אישה מעל גיל-80 עם מחלת לב-לא תמתין חודש בגלל בעיות מנהלה.
רק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



