לחץ דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ דם
    לימור
    07/04/2015

    דר שלום
    אני בת 41 עם לחץ דם נוטלת 50 מ"ג לוסרדקס בבוקר ו 1.25 קרילוק ובערב שוב 1.25 קרדילוק.
    מפחדת מאוד ממדידות גם בבית. לפעמים כשמודדת הראשונה עולה ל 185/100 ואז אחרי דקה 150 ואז שוב יורד עש שמגיע ל 120 או 130.
    הולטר עשיתי גם שם יש קפיצות אבל אף אחת מהן לא הגיעה ל 180 ויותר .
    האם קפיצות כאלה שיורדות אחרי דקה שתיים מהוות סיכוון ומצריך שינוי טיפול?

    יש עודף משקל BMI30 /
    חייבת לציין שאני מרגישה את העלייה הגדולה של הלחץ דם ואז מגיעה נפילה סוג של התאוששות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    08/04/2015

    הדרך האמינה ביותר לבדוק אם לחץ הדם מאוזן היא על ידי הולטר לחץ דם. מדידות חד פעמיות עלולות להיות לא מדוייקות. לכן אם בוצע הולטר יש להתבסס על התוצאות שלו ולא על התוצאות של המדדידות הביתיות.
    אם ההולטר מראה לחץ דם מאוזן הטיפול התרופתי מספק. כדאי שתחזרי לרופא המפנה שיתרשם בתוצאות הבדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם קופץ

    שגב
    08/04/2015

    לענת שלום.

    אני לא רופא,אבל לצערי יש לי ניסיון ארוך עם ל.ד. לדעתי את מלחיצה את עצמך בזמן שאת מודדת לעצמך את לחץ הדם,
    את אומרת שאת מרגישה שהלחץ עולה,כמעט ואין אפשרות שאת תרגישי שלחץ הדם שלך עלה כי ללחץ דם אין סימנים(אלא בל.ד. ממאיר=ל.ד עם ערכים גבוהים מאוד).

    כנראה כשנדמה לך שלחץ הדם שלך עלה את נלחצת,את מודדת לעצמך ואז המתח כנראה גורם לקפיצות במדידות,

    כמו שענה לך פרופ' רוט,מה שקובע -זה התוצאות של ההולטר,אם גם שם התוצאות גבוהות,לא להסתפק ברופא המשפחה אלא להגיע לרופא מומחה ליתר לחץ דם,או למרפאת י.ל.ד. (לכל בית חולים יש מרפאה כזו)שם יערכו לך בדיקות מקיפות ע"י מיטב הרופאים .

    חוזר שנית-לא להסתפק בטיפול של רופא המשפחה,יש לנו רופאים מצוינים בארץ המומחים ל-י.ל.ד. ,,, צריך להגיע אליהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו