מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה מומלץ לאור תוצאות הולטר?פרופ` מיכאל אלדר21/05/2015
שלום דוקטור בבקשה מה אתה ממליץ לי לאור התוצאות האלו של בדיקת הולטר
Hotter ecg 13/3/15 : nsr 49-122/min,Averag 66,5 vpbs,3 apbs, one episode of susp 2nd degree avb (one ped p) versus non conducted escape atrial beat . No history of syncope. מה זה אומר בבקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות הולטר - תגובה
פרופ` דוד רוט23/05/2015ההולטר מחשיד להפרעת הולכה אך המפענח לא בטוח בכך. יש לחזור לקרדיולוג שיבחן את ממצא ההולטר ויחליט אם צריך ברור נוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך טיפול
חורי11/06/2015שלום רב אחרי הממצא של ההולטר הזה חזרתי על שתי הבדיקות אקו לב ומבחן מאמץ ושניהם היו טובים ותקינים. האקו היה כך its valve 2.3 , fs 37%,Ef 60% normal lv function , mild lae, mild mr , min pr.
ובדיקת מאמץ היויתה כך :
Treadmill :9:24 min ,Bruce 4 , pulse 175 94% , no evidence of ischemia or arrhythmia.
אז מה עליי לעשות עכשיו כי דאגתי ממצאי בדיקת ההולטר חשד להפרעת הולכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך טיפול - תגובה
פרופ` דוד רוט13/06/2015העובדה כי תפקוד הלב תקין לפי אקו ובדיקת המאמץ תקינה הן סימן טוב.
עליך לפנות לקרדיולוג עם תוצאות כל הבדיקות שיעריך את המצב ויחליט אם הממצאים מצריכים המשך ברור או שאין בכך צורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת הולטר שניה
חורי16/06/2015שלום לך פרופסור המון תודה לך על התגובות שלך ורציתי לדעת מה אתה ממליץ לי אחרי שעשיתי בדיקת הולטר שנייה אחרי שבבדיקה הראשונה הייתה שיש הפרעת הולכה להלן תמונות של תשובת הבדיקה וגם תשובתו של הרופא שלי . אני בן 34 נטל קרדיולוג 5 עקב paroxysmal atrial fibrillation אבל אחרי תשובת ההולטר בקש ממני להוריד לקרדיולוג 2.5 ולחזור לעשות עוד בדיקת הולטר אחרי שלוש שבועות אלו התשובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת הולטר שניה - תגובה
פרופ` דוד רוט17/06/2015לדעתי כדאי לנהוג לפי המלצת הקרדיולוג שלך ולחזור לביקורת אצלו עם ההולטר החוזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובת המפענח
חורי22/06/2015סליחה שכחתי להציג את תשובת המפענח
הנה זה שולח בתמונה
ומה שמעניין שכתוב בשעות הלילה -בוקר נצפו קטעים של 2nd degree av-block , חלקם מסוג 2:1 וחלקם מסוג atypical wenckebach , עם מרווחי R-R עד 2.0 שניות . בינתיים אני הורדתי מקרדילוק 5 לקרדיולוג 2.5. לפי בקשת הקרדיולוג שלי ובקש ממני לעשות עוד הולטר רק לאחר 3 שבועות . מה דעתך פרופסור
תודה מראש באמת תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובת המפענח - תגובה
פרופ` דוד רוט23/06/2015הדופק בלילה בזמן שינה, באופן תקין, נמוך יותר מאשר ביום. הפסקות דופק של 2 שניות אינן נחשבות למסוכנות במיוחד אם נטלת באותו זמן קרדילוק 5 מג. סביר שעם ירידת המינון ל 2.5 מג תמונת ההולטר תשתפר. לכן ממליץ שתמשיך במעקב לפי המלצת הקרדיולוג שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרבה תודה
חורי23/06/2015תודה פרופסור באמת מכל הלב אני גאה שיש לנו במדינה פרופסורים כמוך ומערכת בריאות מתקדמת כמו שיש לנו במדינה אלף תודות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובת הולטר אחרי שהורדתי קרדילוק.
חורי14/07/2015שלום פרופסור
להלן תוצאות בדיקת הולטר שלישית שעשיתי אחרי שהורדתי את מינון הקרדיולוג מ 5 ל 2.5 מצורף דף התוצאות
הקצב הבסיסי :סינוס
מהירות מינימלית : 60 ממוצעת לדקה .
מהירות מקסימאלית : 128 לדקה .
מהירות ממוצעת : 87 לדקה .
הפרעות קצב חדריות vpc's : נצפו סה״כ 2 vpc's במשך הבדיקה .
הפרעות קצב על חדריות apc's : נצפו סה״כ 2 APC'S במשך הבדיקה .
הפרעות הולכה : נצפו קטעים של 2nd degree av-block , מסוג 2:1 , עם מרווחי R-R עד 1.6 שניות , בשעה 21:06 בזמן שהייתי בחתונה של חבר במסיבה .
שינויים משמעותיים בקטע ST : לא נצפו
תלונות הנבדק :אין
הערות /סיכום :
נצפו קטעי sinus tachycardia במהירות עד 128 פעימות לדקה .
נצפה קצב בסיסי סינוס במהירות ממוצעת של 87 פעימות לדקה .
אני מרגיש יותר טוב שהורדתי את הקרדילוק ל 2.5 ואין לי דופק איטי עכשיו כמו שהיה ההולטר הקודם. לאור התוצאות האלו מה אתה ממליץ לי פרופסור.
תודה רבה . וסליחה אם אני מפריע הרבה אבל דאגתי הרבה לבדיקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי שהורדתי קרדילוק. - תגובה
פרופ` דוד רוט14/07/2015ההולטר מראה ממצאים דומים לבדיקות הקודמות אך בשל הורדת רמת הקרדילוק הקצב פחות איטי מבהולטר הקודם והפסקת הדופק המקסימלית 1.6 שניות לעומת 2.0 שניות בהולטר קודם. כלומר יש מגמת שיפור.
עליך לחזור לקרדיולוג שלך עם תשובת הולטר זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובת הרופא אחרי הולטר שלישי
חורי28/07/2015שלום פרופסור הרופא הקרדיולוג שלי ראה את התשובות האלו והוא רשם כך :
Holter Ecg 9/7/15 under cardiloc 2.5 mg*1: nsr 60-120/min, average 87, , 2apbs, episodes of 2:1 second degree Avb with r-r interval up till 1.6 sec (between 17:00-22:00 pm .
1.stop cardiloc
2. Repeat holter without cardiloc.
3. Consider EPS study (R/P conduction system disease- sss+AV node disease versus increased vagal tone and iatrogenic-cardiloc related. Had paf for which cardiloc was given ).
מה זה אומר בבקשה ואם אני מפסיק קרדיולוג 2.5 אני לא צריך כדור לדילול דם ?עד שאני אעשה עוד הולטר בלי קרדילוק בכלל . ולמה הוא צריך את ההולטר זה בלי קרדילוק מה הוא רוצה לראות .
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובת הרופא אחרי הולטר שלישי - תגובה
פרופ` דוד רוט28/07/2015הקרדיולוג ממליץ להפסיק קרדילוק ולחזור על הולטר כדי לראות אם הפרעת ההולכה תחלוף. אם אתה נוטל כדור נגד קרישה (דילול דם) צריך להמשיך אותו ללא שינוי. אין קשר בין הפסקת קרדילוק לדילול דם.
להבא כדאי שתשאל את הקרדיולוג שלך השאלות כאלה כאשר אתה יושב מולו בפגישה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות הולטר אחרונה בלי קרדילוק
חורי04/08/2015שלום פרופסור להלן תוצאות של הולטר שלישי שבצעתי אותו לפי בקשת הקרדיולוג שלי אחרי שהפסקתי קרדילוק 2.5 בכלל לשלושה ימים ולאחר מכן עשיתי הולטר .
הקצב הבסיסי : קצב סינוס
מהירות מינימלית : 59 ממוצעת לדקה .
מהירות מקסימאלית: 140 ממוצעת לדקה .
מהירות ממוצעת : 88 לדקה
הפרעות קצב חדריות vpc's : נצפה fusion beat .
הפרעות קצב על חדריות APC'S : נצפו סה״כ 4 APC'S במשך הבדיקה .
הפרעות הולכה :bradycardia second degree a-v block most probably vagal effect.
שינויים משמעותיים בקטע ST : לא נצפו
תלונות הנבדק : לא צוינו
הערות /סיכום :
נצפו קטעי סינוס אריתמטיקה ספורים עם מרווחי R-R עד 1.5 שניות .
בשעה 12:52 : נצפה קטע קצר של Sinus Tachycardia במהירות עד 140 פעימות לדקה .
מה דעתך פרופסור למרות אקו תקין ומבחן מאמץ תקין שעשיתי לפני חודש ימים מה עליי לעשות ומה משמעות של fusion beat . תודה מראש על העזרה פרופסור .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות הולטר אחרונה בלי קרדילוק - תגובה
פרופ` דוד רוט05/08/2015ההולטר לא מראה ממצאים משמעותיים. קצב הלב עלה כצפוי בשל הפסקת הקרדילוק. עליך לחזור לקרדיולוג שלך להערכה חוזרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)



