הפרעת קצב - דום סינוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעת קצב - דום סינוס
    שירה
    30/06/2015

    ד"ר שלום רב,

    לפני כשנה לערך התייעצתי עמך בפורום זה בענין דום סינוס 3.6 בזמן עירות שהתגלה אצלי באקראי בהולטר לב שביצעתי, כחלק מבירור בגלל זרמים/נימולים שחשתי בגל הגוף.

    נאמר לי אז כי הסימפטומים לא תואמים את הממצא, ונתבקשתי עקב הממצא לחזור על ההולטר לב שיצא לאחר מכן תקין, אקו לב תקין ובדיקת מאמץ תקין. כל זאת היה לפני כשנה לערך.

    ברצוני לציין כי יש לי באופן כללי לחץ דם נמוך, אך מכיוון שבשבוע האחרון יש לי מעין תחושת סחרחורת/עייפות/ תחושת ריחוף ולחץ הדם הראה לסירוגין 90/50, 120/70 אני חוששת שמא זה משהו שקשור להפרעת קצב.

    לציין כי מידי פעם יש לי תחושה של דופק מהיר למספר שניות בגרון/גורגורת שבא ונעלם לשבריר שניה וזאת לעיתים קרובות האם יש קשר להפרעת קצב?

    עוד לציין כי אבי קיבל התקף לב, אימי חולת לב מטופלת בכדורים ועברה שתי צינטורים ובכלל במשפחתי מחלת לב גם אחי והדודים מצד הן אבי והן אימי.

    לאף אחד מהם זה לא הפרעת קצב לב, אלא טרשת עורקים להבנתי.

    רציתי לשאול מה הבדיקות שעלי לבצע לדעתך כי אני די חוששת.
    רציתי לשאול לגבי לופ רקורד אני מבינה שאם אני מתחברת לזה אני צריכה ללחוץ כשאני מרגישה משהו, אך לא תמיד אני מרגישה משהו וכאמור בזמן שהיה לי דום סינוס בכלל ישנתי, אז מה הטעם בלהתחבר למכשיר שאני צריכה ללחוץ רק כשאני מרגישה משהו? שאלתי היא האם על מנת "לתפוס" את המצב "בזמן" אני חייבת ללחוץ על כפתור או שזה בכל מקרה מזהה אם קורה משהו? הכוונה לדום סינוס?

    מקווה שהסברתי את עצמי טוב.

    תודה מראש על תשובתך

    בברכהה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת קצב - דום סינוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת קצב - דום סינוס - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    30/06/2015

    קיים לופ רקורדר המקליט הן אוטומטית(קצב מהיר או אטי) ללא קשר לסימפטומים והן בלחיצה בזמן סימפטומים. מציע שתרכיבי מכשיר כזה והצורך בטיפול וסוג הטיפול יקבעו לפי הממצאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך

    שירה
    01/07/2015

    פרופסור שלום רב,

    תודה רבה על תשובתך.

    אך רציתי לשאול איך נקרא המכשיר? ושל איזה חברה ?

    אודה מאד על תשובתך האדיבה.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובתך חשובה לי - ממתינה לתשובתך

    שירה
    02/07/2015

    פרופסור שלום רב,

    בת 58.

    אם אפשר לשאול איך קוראים לל פ רקורדר שאתה ממליץ לי עליו ?

    כי כשאני מבררת אז נאמר לי שיש לופ רקורדר רק למצב שיש סימפטומים או למצב שאין סימפטומים, אך לא למצב של גם כשיש וגם כשאין סימפטומים ואני הייתי מעדיפה כמובן את הלופ רקורדר שאתה ממליץ עליו כי השבוע למשל אני עם סימפטומים כגון סחרחורת/ריחוף והזעה מידי פעם, אך מעדיפה גם לופ רקורדר גם כשאני לא מרגישה סימפטומים (עקב דום סינוס 3.6 שהיה מלפני שנה ויותר בהולטר אקראי שבוצע לי)

    רופא המשפחה אומר קודם תתחברי למכשיר כשיש לך סימפטומים לראות מה זה ואחר כך לעבור למכשיר שבודק גם שאין לך סימפטומים. האומנם?

    אנא עזרתך האדיבה!

    תודה מראש על סבלנותך!

    בכבוד רב ובברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו