דופק נמוך מאוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק נמוך מאוד
    שני
    20/07/2015

    שלום! אני בן 26. בריא בדרך כלל. הדופק שלי במנוחה הוא 46 בממוצע. יש לא מעט שעות ביום שאני נצמא על דופק 42-43. אני רזה מאוד. אוכל בריא. לאחרונה אני מרגיש מדי פעם סחרחורת. מאוד עייף משך כל היום. חסר אנרגיה לחלוטין. בדיקות אקו וארגומטריה והולטר לב בעבר היו תקינות. אבל אז הדופק שלי היה 56 ממוצע ולא הייתי כל כך עייף. שמתי לב שלחץ הדם שלי עולה כשהדופק נמוך יותר. בדרך כלל יש לי לחץ דם סביב 117- 76 אך כשהדופק יורד מאוד הלחץ דם הסיסטולי שלי מגיע ל- 130. האם ניתן לעשות משהו בכדי לעלות את הדופק? מדגיש שאני לא לוקח שום תרופה. מעולם לא לקחתי, חוץ מכדורים למיגרנות. תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק נמוך מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק נמוך מאוד - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    21/07/2015

    האם עשית בדיקת אקג? האם לבני המשפחה האחרים דופק נמוך? האם נבדקה פעילות בלוטת התריס? האם במאמץ הדופק עולה כראוי(רצוי לעשות מבחן מאמץ פורמלי). האם עשית בדיקת אקו?
    עם הבדיקות האלו כדאי שתפנה למומחה בתחום להערכת מצבך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו