לב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לב
    יוכבד
    24/08/2015

    שלום רב,
    אני בת 62. מזה 10 ימים יש לי פעימות לב מואצות של שניות ונעלמות. זה מביא אותי לתחושה שאני מניחה יד בחזה כל אימת שזה קורה, כ-3 פעמים ביום. התופעה הינה בעיקר בעת הליכה מהירה בבוקר בדרכי לעבודה ובחזרה. [הליכה של רבע שעה כל כיוון] . רצוני להוסיף כי אני סובלת מכולסטרול גבוה של 200 / הכולסטרול הרע ואני נוטלת סטטור 20. עד לפני 10 ימים לא נטלתי כדור על אף שהכולסטרול שלי גבוה מזה כ-6 שנים.
    האם פעימות הלב המואצות קשורות למצב השומנים.?
    אציין כי גובהי 1.60, משקלי 57 ק"ג. מלבד מיגרנות וכאבי ראש כרוניים כ-5 ימים בשבוע מגיל 14 ועד עצם היום הזה, אני בריאה. נוטלת אדוויל כמעט יום יום.
    רק בעוד כ-10 ימים אבצע א.ק.ג. על פי הפניה.
    האם יש סיבה לדאגה.
    המון תודה,
    ערב טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לב - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    26/08/2015

    בכולסטרול גבוה יש לטפל כדי למנוע טרשת עורקים והתקף לב.
    אין קשר בין כולסטרול גבוה לתחושה של פעימות לב- כדי לברר סיבה לתחושה של פעימות לב יש לעבור ברור הכולל בדרך כלל בדיקת הולטר קצב לב, בנוסף לאקג רגיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו