פעימות מוקדמות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעימות מוקדמות
    דני
    04/10/2015

    אני בן 60 , חווה פעימות מוקדמות בתדירות לא גבוהה מגיל 35 בערך. בחודשים האחרונים בעיקר בשעות הערב לאחר ארוחת ערב ובזמן מנוחה בלבד ,אני חש את התופעה לפרק זמן מסוים (בה והולך ) וזה מאד מטריד אותי . נטלתי לפני שנים רבות דרלין 10 מג ובשנים האחרונות אני נוטל בבוקר קרדילוק 5 מג . בדיקות דם תקינות לחלוטין (כולסטרול שומנים וכל השאר) הולטר מראה את התופעה בתדירות לא גבוהה(כך לדברי הקרדיולוג ) ,אקו לב וארגומטריה תקינים. אני עוסק בפעילות גופנית יום יומית (רכיבה על אופניים) . שותה קפה (כ-4 כוסות ביום). שאלתי רופאים יקרים :א) האם כדאי לעלות את המינון של הקרדילוק? ב)האם ניתן ליטול תוספת לפי צורך ? ג)האם להפסיק שתיית קפה לחלוטין? ד)מה מידת הסיכון של התופעה ככל שעולה הגיל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעימות מוקדמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    05/10/2015

    הסיכון לרוב נמוך מאוד. לא ידוע על קשר לקפה אך אתה יכול להפסיק לשתות לתקופה קצרה ולבדוק אם משפיע. ניתן להעלות מינון התרופה ביעוץ רופא המשפחה ולבדוק אם משפיע(רצוי שכל ניסוי יערך בנפרד). לא נהוג להוסיף טיפול בעת סימפטומים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו