דןפק מהיר מישיבה לעמידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דןפק מהיר מישיבה לעמידה
    מאיר
    17/11/2015

    בן 39 לאחר צריבה עקב svt בסיב ההולכה הנוסף.
    לאחרונה כאשר עובר ממצב של ישיבה / שכיבה לעמידה הדופק קופץ ל120 פעימות . וכאשר חוזר לישיבה הדופק יורד לסביבות 80 ובשכיבה אפילו ל60.
    רציתי לדעת מה יכול לגרום לזה. האם זה מסוכן עקב עמידה רבה בעבודה . לעיתים מרגיש גם מעין חוסר איזון או מצב שרוצה ליפול .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דןפק מהיר מישיבה לעמידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דןפק מהיר מישיבה לעמידה - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    18/11/2015

    הדופק אמור לעלות במעבר מישיבה לעמידה. עליה מוגזמת יכולה לשקף פעילות יתר של מנגנוני פיצוי (מערכת עצבים אוטונומית), ולעיתים התייבשות, אנמיה ועוד. בכל מקרה זה אינו מסוכן. חשוב לשתות הרבה בעיקר בקיץ ולהשתמש בגרביים אלסטיות בעיקר בחורף. אם הסימפטומים עדיין מפריעים כדאי להתיעץ עם רופאים מומחים בתחום (אלקטרופיזיולוגים או נוירולוגים המתמחים בבעיות במערכת האוטונומית) לגבי טיפול תרופתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו