קרדילוק בערב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרדילוק בערב
    לימור
    01/12/2015

    ד"ר שלום עשיתי הולטר לפני חודש
    147/100
    129/76
    166/90
    153/89
    158/95
    132/81
    136/89
    122/89
    125/79
    14 בלילה הם:
    124/81
    133/76
    133/79
    135/84
    154/89
    142/85
    145/83
    בערות שוב בבוקר:
    142/93
    142/85
    145/89
    139/89
    הרופא נתן לי לעשות בדיקת מעבדת שינה במעבדת שינה יצא ש 71% בלילה אני נוחרת ויש 25 פעמים דום נשימה חלקי שזה בטווח הנורמה ההמלצה לרדת במשקל.
    כשעשיתי את ההולטר הייתי עם 2.5 קרדילוק בבוקר ותוסף תזונה להורדת לחץ דם 1.
    לאחר ההולטר לקחתי כדור תוסף תזונה נוסף והמדידות ביום בבית תקינות.
    חזרתי לרופא מכיוון שהדופק שלי מאוד נמוך 52 ואני מרגישה לא טוב הוא אמר לי שהוא לא רוצה להוסיף לי כדורים ושארד במשקל ואת הקרדילוק העביר לערב בכדי שירידת הדופק לא תשפיע עליי ביום.
    האם זה בסדר לקחת קרדילוק בערב? האם צריך צום של כמה שעות לכך?
    ובנוסף האם לא היית משנה את הטיפול?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרדילוק בערב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרדילוק בערב - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    01/12/2015

    ניתן לקחת קרדילוק בערב.
    ההולטר מראה שיש לפחות חלק מהיממה לחץ דם גבוה. הסיבה יכולה להיות משקל עודף וגם דום נשימה משינה. ידוע כי ירידה למשקל תקין וגם טיפול בדום נשימה שניהם יכולים לשפר את איזון לחץ הדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו