דופק מהיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק מהיר
    שואלת
    06/12/2015

    שלום רב. בת 30. הדופק שלי עולה מהר מאוד אבל גם יורד במנוחה. בעקבות מספר מקרים בהם בזמן בדיקה רפואית נמדד דופק 130 ומעלה נשלחתי לעשות הולטר ואקו.
    הולטר ואקו יצאו תקינים לחלוטין. דופק נע בין 53 ל 158 ממוצע 90. בזמן ההולטר הייתי במנוחה עד פעילות קלה. (53 נמדד בזמן שהייתי ערה בישיבה)
    אני לא מרגישה את הדופק כשהוא גבוה. לפעמים קצת חולשה. לפעמים קצת כאבים קלים וחולפים בבית החזה לא בהכרח בדופק מהיר. הקרדיולוג אמר שאין שום צורך בטיפול. האם יש לכך השלכות כלשהן האם אפשר לשכוח מהעניין? האם פעילות קלה + סטרס יכולות להוביל לדופק 160? והאם כושר גופני יכול לשפר את המצב?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק מהיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק מהיר - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    06/12/2015

    קצב לב תקין ומהיר לרוב לא נובע מבעית לב אלא מגורם חיצוני כמו אנמיה, יתר תריסיות, חוסר חמצן בדם, מחלת חום, כאב, חרדה, מאמץ, כושר גופני לקוי ועוד. במידה ואחת הסיבות הללו גורמות לדופק מהיר יש לטפל בה. שיפור כושר עשוי בהחלט לעזור.
    תפקוד לב מופחת גם כן עלול לגרום לדופק מהיר אך אקו לב תקין שולל סיבה זו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו