דופק מהיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק מהיר
    Poogy
    27/01/2016

    שלום רב
    בן 58
    צמחוני
    רזה
    עוסק בפעילות ספורטיבית ( 2- 4 בשבוע)
    מעשן מעל קופסא ליום 40 שנה
    לא שותה משקאות אלכהלים
    2- 3 כוסות קפה ליום

    ל/ ד 110/70
    דופק במנוחה 60-70
    במאמץ ספורט הדופק חוזר לנורמה תוך 10 ד'
    נמצא במצבי מתח באופן תמידי
    ( בעבר חוויתי לא מעט התקפי חרדה )

    ב 5 שנים האחרונות נתקלתי 3 פעמיים בתופעה
    של עליה מהירה של דופק במנוחה ( 120-140 ) דופק סדיר !
    ללא כאב בחזה
    ללא קשיי נשימה
    מאין הרגשה של עקה בחזה
    אבל ללא כאבים ו/ או הקרנות למקומות נוספים
    ללא זיעה
    ללא חיוורון
    ללא סחרחורת
    ללא הרגשת בחילה או. צרבת
    חולשה קלה

    במדידדת ל/ ד. 180/110 שירד בהדרגה לנורמה לאחר כ - 40 ד' כולל לחץ דם שהתיצב ל 110/70 ( ללא תרופת הרגעה מכל סוג שהוא אלה ע"י נשימות. ודמיון מודרך )
    10 שעות לאחר הנ"ל ביצעתי פעילות מ אמץ ספורטיבי של עליה מהירה 150 מדרגות והכל היה תקין ל/ ד ודופק ( 65 לפני הפעילות .. 95 מייד לאחר הפעילות .... ו- 10 ד' לאחר מכן הדופק חזר ל 65)

    עשיתי א.ק.ג למחרת והכל תקין
    ארגומטריה לפני חצי שנה תקינה

    שאלות :
    1- יש מצב שהגוף / מוח זוכר מצבי מתח / כעס קיצוניים שהתרחשו כמה שעות לפני הארוע הנ"ל ופתאום הוא "נזכר להגיב בתופעות הנ"ל ?

    2- אם המצב הזה קורא לי בממוצע פעם בשנה וחצי זה צריך להדאיג אותי?

    פרופ' תיהיה סימפטי איתי ותיתן לי צפירת הרגעה

    בתודה מראש
    poogy

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק מהיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק מהיר - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    27/01/2016

    לא סביר שמדובר בתגובה לאירוע של מספר שעות קודם לכן. יתכן שזו תגובת חרדה?
    אם יש זמן ואפשרות, רצוי לרשום אקג בזמן האירוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השלמת מידע

    Poogy
    27/01/2016

    תודה על תשובתך המהירה
    כמו שכתבתי
    פעם בשנה וחצי ( בממוצע )
    אני חווה ת׳אירוע

    לא הבנתי איך אוכל לעשות א.ק.ג בזמן אמת אם האירוע הנ"ל מגיע out of the blue ?
    פעם בשנה וחצי ( בממוצע )

    אשמח לקבל עוד אפשרויות
    לפשר התופעה שהעלתי

    והאם באופן כללי המצב מדאיג ?( להזכירך : ה דופק הוא מהיר וסדיר ל/ ד גבוה מאד בזמן האירוע. .... ולאחר כחצי שעה הכל מתיצב וחוזר לנורמה ....( כ 3 מקרים בודדים כאלה ב 5 שנים האחרות)
    בתודה מראש
    Poogy
    Poogy

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השלמת מידע - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    27/01/2016

    יכול להיות שזה התקף חרדה. אם זה נמשך די זמן אתה יכול לזמן מד"א או לנסוע למקום הקרוב ביותר בו ניתן לרשום אקג (קופ"ח, חדר מיון, טר"ם וכיו"ב).
    על פניו אינו נשמע מדאיג אך כדי לאשר זאת יש לרשום אקג בזמן האירוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו