מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפרעות קצבזיו14/03/2016
שלום
לפני כחודש החלו כאבים במרכז החזה עם נטייה לצד שמאל. הכאבים גרמו לי ללכת לרופא משפחה ששלח אותי לאק"ג. באק"ג היו שינויים ומשם נשלחתי לביצוע אקו לב
האקו לב יצא תקין ובאותו מעמד עשו לי שוב אק"ג שיצא עם אותם שינויים של הבוקר . נשלחתי הביתה עם הוראה לקחת משככי כאבים. בפעם נוספת שהייתי במוקד לילה בגלל כאבים חזקים שוב בחזה אק"ג יצא שוב עם שינויים ואז נאמר לי שזה כנראה האק"ג שלי וזה עקבי בכל תרשימי האק"ג וכי עלי לבצע אק"ג במאמץ
לפני שבוע וחצי ביצעתי אק"ג במאמץ. סיימתי את הבדיקה ודווקא לאחר שהבדיקה נגמרה והייתי במנוחה פתאום תקף אותי כאב חזק מאוד במרכז החזה ומסתבר שהיו הפרעות קצב למשך זמן מה. הייתה לי סחרחורת ונשכבתי מיד וטשטוש ראיה אבל הכל הסתדר לאחר שהתאוששתי. הקרדילוג שראה אותי לאחר הבדיקה אמר שהוא לא חושב שיש לי בעיה בלב והוא לא מתרגש ממה שקרה. ליתר בטחון הוא ביקש להפנות אותי לביצוע אקו לב במאמץ והולטר של 24 שעות.
הוא אמר לי שאני גם בחרדה בגלל שזה קשור ללב ושאני צריכה להירגע במקביל.
שמתי לב שכשאני יושבת בעבודה, מול מחשב כלומר: ללא מאמץ ויש לי התקפי בלאגן בלב, משמע: פתאום לחץ כזה במרכז ושיבוש כלשהו בדופק ואז זה מסתדר. זה גורם לי כמובן ללחץ וסחרחורת באותו רגע. שאלותיי הן:
1. אני מאוד חוששת לבצע את האקו לב במאמץ שיש לי השבוע שמא יקרה לי שוב מה שקרה לי בארגומטריה. זה היה כואב ומפחיד מאוד
2. האם יכול להיות שלמרות הפרעות הקצב שנמצאו לאחר סיום הארגומטריה עדיין הקרדיולוג אומר שהוא לא דואג ולא חושב שזה משהו שקשור ללב ?
3. האם יכול להיות כל כך הרבה פעמים שאני מרגישה שהלב שלי (הדופק) משתבש במהלך היום ואין לי אוויר.
אני נורא נורא מפחדת שפתאום הלב יפסיק לעבוד ואקבל התקף לב או דום לב
מה דעתך
ברצוני לציין שאני בת 37 ביצעתי בדיקות דם שיצאו תקינות
tsh תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות קצב - תגובה
פרופ` דוד רוט15/03/2016תחושות כפי שאת מתארת יכולות לנבוע מסיבה אחרת שאינה לבבית. הקרדיולוג מבקש לבצע אקו במאמץ כדי לשלול אפשרות שכן מדובר בבעיה לבבית לכן כדאי לבצע את הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
זיו15/03/2016איזה בעיות אחרות למשל יכולות לגרום ללב שלי לרטוט ולגרום לדופק מהיר ואי סדירות
האם לא מסוכן לעשות בדיקת אקו לב במאמץ כשיש הפרעות קצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך - תגובה
פרופ` דוד רוט15/03/2016לעיתים סמפטומים כאלה נגרמים בשל רטט שרירים בבית החזה למשל ולא קשורים ללב כלל.
בדיקת אקו במאמץ מבוצעת בהשגחת רופא שיכל לאבחן ולטפל במידת הצורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



