הפרעת קצב לב+תבנית ברוגדה שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעת קצב לב+תבנית ברוגדה שאלה
    מיכל
    17/04/2016

    שלום,
    אני בת 32. לפני כחודש עשיתי הולטר 24 שעות ושם ראו שיש לי הפרעות בקצב לב. עשיתי גם אקו לב ושם ראו תבנית של ברוגדה. אני לא התעלפתי אף פעם ולכן הסיקו שאין לי את התסמונת רק את התבנית של ברוגדה. הדופק שלי איטי בד"כ- ממוצע 70-80. אני טופלת ביותירוקס בגלל תת פעילות בלוטת התריס,אבל אני מאוזנת.
    מדי פעם יש לי דפיקות לב חזקות (לא מהירות, אלא חזקות) ומדי פעם יש לי סחרחורות של 5 שניות לכל היותר(בלי קשר בין השניים).
    מה דעתך? האם יש צורך בבירור נוסף? האם יש מקום לדאגה לגבי הברוגדה?
    בתודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת קצב לב+תבנית ברוגדה שאלה - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    18/04/2016

    דפיקות לב חזקות אינן מדאיגות. לגבי הסחרחורת יש להבין למה בדיוק את מתכוונת. רצוי לראות מומחה להפרעות קצב שיבדוק נושא זה לעומק, וכן את תרשים האק״ג שהראה ברוגדה ואולי יעשה בדיקות נוספות (אם יהיה צורך)..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו