כדור דרלין בהריון במקום קרדילוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כדור דרלין בהריון במקום קרדילוק
    נופר
    28/06/2016

    שלום רב, אני בת 35 ונוטלת מזה מספר חודשים קרדילוק 2.5 מג בעקבות סינוס טרכיקרדיה ופעם אחת הייתה לי הפרעת קצב בחדרים שהגיעה ל170 דופק.
    אני רוצה להיכנס להריון והרופא המליץ לי על נאובלוק 25 מג פעמיים ביום. מאחר והכדור מתחיל ממינון של 100 מג וצריך לחצות את הכדור ל-4 המליצו לי על דרלין 20 מג פעמיים ביום. האם ניתן לקחת בהריון דרלין במינון שצייני או שכדאי לקחת נאו בלוק ולחלק אותו ל4? והאם המינון המקביל לקרדילוק 2.5 מג הוא 20 מג פעמיים ביום של דרלין?
    בתודה מראש
    רעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדור דרלין בהריון במקום קרדילוק - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    28/06/2016

    ניתן לקחת את שתיהן, אך ״בזהירות" במיוחד בשני השלישים האחרונים. דרלין היא בחירה טובה והייתי מנסה מינון של 10 מג פעמיים ביום ומנסה להסתפק בכך. אם ניתן, נסי להפסיק את הדרלין בהדרגה (להוריד ל 5 מג פעמיים ביום לשבוע ואז להפסיק) כמה שניתן מוקדם לפני מועד הלידה המתוכנן. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו