חוסמי בטא כטיפול ראשוני ליתר לחץ דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסמי בטא כטיפול ראשוני ליתר לחץ דם
    רוני
    09/12/2016

    שלום

    בן 40, יש לי עודף משקל (שכמובן אני מנסה לשפר), לא מעשן.
    לחצי הדם שלי משתנים, לפעמים תקין, לפעמים גבולי, ולפעמים גם גבוה.
    עד לא מזמן נטלתי לוסטרל (ssri) בגלל חרדה, אך הפסקתי את זה כי מאז שהתחלתי שימוש בלוסטרל עליתי הרבה מאוד במשקל (ויש לזה כנראה קשר).
    אך מאז שהפסקתי את הלוסטרל לחץ הדם שלי עלה, אני לא יודע אם זה קשור, אבל זה המצב.
    אני אמור לחזור לביקורת לרופא לאחר אקו, ולצערי אני יודע שכנראה איאלץ להתחיל טיפול בלחץ הדם (הוא כבר התחיל לרמוז לי בכיוון)
    שאלתי היא (כמובן לא במקום ייעוץ רפואי מסודר) האם חוסמי בטא לבד יכולים להתאים לטיפול במקרה הזה, במיוחד לאור העובדה שגם הדופק שלי גבוה, ואולי 2 הדברים קשורים לסטרס הפנימי.
    ומה מסתדרים כאשר ביום בדר"כ הדופק שלי גבוה, ובלילה הוא יורד (בהולטר שביצעתי בעבר היה דם דופק של 47), והרי החוסמי בטא עצמם מורידים דופק, האם זה לא בעייתי/מסוכן בלילה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסמי ביתא

    פרופ` מיכאל אלדר
    09/12/2016

    חוסמי ביתא אינם מהווים קו ראשון למעט בתצבים מיוחדים. במקרה של דופק גבוה לאורך רוב היום, אך דופק נמוך במיוחד בלילה, הייתי שוקל שילוב שלהם במינון לא גבוה יחד עם תרופה/ות נוספת/ות וביקורת של הולטר על השילוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו