מוטיליום ותופעות לוואי קרדיאליות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מוטיליום ותופעות לוואי קרדיאליות
    אולגה
    23/12/2016

    שלום רב , אשמח לייעוץ , אני בחורה בת 32 ,ברקע בעיות רפלוקס,אזופגיטיס,בקע סרעפתי ומוטיליטי דיסורדר שמתבטא בחוסר פריסטלטיקה בוושט שבעקבות הממצא האחרון הוצע לי לקחת מוטיליום ,התרופות הקבועות שלי כעט הן קונטרולוק ,לוריוון ונורמיטן חצי כדור והולכת בעוד כמה ימים להתחיל ליטול ציפרלקס ולהפסיק את הלוריוון, הבעיה שלי היא שהתחושות במערכת העיכול הן נוראיות והרופאים אומרים שממש כדאי לי לנסות מוטיליום ושזה יכול לעזור לי מאוד ,אך אני ממש חוששת מהתרופה הזו מכוון ששמעתי שהיא עלולה לגרום להפרעה לבבית מסוכנת שגורמת במיידית לדום לב; הייתי כבר עצל כמה רופאים שאמרו לי לא לחשוש אך הפחד לא עוזב אותי...האם התופעת לוואי הזו של מוטיליום מוכרת לכם? יש לי ממה לחשוש? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוטיליום

    פרופ` מיכאל אלדר
    23/12/2016

    אכן מוטיליום היא תרופה שעלולה לגרום להפרעת קצב מסכנת חיים ואני מסכים איתך שיש להזהר. אם תחליטי לקחת, יש לקחת במינון הנמוך ביותר האפשרי (ולא לעלות על 30 מ"ג ליממה), לא מעבר לשבוע, ואני מציע לעשות לרשים אק"ג מידי יומיים ולהראות לרופא שימדוד את מקטע ה QT באק"ג ויפסיק את התרופה אם יראה בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו