דופק גבוה ונזק ללב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק גבוה ונזק ללב
    לי
    22/11/2017

    שלום ד"ר,
    אני בת 28,לא מעשנת,ללא עודף משקל.אני סובלת זמן רב מדופק מהיר (סינוס טכיקרדיה).דופק מהיר זה מתבטא בעיקר כשאני הולכת קצת יותר מהר מהליכה איטית ,כשאני עולה במדרגות וגם במנוחה הדופק לפעמים מהר בסביבות 95. לכן אני באופן עקרוני הולכת לאט ואם עולה מדרגות אז אני עולה ממש לאט .
    עשיתי בדיקות רבות-בדיקות דם רבות,אקו לב במאמץ,הולטר לב, אקו לב ומבחן מאמץ.כל הבדיקות תקינות. אתמול קרה לי מקרה בו נתקעתי במעלית,נלחצתי מאוד ולכן הדופק היה ממש ממש מהיר (אני חושבת שהוא הגיע ל-170) .כשיצאתי מהמעלית עליתי ברגל 5 קומות עם דופק ממש מהיר (הרגשתי מאוד לא טוב בזמן העליה במדרגות-סחרחורת וקושי לנשום אבל המשכתי) וכמובן שהדופק המשיך לעלות .מדדתי דופק כשעה אחרי העליה והוא היה 106.
    היום בבוקר הדופק היה 87 אבל מהיום בבוקר אני מרגישה קושי לנשום וסחרחורת ושאלתי היא האם יכול להיות שזה מהלב? האם יכול להיות שנגרם נזק ללב בגלל שהגעתי לדופק מאוד מאוד מהיר מהלחץ ועליתי עם דופק גבוה כזה עוד 5 קומות כשאני אף פעם לא עולה במדרגות? האם זה מסוכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק גבוה ונזק ללב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק

    פרופ` מיכאל אלדר
    23/11/2017

    כיוון שכל הבדיקות תקינות סביר שאין לך בעית לב משמעותית. היתכן שהבעיה נעוצה בתפקוד לא תקין של קוצב הלב הטבעי או ךפשוט כושר גופני ירוד. מציע לפנות למומחה בתחום קצב הלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו