בטא בלוקר לשימוש בחרדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בטא בלוקר לשימוש בחרדה
    מתעניין
    23/04/2018

    שלום בן 26 בריא בדרכ ללא מחלות רקע, סובל לעיתים רחוקות מפעימות מוקדמות. רציתי לדעת האם אפשר ליטול חוסמי בטא למקרים לחוצים כמו ראיון עבודה, דיבור מול קהל או כל אירוע מלחיץ אחר? ושאלה נוספת, בהולטרים שיצא לי לעשות בעבר ראיתי שיש לי דופק של 45 בזמן שינה. האם תהיה בעיה ליטול בטא בלוקר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בטא בלוקר לשימוש בחרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד״ר גיא רוזן
    23/04/2018

    מתעניין יקר,
    אין מניעה עקרונית מנטילת חוסמי בטא למקרים מלחיצים כגון ראיון עבודה, דיבור מול קהל וכו׳. במקרים כאלה כדאי ליטול כדור שה״זמן מחצית החיים״ שלו (כמה זמן מחזיר בגוף) הוא קצר (כמו Deralin). רוב הדברים הללו קוראים בשעות הבוקר צהריים כך שרמת התרופה בערב לפני השינה תהיה כבר נמוכה מאוד ולא תשפיע משמעותית על הדופק בלילה. בכל מקרה אין כל בעיה עם דפקים נמוכים בזמן שינה, אפילו אם יורדים לרמות של 35 פעימות בדקה, כך ששוב, אין מה לפחד מכך. חשוב מאוד להדגיש כי לכדורים אלו יש גם תופעות לוואי. למשל חוסמי הבטא יכולים לגרום לתחושת עייפות, חוסר ריכוז ומיקוד וכו׳ שיכולים שווקא להפריע במבחן/ראיון עבודה/הרצאה מול קהל.
    בברכה,
    ד״ר גיא רוזן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו