מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אפשרילעשות ברית מילה בבית החולים?אביב21/09/2009
אשתי מאוד רוצה לעשות ברית מילה אני מתנגד,אבל מתפשר איתה.שמעתי שאתה יקר מאוד ולצערי איני יכול לממן את מחירך,אמרתי לה שאם יהיה מוהל שאינו כירורוג איני מוכן להשתתף בברית המילה הזו כי שמעתי דברים רעים ומסוכנים על רב המוהלים.אם יש לך המלצות על מוהלים או כירורגים שעובדים בבתי חולים אשמח לשמוע.יש לו עו תשעה שבועות ויומיים עד לשבוע 40.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אביב שלום ושנה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון21/09/2009חששותיך מובנים מהליך המילה אשר חייב להתבצע ע"י בעל מקצוע מיומן ורגיש.
בכל מוסד רפואי בו תלדו ניתן להתייעץ והם יוכלו להפנות אתכם לרופא מוהל במרכז הרפואי שלהם.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמלה?בלה20/09/2009
האם יש אפשרות למרוח שכבת אמלה על הפין לפני זריקת ההרדמה?
תודה מראש שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכן כן,יש לקרוא את עלון היצרן לפני
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון20/09/2009השימוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, ד"ר ג'קסוןtuly8219/09/2009
הלידה צפויה בכל יום, אשמח לתשובה מהירה... (ליתר בטחון שלחתי לך גם מייל...)
האם יש העדפה לצורת האלחוש (אמלה לעומת הרדמה) מה היתרונות/חסרונות של כל דרך?
האם הברית המבוצעת על ידך כוללת את מציצית הדם?
האם יש איזשהו שוני מבחינת דתית/הלכתית בין הברית המבוצעת על ידך לעומת ברית המבוצעת ע"י מוהל שאינו רופא?
ושאלה אחרונה...
במידה והברית תצא ביום שבת או חג (כיפור למשל..) - האם תוכל לבצע את הברית מחוץ למרפאה?
סליחה על כל השאלות... חג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשעה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון20/09/2009אשמח לענות על כל שאלותיך בהרחבה
אנא צרי עימי קשר טלפוני
0546-230245
לידה קלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון ברית מילהתמר17/09/2009
שלום, הילד שלי כיום בן 3 מאז הברית אני חושבת שלא עשו לו ברית נכון, האיבר שלו קטן מאוד כימעט ויש לו רק כיפה וגם היא ממולקת מסביב. מה אני צריכה לעשות ולמי לפנות? בבקשה עזור לי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנא צרי עימי קשר טלפוני
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון20/09/2009תמר שלום ושנה טובה
חשוב לבדוק את הילד ורק אח"כ אוכל לחוות את דעתי, או לפנות לאורולוג ילדים מומחה .
ולא להמתין ....
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המוהל חתך את שק אשכיו של התינוקמיכל16/09/2009
שימו לב לכתבה הבאה שפורסמה היום באתר YNET. המוהל חתך בטעות את שק אשכיו של תינוק:
שלש נדע... מפחיד!
שנה טובה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כנראה שאצלך בברית
לונה02/10/2009יתכו לו רק את העורלה אלא גם חלק מהמח.
הפורום לא יאה לך, מומלץ שתתרחק. גם ככה אתה מטיל כאן רק רפש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמן הבריתרפי16/09/2009
שלום רב
רצינו לדעת האם ברית ללא הרדמה אורכת פחות זמן מאשר ברית עם הרדמה?
זאת אומרת-- האם החיתוך עצמו אורך פחות זמן כאשר אין הרדמה?
האם חיתוך מהיר יותר פירושו ברית טובה יותר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברית בלי הרדמה .
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון17/09/2009רפי שלום
כל ענין ההרדמה מתבצע לפני הברית עצמה ולכן אין זה אמור לשנות לענין אורך הטקס עצמו.
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טלפון ליצירת קשרלורנס15/09/2009
הודעה לד"ר ג'קסון לגבי ברית בביח בלינסון בחול המועד סוכות .
נא ליצור עימי קשר במייל. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנא צור קשר עם מרפאתי -שנה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון16/09/20090546-230245
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיכוב ברית בשבוע בתינוק עם צהבתאיציק14/09/2009
שלום ד"ר ג'קסון,
ראיתי בפורום שאתה אומר שתינוק נחשב חולה רק במקרה של החלפת דם ורק אז יש צורך בהמתנה של שבוע.
בשאר המקרים של צהבת גם אם היא גבוה(17.5) אין צורך לחכות??
לבני היה 17.5 בשיא, הוא עבר טיפול של יום וחצי בפוטו ועכשיו זה ירד ל9.8. שאלתי את הרב שלי והוא אומר שמדובר כאן בספק חולה ויש צורך להמתין שבוע. האם אתה מסכים עם הרב או אתה אלא חושב שמדובר בספק חולה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פירושיך לתשובתי אינם מדוייקים ונכונ
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון17/09/2009איציק שלום
הרבנות קבעה כערך תקין לביצוע ברית 12.5 בילירובין.
ערכים גבוהים מאלו מחייבים המתנה ע ד להגעה לערך שקבעה הרבנות .
אכן במקרה של צהבת גבוהה והחלפת דם התינוק לכל הדעות נחשב חולה ויש להמתין כשבוע ימים מעת לעת .
יתכן והרב שלכם מחמיר ומבקש להמתין שבוע גם בערכים שציינת.
בברכה
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור רופףנועה10/09/2009
בני בן ארבעה חודשים, איזור הברית החלים יפה אבל העור עדיין רופף סביב הפין. מתי העור נצמד לפין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב ושנה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון13/09/2009נועה שלום
קשה לי מתאורך להבין מהוא עור רופף-כמות , מראה,סימטרי . חשוב לבדוק את הילד על מנת להגיע למסקנה הנכונה.
אני ממליץ לפנות למוהל המבצע על מנת שיחווה את דעתו.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוגלהרויטל10/09/2009
בני בן החודש וחצי עבר ברית בבית חוליםלפני חמישה ימים תוך כדי ניתוח בקע מפשעתי.
הברית נעשתה עם תפרים.
בחלקו התחתון הקדמי של הפין נראה שיש מוגלה לבנה. האם הדבר תקין או שעלי לחזור לבית החולים?
(יש לו ביקורת ביום שני - האם להמתין?)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב ושנה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון13/09/2009רויטל שלום
לפי תאורך נראה כי מדובר בהפרשת פיברין אשר מהווה חלק מהליך הריפוי ופעמים רבות מזוהה כמוגלה בגלל הצבע -אך זו לא מוגלה.
פיברין הינו חומר טבעי שהגוף מפריש על מנת לכסות ולהשלים את אזור החתך.
בכל חשש יש לפנות לרופא המבצע
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זהירות מצצקס הרופא מוהלא ניטה09/09/2009
צצקס ערך לבני תיקון ברית
והתוצאה מעותת
הסיר את עור הפין ולא רק העורלה כך שכמעט לא נותר עור לזיקפה
האיבר נותר מסובב ומצולק
האם השתלת עור היא הפתרון היחידי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורלוג ילדים מומחה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון09/09/2009אנא צרי עימי קשר טלפוני אשמח לעזור 0546-230245
בשורות טובות
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלחוש וכאבמנחם08/09/2009
לכב' ד"ר ג'קסון
נודה מאוד על התייחסותך לתהייה שלנו
אנו שוקלים לעשות הרדמה (מקומית) בעת טקס הברית אך יש לנו שתי שאלות:
א) האם הזריקה עם המחט מכאיבה לילד? האם הכאב פחות יותר מהחיתוך עצמו?
ב) במצב של הרדמה של האיזור, האם הדבר מאפשר למוהל לחתוך יותר ברוגע כך שהחיתוך נעשה באופן זהיר ומדוייק יותר? ז"א האם הרדמה יכולה לשפר את האיכות של החיותוך ולמנוע טעויות?
ג) שמענו שיש פוסקי הלכה המסתייגים מהרדמה מקומית על ידי זריקה, מכיוון שזה לא נעשה על פי "מסורת ישראל סבא" ושכל הדורות עשו ללא אלחוש, ולכן לטענתם אין לאלחש. האם יש ממש בטענות "הלכתיות" אלה?
תודה רבה
מנחם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לענות בפירוט אנא צור עימי קשר
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון09/09/2009טלפוני
0546-230245
בברכת שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סנדק בברית דחוףאבי07/09/2009
שלום
אני ואישתי מתווכחים לגבי הסנדק לבנינו אבא שלי זה נכד ראשון שלו ולא זכה לכך אבל חמי כן זכה להיות סנדק אני לא יודע מה לעשות האם יש מנהג לכך? האם אני יכול להיות הסנדק?כדי לא לגרום למריבות
אשמח לעזרה בעניין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2 סנדקים
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון09/09/2009אבי מזל טוב
יש אפשרות ל 2- סנדקים סנדק שמחזיק את התינוק בזמן ההליך הכירורגי וסנדק שמחזיק את התינוק בזמן מתן השם והברכות. שני התפקידים שקולים.
מוהל יצירתי יכול לעזור בעוד אפשרויות.
כן גם אתה יכול להיות סנדק .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבברכת שנה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון09/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחה מאלחשת לפני בריתורד05/09/2009
שלום,
האם תוכל לתת לי הדרכה לגבי מריחת משחת emla לאלחוש לפני ברית מילה? קראתי שיש למרוח את המשחה שעה לפני הברית, על כל האיבר ועוד 2-3 ס"מ סביב בסיסו בשיכבה עבה. האם זהו השימוש הנכון? האם יש למרוח גם על האשכים? מה זאת אומרת שיכבה עבה, אם תוכל להיות יותר ספציפי? אם מורחים גם על קצה האיבר, מה עושה המוהל לפני הברית עצמה- איך הוא מנקה את המשחה? האם ניתן לחתל ישירות על המשחה או כדאי לשים ניילון אן משהו כדי שהמשחה תישאר במקום ותעשה את עבודתה? במקרה ואינך מתמצא בנושא, אודה לך אם תוכל להפנות אותי לכתובת אחרת. תודה רבה מראש על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכתובת הנכונה הינה הרוקח/ת
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון06/09/2009ורד שלום
לצערי אין אני יכול להנחות על שימוש בתרופה בצורה זו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכבה לבנה מסביב לפין אצל תינוקאורלי03/09/2009
שלום,
בני בן 7 וחצי חודשים, מסביב לפין יש לו שכבה לבנה שאינה יורדת במים. בדר"כ השכבה חבויה
כיוון שהפין נכנס פנימה. מהי השכבה הזו?
יש לציין שהוא תינוק שמנמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש להתייעץ עם רופא ילדים
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון03/09/2009אורלי שלום
קשה לי מתאורך לייץ לך חשוב שרופא ילדים יחווה דעתו.
לעיתים בפין שקוע מצטברות הפרשות אבל ניתן לנקות זאת .שוב ממליץ על בדיקה
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



