מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זמן אופטימלי לבריתשלי20/05/2009
במידה ואינני מעונינת בהיבט הדתי של הברית מה הוא הגיל האופטימלי לעריכת הברית כניתוח מבחינת מערכת החיסון של התינוק וסיכויי החלמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היום השמיני נקבע כיום המילה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון20/05/2009שלי שלום
כמוהל דתי אני מחוייב להלכה אשר קבעה כי יום המילה הינו היום השמיני.
ההלכה מגנה על הילד וסברה כי זהו הזמן הנכון.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית לתינוק שנולדאנה18/05/2009
שלום רציתי לשאול האם אתה מבצע ברית גם בביקור בבית או רק בבית החולים?
איך אפשר ליצור איתך קשר?
תודה, אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשעה טובה 0546-230245
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון18/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה (אם כי ייתכן ומוזרה)בנימין12/05/2009
האם יש אפשרות לערוך את טקס ברית המילה על ידי רופא, אך בהשגחה דתית? ז"א שרב כלשהוא יהיה נוכח במהלך המילה? או שעל פי חוקי הדת כך או כך זה מקובל.
אני שואל כי אני מתלבט מאוד בקשר לבן שאמור להיוולד לי ולאשתי, וטרם החלטנו האם ניתן למוהל "רגיל" למול אותו או שמא לכירורג. חשוב לציין שהדת והמסורת קרובים אלי מאוד ועל כן ההתלבטות קשה שבעתיים.
אודה לתשובתך, יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיים שילוב נדיר של מוהל מוסמך ורופא
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון12/05/2009בנימין שלום
הנני מוהל מוסמך מטעם הרבנות הראשית כבר 26 שנה (מספר רישיו 420 ) וגם רופא מנתח(בביח בלינסון).
תוכל להכנס לאתר "ד"ר מוהל"
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קביעת יום הבריתשימי08/05/2009
בני נולד אתמול, רביעי בערב, בשעה 18:40. מתי אני אמור למול אותו ביום רביעי או חמישי הבא?
אודה על תשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה על העיכוב במענה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון18/05/2009יום המילה נקבע לפי כללי ההלכה לפני שקיעת החמה .
לדוגמא היום יום ב 18.5 שקיעת החמה הינה 19:36 (הימים מתארכים בקיץ לכן השקיעה משתנה מיום ליום)
כל תינוק שנולד עד 19:36 נולד ביום ב , כל תינוק שנולד אחרי שעה זו נולד ביום ג' וזהו היום השמיני שלו.
מצאתי לנכון בכל זאת לענות .
מזל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון בריתקארין06/05/2009
בני שנה אחרי ברית מצורפת תמונה למתן חוות דעתך לגבי האם הפין צריך תיקון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתגובה
ארז15/05/2009לד"ר גקסון אני מחכים מהאתר היפה שלך ברצוני להביע כי חשובה לי תגובתך לתמונה המופיעה כאן בשביל השכלתי העצמית מאדם בעל נסיון רב כשלך אם ההמנעותך מכוונת סליחה תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתנצלותי הכנה על העיכוב......
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון18/05/2009ארז שלום
יש צורך בבדיקה פיזית של התינוק.
אנא צור עימי קשר טלפוני ישיר או שלח לי את מספר הטלפון שלך.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנות לבריתאולג05/05/2009
שלום ד"ר,
אומנם הלידה עדיין רחוקה אבל אני ואישתי כבר דואגים.
אנחנו גרים בפתח תקווה.
תאריך הלידה הצפוי 30 באוגוסט. מתי כדאי ליצור איתך קשר
בכדי לוודא שתהיה זמין? מה היא עלות הברית?
תודה ויום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשעה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון05/05/2009אולג שלום
חשוב ליצור קשר מיד לאחר הלידה
עלות הברית 2000ש"ח(כולל מע"מ + ביקורת אחרי)
בברכה
לידה קלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוגלה אחרי בריתמיקי03/05/2009
שלום רב!
האם אמורה להופיע מוגלה באזור הפין לאחר החיתוך, לאחר הברית? לבני הופיע סימן לבן ודי גדול על הפין ואני לא יודע אם זה צריך להיות ככה. אנא תשובתך המקצועית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוגלה ??
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון04/05/2009מיקי שלום
כמה זמן אתם אחרי הברית?
אנא שלח לי תמונות אשמח לחוות את דעתי.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדובר בנקודות לבנבנות
מיקי04/05/2009שלום דר גקסון.
זה נראה כמו מוגלה. מדובר בנקודות לבנבנות שנמצאות על הפין. הברית התרחשה לפני 5 ימים.
תודה על התשובה
מיקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנא שלח לי תמונות למייל הפרטי שלי.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון05/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר ג'קסון תודה על תשובה!!שנישני03/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
זאת לא נראת תשובה של ד"ר גקסון
מיקי03/05/2009שני הי.
זאת לא נראית תשובה כמו של דר גקסון. הוא חותם על התשובות שלו עם חתימה קבועה.
יתכן שהתשובה טובה אבל כדאי לקבל תשובה מקצועית מהדוקטור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לעזור ולהבהיר את עצמי בבקשה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון04/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף!בבקשה משקל התינורק לברית מילהשני02/05/2009
שלום
אחותי ילדה ביום שיש הקרוב!! תינוק בן משקל 2220 לידה מוקדמת שבוע 35כרגע הוא בפגיה להשגחה
רק בגלל שנולד לפני חודש תשיעי.הברית אמורה להיות ביום שישי. אבל מאוד מבלבלים אותנו בגלל משקלו הנמוך טוענים שניתן לעשות ברית רק שיגע למשקל 2800האם יש משקל מסוים שבו אמור להיות התינוק לשם הברית מילה בבקשה נשמח לתשובה ברורה ומידית תודה שבוע טוב!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברית אפשר לעשות החל מ 2.5 ק"ג
שלמה03/05/2009שני שלום ומזל טוב,
עד כמה שאני יודע אפשר למול תינוק ששוקל החל מ 2.5 ק"ג אבל זה תלוי כמובן במצבו הבריאותי. הכי חשוב זה להתיעץ עם הצוות הרפואי בבית החולים ורק אז להחליט על מועד הברית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשקל תקין !!1
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון04/05/2009שני מזל טוב
ההקפדה על משקל התינוק נצמדת להנחית רופא הילדים.(יש שמבקשים להמתין למשקל 2700 ואפילו 3 ק"ג)
לרוב הדבר מושפע ממצבו הרפואי של הילד גיל התינוק ושיקולים רפואיים אחרים.
הרבנות קבעה כי יש לבצע מעל גיל 2.5 ק"ג.- שזהוא המשקל האופטימלי לביצוע הברית .
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לדר' ג'קסוןק28/04/2009
האם זה נכון שמציצת הפין בזמן הברית עלולה לגרום לדלקת בקרום המח אצל הפעוט?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חובה ללא כל מגע
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון29/04/2009ק חג שמח
הליך המציצה חייב להתבצע באמצעות שפורפורת חד פעמית -ללא כל מגע בין התינוק למוהל.
במידה ויש הקפדה על ביצוע נכון אין כל חשש להעברת מחלות
חג עצמאות שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמציצה ישירה עם הפה
שימי08/05/2009אני מבין שיש מוהלים שעושים את המציצה עם הפה ללא פלסטיק או כלי אחר.
זה תקין? האם לא יכול להתפתח זיהום בגלל העברת חיידקים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמציצה ישירה
קארין08/05/2009אני קראתי המון מאמרים שנדבקים בהרפס ועוד זיהומים לבני עשו בשיטה זו, אני כמובן לא ידעתי זאת כי לא חקרתי מספיק את נושא הברית היום לאחר שהברית נעשתה לא טוב אני מתחרטת שעשיתי לו ע"י מוהל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה ז"א נעשתה לא טוב?
moran_el14/05/2009האם את יכולה לפרט?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית ומצווהאבנר27/04/2009
שלום, בקרוב יוולד בני בכורי והתחלתי לעשות שיעורי בית ולחפש מוהל מתאים שיעשה את המצווה וימול את בני. כמובן שבשביל בני אני מחפש את הטוב ביותר ולצערי גיליתי שהמצווה הזו קצת יקרה.
מבדיקה של כמה מוהלים ורופאים מוהלים נראה שטווח המחירים נע בין 1500 שקלים ל-2500 שקלים. מדובר בהרבה מאוד כסף! האם זה בסדר שכך נערכים הדברים ואלו הם המחירים? האם ביצוע של מצווה חשובה צריך לעלות כל כך הרבה כסף? כיצד אוכל למצוא מוהל טוב במחיר סביר ושווה לכל נפש??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצוב כמה שאתה צודק זה ממוסחר לאלללה
מיקי03/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון ברית -שאלה לדר' ג'קסון.ק27/04/2009
בני בן שנה וחודשיים נימול ע"י מוהל שעשה עבודה ממש לא טובה. לאחר הברית כל האזור היה פתוח ומדמם וכשהתחיל להיסגר היתה לא בצקת שעם הזמן ירדה אך העור נשאר רפויי ובנוסף העור נסגר קצת מעל הכיפה של הפין. שאלתי היא האם ניתן לתקן דבר כזה? ובאיזה גיל מומלץ לתקן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון27/04/2009ק שלום
קשה לי להתרשם מתאורך אך ברור לי כי אינכם מרוצים מהתוצאה
את מוזמנת לשלוח לי תמונות למייל האישי שלי כדי שאוכל לחוות את דעתי.
תיקון במידה ויש בו צורך חשוב שיתבצע מוקדם ככל האפשר.
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה
ק27/04/2009תמונה אני אשלח בהזדמנות הראשונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבר'ה תתעוררושני23/04/2009
אם כבר אתם מחליטים להעביר את בנכם את הטקס הפגאני והאכזרי הזה (כמו שאני עשיתי לבני - מה לעשות...לחצים מהמשפחה) אז תנו למוהלים לעשות זאת ולא לרופאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ידידי אתה סותר את עצמך!
שחר24/04/2009אם אתה נגד הטקס, אל תעשה. או שתעשה בניתוח סטרילי, בלי כל טקס.
אני לא חושב שהטקס הוא פגני. זהו טקס יפה ומרגש שאפשר לעשותו היום גם קצת פחות מפחיד וקצת יותר נעים.
אז אם אתה בעד לך על זה ותעשה כמו שאתה מבין ובמידה ואתה נגד, שמור את זה לעצמך ואל תשפוך את כל מחשבותיך פה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחר - לא להתווכח.
שני24/04/2009כאמור - איש איש ודעתו הוא. פשטיין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשני=עמית = חכמולוג ואינטרסנט עסקי
שחר24/04/2009שני או עמית שהוא אותו אדם... מספיק ללכלך את דפי הפורום החשוב הזה. לך תמכור את המחשבות והאינטרסים העסקיים שלך במקום אחר.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה יודע מה?
שני26/04/2009WHAT EVER
לפחות אתה משווה אותי לבחור רהוט עם עברית תיקנית - להבדיל ממך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורים יקרים בבקשה!!!!!!!!!!!!
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון26/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיית בריתשימרית19/04/2009
במידה והמוהל שאני רוצה לא פנוי ביום השמיני האם נורא לדחות את הברית ביום או בכמה ימים?
חשוב לי שהוא זה שיחתוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחית הברית
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון20/04/2009שימרית שלום
קיימת חשיבות גדולה לביצוע הברית ביום השמיני.
שיקולים לדחית הברית הינם :צהבת ,משקל נמוך,בעיה רפואית אחרת............
דחית הברית אינה פוגעת בכשרות הברית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פין בהטיהסיגל16/04/2009
שלום דר גקסון,עשינו לבנינו ברית עי מוהל רופא ביום שני האחרון,היום יום חמישי,וכשאני מחתלת אני רואה שלפין שלו ישנה נטיה קלה לצד שמאל,האם נורמלי או שמוקדם מדי לדעת אם משהו לא בסדר,האם יכול להיות שזה בגלל הברית?או מבנה מולד?לתשובתך אודה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטית הפין
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון16/04/2009סיגל מזל טוב
אין פין ישר,סטיה ימינה או שמאלה הינה נורמלית כל זמן שלא חריגה.
מוקדם מידי לדעתי לאבחן פתולוגיה בשלב זה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



