מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ד"ר אלון פרידמנס- מישהו מכיר וממליץנורית21/07/2009
רציתי לדעת אם מישהו מכיר/שמע או יכול להמליץ על מוהל בשם ד"ר אלון פרידמנס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא מוהל נהדר
אורית23/07/2009מל את בנינו לפני כשבועיים, פשוט נהדר, דייקן , מגיע לפני , מסביר , יואב הקטן לא בכה ולא צייץ כלל . עד כמה שניתן פשוט נהננו מהארוע , לציין כי הטקס היה מרגש מאד, הכל עבר בנינוחות וללא לחץ . למחרת הגיע שוב בדק ונתן הנחיות לטיפול . ממליצה בחום , ד"ר אלון פרידמנס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי רופא שעושה ברית
נורית26/07/2009תודה רבה. יש דרך כלשהי שאוכל ליצור איתך קשר כדי להתייעץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רופא שמוהל בירושליםנורית21/07/2009
שלום
מאוד נודה על עזרת הגולשים והמומחים כאן.
עברנו לירושלים ואנו מחפשים רופא שעושה בריתות בירושלים.
חשוב שהרופא הזה ידע לעשות הרדמה, ושיהיה מקצוען ומנוסה.
אין לנו בעיה שהרופא יהיה לא-דתי ושלא יעשה את התהליך על פי ההלכה- מה שחשוב לנו שזה ייעשה במקצוענות, במהירות, אחריות ובצורה היגיינית.
האם תוכלו להמליץ על רופאים-מוהלים באיזור ירושלים?
תודה רבה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר אלון פרידמנס- רופא מוהל מנתח
אורית23/07/2009ד"ר אלון פרידמנס - מבצע ברית מילה בבית , עם הרדמה מקומית . מומלץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צורה לו...אילונה16/07/2009
רופאת הילדים אמרה שצורת הפין של בני בן השנה לא טובה ויש להפריד כל ערב את החלק העליון של הפין מהתחתון ולמרוח במשחת "קורטיזון 0,5%" (הצורה הלא טובה- הכוונה שהחלק העליון עולה על התחתון ומכסה אותו עד הקצה, ואין ביניהם את העור דמוי ה "טבעת").
מזה שבועיים אני עושה לו את הטיפול ויש כמה בעיות:
1. האזור אדום ומגורה
2. באמבטיה פושרת הוא לא יכול לשהות יותר מכמה דקות- נוגע במקום ומתבכיין
הלב שלי נקרע לראות אותו ככה. השאלות שלי הן:
1. האם זו תגובה טבעית ונורמלית לטיפול מן הסוג הזה?
2. אם לא נעצב את הצורה עכשיו, האם יצטרך ניתוח? אם כן- מתי?
3. האם זה נורמלי לטפל ככה במשך שנה ולמרוח במשך שנה את המשחה? (זה מה שאמרה הד"ר)
אציין שהילד בריא בד"כ ואנחנו גרים בחו"ל.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא תקין לחלוטין
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון17/07/2009אילנה שלום
סטרואידים =קורטיזון זו תרופה אנטי דלקתית !!!!!!! מדוע לתקופה כ"כ ארוכה??????
ברור שהילד יגיב בצורה כזו הדבר גורם גירוי חזק לאזור.
קשה לי לייעץ מבלי לראות את הילד לצערי
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהבתארז13/07/2009
לד"ר גקסון שלום.
רציתי את חות דעתך לגביתינוק שיש לו צהבת. מידת הצהבת אחר הלידה היתה 16 בילורבין הוא הוכנס תחת אור כחול להורדת הצהבת. ביום השישי ללידה היתה הצהבהת על 11.5 והרופאים אומרים שאפשר לעשות את הברית ביום השמיני. אלא שכפי שבודאי הינך יודע כי מבחינת הלכתית ישנם חולאים שצריך להמתין שבוע ימים מתום החולי ובענין הצהבת יש אומרים כי ב16 בילורבין כבר צריך להמתין שבעה ימים ויש אומרים ב17-18 למרות שביום השמיני ירדה הצהבהת. מכיון שישנם דעות בנושא מה רמת הצהבת המסוכנת שצריך להמתין שבוע ימים רציתי אם תוכל לחוות דעתך בנידון. כמו כן עד כמה צריך להייחס לרופאים בנושא זה שלכאורה הוא סכנה או שיודעים ברור שאין סכנה
תודה והרבה הערכה
ארז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלפת דם
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון17/07/2009ארז שלום
כל זמן שהרמה של בילירובין(צהבת) לא מצריכה טיפול של החלפת דם איו הדבר נחשב בגדר מחלה ולכן אין צורך להמתין עם ביצוע הברית..
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית מילה ובריאותיניב12/07/2009
שלום ד"ר.
אני ואשתי מתלבטים מאוד בקשר לעריכת ברית המילה של בננו הקט. מצד אחד זו מסורת ויש לנו הערכה לנושא הזה, ומצד שני אנו חשים שאולי זו לא זכותנו להחליט עבורו החלטה כה גורלית ואינטימית, וחשבנו שאולי כדאי לדחות את ההחלטה שלנו עד שהוא יהיה מספיק מבוגר בשביל להחליט בעצמו.
כדי לעזור בהחלטה, אני פונה אליך בתהייה האם ישנו יתרון רפואי בעריכת ברית מילה? משהו שמועיל יותר למי שעבר אותה על פני מי שעדיין ערל?
תודה, אני ממתין לתשובה בקוצר רוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינטרנט
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון13/07/2009יניב שלום
התייחסתי רבות בפורום זה ואחרים לחשיבות הבריאותית לביצוע ברית מילה גם ליילוד בחייו הבוגרים וגם לבת זוגתו.
האינטרנט מקום נהדר לספק מידע בנושא מעבר לחשיבות ההלכתית בענין.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חודש לאחר הבריתנועה28/06/2009
בני עבר ברית מילה לפני חודש, עד עכשיו היה נראה כי האזור נרפא יפה. בימים האחרונים שמתי לב שהנפיחות מתחת ל"כובע" לא עברה אלא קצת יותר נפוח ונראה כאילו מלא מים, מחייב התיחסות מיחודת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון29/06/2009תמי שלום
הנפיחות יכולה לבוא ולהעלם עד 6 חודשים אחרי הברית,זוהי תגובתיות הגוף להליך הכרורגי וחלק מתהליך ריפוי טבעי .
יש לשים לב כמובן שאין שינויי צבע או כל דבר מחשיד אחר ואז לגשת לרופא ילדים לבדיקה.
תמיד אפשר לחזור למוהל המבצע ולבקש ממנו להסתכל שוב.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית מילהדנה28/06/2009
דר' שלמה סטיב ג'קסון , האם אתה עורך בריתות גם בחיפה ? אם לא האם יש איזה רופא טוב שעורך טקס ואתה ממליץ עליו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לצערי לא.
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון28/06/2009דנה שלום
אני לא מצליח להגיע לאזור חיפה לבצע בריתות.
אנא פני לאתר הרשמי של מדינת ישראל לשרותי דת, שם תוכלי למצוא את רשימת המוהלים המומלצים ע"י משרד הבריאות ומשרד הדתות ומחזיקים ברישיון תקף לביצוע מילה .
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה וחבל שמעתי עליך דברים מעולים !
דנה28/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ובהצלחה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון29/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטיית פין לתינוק בן 5 חודשיםמיטל20/06/2009
לבן שלי יש לראש הכיפה סטייה קטנה. היינו אצל מוהל כירורג מפ"ת שאמר שהסיבה לסטייה בגלל שיש עור שנדבר מתחת לכיפה בצד אחד ולכן יש סטייה. הוא אומר שעם מתיחת עור קטנה אפשר לשחרר את זה,ולאחר מכן צריך לשים משחת הרגעה. מה אתה אומר ד"ר, תקין?? אין לזה שום סיבוכים?? כי אף פעם לא שמעתי על כך, תשובתך הדחופה.. תודה
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחייב בדיקה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון20/06/2009ערב טוב
אין באפשרותי לייעץ לך מיטל אני חייב לראות זאת קודם.
תוכלי לשלוח לי תמונה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץאיילת18/06/2009
אני אמורה ללדת עוד חודש (עוד לא יודעים אם בן או בת אבל נערכים לאופציות) ורציתי לדעת אם אתה עורך את הברית אצלך במרפאה, בבית התינוק או בבית כנסת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשעה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון28/06/2009איילת שלום
הכל תלוי בלוחות הזמנים שלי ביום שמתוכננת הברית -מאחר ואני מנתח ראש בבי"ח לוחות הזמנים שלי נצמדים לבי"ח ולפי זה הזמינות שלי.
לידה קלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 3 ימים לאחר הברית.יוחאי18/06/2009
הופיעה שכבת פיברין. לבנה צהבהבה. הבנו כי השכבה תעלם לאחר שהעור ישלים את עצמו באזור החסר.
השאלה לשי היות והפין של בני מעט שקוע כתוצאה ממים באשכים, העטרה נוגעת באזור החתך, והמוהל והרופאה שלו הציעו לעשות לו פעמיים ביום טיפול "פיזיותרפיה" עדין לאזור ע"י צמר גפן ושמן תינוקות כך שהעטרה לא תידבק.
האם כדאי לעשות זאת גם לאחר שהופיעה שכבת הפיברין?
האם העטרה עלולה "להתאחות" יחד עם אזרו החתך?
האם מומלץ לשים חומר כלשהו באזור? ויטה מרפן? או לפי הרופאה לשים משחה שנקראית zincod?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פין שקוע
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון19/06/2009יוחאי שלום
הנני רוצה לתייחס להמלצות המקצועיות שנתנו לכם, גישתי היא שיש לשמן את האזור ולא לחשוש לגעת באזור בכל החתלה על מנת למנוע הדבקויות שהם החשש העיקרי במצב זה.
מצב של איחוי הפין והפרשת פיברין לא מונעים את הטיפול המומלץ על ידי .
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מראה הפין חצי שנה אחרי בריתגילי15/06/2009
שני בניי עברו ברית בגיל 6 שבועות (נולדו פגים) אצל רופא מין ועור שהוא גם מוהל מוסמך.
(מישהו מוכר וידוע)
לשניהם יש מעין שארית של עור מתחת לעטרה, שאפשר לתפוס בין שתי אצבעות ולמתוח. (לא שאני עושה את זה, סתם לצורך התיאור).
רופא עור ומין אמר שזה תקין לחלוטין, אך בכל זאת, אצל אחד מהם, כשהאיבר "עמד" פעם זה נראה לי קצת מוזר. האיבר עומד בחצי קשת כלפי מעלה והעור מתחת ממש בולט וכאילו משנה את צורת האיבר.
הייתי רוצה למנוע מהקטנים עוגמת נפש כשיגדלו...
האם שארית העור המדוברת נמתחת עם הגיל, או שתישאר כך תמיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בני כמה הילדים היום?
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון16/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה6 וחצי חודשים
גילי17/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה פיזיקלית
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון19/06/2009שיר שלום
חשוב לראות את הילדים על מנת להתרשם מתהליך האיחוי.
את צודקת שחשוב לאבחן מהר ככל האפשר על מנת למנוע טראומה מיותרת במידה ויש צורך בהתערבות כירורגית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לברית מילהראובן05/06/2009
בקרוב אני מתחיל בתהליך גיור בצבא
לא עברתי ברית מילה בילדותי עקב גילויי אנטישימיות
כמו כן, אמא לא יהודיה ואילו כל שאר משפחתי כן (סבא רבא היה מתקן מגילות תורה עתיקות)
אני מרגיש שלם כמו שאני ומוכן לעשות הטפת דם כמעשה הסימלי במקום ברית. ואני שואל אם זה אפשרי
תודה,ראובן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה המטרה??גיור??
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון05/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
ראובן07/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מספיק
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון10/06/2009ראובן שלום
כחלק מתהליך הגיור - הטפת דם אינה מספיקה
יש לפנות לרב המגייר לקבלת פרטים נוספים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתן שתן לאחר הבריתנועה03/06/2009
בני בן 12 ימים לאחר הברית הוא פיתח מנהג מוזר- הוא עושה פיפי באופן עיקבי רק במהלך החלפה, כשאני מורידה לו את החיתול ולא בחיתול עצמו. תמוה לא? האם יכול להיות שהדבר מעיד על משהו לא תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקין
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון03/06/2009שלי בוקר טוב
התינוק מטיל שתן כרצונו והכל תקין.
מזל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיית ברית ביותר מחודש בשל צהבתאילנה27/05/2009
שלום,
לבני יש צהבת שהחלה עם 10 עלתה עד 17 וכרגע עומד על 12.6 ללא שינוי כבר יותר משבועיים ימים. במגביל נערכים לתינוק בדיקות נוספות של תיפקודי כבד. בשלב זה נראה כי הצהבת היא בשל ההנקה?
האם ניתן לעשות ברית ע"י מוהל לתינוק בן חודש וחצי - חודשיים או מומלץ לעשות ברית ע"י רופא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לפנות לרופא המטפל
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון27/05/2009אילנה מזל טוב
רופא המטפל ומכיר את הילד מור לעזור לכם בהחלטה
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעוותותארז25/05/2009
לד"ר ג'קסון שלום רב
ברית שערכתי היום היתה מצויינת מבחינה מקצועית. אמנם כמה שעות אחר הברית ההורים אמרו שהילד מתעוות בידיו ורגליו מידי פעם. כמובן הלכתי מהר לראות את הילד עם הרב המוהל שלימד אותי (ארבעים שנה מוהל) והוא אמר שזה כלום. ההורים כמובן נרגעו אך אני לא. שאלתי מה הן עוויות אלו ואם בכלל הן קשורות לברית המילה. תודה מראש ארז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר על פניו לא נראה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון26/05/2009ארז שלום
לא ברור לי כ"כ הקשר,עקוב יחד עם ההורים האם פנו לטיפול רפואי ? האם זה נמשך? אולי מה שההורים פירשו נראה כעווית ובעצם היה כאב מהמילה או גזים מהיין.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)