מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צצקס הרס לבני את האיבררפי13/04/2009
לפני מיספר שנים ערכנו תיקון ברית אצל המוהל רופא כביכול מנחם צצקס
עקב הסרה חלקית של העורלה
לאחר התיקון הובברר שהמוהל הסיר את כל העור עד לאשכים
והתוצאה זיקפה שמורכבת מ 50 אחוז עור אשכים
שבזמן ריפיון עור האשכים רפוי כשל זקן
זאת בנוסף לצלקת מכוערת ואיבר מסובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפי - למה אתה לא תובע אותו?
שני23/04/2009צר היה לי לקרוא את מה שעשה לכם.
1. למה אתה לא תובע אותו?
2. תפרסם את שמו בכולבוטק כדי שאחרים ייזהרו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה דומה אשמח אם תהיה תגובה
גיל24/09/2009אני כבר בן 27 ורק עכשיו הבנתי למה האיבר שלי קטן ואשכים מדולדלים
כניראה בברית חתכו יותר מידי
אשמח לדעת אם יש דרך לתקן גם בגיל כזה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמומלץ לפנות לאורולוג לחווד
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון01/10/2009חג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הופעת מוגלה אחרי בריתנורית13/04/2009
ד"ר ג'קסון שלום
בני עבר ברית מילה בשבוע שעבר ושמתי לב שמתחת לחלק העליון של הפין (לא איפה שנעשה החיתוך), התפתחה לו מוגלה. זה נראה כמו מוגלה שנמצאת מתחת לעור זה לא משהו שאפשר לנגב.
רציתי לדעת אם זה משהו נפוץ כי אצל בני הבכור לא נתקלתי בתופעה כזו.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חג שמח
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון13/04/2009נורית שלום
ההפרשה שאת רואה בבסיס הפין הינה חומר טבעי שהגוף יוצר שנקרא פיברין -רקמת גרעון,
אין לנקותו ,ההפרשה תעלם ברגע שבאזור המילה יצמח עור חדש.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הטפת דםיורם05/04/2009
שלום.
רציתי לדעת באילו מקרים עושים הטפת דם? איך מטיפים דם? האם כואב?
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חג שמח
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון13/04/2009יורם שלום
מתבצע כאשר הברית לא בוצעה כהלכה.:לפני יום שמיני , בלילה, ע"י מוהל לא יהודי .....
ההטפה מתבצעת :כאשר גורמים לטיפת דם באזור הפין (מזערי לחלוטין),נשמע רע אך לא כואב
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פין עקוםגיא03/04/2009
בני נולד במשקל 3.8 ק"ג ובמצב רפואי תקין...בן שני (לאח הגדול אין בעיה)
סובל מפין עקום שבו פתח היציאה מוטה כלפי מטה (נראה כאילו כבר עבר ברית)
מה דעתך לגבי ברית במצב כזה? האם במקרה של המלצה לניתוח בעוד שנה רצוי לבצע הברית עכשו ? ביום ראשון נקבל יעוץ אורולוגי...
נ.ב. - הבנתי שהתחלואה הזו נמצאת במגמת עליה דרמטית - האם יש / מבצע מחקר המצביע על הסיבה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורולוג ילדים
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון12/04/2009גיא שלום
קשה לי להתרשם מתיאורך האם כדאי לחכות עם הברית עד לאחר התיקון
,אבל אני בהחלט ממליץ על ייעוץ אורלוג ילדים אשר יחווה את דעתו.
בברכת חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית וזריקהמיכל01/04/2009
שלום!
האם מתן זריקה נגד כאבים בזמן הברית היא הליך מקובל ומאושר על ידי הרבנות?
איך נעשית הזריקה והאם יש סיכון? תודה. מיכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלחוש מקומי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון02/04/2009מיכל שלום
זריקת אלחוש הינו הליך מקובל מבין הרופאים המוהלים .
מתן הזריקה מתבצע בבסיס הפין,וחשוב שיתבצע ע"י אדם מיומן ובעל ניסיון.
בברכת חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפין נותר מכוסה בעורנור27/03/2009
שלום ד"ר ג'קסון...
הבן שלי היום הוא בגיל שנה וחצי , עבר ברית מילה בהצלחה בגיל 8 ימים ..
כמה חודשים לאחר הברית ראיתי שיש חשש לקצת עודף עור , כלומר הפין נותר מכוסה בקצת עור - אין את הבליטה בפין , ( בדיקה נוספת של המוהל אמר שזה טבעי ובסדר .) ( בדיקה של רופה ממוחה בקופת חולים עכו : אמר שזה בסדר , העור קצת נדבק ואפשר להבליט את הפין מאה אחוז בזמן הרחיצה בעזרת המים דבר הגורם הרבה כאבים לילד . בברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פין מכוסה?
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון29/03/2009נר שלום
בגיל שנה וחצי אני מניח כי הילד עושה את צעדיו הראשונים הפין אמור לצאת ולהיות גלוי.
בכל חשש אני ממליץ לא להמתין ולגשת לאורולוג ילדים מומחה כדי שיחווה את דעתו על האזור.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רופא מוהל דתיסיון25/03/2009
רציתי לדעת אם רופא שמוהל לפי הדת חייב להיות אדם דתי, והאם הברית של רופא מוהל היא מקובלת לפי ההלכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון26/03/2009סיון שלום
קיימות מספר אפשרויות מוהל מוסמך ע"י הרבנות אשר חייב להיות דתי אחרת הרבנות לא תוכל לתת לו רישיון לבצוע מילה
כנ"ל מוהל מומחה,כנ"ל רופא שהינו גם מוהל מוסמך/מומחה ע"י הרבנות הראשית.
קיימים רופאים רבים אשר מבצעים מילה אך לא הוכשרו ע"י הרבנות ומשרד הבריאות לבצע מילה והם משתמשים ברישיון הרפואי שלהם לבצע פעולה כירורגית אשר מותרת להם ע"פ החוק ולכם גם לא בהכרח דתיים.
אנוכי מוהל מוסמך 25 שנה אדם דתי וגם רופא מנתח.
בברכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה-תגובה בנושא רופא מוהל דתי
עומר26/03/2009
במידה וכבר התבצעה ברית מילה ע"י מוהל שהוא רופא אבל אינו דתי האם ניתן לתקן ולהכשיר את המצב לפי ההלכה? וכיצד מתבצעת פעולת ההכשרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא בהכרח כי הברית לא כשרה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון29/03/2009עומר שלום
חשוב לוודא כיצד התבצעה הברית והאם היתה הקפדה על כללים עקרוניים כמו: ברית המילה בוצעה לפני שקיעת החמה.....
לא בהכרח כי המבצע אינו דתי שגם הברית לא כשרה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוגלה אחרי בריתיעל24/03/2009
שלום לדר ג'קסון, ביום חמישי האחרון עבר בני ברית מילה ולפני כיומיים הופיעו סימנים לבנים באזור החיתוך בפין. רציתי לשאול האם זאתי תופעה מוכרת והאם זה אמור לצוץ על הפין אחרי הברית? זה מלחיץ אותי מאוד ואני מקווה שלא יגרם נזק בהמשך. יעל (-:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכל בסדר :-)
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/03/2009יעל שלום
ההפרשה צהובה לבנה מאזור החתך הינה פיברין-חומר שהגוף מפריש שאמור לכסות/להשלים את אזור החתך.
הפרשה זו אין צורך לנקות והיא נעלמת תוך 10 ימים לרוב.
בכל חשש יש לקרוא למבצע המילה.
בברכת מזל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית ומשקל התינוקמאיר24/03/2009
שלום, הבן שלי נולד במשקל 2.270 והבנתי שזהו משקל שלא מאפשר ביצוע של ברית במועד. מה נהוג לעשות במקרה כזה ועד כמה אפשר לדחות ברית. שלום ותודה מאיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/03/2009מאיר שלום
משקל מומלץ הינו 2.5 ק"ג שעליו אני מקפיד .אני במקביל נצמד להנחיה של רופא הילדים שעוקב אחר הילד לפעמים יש המלצה לחכות ל-2.7ק"ג ואף יותר.
שיקול רפואי הכי חשוב למען בטיחות הילד
בברכה
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית מילהמאיר22/03/2009
ד"ר ג'קסון שלום, רציתי לבדוק נושא שמטריד אותי. לפני 10 ימים עשיתי ברית לבני בעזרת מוהל שהוא רופא, אך הוא לא מוהל שמוכר על ידי הרבנות. חשוב להדגיש שהברית נעשתה לפי כל כללי הטקס, כולל כל הברכות והיה ארוע מרגש מאוד. הברית עברה טוב מאוד ונראה שהביצוע יצא בסדר גמור ועבר ללא כל בעיה חריגה ועם מעט מאוד דימום. מכיוון שהמוהל אינו מוסמך על ידי הרבנות עלו קולות וטענות על כך שהברית אינה טובה מספיק. רציתי לדעת האם יש מקום לתיקונים כלשהם על ידי מוהל מוסמך רבנות, כמוך? במידה וכן, מה זה בדיוק אומר? בנוסף אשמח לדעת מה זו הקזת דם, כיצד מתבצעת? בתקוה שתוכל לעזור לי בהתלבטויות. תודה. מאיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברית ע"י לא מוסמך
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/03/2009מאיר מזל טוב.
לצערי אין אני יכול להתייחס לשאלתך כי אין אני יודע כיצד התבצע הטכס, העובדה כי היה מכובד ונאמרו ברכות לא בהכרח מחייב כי הברית הוכשרה.
הליך הטפת דם הינו הליך אשר מכשיר ברית שבוצעה -אין אני בטוח כי זה המקרה.
אתה מוזמן ליצור עימי קשר טלפוני.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפת דם חודש אחרי הבריתבני21/03/2009
לאחר שלא ראינו דם מאז הברית והכל נראה בסדר (אם כי מעט אדום) הופיעה פתאום טיפת דם, ממש בשופכה (בקצה, איפה שהפיפי יוצא). כרגע זה נראה כמו סריטה קטנטנה. אנחנו כ 4 שבועות מהברית זה מדאיג קצת כי זה הגיע פתאום משום מקום. האם זה נורמלי? (לתינוק עשינו ברית בגיל שלושה שבועות, עקב צהבת) תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפת דם
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/03/2009בני שלום
טיפות דם יכולות להופיע אפילו עד מס שבועות אחרי הברית וזה תקין כל זמן שזה בגדר טיפות.
בכל מקרה של חשש יש לפנות לרופא הילדים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ברית מילה משפיעה על צורת האיבר?מיקה21/03/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
השפעת הברית
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/03/2009מיקה שלום
הפין הינו מה שהתינוק נולד איתו .הליך הברית חושף את הפין ע"י הפשלת העורלה והסרתה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור מיותר אחרי בריתאבנר20/03/2009
לד"ר גקסון שלום. אבקש את חוות דעתך -עזרתך. עשינו לבני ברית מילה לפני כחודש ומקום החתך הבריא אבל יש שם חתיכה קטנה של בשר בולט. המוהל הסביר לנו שזה עור של הפריעה שנשאר קצת ועם הזמן כשהתינוק יגדל העור ימתח ותעלם הבליטה הזאת. שאלנו עוד מוהל וגם הוא ענה אותה תשובה. אמנם רופא שלקחנו את בננו אליו אמר כי יצטרכו לעשות ניתוח בגיל שנה להוריד את הבליטה הזאת. אני חוששת שזה ישאר לו כשיגדל ותהיה לו עגמת נפש. לכן שאלתי אם יש צורך בניתוח או שצדקו דברי המוהלים שזה אמור לעבור במשך הזמן. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור מיותר
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון22/03/2009בוקר טוב
לרוב ככל שהפין גדל אכן העור נמתח והבליטה תעלם.
לקבוע עכשיו כי יהיה צורך בניתוח בעוד שנה נראה לי קצת נמהר, אך קשה לקבוע מאחר ולא ראיתי את הילד ואינני יודע באיזה סוג בליטה מדובר.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום דר גקסון ושאר הגולשיםסיגל11/03/2009
מישהו מכיר?דר עודד קסלר או דר אלון פרידמן?רצינו מאד את דר גקסון בל הברית יוצאת בחול המועד והמזכירה שלך אמרה שבחול המועד אתה לא בא לבתים פרטיים,חבל לנו,מאד רצינו.....בכל מיקרה נישמח להמלצה,סיגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ממליץ על קסלר
עמית18/03/2009עודד קסלר ערך לבננו ברית מילה שלאחריה לצערינו היינו צריכים לעבור תיקון (וזה אף פעם לא יוצא טוב כמו בפעם הראשונה... תפרים... צלקת וכו)... רק אחרכך קראתי באינטרנט וגיליתי שהוא פישל לא פעם ולא פעמיים (לדוגמא ראי באתר "גונן על הילד")... הוא מתעסק בעיקר בניתוחים ולדעתי הוא גם לא מוהל מוסמך (ולא מיידע על כך). חשוב מאד שזה יהיה מישהו שמתעסק רק בבריתות, כי הניסיון פה הוא קריטי וצריך זריזות ידיים מסויימת שאין לו. גם אם את בוחרת ברופא אז עדיף כזה שעושה רק בריתות, או יותר טוב: מוהל מסורתי שנותן זריקה ומומלץ כמובן. לא מכיר כזה. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עמית
סיגל18/03/2009עזרת לי,סיגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה על דר קסלר
מאיר22/03/2009סיגל הי, לפני חודשיים מלתי את בני לאחר שפניתי לדר קסלר. זה המקום להודות לו ולהמליץ עליו. עשה עבודה מעולה. הקטן לא בכה ולא צייץ אפילו לא פעם אחת. הברית עצמה היתה מכובדת ונעימה מאוד. עשה את הכל בצורה רגועה, מכובדת, כולל ברכות וקידוש על היין, בדיוק כפי שכתוב ונהוג במנהגי ישראל. כל האורחים שהיו נוכחים בברית התרשמו מהמעמד המרגש, מהנחמדות והאדיבות וכמובן מהמקצועיות וממהירות העבודה הנקיה. לסיכום, היתה לי חוויה טובה מאוד עם דר קסלר והדבר היחיד שאני יכול לעשות הוא לתת עליו כמה מילים טובות ולהמליץ עליו. מזל טוב ובהצלחה. מיכאל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מאיר
סיגל23/03/2009תודה על התגובה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב על ד"ר עודד קסלר
עמית24/03/2009מראש מתנצל בפניך ג'קסון, שמעתי עליך רבות (לצערי מאוחר מידי) ואני מעריך אותך מאד. שלום לך מאיר שהוא מיכאל שהוא מישהו שבטח עשה ברית אצל קסלר, לא אמרתי שהאיש לא אדיב או נחמד או עושה "עבודה נקיה"... (איזה תיאור...כאילו מדובר בחיסול בעולם התחתון)... אני מדבר על זה שהאיש רופא אורולוג, שמתעסק בעיקר בניתוחים. ברית מילה היא לא ניתוח כירורגי... המוהלים יודעים בדיוק מה לחתוך ומה להשאיר ובעיקר - איך לעשות את זה, הרבה יותר טוב מהרופאים, זו הסיבה שלומדים את זה ארבע שנים! ועוד מתאמנים לפחות שנתיים. בינתיים הד"ר מתאמן חופשי על התינוקות שלכם, לפעמים זה מצליח ולפעמים, אופס, לא.. מי שיחפש עליו בשיטוט חופשי באינטרנט יגלה אי אלו פשלות הוא עשה (למשל באתר גונן על הילד). ו...אגב, מי שיחפש, ימצא את ההודעה ש "מאיר" כתב, כתובה באותן המילים לפני שנתיים (הברית התרחשה לפני חודשיים, לא?)... מעניין מי זה יכול להיות... אולי מיכאל? ממליץ בחום להתרחק מרופאים שזו בשבילם רק השלמת הכנסה חמודה ולא יעוד... רק מוהל מוסמך! התינוק יתגבר על הכאב בקלות, על נזקים בלתי הפיכים - לא. עמית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לסיגל
דורון27/03/2009א. מזל טוב ובשעה טובה. שזה הקטן גדול יהיה.
ב. שני הרופאים שציינת, ד"ר פרידמן וד"ר קסלר הם רופאים מוהלים בעלי ידע רב, ניסיון והמלצות. אישית ראיתי את שניהם בעבודה=בבריתות ועשו רושם מצוין. גם ד"ר ג'קסון מהפורום נחשב לאחד הגדולים והמובילים. כמובן שיש רופאים ומוהלים נוספים מומלצים וטובים (גונן, אטיאס וכדומה) אבל המלצות ותגובות נגד תמיד יהיו לכאן ולכאן. לכי עם תחושת הבטן שלך לאחר שיעורי הבית שהכנת.
מזל וברכה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דורון
סיגל28/03/2009אתה צודק,רק שאני לא מצליחה להחליט,כניראה מהפחד,אבל התשובה תגיע.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדעתי תקשיבי לעמית
שני23/04/2009אם הם עברו ניסיון רע עם הבן אדם הזה - זה כבר אומר הכל. בטח כבר עשיתם. מעניין אצל מי. בכל אופן שיהיה בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה שעמית שתול של מישהו פה...
שחר24/04/2009עוד נראה שעמית זה שני ושני זה עמית שבאו לבלבל את המוח פה לחלק מאנשי הפורום עם כל מיני אינטרסים כאלו ואחרים. שיהיה לכם בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחר סתום באמא ש'ך
שני24/04/2009אני זו שני ולא אף אחד אחר וכל אחד רשאי להביע דעתו. קפיש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורים יקרים אנא המנעו
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון26/04/2009הורים יקרים
אנא השתדלו לנהל ויכוח עניני בנושא ,אין אני חש בנח עם חלק מהתגובות. נא שילחו מספרי טלפון אחד לשני.
בברכה דר סטיב ג'קסון
חג עצמאות שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי דר גקסוןסיגל10/03/2009
קיבלתי אתמול תאריך לקיסרי ב6.4.09 לפי החישוב שלי זה יוצא בחול המועד,האם תהיה בעייה להזמין מוהל בזמן זה?לתשובתך אודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשעה טובה
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון10/03/2009חג שמח סיגל
תלוי למי פונים ומה זמינותו.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)