מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פס שחור בשןלילך25/04/2010
לאחרונה גיליתי בשן הטוחנת פס שחור בשן רציתי לדעת מה זה יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פס שחור
חן27/04/2010היי
גם לי יש פסים שחורים על צוארי השיניים,
הרופא אמר לי שזה נגרם ע"י חיידק מסוים ושאין מה לעשות,
זה לא גורם לנזק אבל יש צורך בניקוי אבן פעם ב3 חודשים .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לתגובתך
נילי28/04/2010הלכתי לשינננית והיא לא הצליחה להוריד את זה ורופא שינים אמר לי שזה לא חור וששיננית צריכה להוריד את זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפס שחור
חן28/04/2010היי לילך !
הפסים השחורים השחורים הנגרמים ע"י חיידק אליקטובקטוס (אם אני לא טועה)
מופיעים בעיקר בצוואריי השיניים ,מאוד קשה להסיר אותם .
גם לי,השיננית לא הצליחה להוריד אותם, ישנם רופאים שיש להם מעיין מכשיר
שמתיז בלחץ סודה עם מים ורק כך זה מתנקה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפס שחור
ד``ר גלית כהן29/04/2010פס שחור יכול להגרם עי דברים רבים.
אם רופא שיניים שבדק, אמר שזנ ניתן להסרה ע"י שיננית זו יכולה להיות צביעה כרומטוגנית, הנגרמת ע"י סוג מסויים של חיידקים.
צביעה זו ניתנת להסרה בקלות ע"י מכשיר ג'ט פוליש בד"כ ע"י שיננית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינייםפאר24/04/2010
השיניים שלי בלסת התחתונה כואבות ואחת מה התחילה לזוז לאחור מה עושים ואיזה טיפול יחזיר אותה למקום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר והאם זה כואב שעושים גשר
פאר25/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מספיק נתונים
ד``ר גלית כהן28/04/2010שיניים זזות, יתכן ממחלת חניכיים.
כאב יכול להיות גם ממחלת חניכיים , גם מעששת ומסיבות נוספות.
נשמע לי שאת צריכה בדיקה דחופה.
טיפול שיניים לא כואב. יש הרדמה לטיפולים שיכולים להכאיב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתר שנשבררונית24/04/2010
לפני כשנה עברתי טיפול שיניים בשן קדמית שכולל כתר חרסינה (מסוג זרקוניה-היקר ביותר במרפאת השיניים)עם מבנה חדש והארכת כותרת.הטיפול היה הטיפול היקר ביותר לכתר קדמי כולל מעבדה חיצונית שלא מסובסדת ע"י קופת החולים שהרופא התעקש עליה.הטיפול עצמו נעשה בקופת חולים מאוחדת. תוך פחות מחצי שנה הכתר נשבר (מאכילה כמובן) ללא אפשרות לשקםם אותו.כאשר ניגשתי לרופא השיניים לקח זמן אך בסוף החליפו לי את הכתר.יש לציין שהפעם המעבדה היתה של קופת החולים .וכשניגשתי לבדיקה במעבדה גיליתי כי סוג הכתר הוא חצי אצילה ( סוג שהוא הרבה יותר פשוט ממה ששילמתי עליו וגם יכול לגרום לנזקים ולהשחרת חניכיים בעתיד.כמובן שלא טרחו ליידע אותי לגבי עובדה זו. חשוב לי לציין כי כאשר שילמתי על הכתר הרופא שיניים שיכנע אותי כי זה הטוב ביותר ולשן קידמית יש צורך בכתר חרסינה מלא גם מבחינה אסטתית וגם מבחינה רפואית.וכרגע בגלל שהם משלמים על הכתר השני הם בחרו סוג פשוט בהרבה (כזה שמתאים לשיניים צדדיות) בכדי לחסוך בכסף.
השאלה שלי היא האם יש לי אפשרות בכלל לתבוע והאם זו סיבה מספיק טובה ?
ברור לי כי הכתר נשבר מלחץ בין השיניים( או ממדידות לא נכונות שנעשו ע"י הרופא או מבנייה של הכתר על ידי המעבדה) אך אני לא רואה כל סיבה לכך שאני אמורה לשלם על זה...
אשמח לתשובה מהירה מכיוון שאני באמת רוצה לעשות משהו בנידון אך אני חוששת שיש מצב שאפסיד גם את הכתר השני שנעשה על חבון המרפאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתר שנשבר
ד``ר גלית כהן28/04/2010יש מסגרות לדיון בתלונות. הפורום אינו מיועד לכך ואין לי את הידע המתאים.
אבל ניסית לדבר עם מנהל המרפאה? בדכ גם הם רוצים פתרון ולא מאבק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי שינים בטיסהתמר24/04/2010
שמי תמר ואני עובדת בחברת תעופה. הייתי מעוניינת לדעת האם מישהו נתקל בבעיה של כאבי שיניים בטיסה ?בזמן שיוט לא המראה ונחיתה אלה במהלך הטיסה. כאב שמתחיל עם נימול בשן הקידמית עובר משן לשן ומשפיע על כלהלסת העליונה ולסרוגין על התחתונה. אין בעיות שיניים לאחר בדיקת רופא. נעשה MRI לבדיקת סינוסים לא נמצא דבר.אשמח לתגובה מהירה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שללת את הדברים המקובלים
ד``ר גלית כהן29/04/2010אולי לפנות למרפאת כאב. יש כזו הפקולטה לרפואת שיניים בהדסה ע"כ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינהעודד23/04/2010
שלום רב
יש לי חור עמוק בשן בינה - הרופא שלי ניסה לבצא בה סתימה רגילה אל במהלך הניקוי הוא אמר לי כי נדרש טיפול שורש או עקירה. הוא ציין בפני שעדיף לעקור כי קשה לבצע את הטיפול בשן בינה. הוא שם לי חומר שאמור להרוג את העצב ושם לי סתימה זמנית. רציתי לשאול
1. האם מומלץ לעקור את השן למרות שהיא צמחה באופן תקין? האם יכולים להיות סיבוכים מעקירת שן בינה כמו פגיעה בעצבים וגדילה לא רצויה של השן מלמעלה בעקבות חוסר "קונטרה"?
2. מה הסיכונים שבטיפול שורש + כתר בשן הזאת?
3. לגבי הסתימה הזמנית - באיזה חומר משתמשים כדי להרוג את השורש? האם כעת כאשר הרופא שם את החומר הזה וסתם בסתימה זמנית אני יכול לחכות זמן ממושך מבלי שיהיו כאבים או סיבוכים עד שתהיה לי תמונה ברורה יותר ואדע מה הכי נכון לעשות?
מתנצל מראש על אורך השאלה :) אשמח לקבל את חוות דעתך בנוגע לשאלותיי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר גלית כהן23/04/2010החומר ה"הורג" את העצב אינו מיועד להשאר בשן תקופה ממושכת, הוא עלול לגרום לנזק לעצם הסובבת.
די מיותר לעשות טיפול שורש בשן בינה. כמעט תמיד עוקרים במצב זה.
שיני בינה הרבה פעמים קרובות לעצב, לכן יש לבצע את העקירה במרפאה בה יש כירורג מומחה המיומן בעקירת שיניים כלואות, ולעשות את כל הצילומים הנדרשים, לפעמים גם סיטי, תלוי בקרבה לעצב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סתימה שנהרסהיפית23/04/2010
שלום,
עד לפני מס' שנים היה לי רופא שיניים קבוע שעליו סמכתי. מאחר ורופא השיניים שלי ירד מהארץ הלכתי לרופא שיניים שעליו המליץ לי מכר לצורך בדיקה שגרתית. הרופא עשה לי צילום נשך במקום
ואמר שאין לי חורים. לאחר כשבוע הלכתי לרופא שיניים אחר שעליו קיבלתי המלצה מדודתי כיוון שרציתי לעשות השלמה לשן קדמית שנשברה ונאמר לי שהיא מומחית בתחום. הראתי לרופא השני את התצלום שעשיתי אצל הרופא הראשון ( שאגב, צולם על דף נייר של מחשב) והוא אמר לי שבאחת מהשיניים הטוחנות הסתימה נהרסה לי (רואים שבדופן השן חלק מהסתימה יצאה) ולדבריו יש התחלה של חור- לדבריו, בתצלום רואים את החור בצורת צל. אני מבחינתי מעדיפה לא להחליף את הסתימה כעת אם אין בה עששת. אני לא בטוחה שאכן יש לי חור בשן או שזו הדרך של הרופא לגרום לי להחליף את הסתימה. שמעתי שאם יש רק התחלה של עששת עדיף לא לטפל ישר כיוון שהעששת עשויה לסגת. מה לדעתך עליי לעשות? האם ללכת לרופא שלישי על-מנת לקבל חוות דעת נוספת? האם יתכן שהרופא הראשון לא הבחין בחור בתצלום ואילו השני כן?
בתודה מראש,
יפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש גישות שונות
ד``ר גלית כהן23/04/2010את צריכה לבחורברופא שאמין עליך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלט בחניכייםקרן22/04/2010
שלום ,
יש לי מבנה יצוק על טיפול שורש בשן טוחנת היה לי כתר 10 שנים , לאחרונה חידשתי את הכתר , הרופא הדביק בדבק מאוד חזק , לאחר חודשיים של אי נוחות בסגר ושיופים פה ושם דרשתי כתר חדש , למעשה מלכתחילה ביקשתי דבק זמני אך משום מה הוא שם דבק חזק ללא ידיעתי , הוא ניסה להוריד את הכתר ע"י ניסור ומכות פטיש חזקות שזיעשעו לי את הפנים קרוב ל10 דק הוא הכה על השן הוא אפילו הרגיש שהוא חייב לקחת הפסקה באמצע וחזר אחרי כמה דקות , בסוף זה יצא ( כמובן שבדרך הסתבר שהוא גם ניסר ועשה תעלה במבנה היצוק
היום חודש אחרי עם הכתר החדש והלא מושלם עיסתי את החניכיים ולתדהמתי גיליתי גוש (בליטה ) קשה מעל השן הנ"ל בחיבור בן החניכיים ללחי
מה זה יכול להיות ? עצם שבורה ? שורש השן הבולטת ? המבנה היצוק ?
אעשה צילום בקרוב , אך אשמח לדעת תאורתית מה זה יכול להיות?
והאם זה יכול לגרום לנזק
תודה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה בחניכיים
ד``ר גלית כהן23/04/2010ודאי לא המבנה היצוק או עצם וכד. זה יכול להיות דלקת, או מבנה העצם שלך כפי שהיה גם קודם. מצריך בדקה, האם זה כואב במגע? האם השן רגישה לניקוש, האם ה"בליטה" זזה או קשורה ללסת? חסרה המון אינפורמציה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה על SMILY GUMMY חניכייםרחלי22/04/2010
עקב אלרגיה שגרמה לנזלת כרונית נשמתי תקופה דרך הפה ולא דרך האף אני בת 29 שאלתי האם כתוצא מכך נגרם מצב שהחניכיים בולטות כלומר ירדו למטה במונח הרפואי קוראים לזה עם אני לא טועה SMILY GUMMY כלומר כשמחייכים אז החניכיים בולטות עקב נשימת פה בגיל הזה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצריך בדיקה
ד``ר גלית כהן23/04/2010לא סביר שהיה שינוי בחניכיים. סביר יותר שזה מבנה הלסת שלך והוא קשור גם לנשימת פה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצירוף צילום
חייל23/04/2010מצורף צילום של החצי פה המדובר(קטע מפנורמי). באילו מקרים חייבים לעקרו מיידית? ניתן להבחין שהשן צומחת ישר ולא בהטיה. . בפועל רואים בפה שלי רק חלק קטן מהשן שבולט החוצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעות
חייל23/04/2010ההודעה הזאת היתה אמורה להיות משורשרת לכותרת שלי ולא לזאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לעקור שן בינה?חייל22/04/2010
האם צריך לעקור שן בינה שלא יצאה עד הסוף אבל יש בה עששת?
פשוט הרופא שלי ביחידה( אני חייל) עשתה לי סתימה בשן בינה למטה בצד אחד ואומרת שהיא לא מצליחה להגיע לצד השני, כי אני לא יכול לפתוח את הפה מספיק. בגלל זה היא שלכה אותי לעקירה.
שני השיני הבינה נראים בצילום פנורמי(להערכתי הלא מקצועית) באותו המצב בול( חוץ מהקטע של הסתימה). בגלל זה נראה לי שפשוט אין לה כוח להתאמץ ולעשות לי סתימה בשן השניה, כי קשה לה להגיע כל כך רחוק.
אז השאלה המתבקשת: האם כדאי לי לעקור את השן השניה או לא? היא עדיין לא יצא עד הסוף, והשני בינה עליונות בכלל לא מתקרבות ליציאה( אם זה משנה). אולי עדיף לחכות עד שהיא תצמח קצת למרות העששת ואז יהיה אפשר לסתום אותה? או שאולי יש רופאים יותר מקצועיים שיכולים לעשות את העבודה שהרופאה הצבאית לא מצליחה( בלי לזלזל)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא יכולה לענות ללא צילום
ד``ר גלית כהן23/04/2010יש מקרים שמצריכים עקירה מייד, ויש מקרים שעדיף להמתין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצירוף צילום
חייל23/04/2010צירוף צילום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשן צריכה להעקר
ד``ר גלית כהן23/04/2010אין לה מקום לבקוע.
צריך מומחה לכירורגיה פה ולסת, השן קרובה ביותר לתעלה המנדיבולרית ולעצב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש חבל...
חייל23/04/2010חבל לי לאבד שן שלמה( למרות שהיא לא בקעה ואין לי כרגע שימוש בה).... את יכולה להסביר לאדם שלא מבין מה זה "קרובה לתעלה המנדיבולרית ולעצב" וזה נראה לי כאילו ההוצאה של השן תשאיר לי חור ענק בלסת...
יש לי קצת פחד מעקירה, כי משום מה אני בטוח שהחור שיפתח יהיה מקום שיתפוס זיהומים וידמם במשך חודשים( למרות ששמעתי שהוא אמור להסגר עם הזמן).... ואגב, האם זה שהשן קרובה לעצב, לא הופך את הניתוח למסוכן? כי ממש, אבל ממש לא בא לי שהעצב יפגע כתוצאה מעקירה לא מקצועית.
האם עקירות כאלו נעשות על ידי רופא צבאי או שזה ממוחה-אזרח שעושה את זה בשביל חיילים( אם את יודעת)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו
חייל23/04/2010שן הבינה העליונה נראת כאילו "לוחצת" על השן לידה. אולי זה רק נקרא ככה בצילום, כי אני לא מרגיש כאבים והשיניים לא חשופות כלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיטוי אצל רופאי שינייםסמדר22/04/2010
בביקורי האחרון אצל השיננית הבחנתי שהיא מרססת את כל האיזור כולל הכיסא במין תרסיס ומנגבת אותו. האם מדובר בחומר חיטוי רציני שבאמת מחטא ומשמיד חיידקים או סתם מים וסבון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה אמור להיות חומר חיטוי
ד``ר גלית כהן23/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן קדמית בולטת פתאוםנועה22/04/2010
אני בת 22 ולאחרונה שמתי לב כי השן הקדמית (אני חושבת שן מס' 11) יצאה החוצה, כרגע רק בצד שמאל של הלסת העליונה יצאה שן בינה,ובצד ימין עוד לא.
מה עושים כשיש פתאום שן כל כך קדמית בולטת (היא בולטת ממש ממש מעט אבל אני מאוד מפחדת שזה עם הזמן יבלוט יותר מידי ואז יהיה מאוחר מידי)
אני מאוד מאוד מפחדת מרופאי שיניים ואשמח לדעת אילו שיטות יש להחזרת השן למקומה שלא יהיו כואבות
תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בולטת
ד``ר גלית כהן23/04/2010יש בהחלט שיטות להחזרת השן שאינן כואבות. עדיף לטפל כמה שיותר מוקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זה בסדר להשתמש במברשת רגילהלאה21/04/2010
ולאחר מכן במנקה לשון .
כי אני חוששת שהפה לא יהיה נקי מאווד.
כי מברשת עם מנקה לשון מנקה גם פנים לחיים.
והאם אפשר להשתמש גם וגם מברשת עם מנקה,ואחכ מנקה לשון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנקה לשון
ד``ר גלית כהן23/04/2010מנקה לשון ייחודי מנקה את הלשון טוב יותר מאשר מנקה הלשון שעל מברשת השיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיניים ובולמיה שאלה דחופהשיראל חסוי21/04/2010
שלום. אני בת 24 ואני בולמית כבר 3 שנים. בשנה האחרונה אני מקיאה 4-6 פעמים ביום
אני לא זוכרת יום השנה שלא הקאתי .
לאחר ההקאות אני מקפידה לשים משחת שיניים בפה ואז לירוק (כדי להוציא את מיצי הקיבה? האם זה עוזר?)
לאחרונה אני מרגישה שהשיניים שלי מאוד רגישות לחום או קור וגם הן נראות לי חלשות
אני פוחדת שהן ינשרו לי
או שיהיו בהן סדקים וישברו.
הייתי אצל רופא שיניים אך הוא לא אמר דבר
הן נראות לי סדוקות מעט. בנוסף אני פוחדת להשחיל בינהן חוט, שלא ישברו לי או משהו בסגנון
בבקשה תענו לי! תודה רבה ויישר כח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים ובולמיה
ד``ר גלית כהן23/04/2010חומציות גורמת נזק בלתי הפיך לשיניים. הרגישות שאת מציינת מעידה שכבר יש נזק, עוכלה חלק משכבת האמייל.
צחצוח שיניים לאחר ההאה לא עוזר, כי מצד אחד יש משחה עם פלווריד ומצד שני את משפשפת את החומצה על השן עם המברשת.
את יודעת ודאי שעליך לנסות להפסיק את ההקאות בכל דרך שהיא ושאת גורמת נזקים נוספים לגופך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שתלים בהרדמה מלאהbb21/04/2010
שלום רב! בעוד שבוע בדיוק אני אמורה לעבור ניתוח שתלים בחצי פה העליון 8 שתלים ו 14 כתרים. אני מאוודדדדדדדדד מפחדתתתת. רציתי לדעת האם אחרי שאתעורר יהיה לי מיד כאבים חזקים מאוד שבלתי נסבלים או כאבים שאפשר לסבול. (עברתי טיפול שורש בקלות האם זה פחות או יותר אותו הדבר?) אנא תרגיעו אותי והסירו ממני את הפחד הנורא הזה....המון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתלים בהרדמה מלאה
ד``ר גלית כהן23/04/2010ככלל טיפולים בהרדמה כללית מלווים בדכ בפחות כאב או נפיחות בהשווה לאותו טיפול ללא הרדמה כללית.
כמובן כמו כל טיפול, בהנחה שההרדמה הכללית מבוצעת במקום מורשה לכך ועי צוות מיומן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חניכיים מדממותתלתלית21/04/2010
שלום,
אני בחודש השישי להריוני.
לאחרונה החלפתי מברשת שיניים (ניתנה לבעלי במתנה במרפאת השיניים בה הוא מבקר) ומאז לאחר כל צחצוח החניכיים שלי מדממות- האם המברשת לא מתאימה? האם עליי לגשת לרופא?
אודה לעצה,
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מברשת שיניים ודימום
ד``ר גלית כהן23/04/2010אני לא יודעת על איזו מברשת מדובר. אולי זו מברשת עם סיבים קשים מדי? אבל יתכן גם שזו מברשת מצויינת והדימום נובע מדלקת חניכיים, תופעה נפוצה מאד בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)




