מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תסמונת התעלה הקרפליתדלית08/02/2012
שלום רב!הנני סובלת מתחושות קשות במגע עם חפצים שונים ובין אצבעותיי.הנוירולוג שלח לבדיקות שונות ואחת מהן היתה emg בה התגלתה נורופתיה סנסורית...הוא שלח לעוד בדיקה כזאת יסודית יותר והנה התשובה"חביון דיסטלי גבולי במדיאן מוטורי ימין,סנסורי שמאל.
חביון דיסטלי מוארך במדיאן סנסורי ימין.
הולכה תקינה במדיאן מוטורי שמאל.
הולכות תקינות באולנר מוטורי וסנסורי דו-צדדי.
qst-סיפי תחושת קור וחום תקינים ביד וברגל.סיפי תחושת חום תקינים ביד וברגל.
לסיכום-תסמונת התעלה הקרפלית מימין בצורה קלה ומשמאל בצורה גבולית.אין עדות מעבדתית לפגיעה בסיבים קטנים.
שאלתי :מה עליי לעשות כעת?ניתוח?פיזיותרפיה?הרופא המליץ על סימבלטה לפני הבדיקה השנייה אותה עוד לא נטלתי.תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמונת התעלה הקרפלית - תגובה
ד''ר יונה יניב09/02/2012ני ממליצה לגשת לכירורג של היד להבדק. הוא יראה את תוצאות הבדיקות - המספרים מאד חשובים ויסביר לך על המשך טיפול מתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עזים בכתף הימנית מקדימה ומאחועליזה לוי07/02/2012
שלום רב
מאז שנפלתי ממכשיר ההליכה במכון הכושר, יש לי כאבים עזים בכתף הימנית בכל מפר היד המקרינים לעבר הזרוע עד ללמטה.
עעשיתי טיפולי פיזיוטרפיה ועדין הכאבים שם . מה ניתן לעשות? אשמח לתגובה
עליזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים עזים בכתף הימנית מקדימה ומאחו - תגובה
ד''ר אלון בורג08/02/2012שלום רב
יש לגשת להבדק ייתכן פגיעה בגידים של שרוול מסובב ייתכן פגיעה צווארית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטי דלקתיאלכס07/02/2012
שלום.
קיבלתי כי אנטי דלקתי מוצר ולטרן בנרות .שמעתי וגם כתוב שמוצר יכול להשפיע על מערכת עיכול(יש לי גסטריטיס) מה עדיף-ארקוקסיה בכדורים או ולטרן בנירות.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטי דלקתי - תגובה
ד''ר אלון בורג08/02/2012שלום רב
במידה ואתה סובל מהקיבה עדיף ארקוקסיה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שברים קטנים בין עצם הזנב לסקרוםנילי07/02/2012
החלקתי לפני שבועיים .בצילום רנטגן נראה ספק לשבר
לאחר 10 ימים במפויי עצמות גילו 2 שברים קטנים באזור עצם הזנב והסקרום .
הרופא נתן זריקה להקל על הכאב ,-לא יודעת את שמה והיא גם לא ממש עזרה אולי אחרי כמה ימים חל שיפור קל .עדיין יש כאבים חזקים מאוד.
מה שמלחיץ אותי בכל זה שהרופא אמר שאם השברים לא יתאחו לאחר 6 שבועות אצטרך ניתוח ,עד כמה זה שכיח והאם זה שאני בתנועה יכול להרע את המצב ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שברים קטנים בין עצם הזנב לסקרום - תגובה
ד''ר אלון בורג08/02/2012שלום רב
קשה לענות בלי לראות ממש את ההדמיות.
בעקרון שברים בעצם זנב או סקרום ללא תזוזה מתחברים היטב, וגם אם לא זה לא מחייב בד"כ התערבות ניתחית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה ז"א ללא תזזוה ? ושאלה נוספת
נילי17/02/2012יש לי עצירות קשה ואני מרגישה שמקום השבר כואב יותר ,יתכן שזה מחמיר את המצב .?
האורטופד לא הנחה על מנוחה מוחלטת ,אלא על הקשבה לגוף ולא להגיע לכאב ,קל לדבר שיש משפחה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כף היד- דחוףףףףדן דין06/02/2012
לאחרונה באזור החלק העליון של כף הידהשמאלית בתנועה מסוימת נתפסת עם כאב עז מבלי יכולת להזיזה זה קורה בשעה האחרונה לעיתים תכופות מאוד ממש כל כמה דקות, יש לציין שהצורה שנתפסת היד דומה לצורה שנתפסת כף הרגל בבריכה בצורה מקומרת מבלי יכולת להזיזה, כך גם כף היד ניתפ]סת בצורה מסוימת מבלי יכולת להזיזה עם כאב עז .
עוד חשוב לציין כי כף היד השמאלית אינה היד הדומיננטית שלי.
רציתי לדעת מה יכולה ליהיות התופעה והאם היא קשורה לאורטופדיה או שזה קשור לזרימת דם, תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע אין תגובה
דן דין10/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכף היד- דחוףףףף - תגובה
ד''ר יונה יניב13/02/2012יכול להיות קשור אמנם לאורתופדיה אבל גם יכול להיות קשור לנוירולוג. להערכתי יש להבדק קודם כל אצל רופא המשפחה והוא יוכל לנסות לשייך את הביע היותר ספציפית למומחה המתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיצד לדעת אם המדרסים שרכשתי טוביםארז06/02/2012
רכשתי מדרסים בסמארט פתרונות אורתופדיים ברמת השרון, הם עלו לדעתי המון כסף (2000 ש"ח לפני הנחה) והם נראים לעין הלא מקצועית שלי כלא רציניים.
חתיכת ספוג שמודבקות אליה שתי הגבהות (מגומי או משהו כזה).
כשבאתי להתלונן, הדביקו לי עוד שתי הגבהות.
איך אפשר לדעת אם המדרס תקין, לחילופין איך לבחור מדרסים תקינים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיצד לדעת אם המדרסים שרכשתי טובים - תגובה
ד''ר אלון בורג08/02/2012לא ניתן לדעת האם מדרסים תקינים בלי לבדוק אותם ממש וכן לבדוק האם מתאימים לך ולכף רגלך.
עליך לפנות לאורטופד עם המדרסים שיבדוק האם מתאימים לך.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דורבן בכף הרגל,תסמונט טורט וכאבי גבדורית גורטשטי06/02/2012
שלום,
היום לקחתי את בן דודי לאורטופד, הוא די חדש בארץ וסובל מתסמונט טורט מאוד קשה עם זאת היא מאוד השתפרה, כלומר כמות הטיקים שלו ירדה פלאים מאז שהחל את הטיפול בארץ.
בן דודי מתלונן כבר שנים על כאבי גב וכאבים בכפות הרגליים וכל יום מאז שהגיע אני לא מפסיקה לשמוע על זה. הוא הלך לבדו לאורטופד ששלח אותו לצילומים ולא מצא שיש לו כלום ולכן הניח שיש לו משהו דלקתי ולאחר שאני שאלתי אותו בטלפון האם יש טיפול נוסף מעבר לכדורים כיוון שאינו מפסיק להתלונן ושאלתי הוא על פיזיותרפיה- הוא הסכים שזה רעיון טוב.
מצד שני האורטופד שאצלו היינו היום, ראה אותו ובדק אותו ומייד קבע שיש לו את התופעה ההפוכה מפלטפוס.
אני לא מאמינה שמדרסים יעזרו לו לגב ולכן הייתי מאוד סקפטית כי ראיתי כבר טיקים מאוד קשים שלו שנראים כמו הגורם לכאבי גב שלו ומה שחיזק אותי זה שלא ראיתי באף אחד מהמאמרים באינטרנט על תופעת הדורבן- שהיא משפיעה על הגב.
האם כדאי לי להמשיך ולנסות למצוא לי הפניה לפיזיותרפיה או שלוותר?
עוד חודש יש לו תור למרפאת הכאב בגלל אותם כאבים- האם יש סיכוי ששם יעזרו לו ואולי אפילו יפנו אותו לפיזיותרפיה?
אני קצת מודאגת כי אני יודעת שהוא לוקח המון משככי כאבים ויש לו בעיית התמכרות, הוא כעת נמצא במרכז גמילה, ולא נראה לי שבאמת ירדנו לשורש הבעייה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דורבן בכף הרגל,תסמונט טורט וכאבי גב - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון16/02/2012האם כדאי לי להמשיך ולנסות למצוא לי הפניה לפיזיותרפיה או שלוותר? - במידה ואכן יש לו פס-קאווס (ההיפף מפלאטפוס) אז מדרסים עשויים לעזור למרות שאת סקפטית...לגבי פיזיוטרפיה אפשר בהחלט לנסות.
עוד חודש יש לו תור למרפאת הכאב בגלל אותם כאבים- האם יש סיכוי ששם יעזרו לו ואולי אפילו יפנו אותו לפיזיותרפיה? - הכל יכול להיות.
ברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CRPSMR.blue04/02/2012
שלום אני סובל מCRPS כמעט שנתיים אני נמצא על קביים ואיני דורך ולא יכול לסבול שום מגע ואני סובל מכאבי תופת 24 שעות
בשלושה ימים האחרונים חל החמרה בכאב באזור הציפורניים ועקב אכילס בצורה חמורה מאוד הרבה יותר גרוע מהרגיל.
הייתי רוצה לדעת עם יש לזה משמעות כל שהיא? ולמה החמרה הזו בכאבים בצורה דראסטית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CRPS - תגובה
ד''ר יונה יניב05/02/2012CRPS היא מחלה קשה והשלב הכרוני בו אתה נמצא מאופין בהחמרות מדי פעם. אבל - יש צורך בבדיקה אם לא קרה משהוא חריף - יש להבדק ע"י אורתופד ולפנות למרפאת כאב לנסות לאזן את הכאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
MR.blue05/02/2012תודה על עזרתך :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליכת ברווזאנונימי04/02/2012
שלום, אני בת 19 ומאז ומתמיד יש לי הליכת ברווז, בשנים האחרונות זה נורא מפריע לי, לפני שנתיים הלכתי לאורטופד והוא אמר שזה בגלל העגן ושזה בסדר כפות הרגליים פונות החוצה, הרבה אנשים מעירים לי על זה, וזה לא נראה טוב, אני נראית מסורבלת כשאני הולכת, רציתי לשאול האם יש פתרון שיכול ליישר את כפות הרגליים? אפילו ניתוח.??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליכת ברווז - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר05/02/2012בגיל 19 קשה לשנות תבנית הליכה. רוב הגדילה כבר נעשתה בשלב זה. צריך להבדק שוב על ידי אורתופד לבדוק באם ניתן לשפר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע ליטי בפמור המרוחק לטרליתגד04/02/2012
שלום רב.
בני משרת בצה"ל , מתלונן על כאב בברך שמאל, קיבל מכה לפני מס ימים. קיבלנו הפנייה לצילום ולהלן התוצאה . " נגע ליטי קטן בפמור המרוחק לטרלית וחשד לנגע נוסף בטיביה המקורבת באזור הבין קונדילרי. לא הודגם שבר.
אודה לכם מאוד אם תתרגמו עבורי מה נאמר בתוצאה.
האם מדובר בבעיה כלשהי?
אודה לכם על תשובתכם.
בברכה
גד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע ליטי בפמור המרוחק לטרלית - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר05/02/2012צריך לגשת לאורתופד ולהחליט באם יש צורך בהדמיה נוספת כגון CT או מיפוי עצמות. נגע ליטי יכול להיום מגוון רחב של ממצאים בעצם כגון ציסטה שפירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטות מתחת לברךצ03/02/2012
בת 38, כבר הרבה זמן שיש לי בשתי הרגליים באזור מתחת לברך בליטות ברגל ימין קטנה יותר מברגל שמאל.הבליטות קשות הרגשה של עצם בולטת. מה זה יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים
צ05/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבליטות מתחת לברך - תגובה
ד''ר אלון בורג08/02/2012שלום רב
תחושה של עצם בולטת יכולה להיות...עצם בולטת!!
לא לדאוג. לגשת להבדק ולצלם. בד"כ לא מדובר במשהו בעייתי או דורש טיפול. לעיתים אם מפריע אז צריך להסיר.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שברים באצבעליבנת02/02/2012
שלום
יש לי שני שברים מרוסקים בגליל אמצעי של אצבע מס' 4. הפגיעה ארעה לפני חודש. עדיין לא רואים איחוי. האם זה סביר לאחר פרק זמן של חודש שאין איחוי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שברים באצבע - תגובה
ד''ר יונה יניב05/02/2012בדכ"ל שברים באצבעות מתחברים לאחר 4-6 שבועות. בנוסף - לא תמיד רואים חיבור בצילומי רנטגן למרות שיש. הייתי ממליצה להמתין 6 שבועות ולהבדק ע"י אורתופד או כירורג של יד - גם לברר שהעמדה תקינה וגם לארות אם יש או אין חיבור. מצבים שיכולים להאיט חיבור הם פגיעה ברקמה רכה ופגיעה בכלי הדם של האצבע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברך שמאל בעיות עוד מהצבאמיכאל01/02/2012
שלום רק.
אני בן 21 חייל משוחרר.
בצבא בעקבות נשיאת משקלים התפתחה אצלי דלקת בגיד הפיקה בברך (זה ההסבר הכי מעמיק שניתן לי) שבעקבותיה עברתי 3 חודשי פיזיוטרפיה. לאחר כשנה הכאבים חזרו וכיום חצי שנה אחרי השחרור אני חי עם הכאבים האלה. הצבא לא התייחס בהתאם ולא נתן לי מידע ודרכי טיפול אמיתיות לבעיה.
כיום קשה לי להרדם ברוב התנוחות כשאני יושב זמן ממושך כואב לי ורוב הזמן אני מרגיש שכל אזור הברך שלי ממש קפוא!
בנוסף שמתי לב בנעלי הבית שלי שיש גומחה שמראה כי רוב משקל רגל שמאל נוטה ימינה כלומר הברך נוטה פנימה.
אני חסר אונים מהכאבים האלה כבן אדם שעושה הרבה ספורט אני משותק ממש אנא עזרו לי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברך שמאל בעיות עוד מהצבא - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר01/02/2012יתכן ומדובר בCHONDROMALACIA PATELLA שהינה תהליך דלקתי של הסחוס בעצם הפיקה בקידמת הברך. צריך במרקה שלך לפנות לאורתופד וטיפול בהתאם להנחיותיו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בצקת בברךדור01/02/2012
שלום לכולם,
אני חייל שיוצא עוד שבוע לחפש"ש, וחשוב לי לפני השחרור לסגור את העניין של הפציעה שלי בברך.
ביצעתי בלפני כשבוע דיקת MRI, שתוצאתה:
הודגמה בצקת מח עצם בקונדיל המדיאלי של הפמור לא באזור המפרק מתאים לקונטוזיה (לסיכום - קונטוזיה בקונדיל המדיאלי של הפמור).
פרט לכך עוצמת אות מח העצם תקין.
המניסקוס, הסחוס והרצועות - תקינים כולם.
אין נוזל משמעותי בתוך המפרק.
התוצאות היו זהות גם אצל הרדיולוג וגם אצל האורתופד שהלכתי אליו לאחר מכן,
יש לציין שעל פי הצילום ב-MRI הבצקת לא בכמות גדולה, היא בחלק הצדדי של הברך, ולא על כל הברך.
מספר שאלות:
1. יש משהו שאני יכול לעשות (ניתוח, כדורים, תרופה, משחה) שיכול להאיץ את ההחלמה של הבצקת לפני השחרור?
2. פיזותרפיה תאיץ את ההחלמה?
3. תוך כמה זמן ניתן בד"כ לרוץ ולטייל עם משקלים?
4. האם זהו נזיק הפיך? כלומר, בעוד שנה לדוגמא הברך תהיה חלשה יותר בגלל הפציעה הזו, או שברגע שהבצקת נעלמת הברך כמו חדשה?
5. מה זה אומר בתאכלס בצקת? ריבוי נוזלים כתוצאה מפגיעה ישירה? כמה זה חמור?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו יכול לענות בבקשה? זה ממש חשוב
דור08/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח ייישור רגלי Xסיון01/02/2012
היי
לאחר ביקור ראשון אצל האורטופד אובחנתי כבעלת גמישות יתר במפרקים טרגלי X
הוא עידכן אותי שלא יהיה שום מנתח שסיכים לנתח אותי ליישור הרגליים
אני מבינה את משמעות הניתוח ומוכנה לזה ולא מבינה מדוע לא יהיה מי שיסכים לזה
מעבר לכך התחלתי לברר בחו"ל ושם ישנם מנתחים שמוכנים לנתח אותי0 מההבדל בין המנתחים פה לשם ששם מסכימים?
חוץ מזה מכיוון שאין אתז ה לאף אחד במשפחה ייתי שמחה לדעת האם זה משהו שניתן היה לתקן בילדות? האם הרגלי X נובע מהגמישות יתר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה בנושא... תודה
סיון02/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח ייישור רגלי X - תגובה
ד''ר אלון בורג08/02/2012שלום רב
במידה והעיוות הינו משמעותי ויש כאבים, בהחלט ניתן לנתח ולתקן.
עליך לפנות לרופאים המתמחים בעיוותי גפיים, וכן תקון בשיטת איליזרוב או שיטה אחרת.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגלי o
נועה12/03/2013היי אני בת 18 ויש לי רגלי o .
אני לא יודעת אם זה חמור מאוד, נראה לי שלא במיוחד .. גם לא כואב לי במיוחד, אולי ממש טיפה לפעמים, וגם לא כזה נוח ללכת, אני תמיד מרגישה כאילו אני הולכת עקום ולא מצליחה ללכת ישר.
רציתי לדעת אם שווה ללכת להיבדק, ואם יש אפשרות לעשות ניתוח ליישור? יהיה לי הרבה יותר נוח בחיים.
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)

.jpg)




