מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תסמונת מדורים כרוניתעומר31/01/2012
מתוך הבחנה קלינית נמצא כי אני סובל מתסמונת מדורים כרונית בשוקיים. בנוסף על כך סבלתי לאורך השנים מכאבים בכפות הרגליים בזמן מאמץ, לא ייחסתי להם יותר מדי חשיבות והלכתי לעשות מדרסים בהמלצת אורטופדים שונים. המדרסים לא פתרו את בעיית הכאבים בכפות הרגליים (בזמן מאמץ). לאחרונה שמתי לב לדמיון הרב באפיון הכאב בכפות הרגליים לצורת הכאב בשוקיים (שאובחנה כתסמונת מדורים כרונית) בשני המקרים הכאב מופיע לאחר זמן מסוים של מאמץ, וחולף לאחר מספר דקות מנוחה. בשני המקרים הכאב מופיע רק במאמץ ומרגיש בשרירים ולא בעצמות.
האם יתכן כי תסמונת המדורים הכרונית יכולה להופיע גם בכפות הרגליים??
אני יודע כי את התשובה הכי טובה אני אקבל אצל ביקור באורטופד, אך יש עוד זמן מה עד לתור שנקבע ורציתי לשמוע עוד חוות דעת מאורטופדים שונים.
תודה מראש,
עומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמונת מדורים כרונית - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון01/02/2012ברפואה הכל יכול להיות אך תסמונת מדורים כרונית בכפות הרגליים זאת תופעה מאוד נדירה, אם כי קיימת (תוארה בספרות רפואית לראשונה בשנת 1981).
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר איחוי לאחר ניתוח אוסטאוטומיהמירי עינב31/01/2012
שלום ד"ר יניב,
לפני כשנה וחצי שברתי את היד, ולאחר הורדת הגבס וטיפולי פיזיותרפיה היתה רכיבה של אצבע 5 על אצבע 4.
לפני כחודשיים וחצי עברתי ניתוח אוסטאוטומיה+ קיבוע באמצעות פלטה.
מבחינת התפקוד כיום, היד כואבת בתנועות מסויימות, אך טווח התנועה כמעט מלא.
הבעיה היא שלפי צילום הרנטגן האחרון מלפני יומיים, עדיין (אחרי חודשיים וחצי) אין איחוי של השבר.
ברצוני לשאול אותך:
1. מה המשמעות של חוסר איחוי - האם יש סכנה כלשהי בכך, עכשיו או בעתיד? אם כן, מהי?
2. מה הסיכוי שכן יהיה איחוי באופן טבעי בשלב הזה?
תודה מראש,
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר איחוי לאחר ניתוח אוסטאוטומיה - תגובה
ד''ר יונה יניב01/02/2012לא ראיתי את הצילום. אבל - תמיד רצוי, לפעילות מלאה שיהיה חיבור מלא. אחרת ניתן אמנם להסתמך על הפלטה אבל לא לאורך זמן. לאחר 3 חדשים לא חיבור הייתי ממליצה על שימוש במכשיר המעודד חיבור כמו למשל מכשיר שנקרא "מלמק"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נעליים לתינוק בן שנתייםעדי31/01/2012
שלום
לאחרונה קניתי לבני בן השנתיים נעליים של חברת נמרוד. מבנה הנעל די גבוה כך שהוא מכסה את הקרסול. בתחילה חשבתי שטוב יהיה אם הקרסול יהיה יציב יותר אבל בהמשך עלו בי תהיות לגבי זה. האם זה מבנה טוב או שעדיפות נעליים שבהן הקרסול משוחרר?
תודה
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעליים לתינוק בן שנתיים - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון01/02/2012הכי טוב לילד ללכת יחף.
חוץ מזה לא משנה מה תשימי רק שיהיה יפה בלי מסמרים בולטים בפנים וזהו. כל השאר זה סיפורי סבתא.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים במרפק ביד ימיןרחל ארבל30/01/2012
בת 59 לא בריאה סובלת מסכרת מטופלת בדיאטה בלבד ללא טיפול תרופתי מתוננת 3 ימים על כאביםן חזקים במפרק ביד ימין שאלה שלי אליך ממה זה יכול להיות אודה לך על תגובתך בכבוד רב רחל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים במרפק ביד ימין - תגובה
ד''ר יונה יניב01/02/2012בשביל לאבחן צריך לבדוק, אולי לבצע צילום, אולי אמצעי הדמיה נוסף, הכל לפי הבדיקה. ייתכן וצריך גם בדיקת דם וייתכן שלא צריך כלום מלבד טיפול. כל זה - בתלות בבדיקה הגופנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות סיטי קרסולייםאורלי30/01/2012
שלום רב ותודה מראש.
בעלי עבר סיטי בקרסול ימין עקב כאבים לא רצופים בזמן הליכה יש קטע לא מובן לנו ואנו קצת בלחץ.
"באספקט הקדמי של עצם העקב הימנית מודגם תהליך לוסנטי ציסטי בעיקרו עם שוליים לובולרים,אינו גורם לפריצה של הקורטקס ועם מחיצות עדינות בודדות,חלקיות.
ממדי הנגע 4X3X2.5ס"מ.בתוך הנגע מספר סמיכויות של רקמה רכה וכן הסתיידויות גסות בודדות.המטריקס עם הסתיידויות גסות בודדות.יתכן כחלק מהמחיצות או כחלק מנגע כונדלרי.
מה זה?
בבקשה פיענוח קטן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות סיטי קרסוליים - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון01/02/2012יתכן ומדובר בציסטה בעצם או ממצא אחר. לפי התאור קשה לדעת. צריך לבדוק את הרגל ולבחון את צילומי ה-CT. בנוסף לשקול בירור נוסך. על פניו לא נשמע מסוכן.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בצוואר ובעצם השכם בצד שמאלאלינה29/01/2012
אני בת 17. לפני כשנה החלו להופיע לי כאבי באזור הגב העליון, בצוואר ובעצם השכם בצד שמאל. בחודש-חודשיים האחרונים הכאבים התגברו, גם במצב של מנוחה. תזוזה של יד שמאל מאוד כואבת, וסיבוב הצוואר גם. כל ניסיון לסובב את הכתף כדי ליצור גב ישר גורם לכאב. הכאבים רק הולכים וגוברים. עשיתי טיפול פיזיטיורפיה לאיזור, אך זה עזר רק למספר ימים.
רציתי לדעת מה יכולה להיות הסיבה לכאב? איך ניתן לאבחן את הבעיה? האם כדאי לעשות צילום רנטגן או בדיקה אחרת? ומה הדרכים לטיפול?
אשמח אם תענו במהרה.
תודה מראש אלינה =)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
אלינה29/01/2012בזמן האחרון הכאב גם משודר ליד שמאל, הרגשה של מין חולשה כזאת, ולפעמים יש גם מין נחשים כאלה ביד, כאילו היד נרדמת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בכף הרגל בזמן הריצהאלי29/01/2012
שלום רב,
ראשית, אני בגיל 22. שנית, אין לי בעיות רפואיות ומשקלי תקין(גובה 175 ס"מ, משקל 64 ק"ג).
לפי מה שזכור לי, כשהייתי בגיל תיכון/צבא, תמיד כשרצתי לאחר מספר דקות היה לי כאבים בעצם של כף הרגל. ככל שרצתי יותר זמן, ככה זה כאב יותר ויותר והכאב גם התחיל להתפשט לעצם שמעל מפרק כף הרגל.
לפני כשלושה חודשים התחלתי להתאמן בחדר כושר וכשרצתי הכאבים חזרו להופיע. עקב כך, ויתרתי על ריצה והתמקדתי מאז רק באימוני כוח.
לדעתך, האם יכול להיות שיש לי בעיה כלשהי בכף הרגל וכדאי לי להיבדק?
הערה- למרות שהכאב מופיע בשני הרגליים, הכאב ברגל ימין הוא משמעותית יותר חזק.
הערה 2- הכאב נעלם לאחר כרבע שעה מתום הריצה.
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בכף הרגל בזמן הריצה - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון01/02/2012לדעתך, האם יכול להיות שיש לי בעיה כלשהי בכף הרגל וכדאי לי להיבדק? - כן.פנה לבדיקת אורתופד באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- patellar tendinitis- משמעות וטיפולאריאל כהן27/01/2012
שלום,
הלכתי לאורתופד והוא אבחן אצלי חשד ל-patellar tendinitis, בגיד שמתחת לפיקה של ברך שמאל.
כיום אני לא יכול לרוץ ללא כאב באזור, וזה מפריע לי (ברמה שבלתי אפשרי לבצע ללא כאב רב). בקרוב אני מתחיל בה"ד 1 (קורס קצינים) ורציתי לדעת איך לטפל/ והאם ניתן לרפא את זה אם אפשר על מנת שזה לא יפריע לי בביצועים שם. (הרופא הביא לי חבק ברך תת פיקתי אבל זה לבד לא ירפא לי את זה).
האם כדורים אנטי דלקתיים משכחי כאבים יעזרו? פיזיותרפיה? גם וגם? אשמח להמלצות.
הרקע - לפני כחודשיים רצתי ריצה ארוכה ולפתע התחיל לכאוב לי, המשכתי עם הריצה ויום למחרת לא יכלתי ללכת מכאב. נחתי למשך חודש, ואז ניסיתי שוב לרוץ ושוב כאב. הכאב הוא רק בריצה (לא בהליכה) והוא מתחת לפיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר patellar tendinitis- משמעות וטיפול - תגובה
ד''ר אלון בורג29/01/2012שלום רב
משמעות הדבר הינו דלקת בגיד הפיקה.
הטיפול זה מנוחה נוגדי דלקת ופיזיותרפיה.
לגבי מאמצים - אם זה מאד חשוב, אז לפי היכולת.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימפיזיוליזיס?היריונית לשעב27/01/2012
דר' שלום,
משבוע 30 בערך, יהיה לי כאב חד במפשעה בצד ימין, הכאב מרגיש כאילו בעצם ויש הקרנה לרגל ולאיזור איבר המין.לא יכולתי לשכב על הצד וההתהפחות במיטה היה מלווה כאב גדול באיזור שהזכרתי. בשבוע 35 כמעט החלקתי באמבטיה אבל עצרתי את עצמי ולא נפלתי אך הכאב התעצם שבעתיים והגיע למצב שלא יכולתי ללכת כמעט יומיים ואחריו המצב השתפר אבל הכאב לא פחת כל כך וכל עמידה ממושכת הייתה מלווה בהתחזקותה. מאז כבר ילדתי ואומנם הכאב פחת לאחר כחודש, אבל עדיין אני לא מציחה לישון על הצד ואם בטעות אני נרדמת על הצד אז לצאת מהמצב של שכיבה בצד מלווה בכאבי תופת ובמשך דקות ארוכות כואב לי במפשעה ויש לי הקרנות ברגל.
שאלתי היא, האם מדובר בסימפיוליזיס (האם יכול להיות רק צד אחד של כאב?) ואם לא מה זה יכול להיות (משהו בעמוד השידרה?) מה ממולץ לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימפיזיוליזיס? - תגובה
ד''ר אלון בורג29/01/2012שלום רב
יכול להיות מספר דברים.
כאבים במפשעה אחת במקום ראשון בעיה במפרק הירך לדוגמא בקופסית או לברום.
פני לבדיקת אורטופד לאבחון.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרע 1.5 ס"מ גיד סופרה ספינטוס בכתףאדית27/01/2012
האם מותר לעשות פילטיס מכשירים מבלי להעמיס על הכתף והזרוע הפגועים? או להמנע לגמרי מפלטיס? [או האם רק להימנע מתנועות של הרמת הכתף?]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרע 1.5 ס"מ גיד סופרה ספינטוס בכתף - תגובה
ד''ר אלון בורג29/01/2012שלום רב
אין מניעה ואף מומלץ תרגילים לחיזוק שרירי הכתף.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרע נרחב של הלברום ב-arthroMRIאור26/01/2012
שלום.
לפני כשבועיים עשיתי בדיקת arthroMRI לכתף עקב תת-פריקות חוזרות (כל שבועיים לערך). הממצא היחיד שכתוב בתוצאות הוא:
"מודגם קרע נרחב של הלברום המשתרע החל מאזור המאחז של גיד הביספס ואחורנית. הקרע בלברום הקדמי משתרע מטה עד שעה 5 לערך. קו הקרע מערב גם את הלברום האחורי עד לחלקו התחתון עם ציסטה לבראלית בשעה 6."
ברצוני לדעת מה זה אומר? ואם בסופו של דבר אצטרך ניתוח.
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרע נרחב של הלברום ב-arthroMRI - תגובה
ד''ר אלון בורג29/01/2012שלום רב
משמעות היא שיש סיבה אנטומית לפריקות החוזרות.
יש אינדיקציה לניתוח במידה ואת סובלת ולא משתפרת עם טיפול פיזיותרפי
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימונים עם פריצת דיסקאני26/01/2012
שלום לכל המומחים
אני מאמנת כושר , ויש לי מתאמן שיש לו פריצת דיסק וגם גורר את הרגל
הוא מתלונן שכואב לו לשכב על הגב
המטרון הינן לרדת באחוזי שומן ולעלות מסת שריר
אילו תרגילים מותר או אסור לו לעשות בהתאם למגבלות
תודה רבה לכולם
וסופ"ש נעים :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה - אימונים עם פריצת דיסק
אני01/02/2012תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעינוח צילוםנילי25/01/2012
החלקתי על מדרגות ,ומאז מאוד נפוח וכואב לי בישבן .
הכי קשה זה לקום ולשבה הכאב הוא עוצמתי .
היום עשיתי צילום שהרופאת משפחה ניסתה לפענח אבל ללא הצלחה של ממש ,היא ראתה תזוזה בחוליות של הסקרום אבל אמרהה שרק רופא אורטופד יכול לפענח .
אני סובלת נורא ובוקשי יכולה לזוז ,אולי אחד מהרופאים יוכל לעזור לי .
האם זה שאני בכל זאת מנסה לזוז ולעשות דברים יכול להחמיר את המצב או רק לגרום לעוד כאב .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעינוח צילום - תגובה
ד''ר אלון בורג29/01/2012שלום
לפני מתן דעה צריך לראות את הצילום
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחלק העליון של כף הרגלנר25/01/2012
שלום,
אני בת 25 מזה כמה שנים אני מרגישה כאבים בחלק העליון של כף הרגל (בחלקים שנקראים ערקום,הסירה והטריז (ע"פ ויקיפידיה)).
הכאב מורגש בעיקר בערב, ואני מרגישה שאני צריכה ממש להכות את האיזור הזה בכוח ורק אחר כך זה הכאב חולף.
יש לציין שהכאב מופיע בשתי הרגליים בבת אחת, כאילו אם רגל אחת כואבת השניה גם כן.
יש לציין שאני עקרת בית ולא עושה ספורט ולא עושה מאמץ יתר.
המשקל שלי 52 והגובה 168.
אשמח לדעת מה זה ואיך אפשר לטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בחלק העליון של כף הרגל - תגובה
ד''ר אלון בורג29/01/2012שלום
קודם כל יפה מאד על העברית הצחה.
לגבי סיבות לכאבים, ככל הנראה עקב מאמץ או עומס יתר.
יש לפנות לבדיקה לשלול סיבות אחרות.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקע ברגלאליזבט25/01/2012
שלום,
אני נקעתי את הרגל לפני שלושה חודשים, הייתי בבית חולים, עשיתי צילום. בערך שבועיים כאב לי ללכת וחבשתי רטייה לרגל ואחר כך די הפסקתי. חשבתי זה די יעבור מעצמו אם אני לא אפעיל לחץ. הבעיה היא שעד היום הרגל קצת נפוחה ואני לא יכולה להזיז אותה בכיוונים מסוימים כי זה כואב. הרופא משפחה אמר שזה לא אמור להיות כך ויש להתייעץ עם אורטופד. אני לא מוצאת זמן לקבוע תור, לכן אני מקווה שאוכל לקבל מידע פה.
איך כדאי לי לפעול עם הרגל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקע ברגל - תגובה
ד''ר אלון בורג29/01/2012שלום רב
אכן לא אמור להיות כאב לאחר 3 חודשים.
יש לפנות לאורטופד לבדיקה, וייתכן ותזדקקי לטיפולי פיזיותרפיה או לבדיקות נוספות.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
