פורום אורתופדיה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפילה ישירה על עצם הזנב
    נועה
    22/02/2012

    שלום ד"ר,
    (בת 24)
    שאלותיי הן בעניין נפילה ישירה (עם כל משקל הגוף) על עצם הזנב ממצב של ישיבה על כסא עם רגליים מורמות, שהייתה בעצם לפני שנה וחצי, לפניה מעולם לא היו לי כל בעיות בגב, והיא גרמה לנפיחות מקומית ולכאבים בזמן מאמץ. כשביקרתי לאחרונה אצל אורטופד בנושא אחר וציינתי זאת בפניו הוא אמר שאין צורך בטיפול כלשהו ועליי לחזק את השריר במקום זה (אני שוחה מס' פעמים בשבוע - והדבר מפריע לי בעיקר בשחיה ובנקיון הבית). בנוסף עליי לציין שבזמן שזה קרה המליץ לי רופא המשפחה ואורטופד אחר לאחר צילום לקחת כדורים אנטי דלקתיים מאחר ואבחנו את הכאבים והנפיחות כדלקת, מה שבטיפשותי לא עשיתי בזמנו. לפני מס' חודשים, לאחר התגברות הכאבים, ניסיתי לקחת נורופן כהמלצתם 3 פעמים ביום וטיפול זה עזר בדיעבד במידה מועטה בלבד.
    שאלתי אליך, האם ייתכן שאין שום דרך לשפר את איכות החיים שלי בטיפול אחר בבעיה זו? האם מותר לי לאמץ את השריר שם למרות הכאבים בזמן השחייה וכו' וזה בכלל לא מסוכן? האם זהו הפיתרון? שחיין אחר ציין שרופא המליץ לו לקחת וולטרן לבעיה דומה, כדאי לנסות תרופה כזאת?
    האם אין מקום לבדיקות נוספות?
    תודה רבה מראש על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפילה ישירה על עצם הזנב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא רופאה אבל..

    דואגת
    22/02/2012

    בעיני שקוף שאם הכאבים רק התגברו אחרי תקופה כ"כ ארוכה, צריך בירור נוסף, צילום מפורט יותר כמו CT או MRI. אי אפשר לחיות על משככי כאבים... זו לא איכות חיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נערה בת 12-שני בלטים
    דואגת
    22/02/2012

    נצפו שני בלטים בבדיקת CT. האם חריג לגיל 12?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נערה בת 12-שני בלטים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נערה בת 12-שני בלטים - תגובה

    ד''ר מרדכי ויגלר
    26/02/2012

    בלטי דיסק הינם תופעה שכיחה. יש לא מעט אנשים שבאם יבצעו CT , יראו ממצא כזה. נא לפנות לאורתופד לבדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו !!!--כאבים עזים !!
    ישראלה
    21/02/2012

    שלום
    אני בת 48 בריאה ואקטיבית מאוד ומתעמלת באופן קבוע , לפני שנה בעקבות כאבי גב עברתי CT ונמצא שיש לי שינוים ליפתדילוארטריטים בע"ש מותני L5 .אבל הכאב לא היה בלתי נסבל וקבלתי אקרוקסיה .
    לפני 3 חודשים הכאבים התגברו ופעלות פשוטות כמו עמידה ושטיפת כלים , והסתובבות במיטה ,ולבישת תחתונים וגרביים נעשו למסובכות יותר .--ושוב קיבלתי ארקוקסיה 90 מיליגרם ל20 יום .כל יום כדור אחד. .נשלחתי שוב לCT ונמצא: כי חוליות L4-L5 מרווח הדיסקלי מוצר נצפה בלט אנולרי על הבסיס רחב של הדיסק הבין חוליתי עם לחץ השק התקאלי התעלה הספינאלית מוצרת במידה קלה
    בגובה L5-S1 בלט דיסק לוחץ על קידמת השק התקאלי מעט יותר משמאל הנירו -פורמינה שמורים .
    לפני חודש לצורך עבודתי( אני עצמאית ) סחבתי מזוודה כבדה מאוד אומנם על גלגלים --אבל הרגשתי שזה עשה לי נזק, יומים למוחורת נהגתי רצוף 3 שעות לכל כיוון והיו לי כאבי גב לא נורמלים !!!!! כאשר הגעתי הביתה התעטשתי וללא שליטה עשיתי את צרכי במכנסיים והרגשתי שמשהוא נקרע לי יותר בגב ,ומאותו רגע נהפכתי לסעודית .-עם כאבים עזים ביותר
    קבלתי 2 זריקות וולטרן ולאחר שהם לא עזרו נשלחתי לבית -חולים
    במצב סעודי לחלוטין עם כאבים עזים ביותר מכף הרגל השוק הירך הישבן והגב ומותניים .בבית -החולים קבעו בדוח שיש לי רמת כאב בדרגה 10 וקבלתי קוקטיל תרופות ל10 ימים: אופטלגין 4 פעמים ביום --ארקוקסיה 1 ביום --טרגין 2 ביום --אומפרדקס 1 ביום--קלונקס 1 ביום --פרקוסט 6 ביום --לבולק --כוסית ביום . וזריקות ולטרן --ואכן הכאבים העזים חלפו ,והתחלתי ללכת עם מקל לבד ללא סיוע של אדם נוסף .לאחר ביקור נוסף במרפאת בית- החולים הוחלט שאין צורך בניתוח אבל המשכה של לקיחת ארקוקסיה ואסיבל --לקחתי יום אחד אסיבל והרגשתי מסוממת לחלוטין ולא חדת מחשבה ובהירות עם הזעות ותעוקות וחוסר תאבון --והפסקתי אותם על דעת עצמי כולל הארקוקסיה כי רופא המשפחה לא המליץ על כל כך הרבה תרופות . והיום היום הראשון בו הפסקתי את התרופות הכאבים העזים חזרו ושוב נהפכתי לסעודית אומנם לא באותה עוצמה אבל זה נראה לי בדרך,,,,,,
    בעוד כמה ימים יש לי תור למרפאה לכאב לזריקת אפידורל שזה אופציה אחרונה לפני ניתוח עד כמה שהבנתי שיש בה גם סיכונים רבים .--האם זה נכון ?
    אנא עצתכם להמשך טיפול ,,,, האם אין סיכון בלקיחת ארקוקסיה כל -כך הרבה זמן ??
    אני רוצה גם לציין שמצב רוחי גרוע ביותר מאחר ואני עצמאית ואין לי יכולת עבודה כרגע.

    תודה וסליחה שזה ארוך ומיגע !
    "גילה גיל "

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצילו !!!--כאבים עזים !!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלתי שאלה ואף אחד לא עונה ?!

    ישראלה
    26/02/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עשו לי זריקה אפידורלית

    משה
    26/02/2012

    יש לי בעיה דומה ושיתי זריקת אפידורל. לא ניראה לי שיש בזה סכנה כלשהי , אבל אני אינני רופא.
    כל התהליך פשוט ואחרי כשעה וחצי של מנוחה אפשר לחזור לעבודה.
    עברו מאז 6 שבועות ולא נראה שהכאב בדרך לעבור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הייתי עוזר בשימחה אם יכולתי

    משה
    26/02/2012

    אינני חושב שאוכל לעזור לך כי גם אני סובל מפריצת דיסק כמוך.

    ניסיתי עד עכשיו:
    זריקת אפידורל – לא עזר בכלל
    שאיבת דיסק (פרופ' גיפשטיין): הייתה הקלה למשך שבוע אבל לאחר שחייה שעשיתי – הכאבים חזרו בכל העוצמה.

    אמרו לי לחכות שלושה חדשים מהשאיבה ועברו כבר 3 שבועות ולא נראה שזה עזר.

    אני ממתין בכאבים עזים ליום שזה יעבור לוקח לבינתיים אופטלגין, טרמדקס, רוקסט פלוס ושום דבר מזה לא ממש עוזר באמת רק מקל על הכאב לכמה שעות.

    מה שמקל בצורה מוחלטת עבורי זה זריקת וולטרן. הוא מעלים את הכאב למשך כ8 שעות. אבל אסור לקחת את זה קבוע כי זה מזיק לכליות.

    מקווה עבור שניינו שנחלים מזה מהר.

    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו !!!--כאבים עזים !! - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    26/02/2012

    גילה שלום
    את נשמעת סובלת מאד.
    ממליץ בחום לפנות למרפאת עמוד שדרה עם הממצאים לראות מה הסיבה.
    בנוסף ממליץ לנסות הזריקה האפידורלית, יכולה לעזור מאד.
    ברוב המקרים לוקח זמן רב עד שהכאבים מתחילים לחלוף.
    גם ניתוח זה לא פתרון מיידי.
    בנוסף ניתן לנסות מבחינה תרופתית מדבקות בשם בוטראנס שמאד מקלות,
    ומבחינה לא תרופתית - טיפול אלטרנטיבי להקלה.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה בבקשה,,,

    ישראלה
    26/02/2012

    שלום דוקטור
    מאז שכתבתי על בעיתי ועד שעניתם שוב הוכנסתי לבית -חולים ונאמר לי שכנראה לא תיהיה לי ביררה רק ניתוח השאלה שלי היא ,,,,
    האם כדאי לנסות קודם אפידורל ?? לחכות ולראות מה התגובה
    או לנתח ישר ? ומה אחוזי הצלחה ??
    אני מתה מפחדדדדדדדדדדדדדדדדדד!!!!

    שתמיד תזכו לעזור ולא להזדקק !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום
    דנה
    20/02/2012

    שלום,
    רציתי לשאול אם בצילום חזה ניתן לראות גם את עמוד השידרה העליון והשכמות?
    עשיתי צילום לפני מספר חודשים, שלא קשור לבעיות גב, אך התחילו לי לאחרונה כאבים בגב העליון ובצוואר ואני לא רוצה לעשות צילום נוסף בגלל הקרינה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום - תגובה

    ד''ר מרדכי ויגלר
    26/02/2012

    צילום חזה מדגים גם עמ"ש גבי אך היות ואינו צילום מכוון לעמ"ש גבי, יש דברים שניתן "לפספס"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסטאוארטריטיס בגיל 35?!
    צביה
    19/02/2012

    אני בת 35, חצי שנה אחרי לידה שלישית.
    מספר חודשים לפני ההריון הנוכחי התחלתי לחוש כאבי באגודלי שתי הידיים. עם כניסתי להריון הכאב חלף.
    אחרי הלידה האחרונה, התחלתי להרגיש כאב במפרק הגדול של הזרת והקמיצה (סמטרי בשתי הידיים). המפרק התרחב (טבעת לא נכנסת..) וככל שעברו החודשים, נדד הכאב ביד ימין לאצבע וביד ימין נותרה בקמיצה (עבר מהאתבעות האחרות).
    בבפגשתי השבוע עם ראומטולוג, אבחן שכנראה מדובר ב אוסטאוארטריטיס. הוא מקשר את זה בהסטוריה של דלקות חוזרות בדרכי השתן שנאי חווה בשנים האחרונות ובהריון גם. ובתורשה (לאמא שלי יש בעייה דומה בזרת וקמיצה ביד ימין)
    הייתכן שהמחלה פקדה אותי בגיל כה צעיר? האם באמת יש קשר לדלקות בדרכי השתן?
    אני מניקה ולא יכולה לקחת כדורים, הרופא המליץ על מגה-גלופלקס אחרי שאסיים להניק. שמעתי לאחרונה המלצות מכוון ארה"ב שאין בתוסף הזה הוכחה ליעילותו, מה דעתך? האם דיקור סיני בהנקה עשוי לעזור?
    אשמח להארות בנושא...אני די מבואסת מזה
    תודה
    צביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוסטאוארטריטיס בגיל 35?!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסטאוארטריטיס בגיל 35?! - תגובה

    ד''ר מרדכי ויגלר
    19/02/2012

    אני לא ראומטולוג, אך הסיפור שלך לא אופייני לאוסטאוארטריטיס. צילום רנטגן רגיל יכול לאבחן אבחנה כזו בידיים ואין שום בעיה בביצוע הצילום בזמן הנקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב עזים מקרינים
    שירה
    19/02/2012

    שלום לצוות הרופאים המלומדים.

    אני אחרי תאונה שבה הרמתי משא כבד לפני כשבועיים-
    מאז אני סובל מכאבי גב תחתון חזקים מאוד בעוצמתם עם הקרנה לאיזור הירך הצדדי- אחורי והשוק הקדמית עד בהונות כפות הרגליים בעלת אופי של נימול לעיתים ולעיתים בעלת אופי "שורף".

    בנוסף אני מתקשה להרים את הרגל השמאלית, מתקשה ליישר את הברך, קשה לי לעמוד על עקב שמאל.

    ב CT מצאו מספר בלטי דיסק בגב תחתון- בחלקם עם לחץ מתון על השק התקאלי.

    קיבלתי מס' רב של משככי כאבים- אופטלגין, נקסין, אתופן- עד כה ללא הטבה.

    אורטופד שבדק אותי המליץ על ביצוע בדיקת EMG.

    יש לי מס' שאלות:
    1- האם מדובר כה"נ בפריצת דיסק?
    2- האם ישנה דרך לשלול פריצת דיסק בבדיקה שאינה קלינית, קרי MRI, EMG?
    3- האם EMG יראה מוליכות חשמלית מופחתת בעצב/ים הפגוע/ים בשלב זה של המחלה או רק בשלב מאוחר יותר?
    4- המקרה אירע לי בזמן עבודה. האם עלי לגשת לביטוח לאומי ולבקש הכרה במחלתי? ממי אני אמור לקבל חופש מחלה בהנחה שאיני יכול לעסוק בכל פעילות פיזית נכון לעתה? האם, בהנחה, שהמצב יהפוך קבוע, אוכל לתבוע את המעסיק?

    תודה רבה על עזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב עזים מקרינים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבר לצרה

    ישראלה
    21/02/2012

    שלום
    אומנם אינני רופא אבל לפי התאור הכאב שלך יש לך פריצות דיסק וזה כאבי תופת !!!
    תסתכל מה כתבתי בהודעה חדשה לפני מספר דקות התרופות שקיבלת אינם מספקות אתה אולי צריך תרופות נקרוטיות --אבל שוב אינני רופא אני כותבת מנסיון אישי ומצב שונה מאדם לאדם

    לשאלה השניה שלך אכן אתה יכול לבקש סיוע בביטוח הלאומי --הם לא מהר יתנו לך אותו ויבדקו בצציות את מצבך הכלכלי וידרשו דיווח על כל כספך בבנק וכל רכושך

    בבריאות טוב
    "גילה גיל "

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות בנוגע למצב בריאותי
    אלי
    19/02/2012

    שלום רב רופאים נכבדים. לפי צילומי ומיצאי ct
    מעבר גבי מותני תקין. l3-l4 בלט דיסק היקפי קל,לחץ קל על מוצא השורשים.
    l4-l5 בלט דיסק היקפי קל,לחץ קל על מוצא השורשים.
    l5-s1 היצרות המרווח,בלט דיסק קל על לחץ קל על מוצא השורשים.
    מפרקים סקרו-איליאקלים עם שינויים ניווניים קלים.
    אין סימנים לגוש פרא-ספינלי.
    בריאות מודגמת אונת אזיגוס מימין.
    אין סימנים לגושים,אין תסמינים,אין תפליטים פלוירלים.
    לפי צילומי רנטגן ואולטרטסאונד של ברכיים קרסוליים כפות רגליים,הכל תקין. בדיקת emg תקינה, דופלר עורקי רגליים,הכל תקין. לפי מיפוי עצמות של כל השלד: שינויים ניווניים קלים בברך שמאל. לדעתכם מבחינתכם להערכתכם,מה גורם לי לכאבי גב ורגל שמאל? וגם,מה גורם לתחושת זרמים צריבה דקירות ונימולים מסביב לברך קרסול וכף רגל שמאל? האם מדובר על בעיה חריגה כלשהי ברגל שמאלית שכלל לא קשורה לבעיות ע"ש? עליי לבצע בדיקה כלשהי שלא עשיתי עד כה? לגבי טיפול ניתוחי בגב או ברגל שמאל? טיפולי פיזיותרפיה והירופקטיקה כולל דיקורים סיניים ויפניים, לא עזרו לי. בעוד חודשיים זריקת אפידורל במקום ספציפי תחת שיקוף במרפאת כאב בב"ח,זה יעזור לרגל שמאל? אם לא,עד מתי אני אסבול? אולי טיפול ניתוחי? מה עשוי להעלים לתמיד להוציא מרגלי השמאלית כאבים ותחושת זרמים צריבה דקירות ונימולים? אין לי מנוחה ימים ולילות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות בנוגע למצב בריאותי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות בנוגע למצב בריאותי - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    19/02/2012

    שלום רב
    לפי מה שרשמת אין ממצא מסויים במסביר את תלונותיך.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוסף מזון לתוספת גובה
    שירה
    18/02/2012

    שלום!

    נתקלתי במוצר הזה ברחבי הרשת.

    האם הוא מוכר? האם זה אכן הגיוני?

    growth-flex-israel

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוסף מזון לתוספת גובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוסף מזון לתוספת גובה - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    19/02/2012

    גם בלי להכנס לקישור - אין דבר כזה. לילדים! עם בעית גדילה נותנים הורמון מלאכותי - זה לא!!! תוסף מזון. למבוגרים - אין תרופה כזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרקי ירכיים
    אריאלה
    18/02/2012

    שלום,
    בתי בגיל 3 חודשים גובסה עקב בעיית פרקי ירכיים בדרגה 3
    למשך 3 חודשים.
    כיום היא בת שנה ו-3 חודשים, בגיל שנה היינו בביקורת בביה"ח רמב"ם
    שם גם נעשה ההליך הכירורגי ולאחר צילום ובדיקה רפואית
    נאמר לנו שהכל בסדר.
    בתנו החלה ללכת לפני כחודש והבחנו כי ההליכה שלה מאוד מפוסקת.
    האם יש מקום לעשות פיזיוטרפיה ולהבדק ע"י אורטופד או שההליכה אופיינית לילדים שהיו עם גבס?
    אשמח לתשובתכם,
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרקי ירכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרקי ירכיים - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    19/02/2012

    שלום רב
    במידה וההליכה לא נראית לכם תקינה ממליץ לגשת להבדק במחלקה בה טופלתם.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בכתף שמאל
    דני
    18/02/2012

    אני בן 43 מזה כחצי שנה סובל מכאבים בכתף שמאל והגבלת תנועה.
    בבדיקת MRI שביצעתי התקבלו הממצאים הבאים: 1. טנדינוזיס ללא קרע בגיד הסופרא-ספינאטוס.
    2. יתכן נזק - נגע SLAP בלאברום העליון (רושם להדקקות הלאברום העליון)
    לא כל כך ברור לי מה הדברים אומרים. אשמח לקבל הסבר והצעות לטיפול.
    דני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בכתף שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בכתף שמאל - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    19/02/2012

    שלום רב
    לפי מה שרשמת מדובר בדלקת כרונית באחד מגידי הכתף (החשוב שבינהם).
    עליך לפנות לאורטופד על מנת להבדק ולהחליט לגבי צורך בטיפול - החל מזריקה, פיזיותרפיה, או טיפול ניתוחי.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דורבן
    ענבר
    17/02/2012

    אני למעלה משנתיים סובלת מדורבן חמור בשתי כפות הרגליים!! הסבל הולך וגובר. התחלתי עם כדורים, עברתי למידרסים, פיסיותרפיה, דיקור סיני, וכרגע לקראת סיום של טיפול בגלי הלם.אני הולכת עם נעליים מיוחדות.
    שום שיפור אפילו החמרה. אני בחורה צעירה יחסית- בת 40 וממש איכות חיי ירודה בגלל זה. קשה לי ללכת הבה, לעמוד במקום. אני עם כאבים ללא הפסקה- בליללה בשינה, בישיבה, בנהיגה. כל רגע.
    מרגישה מתוסכלת מאוד, לא יודעת מה עלי לעשות כרגע ולמי לפנות.
    צריכה עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דורבן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דורבן - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    19/02/2012

    שלום רב
    ממליץ בחום לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול לבדיקה חוזרת לודא שאכן מדובר בדורבן.
    במידה וכן האפשרות הנוספת שיש לשקול זה טיפול ניתוחי פתוח או ארטרוסקופי, שבו חותכים את הפציה הפלנטרית הכואבת על מנת להוריד העומס.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בגב העליון
    דנה
    17/02/2012

    שלום,
    אני בת 24 וסובלת מזה כ3 חודשים מכאבים חזקים בגב העליון הימיני, בחיבור שבין עמוד השידרה-צוואר-כתף ימין. אני עושה פיזיותרפיות, בנוסף אורטופד נתן לי ארקוקסיה נגד דלקת. אני שבועיים לאחר נטילת הכדורים שלא ממש עזרו, הכאבים חזרו בעיקר אחרי שעמדתי ממושכות לפני שבוע והם לא מרפים, כולל בלילה שמאוד קשה לי לישון בגלל הכאבים. האם יכול להיות שמדובר בשריר תפוס (זמן רב כל כך)? דלקת? מה עליי לעשות? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בגב העליון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בגב העליון - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    19/02/2012

    שלום רב
    ייתכן ומדובר בכאב שרירי, אך ייתכן גם כי מדובר בכאב שורשי ממקור הצוואר.
    יש לגשת להבדק שוב אצל אורטופד ולשקול CT עמוד שדרה צווארי.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בשורש של האגודל
    טל
    17/02/2012

    שלום,
    אני כרגע מטייל בהודו, לפני חמישה שבועות קיבלתי מכה מאוד חזקה שכופפה לי את אגודל ימין פנימה, כתוצאה מזה נשברה לי חתיכת עצם בשורש של האגודל.
    הבעיה היא שגיליתי שיש לי שבר רק לפני שבוע )באיחור של חודש(.
    ההייתי אצל ארבע אורתופדים, ונתנו לי 3 פתרונות: הראשון אמר רק ניתוח כי יש חתיכת עצם לא יציבה, השני והרביעי אמרו זריקה מקומית ואז להשתמש ביד כמה שיותר ולעשות פיזיוטרפיה, והשלישי אמר לקבע עם גבס ואולי זה יתאחה ביחד. שלושה רופאים אמרו שניתוח לא בטוח יעזור כי עבר חודש ואחד אמר רק ניתוח יעזור כי עבר חודש.

    כרגע עשיתי את הזריקה ואני מתחיל פיזיוטרפיה של חודש, אבל אני לא בטוח שאני אוהב את הפיתרון הזה של להתעלם מהחתיכת עצם השבורה.

    הבעיה היא שאני לא חוזר לארץ בקרוב, ואשמח לדעת חוות דעת ממכם, אני מצרף צילום ריינטגן ושלוש חוות דעת מהאורטופדים.

    תודה מראש, טל.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר בשורש של האגודל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורטופד 2

    טל
    17/02/2012


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורטופד 3

    טל
    17/02/2012


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורטופד 4

    טל
    17/02/2012


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה,

    טל
    19/02/2012

    קודם כל תודה על התגובה.
    ניסיתי לצלם שוב עם הפלאפון, וזה הכי טוב שהצלחתי, מקווה שזה מספיק ברור, בכל מקרה אני גם ינסה להסביר:
    השבר הוא בפינה של העצם של האגודל שמחוברת למפרק של היד.
    כרגע עשו לי זריקה מקומית ואני לוקח משככי כאבים בשביל שאוכל לעשות פיזיוטרפיה, את חושבת שזה פתרון נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    19/02/2012

    קשה לראות אם המסרק בפריקה או לא וכנראה גם יש צורך לעשות צילום השואה ליד שניה. בכל מקרה, מאחר ועברו חדשיים - תפעיל וגם - הכי מהר להגיע לארץ לטיפול. לא כדאי לחכות כי חצי שנה זה כמו שנה לכן, יש להגיע כמה שיותר מהר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילום בברור

    טל
    19/02/2012

    אני מעלה שוב את הצילום כי הוא לא עלה
    אם את חושבת שכדאי לי לחזור לארץ, אז אחזור


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שברים בעצמות טיביה ופיבולה
    יוני
    16/02/2012

    לפני 11 חודש נפצעתי מנפילה ונישברו לי עצמות שוק ושוקית שברים מרוסקים ופתוחים עברתי ניתוח לקיבוע עם מסמר וברגים אחרי3 חודשים מהניתוח אמרו שיקראו לי לניתוח להוציא את הברגים כתוצאה מהשביתה שהיתה אז לא קראו לי ובביקורת שהיה לי אחרי 5 חודשים מהניתוח אמרו לי שכעת לא צריך להוציא את הברגים.האם זה גרם נזק שלא הוציאו כי עד היום על כול דריכה על הרגל אני מרגיש את המקום ושאני עושה הליכה מתאמץ קצת יש לי כאבים חזקים האם זה מה שקורה אחרי פציעה כזו והאם זה ממשיך לתמיד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שברים בעצמות טיביה ופיבולה - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    19/02/2012

    שלום רב
    אין צורך בהוצאת הברגים באופן רוטיני.
    במידה ויש כאבים יש צורך לבדוק על מנת להחליט על מקור הכאבים.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בשורש כף היד
    צ
    15/02/2012

    מזה כשבוע סובלת מכאבים בשורש כף היד בלילה הכאבים מתחזקים. הייתי אצל כירורג כף יד שעשה צילום. נתן לי כדורים נגד כאבים ללילה ולשים מגן על היד.
    הוא רשם כי בצילום רושם של נגע עגול בלונאטום. אמר לי לחזור עוד שבוע. האם כדאי לחכות שבוע למרות הכאבים? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בשורש כף היד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בשורש כף היד - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    17/02/2012

    בדכ"ל הנגעים הללו אינם כואבים. האם נטלת את הכדורים שרשם? אם כן ועדיין אין הטבה בכאב, כדאי לפנות בשנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה

    צ
    21/02/2012

    חזרתי לרופא אורתופד שאמר שיש שם ציסטה, שם לי גבס שהייתי איתו 5 ימים כי אמר שכך לא יכאב לי אבל הכאבים אף התגברו והיום הוריד לי את הגבס והיתה שם נפיחות בצד הפנימי של כף היד, אמרתי לו שזה בטח מהגבס אבל הוא אומר שלא, האם הגבס יכל לגרום לי נזק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום