מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אי תפקוד של רגל אחתתומר והלל15/02/2012
שלום לכם,
אנו מעוניינים לדעת או לקבל חומר על כל מה שקשור למוגבלות של אדם בגלל אי תפקוד של רגל אחת-היבט תפקודי, רפואי, ניידות ממקום למקום וכו'.
אני עושה עבודה וחלק ממנה זה לאסוף חומר רקע, ויש לי כמה שאלות.
1. אנו מעוניינים לדעת איזה אביזרים קיימים כסיוע לאנשים עם רגיל פגיעה\שבורה?
2. מה החלקים הנפוצים (סטטיסטית) שנפגעים? או גם על פי ניסיונך כרופא (ברגל, אנשים בני 15+)
3. ** בתקווה שיכנסו לפה אנשים עם מוגבלות כמו שמוזכר לעיל, על פי נסיונך נשמח לשמוע מה הצרכים שלכם בתור אנשים עם רגל פגועה, ואילו אביזרים לדעתכם יכולים לעזור לכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי תפקוד של רגל אחת - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון16/02/2012אני מציע לברר את כל הנושאים ב-Google.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קרסולברק14/02/2012
שלום רב. אני בן 37, לפני כשנה נפצעתי בעקבות תאונת דרכים "שבר מרוסק במפרק טאלו נביקולר" נותחתי חירום בפוריה, טאלוס הוחזק עם בורג. שנה לאחר מכן אני עדיין צולע משמעותית וסובל מכאבים לא חריפים מדי. צילום CT בתום שנה הראה "שבר ללא תזוזה", יש אוסטיאופורוזיס, התפתחות AVN ובעיות אחרות "קטנות" יותר. הרופא שניתח אותי הציע לי כפתרון ניתוח לקיבוע של הקרסול, ואופציה נוספת של מילוי העצם למעשה בעצם שתילקח מהאגן, ניתוח שלדבריו מורכב יותר וכי אין ערובה להצלחתו. אני מבקש לדעת מי הם הרופאים מנתחים המתאימים ביותר (ובהכרח טובים ביותר) לפנות אליהם לחוות דעת, בחירת ניתוח וביצועו. רב תודות, ברק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח קרסול - תגובה
ד''ר אלון בורג14/02/2012שלום רב
אנחנו כמנהלי פורום לא יכולים להמליץ על רופא ספציפי.
אתה מוזמן לפנות אלינו לבדיקה והחלטה על ניתוח.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהתודה מראש13/02/2012
כשיש נקעה ברגל ואדם לוקח קומדין כמה זמן יעבור עד שלא יכאב לו לדרוך על הרגל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אלון בורג14/02/2012שלום רב
תלוי בחומרת הנקע ומידת הקרע של הרצועה - מספר ימים עד שבועות
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך....
תודה מראש14/02/2012אפשר לעשות משהו שתהליך הריפוי יהיה מהיר יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאורטופדמורין13/02/2012
שיש לי קליקים בפתיחה ובסגירת הפה וקליקים בהוזזת הראש לצדדים כשהפה סגור לחלוטין.
בכל תנועה של הראש נשמעים קליקים.
אני עם פה סגור ויש לי קליקים.
ואני לא יכולה לדבר בגלל הקליקים כל מי שנמצא לידי שומע את הרעש של הקליקים... כשאני הולכת הליכה ברגל אז נשמעים קליקים חזקים. ...כולם שומעים את הקליקים ולא מתייחסים!
כל הרופאים שהייתי אצלם שמעו את הקליקים כשהפה שלי היה סגור לחלוטין כשהוזזתי את הראש! ואף אחד לא הבין ממה הקליקים בלסת בפה סגור.!!! הייתי אצל כל הרופאים ואף אחד לא עזר לי!
אני לא יכולה בכלל לדבר בגלל ההפרעה האקוסטית של הקליקים כל מילה שאני מדברת ישר יש לי קליקים חזקים רצופים שכולם שומעים.
הרופא פה ולסת אמר שבגלל שאין תזוזה של הלסת אז הקליקים הם לא ממפרק הלסת.
יש לי קליקים בכל תזוזה הכי קטנה של הראש !
אז ממה יכול להיות הקליקים האלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורטופד - תגובה
ד''ר אלון בורג14/02/2012שלום רב
קליקים בלסת בד"כ נובעים ממפרק TMJ.
אם הקליקים נובעים בזמן תנועת הראש אז ככל הנראה מהצוואר.
בכל מקרה זה לא מצב מזיק.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותירדן13/02/2012
שלום רב,
אני כחודש לאחר הקרנות לחוליות L4 ו- L5 בשל גרורות כתוצאה משאת שד שלחצו על שרשי העצבים. המצב הוטב משמעותית ואולם יש לי עדיין כאב חד בעכוז שמאל. האם כתוצאה מלחץ? האם פזיוטרפיה יכולה להועיל? אשמח לשמוע כל דעה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תגובה
ד''ר אלון בורג14/02/2012שלום רב
ייתכן כי מדובר בכאב מוקרן מהגב או לחץ על שורש.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בגב התחתוןשחר8912/02/2012
שלום ד"ר!
אני בת 22, אני עובדת זה כמה חודשים במרפאת שיניים בתור סייעת, העבודה אינה כרוכה בפעילות פיזית מרובה אך לפני כשבוע החלו כאבים חדים מאוד באיזור הגב התחתון.
הכאבים משתנים בהתאם לתנוחה בה אני נמצאת, כשאני במנוחה - כמו למשל אחרי שינה אינני חשה כאבים בתחילת היום, אולם לאחר זמן מה הכאבים חוזרים ונשנים: במצבי ישיבה הכאבים "מקרינים" מאיזור האגן לאיזור עמוד השידרה, ובמצב עמידה הכאבים חדים יותר ו"מקרינים" לאיזור היריכיים.
כעת חזרתי מרופא המשפחה שאמר לי שזוהי "מחלת מקצוע" וכי עליי להחליף מקצוע מבלי לבדוק אותי בשום צורה. ביקשתי מהרופא הפנייה לאורתופד אך רציתי לשאול ולוודא גם כאן האם יש סיבה לכאבים כל כך חדים לבחורה צעירה בגילי שלא עובדת בעבודה פיסית? האם עליי ללכת ולהיבדק אצל אורתופד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בגב התחתון - תגובה
ד''ר אלון בורג14/02/2012שלום רב
ממליץ שתלכי להיבדק על ידי אורטופד לפני שאת מחליטה על החלפת מקצוע.
ישנם דברים שניתן לעשות, כגון פיזיותרפיה וחיזוק שרירי הגב, יציבה נכונה וכולי.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליקים בגוףשרית עודד12/02/2012
שלום רב
אבקש לדעת מה עליי לעשות , או לאיזה כיוון ללכת בגלל קנקים בגוף.
כמספר חודשים אני שומעת קנקים, קליקים במפרקים בגוף
היום הרעשים התחזקו וזה דיי מלחיץ
ממה זה נובע?
אני בחורה בת 35, בריאה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קליקים בגוף - תגובה
ד''ר יונה יניב13/02/2012התופעה יכולה לנבוע ממספר גורמים - כמו גמישות יתר, תופעת ואקום, שהיא נורמלית לגמרי, או "קפיצת גידים" במקומות מועדים לכךץ אם אין כאבים, בדרכ"ל אין בעיה רצינית אבל בכל מקרה כדאי להבדק ע"י אורתופד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נעליים - סוליה נמוכהצבי10/02/2012
שלום
איך עושים את זה, יש חנויות מיוחדות שמוכרות נעליים עם סולייה נמוכה או שמזמינים סוליה מיוחדת לרגל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעליים - סוליה נמוכה - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון16/02/2012יש לפנות למכון אורתופדי שמייצר את זה.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםעומר10/02/2012
שלום.
התגייסתי ליחידת רגלים קרבית לפני 3 חודשים, ואני לקראת סוף הטירונות.
לפני כחודש בערך התחלתי להרגיש כאבים ברגליים. בזמן ריצות הרגליים מתחילות לכאוב ואז הופכות לכבדות, בריצות ארוכות הן הופכות לכ"כ כבדות שאני בקושי מצליח להרים אותן ומגיע למצב שאני צריך לרוץ בקצב שאיטי יותר מהליכה ובנוסף מתחילים כאבים בברכיים.
אחרי ריצה השרירים שלי נתפסים והרגליים.
בזמנים שאני לא רץ הכפות רגליים כואבות ותפוסות התווספו כאבים מתונים,שלא היו לפני, באזור האגן, הגב התחתון והברכיים.
יש לי פלטפוס בדרגה קשה אך גמישה, אם זה קשור לעניין.
יש מושג מה זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים - תגובה
ד''ר אלון בורג14/02/2012שלום רב
ייתכנו מספר בעיות, החל משברי מאמץ דרך תסמונת מדור כרונית של השוקיים.
יש לפנות לבדיקת אורטופד
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בבסיס גלילנועה10/02/2012
שלום ד"ר,
לפני שבועיים נפלתי ושברתי עצם בבוהן/בכף הרגל. עפ"י התיק או הגיליון הרפואי של ביה"ח מדובר בשבר בבסיס גליל (בבוהן) של כף רגל שמאל "מרוחק שש אצבע 1 מש..(לא ברור) ללא תזוזה". הטיפול שקיבלתי הוא קיבוע כף הרגל עם דגש על האזור. נאמר לי להסיר את הקיבוע כעבור מס' ימים, רק אתמול (12 יום) הוא הוסר מאחר וסבלתי מכאבים נוראים בניסיונות הקודמים להסירו.
כרגע הרגל כחולה אך לא כואבת במיוחד ללא הקיבוע ואני דורכת על צד הרגל בצליעה ללא אפשרות להרחיק לכת פרט לגבולות דירת החדר שלי. אני לומדת כל יום (הולכת ברגל למכללה כק"מ) ועובדת במלצרות ולכן חשוב לי לדעת פחות או יותר מתי אוכל ללכת למכללה או חשוב מכך מתי אוכל לשוב לעבוד.
(אם רלוונטי הרופא אמר שתוך מס' שבועות - הערכה מעורפלת עבורי ונתן לי חופשת מחלה לחודש וחצי)
אשמח לתשובה מהירה,
ותודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בבסיס גליל - תגובה
ד''ר אלון בורג14/02/2012שלום רב
שבר באצבעות מתרפא בד"כ תוך 3-4 שבועות
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בירך תת ראשי+קיבוע ע"י 3 ברגיםמנשה10/02/2012
שלום,
אני כבן 62,לפני 10 חודשים נפלתי ושברתי את הירך.בוצע ניתוח-שחזור וקיבוע שבר תת ראשי משמאל בעזרת 3 ברגים,בצילומים שעשיתי+MRI מפרק ירך נראה ש"נראה קו שבר עדין סבקפיטלי אך העמדה טובה,ללא תזוזה.רושם שהשבר באיחוי מתקדם,ראש הפמור נראה תקין ללא עדות ל-AVN ללא נוזל מוגבר במפרק,אוסטאופיטים קטנים בהיקף ראש הפמור מימין,נוזל מוגבר במידה מינימלית גם מימין"לסיכום:איחוי טוב,ללא עדות לתזוזה או AVN בשבר בפמור המקורב משמאל
כיום אני סובל מכאבים אך מתהלך בדר"כ בכוחות עצמי עם צליעה קלה (הרגל התקצרה בכ-ס"מ)
בצילום עדכני לאחרונה- AP נמצא שאחד משלושת הברגים מעט חודר והומלץ לי לעבור ניתוח להוצאת 3 הברגים.
נאמר לי שיש סכנה שאם לא יצליחו להוציא את הברגים יהיה צורך בהחלפת המפרק כולו. יש לציין שאני חולה סכרת,לב,לחץ דם ומעשן
שאלותי הם:
1)כיצד מוציאים את הברגים? ע"י איזה מכשיר-מברג/פלייר/מכשיר אחר?
2)מה הסיכונים/סיבוכים בניתוח מעין זה?
3)האם הניתוח מצריך שיקום לאחריו? כמה זמן?
4)מתי אפשר לחזור לפעילות תקינה?
5)האם לאחר הוצאת הברגים הרגל נחלשת ויש סכנה גדולה יותר לשבר חדש באותו אזור?
6)האם לאחר הוצאת הברגים נותרים חורים בעצמות? איך הם מתמלאים?
7)האם יש סכנה שבהוצאת הברגים לא יהיה ניתן להוציאם בשלמות ואז יחליפו לי את המפרק?
8)האם לאחר הוצאת הברגים חולפים הכאבים?
9) האם עדיף להישאר עם הכאב הקיים מאשר לקחת סיכון?
10)מה סיכויי ההצלחה של ניתוח כזה?
אשמח לקבל תשובות בהקדם האפשרי.תודה רבה מראש ושיהיה לכולנו שפע של בריאות (-:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בירך תת ראשי+קיבוע ע"י 3 ברגים - תגובה
ד''ר אלון בורג14/02/2012שלום רב
1)כיצד מוציאים את הברגים? ע"י איזה מכשיר-מברג/פלייר/מכשיר אחר? על ידי מברג, דרך חתך בעור.
2)מה הסיכונים/סיבוכים בניתוח מעין זה? זיהום מקומי בעיקר.
3)האם הניתוח מצריך שיקום לאחריו? כמה זמן? לא
4)מתי אפשר לחזור לפעילות תקינה? תוך מספר ימים
5)האם לאחר הוצאת הברגים הרגל נחלשת ויש סכנה גדולה יותר לשבר חדש באותו אזור? לא. הברגים סיימו את עבודתם.
6)האם לאחר הוצאת הברגים נותרים חורים בעצמות? איך הם מתמלאים? מתמלאים בעצם.
7)האם יש סכנה שבהוצאת הברגים לא יהיה ניתן להוציאם בשלמות ואז יחליפו לי את המפרק? לא מיידית. במידה ולא מצליחים להוציא את הברגים ולא מדובר בבורג שבולט אז לפעמים מחליטים להשאיר.
8)האם לאחר הוצאת הברגים חולפים הכאבים? לא תמיד ולא כל הכאבים.
9) האם עדיף להישאר עם הכאב הקיים מאשר לקחת סיכון? תלוי במידת הכאב.
10)מה סיכויי ההצלחה של ניתוח כזה? תלוי מה אתה מגדיר הצלחה. במידה ואכן הכאבים נגרמים על ידי בורג שבולט, אזי הוצאתו בד"כ תגרום לירידה משמעותית בכאבים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שברי מאמץ בטיביות שמאל - עזרה .ליאל09/02/2012
שלום , לפני כחודש התחילה לכאוב לי רגל שמאל בעת האימונים , הלכתי למיפוי עצמות וגילו שיש לי שברי מאמץ . האורטופד שאני הולך אליו טוען כי אין שום דבר לעשות עם זה אלא רק לנוח מפעילות גופנית וזהו .
יש לי עוד חודש ו20 יום גיבוש צנחנים .
רציתי לשאול אם יש משהו שאפשר לעשות חוץ מרק "לנוח" , לא הגיוני שמה שאני אמור לעשות זה רק לנוח , רציתי לשאול אם אפשר לזרז את ההחלמה . לא יודע איך , אולי לקחת כדורי סידן , אולי להשים כל כמה ימים קרח על המקום , אשמח אם תעזרו לי !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שברי מאמץ בטיביות שמאל - עזרה . - תגובה
ד''ר אלון בורג14/02/2012שלום רב
לנוח היטב.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפרקי אצבעות כף הידאבנר09/02/2012
לפני כשלושה שבועות החל גירוי כלשהו מעט מעל מפרקי שתי אצבעות סמוכות (אצבע ואמה) ביד שמאל שלי. מדובר במפרק אמצע האצבע. תחילה נראה (והרגיש) הדבר כעקיצת יתוש או משהו דומה. עד היום נותרה רגישות במפרקי אצבעות אלה (כאב קל בעת כיפוף/מתיחה, רגישות מוגברת לכאב לאחר מקלחת/שינה). כמו כן, קיימת אדמומיות ומעט נפיחות (שוב, בדומה לעקיצה כלשהי) ובאחת האצבעות אף מורגשת בליטה קטנה תחת העור (לא במפרק עצמו אלא מעט מעליו לכיוון שורש כף היד). האם עלי לחשוש מהתפתחות שלילית כלשהי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפרקי אצבעות כף היד - תגובה
ד''ר יונה יניב13/02/2012לא ניתן לאבחן מסיפור כזה יש צורך בבדיקת אורתופד או כירורג של היד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע ליטי בפמור המרוחק לטרליתגד09/02/2012
שלום רב.
בני התלונן על כאב בברך שמאל לאחר שקיבל מכה בברך.בצילום כתובים הדברים הבאים: " נגע ליטי קטן בפמור המרוחק לטרלית וחשד לנגע נוסף בטיביה המקורבת באזור הבין קונדילרי. לא הודגם שבר.
ראשית אני שמח שאין שבר ( חלילה) אך יחד עם זאת אינני מבין את התשובה.
אודה לכם מאוד אם תתרגמו עבורי מה נאמר בתוצאה.
האם מדובר בבעיה כלשהי חלילה ?
האם הוא צריך טיפול מיוחד ? א
אודה לכם על תשובתכם
בברכה
גד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע ליטי בפמור המרוחק לטרלית - תגובה
ד''ר אלון בורג14/02/2012שלום רב
נגע ליטי הכוונה לחסר עצם מקומי.
יכול לנבוע מסיבות רבות, רובן שפירות ולא מסוכנות.
יש לפנות עם הצילומים לאורטופד על מנת לקבל אבחון מדוייק ולראות האם צריך לבצע בירור נוסף.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריקת אצבעענבל08/02/2012
אני משחקת כדורשת מעל שנה ובמהלכה פרקתי 3 פעמים אצבעות. שלשום היתה הפעם האחרונה. כל פעם מתפיסה של הנחתת כדור חזקה בזוית.
מה אפשר לעשות כדי למנוע את הפציעות האלה???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריקת אצבע - תגובה
ד''ר יונה יניב09/02/2012לא להנחית כדור? להשתמש בסד שימנע יישור מלא של המפרק? אבל אלו דברים לא ריאלים כנראה מבחינתך - אז - או שהבעיה תמשיך או שתנסי להנחית עם כף היד עצמה ולא עם האצבעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




