מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כיצד ניתן לדעת איזה מזרן מתאיםכרמית28/12/2011
שלום, אני סובלת מבעיות גב תחתון. (צילום הגב העיד על: מסקוליזיס. היצרות קלה של מרווחים דיסקליים L-4-5-51). עקב כאבי גב החלפתי לאחרונה מזרן למזרן של עמינח (דיוק) שהוא בדרגת קושי קשיח. לצערי, אחרי שני לילות של שינה, הגב עדיין כואב לי לאורך עמוד השדרה. האם עלי להחליף את המזרן? ואם כן לאיזה סוג? או שעלי פשוט להתרגל מחדש למזרן.
אודה על תשובתכם בהמהרה מאחר שיש בידי מספר ימים מוגבל להחלפת המוצר.
תודה רבה,
כרמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיצד ניתן לדעת איזה מזרן מתאים - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר28/12/2011מזרן הינו דבר אישי - מה טוב לאחד לא נוח לשני. לדעתי יומיים זה קצר מדי על מנת לפסול את המזרון אך באם את חשה שלא טוב, ממליץ לנסות דרגת קושי אחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטף דם גדול כתוצאה מנפילהאורח28/12/2011
שלום.
נפלתי במהלך רכיבה על אופניים על סלע שפגע באגן בצד שמאל. לאחר יומיים הופיע שטף דם גדול וסגול באזור המכה. היום, כבר 4 ימים לאחר קבלת המכה נראה כי שטף הדם עודנו מתפשט. ביקרתי אצל רופא והוא אמר שמדובר בהמטומה וזה יעבור. לצערי לא ציינתי בפניו את העובדה שהשטף דם ממשיך לגדול וכעת עובדה זו מטרידה אותי. האם זה תקין ששטף הדם ממשיך להתפשט, או שרצוי לבצע בירור מעמיק יותר. אגב הנפילה הייתה קשה, אמנם הכאב אינו גדול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטף דם גדול כתוצאה מנפילה - תגובה
ד''ר יונה יניב29/12/2011בימים הראשונים אכן מתפשט. צפוי לעבור תוך שבועיים שלשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בעצם הסירה-הסרת גבס ותופעותאליק27/12/2011
שלום
לאחר 7 שבועות הוריד לי כירורג כף יד את הגבס שנוצר כתוצאה משבר בעצם הסירה.
ברנטגן שנעשה במקום היה נראה שהשבר החלים ולכן הורד הגבס וקיבלתי תומך שורש כף יד ואגודל (spica).והורה לי ללכת איתו ביום ובלילה להסיר אותו.
כרגע כיומיים לאחר הסרת הגבס אני מרגיש את התופעות הבאות:
1.אזור שורש כף היד ובסביבתו הקרובה רגיש לקור וחום (משמע אם אני שם אותו על שולחן קצת קריר אני מרגיש קור די רציני).
2.מופיע כאב כאשר אני ללא התומך ובתנועות מאוד ספציפיות של כף יד,ז"א שביחס לתנועה בכף יד ימין ישנה הגבלה.
הכאב מופיע בעיקר באזור תיבת ההרחה.
חשוב לי לציין שלפני כ3 שבועות בבדיקת מיפוי עצמות שערכתי היה כתוב שיש ככל הנראה שבר.
אודה לכם על הסבר לגבי 2 התופעות שאני חווה כרגע וכן לגבי השאלה האם לנוכח העובדה שרק לפני 3 שבועות היו סימנים ברורים של שבר ובפרק זמן יחסית קצר הורדתי את הגבס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בעצם הסירה-הסרת גבס ותופעות - תגובה
ד''ר יונה יניב29/12/2011לאחר הורדת גבס צפויים כאבים פשוט בגלל הקבוע.
אם היית בגבס 3 שבועות בגלל שבר עצם הסירה ברור שזה אינו מספיר. בדיקת הבחירה לודא אם אכן יש שבר, חדש/ישן, מחובר או לא - זה CT עם שחזורים לעצם הסירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר הורדת גבסאמא27/12/2011
לפני 7 שבועות בני שבר את הקרסול. שלשום הורידו לו סוף סוף את הגבס אך מכיוון שאחד השברים עדיין לא התאחה לגמרי הוא מצויד ב air cast והודרך לדרוך כפי יכולתו עד שיפתר מהקביים. אתמול שמנו לב שהרגל מעט נפוחה (הגומי של הגרב משאירה סימנים ברגל) וצבע הרגל מוזר - הוא הרבה יותר אדום מהרגל השנייה ובקצוות אף נוטה לכחול. המצב השתפר מעט היום - אתמול כל הרגל הייתה אדומה היום רק כחצי. הרגל לא קרה ולא חמה למגע. האם זה נורמלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר הורדת גבס - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון30/12/2011נפיחות ושינויי צבע זה סביר לאחר הורדת גבס אך אם נמשך יש לפנות לבדיקה.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדגשה קלה מאוד דיפוזית בקליטת החומר בכתף שמאלליאורה26/12/2011
שלום רב
ביצעתי מיפוי עצמות התוצאות הם:-
הדגשה קלה מאוד דיפוזית בקליטת החומר בכתף שמאל, בראש ההומרוס ובאזור AC
קליטת יתר בטרטוס דיסטלי ובאזור מטטררסו פלנגיאלי ראשון שתי כפות הרגליים
קליטת יתר בשורשי כפות הידיים
הדגשה קלה בקליטת החומר באזור סקרו-איליאקלי מימין. יכול להתאים לשינויים דלקתיים ארטריטיים
הדגשה קלה בקליטת החומר בע"ש צווארי תחתון בגוף החוליה יכול להתאים לשינוים ניווניים.
אודה על הסבר התוצאות עד שאגש לאורטופד
בתודה מראש
ליאורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי עצמות - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר26/12/2011סה"כ נראה שמדובר בשינויים ניווניים קלים. יש לזכור שמיפוי עצמות נותן לעיתים תמונה של הדמיה כללית ולא ספציפית, ולפי הצורך יש צורך בהדמיה יותר ספציפית.
סה"כ כאמור המיפוי שלך לא מדגים ממצא מאד משמעותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיז קידמידסי26/12/2011
שלום.
עברתי ניתוח גב לפני מספר שנים. לפני מספר שבועות עברתי תאונות דרכים ומאז אני סובלת מאוד מהגב.
תוצאות הצילום :.זיז קידמי קטן באספקט תחתון של גוף חוליה L5.
מה המשמעות? האם זה קשור לתאונה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיז קידמי - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר26/12/2011ככל הנראה הזיז כבר היה קיים לפני התאונה ומדובר בשינוי ניווני. לעיתים קרובות הממצא אינו סימפטומתי ובמקרה כזה , על פי רוב, אינו דורש התערבות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ברגל בלילהיעל26/12/2011
אני בת 27 ופעם בכמה חודשים אני חווה כאבים נוראיים באחת מן הרגליים בלילה כשאני מנסה ללכת לישון. הכאב עכשיו הוא אחרי שלא היה אולי מעל חצי שנה או יותר
אני לא כ"כ יכולה להסביר את התחושה של הכאב הוא פשוט על כל הרגל במיוחד בשוק אני מניחה. אצל אורתופד הייתי צילומים עשיתי הכל תקין ובכלל בד"כ אין שום כאב
מה ניתן לעשות או ממה זה נובע ואיך אולי אפשר לסייע לכאב הזה שממש משתק לי את כל הלילה והיום
לתשובתכם אודה מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ברגל בלילה - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר27/12/2011יתכן בעיה מקומית ברגל מול כאב מוקרן מגב תחתון. לפי התדירות של הבעיה מדובר בבעיה יחסית נדירה. ממליץ להבדק שוב על מנת להחליט על המשך בירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכף הרגללילה23/12/2011
החלק שקרוב לאצבעות בכף רגל שמאל שלי כואב כשאני דורכת עליו והוא מרגיש לי נפוח.
ממה זה יכול להיות ואיך אפשר לטפל?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בכף הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון30/12/2011יכולות להיות סיבות רבות לכאב ונפיחות.
פני לבדיקת אורתופד באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EMG תוצאותדאינה22/12/2011
שלום רב ,
ביצעתי את הבדיקה בגלל כאב בכפות הידיים והירדמות . הכאב חזק יותר בכף יד ימין עם נפיחות, ומקרין לכתף, הכף יד ימין קרה . מתעוררת בלילה מספר פעמים בגלל נימול/ הירדמות של כפות הידיים .
סיכום הבדיקה:
abnormal electrophysiologic study
there is evidence of bilateral, median sensory neuropathy at the wrist - consistent with clinical symptoms of carpal tunnel syndrome.
איך ניתן לטפל במצב ? האם נחוץ בדיקות נוספות ? האם מדובר בתסמונת
תסמונת המערה הקרפלית ב 2 הידיים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EMG תוצאות - תגובה
ד''ר יונה יניב26/12/2011נראה שאכן מדובר בתסמונת התעלה הקרפלית. הטיפול תלוי ברמת החומרה אבל לרוב אם יש נימול וכאבים ליליים, ישצורך בניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברקסין
דאינה29/12/2011שלום רב,
בימים האחרונים הכאבים די החמירו כאבי שרירים לאורך היד בעצמות כפות הידיים וכו' בלילות אני תקשה לישון . התור הקרוב לאורטופד הינו ביום ראשון . לבינתיים הרופאת משפחה נתנה לי ברקסין , היום נטלתי את הכדור הראשון ואני לא מרגישה שהכאב פחת .
תוך כמה זמן הכדור אמור להשפיע ? ימים שעות ?
שאלה נוספת: האם שינויי מזג האוויר משפיעים על רמת הכאב ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברקסין - תגובה
ד''ר יונה יניב30/12/2011לא משוכנעת שהכדור יעזור אפשר לנסות לישון ען סד תומך לשרש כף היד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזל במרפק לאחר מכהאור22/12/2011
לפני כחודש קיבלתי מכה מאד חזקה במרפק ונהייה לי שטף דם מאז המרפק רגיש וכבר פעמיים מתמלא בנוזל ולאחר יום נספג ומשאיר סימן של שטף דם האם לתת לזמן לעשות את שלו או לפנות לטיפול תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזל במרפק לאחר מכה - תגובה
ד''ר יונה יניב26/12/2011כדאי ללכת להבדק, אולי יידרש גם צילום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באמצע שוק ברגל שמאל.ספיר21/12/2011
אני בחורה צעירה בת 21 שסובלת מכאבים בצד הקדמי של השוק השמאלית מזה כ-3 שנים. מדובר בכאב עמום אשר לרוב לא מורגש אך מתפרץ לעיתים יחסית קרובות במין תחושת עקצוץ "מציקה". לאחרונה התחלתי לחוש מן תחושת אלחוש בשריר שצמוד לעצם.. בחודשיים האחרונים חל שינוי בצבע העור שבין שתי רגליי.. רגלי השמאלית (בה הכאבים) בהירה יותר ויש לה מעט כתמים עמומים כחולים(שלא נגרמו ממכה או פגיעה קהה). חשוב לציין כי בשנתיים האחרונות מידי מס' חודשים מתגבשות לי בצקות קלות (לאבחנת הרופאים) בכפות הרגליים אך לרוב הן "סתם" נפוחות.
רופא המשפחה שלח אותי לצילום רנטגן ולאולטראסאונד. טרם ביצעתי את הבדיקות.
רציתי לברר מה יכולות להיות הסיבות לכאבים ולכל הכתוב לעיל.
בדר"כ אני לא ממהרת להגיע לבדיקות הכרוכות בקרינה.. רציתי לברר האם התיאור נשמע כמו דבר רציני שאכן עליו להיבדק(הרי בסופו של דבר אני בחורה צעירה)
אודה לעדכונכם..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באמצע שוק ברגל שמאל. - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון30/12/2011ברור שעלייך להבדק.
יתכם בעיה אורתופדית, נורולוגית או כלי דם.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ביד ימין ,עקב נפילה ישירהמירב א21/12/2011
שלום וברכה ,
אתמול החלקתי באמבטיה על האדנית קיבלתי מכה ישירה ביד ימין בכיוון הזרוע והכתף
הייתי הבוקר אצל רופאת משפחה הפנתה אותי לצילום כתף והפנייה לאורתופד לאחר הצילום והביקור אצל האורתופד הציליום היה שגוי והתבקשתי לצלם את הזרוע אך היום ומחר אין ביקור פנוי לרופא צירפתי את הצילום אשמח לחוות דעית מקצועית במה מדובר ,כל תזוזה שלי ביד מלווה בכאבים עזים,האם זה שבר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה נוספת
מירב א21/12/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה נוספת - תגובה
ד''ר יונה יניב22/12/2011בצילומים שצרפת אין סימני שבר. אין מנוס מבדיקת אורתופד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בקרסול - מיפוי עצמותמתן21/12/2011
שלום,
יש לי בעיה של דורבן בכף הרגל, נמצא לפני ניתוח בעקב לטיפול בבעיה.
במקביל בזמן האחרון (מעל חודש) יש לי כאב, בנקודה מעל הקרסול, בעיקר כשאני מותח את הרגל בפוינט או בפלקס. מעין דקירה.
ערכתי בדיקת מיפוי עצמות בשביל הדורבן וקיבלתי את התוצאות הנ"ל:
- קליטה קלושה בקלקנאוס הימני באספקט תחתון קדמי וקליטה מעט בולטת יותר ב-METATARSOPHALANGEAL JOINT הראשון מימין
- קליטה מוגברת בקרסול ימני באספקט הטיביאלי, קליטה קלה דיפוזית ברכיים.
- קליטה נקודתית קלושה בקצה הדיסטלי של הפמור הימני - יתכן ארקפקט?
- קליטה מוגברת דיפוזית סימטרית בכתפיים בעיקר באספקט ההומרלי דו צדדית.
- קליטה סימטרית וכנראה תקינה לגיל הנבדק ב-SACROILIAC JOINT. RT+LT
- קליטה מוגברת דיפוזית בפרקי ירכיים בולטת יותר משמאל באיזור ה-ILIAC SPINE, LT ANT. INF
- קליטות קלות ב-SPINOUS PROCESS של חוליות מותניות, יתכן תנוחתי.
הרופא לא התייחס לכך בתוצאות הבדיקה אלא רק המליץ על ניתוח לדורבן.
כששאלתי אמר שקודם נטפל בדורבן ולאחר מכן נראה מה הלאה.
האם הבדיקות מראות על משהו באיזור הקרסול ואם כן - האם רצוי ללחוץ על הרופא לטפל גם בבעיה זו? מה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בקרסול - מיפוי עצמות - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון30/12/2011לא ניתן לדון בתוצאה של מיפוי ללא בדיקה קלינית ובדיקות עזר נוספות.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכף היד - יד שמאלמיטל21/12/2011
שלום
בת אני ימנית
עובדת בעבודה משרדית
יש לי כאבים עזים שהולכים ובאים באזור של "זיזי החרט" - ביד שמאל
זה כאב עמום וחזק שבא והולך
אני מתאמנת בחדר כושר בעיקר ספיניג / ריצה - פעם בשבוע הרמת משקולות 5 קילו כל יד
האם זה קשור ?
אולי הכאב קשור לדבר אחר ?
זה התחיל לי רק היום וכואב לי בעודי כותבת לפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון
מיטל21/12/2011בת 27 - אני ימנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים בכף היד - יד שמאל - תגובה
ד''ר יונה יניב21/12/2011הבעיה בכלל לא ברורה. אם הכאב התחיל רק היום, אולי יעבור? אם לא - יש לפנות לבדיקה של כירורג של היד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבוב ברך..חסוי20/12/2011
היי,
לא מזמן סובבתי את הברך בפעם השנייה בתוך חודש..
הלכתי לרופא ששלח אותי לצילום ולבסוף מסר שין כרגע מה לעשות..
שאלתי אותו מה לעשות כדי שלא יחזור, והוא ארמר לעשות תרגילים לחיזור הברך..
1)עכשיו חפשתי תרגילים, אבל אני לא מוצא משהו שנראה לי הגיוני..
יש לכם הצעות?
2)אני פוחד לחזור ולעשות ספורט וזה יקרה שוב-אני עדיין מרגיש שהרגל חלשה ומרגיש כאב כל פעם שאני עושה תנועות חדות-מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו?
חסוי22/12/2011משהו יכול לענות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)




