מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרע בגיד במרפקרובי03/11/2011
שלום רב
יותר מחודשים יש לי כאבי חדקים במרפק בבדיקה של סונר התגלה קרע בגיד במרפק.
מה בטיפול??
תודה רובי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרע בגיד במרפק - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר04/11/2011האם הכוונה לגיד הביצפס הדיסטלי? האם הקרע מלא או חלקי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אורטריל יכול להעלות את הסוכר בדלידיה03/11/2011
שלום. אני משתמשת באורטריל מזה יותר מחצי שנה. להפתעתי רמת הסוכר שלי בדם עלתה מ 85 (תמיד) ל105. האם יש סבירות שהאורטריל גרם לזה? תודה לידיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אורטריל יכול להעלות את הסוכר בד - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר04/11/2011למיטב ידיעתי לא ידוע על שום קשר בין רמת הסוכר לבין ארטריל. בכל מקר גבול הנורמה לסוכר הינו 100 כל ש105 הינה רמה סבירה. בכל מקרה ממליץ לפנות לרופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדרסים לדורבן בעקב הרגלסיגל03/11/2011
שלום לכם,
מזה כחודשיים אני סובלת מכאבים בעקב הרגל. הלכתי לאורטופד שלאחר בדיקה פיזית של הרגל אבחן דורבן. הוא רשם לי לקחת אתופן למשך שבועיים, וגם רשם לי מדרסים מסיליקון.
לקחתי את האתופן במשך 13 יום (ולא 14 כי חטפתי פריחה בכל הגוף ונאלצתי להפסיק).
עכשיו אני ללא תרופות. לאחר שבועיים בהם הולכת על מדרסים מסיליקון
הכאבים אמנם נחלשו אך הם לא עוברים.
קראתי בפורום שלכם שהמדרסים מסיליקון לא הכי יעילים, ושאתם ממליצים על מדרסים אחרים. האם תוכלו לומר לי איפה אפשר להשיג כאלו באיזור המרכז?
האם הדבר הזה בכלל פתיר או שזה כרוני? האם יש משהו נוסף שאני יכולה לעשות כדי לפתור את הבעיה?
תודה רבה,
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדרסים לדורבן בעקב הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון24/11/2011הטיפול החשוב ביותר הוא טיפול פיזיוטרפי מתאים ומיוחד תרגילי מתיחה לאכילס ולפאציה הפלאנטארית.
פני לטיפול.
מדרסים במידה ואת מבצעת יש הרבה מכונים באזור המרכז. צריך מדרסים פונקציונאלים לתמיכה במבנה כף הרגל הורדת עומסים מהפאציה הפלאנטארית ובלימת זעזועים מאזור העקב.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי תאונהסיגל03/11/2011
במאי נפגעתי בתאונה שברתי את הרגל-שבר טיביה לטרלי אחורי-היתי עם סד ללא דריכה חודשיים וחצי ,ועוד שלושה שבועות דריכה חלקית,היום אני אחרי טיפולי פיזיותרפיה,השבר מחובר,אך יש לי כאבים בכף הרגל בזמן הליכה,או אחרי מנוחה ארוכה וקימה למצב הליכה.שאלתי האם אחרי ככ הרבה זמן זה הגיוני שכואב לי ככ כף הרגל?(יש גם כאב מסויים בבברך ששם הסיבה ברורה),הרופאים אומרים לי שצריך לחכות..האם נכון לחכות או לבקש בדיקה מעמיקה יותר עכשיו? וכמה זמן זה ימשך?
תודה רבה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי תאונה - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון24/11/2011ללא בדיקה קלינית ובחינת בדיקות עזר לא ניתן לתת לך תשובה.
פני לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפילה על המותןנני03/11/2011
שלום
לפני כ-6 ימים החלקתי במדרגות ונפלתי על המותן בצד שמאל.
לאחר צילום נאמר לי שאין שבר אלא רק חבלה וקיבלתי מחלה עבור 6 ימים.
נכון להיום יש לי כאבים חזקים וחדים במותן .
אינני יכולה להתקופף לשכב על הגב ובקושי לשבת.
מתי זה אמור לעבור לי???? אני ממש סובלת.
שותה כדורי הרגעה למיניהם וכלום לא עוזר..........
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפילה על המותן - תגובה
ד''ר יונה יניב03/11/2011לא ברור מיקום הכאב - אם בגב - עליך לגשת לאורתופד. אם במותן - יש לגשת די מהר לרופא המשפחה שיבדוק ויפנה לרופא המתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר באצבע באצבע 5 בידעידן02/11/2011
לי יש שבר באצבע ספר 5 ביד ימין בגולגולת של אצבע לפני 10 זה קרה מי כדורסל בהתחלה אמרו לי שאני צריך ניתוח אבל בסוף לא עשיתי בגלל נסעתי לפולין ואתמול איתי הצל רופא והוא אמר לי שלא צריך ניתוח ולחוזר עוד 10 ימים והוא יגיד לי מקורה בנתיים אצבע מקובעת לאצבע ליד אצבע השבורה אצבע לא כואב בכלל ואני יכול לזז אותה בלי כאבים ואני רוצה לדעת מתי אני יכול לחזור לשחק כדורסל תודה רבה =]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר באצבע באצבע 5 ביד - תגובה
ד''ר יונה יניב03/11/2011לא ברור מהו והיכן השבר שלך. אבל אם נבדקת אצל אורתופד והוא לא חושב שאתה זקוק לניתוח, ואם לא כואב לך, אתה יכול לשחק. כדאי רק להמנע מחבלות למקום כי הם יכאבו מאד. השבר אמור להתחבר תוך חודש בערך מיום הפגיעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שורש כף ידניר02/11/2011
הילדה שלי (בת שש) נחבלה כאשר קפצה ממעקה בעוד היד הייתה תפוסה בו. היא אינה מזיזה את שורש כף היד וחווה כאבים עזים במיוחד כאשר מנסים לסובב אותה. כמו כן קיימת נפיחות במקום. בצילום נשללל שבר. אנחנו כמעט 48 שעות לאחר המקרה ואין שום שיפור. אני כמובן חושד בנזק לרצועות. כיצד ממשיכים טיפול במקרה כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שורש כף יד - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר02/11/2011במקרה כפי שתואר אני נוהג לשים סד גבס למשך שבוע ימים ואז לבדוק את היד שנית. הגבס מתפקד כאמצעי יעיל מבחינת הפחתת כאב.
יתכן שיש שבר דרגה 1 של לוחית הצמיחה שלא רואים בצילום והוא הגורם לכאב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודה שמעבירה זרםשלי01/11/2011
יש לי שאלה, לאחרונה שמתי לב שגם בכף רגל שמאל, בחלק העליון, אם מעבירה יד באיזור מסויים עובר לי זרם עד קצה הרגל ובין האצבעות. וכנ"ל ביד שמאל, אם נוגעת בנקודה של מפרק היד ועל האגודל, עובר לי זרם עד לבין האצבעות של ה"האצבע" ל"אמה". לא יודעת האם צריך להתייחס לזה. או להניח לעיניין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודה שמעבירה זרם - תגובה
ד''ר יונה יניב02/11/2011אם זה מאד מציק - יש לפנות לאורתופד לבדיקה. אם לא כ"כ מציק, להמתין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהמתין למה?
שלי03/11/2011זה מציק, אבל נסבל
ממה זה נגרם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות לאחר פריקת כתףירון01/11/2011
שלום,
לפני שלוש שנים פרקתי פריקה חלקית של הכתף במהלך סקי ומאז יש לי קרע חלקי באחת הרצועות. הרופא אז אמר שיש לי שתי ברירות, או לחזק ולחיות עם זה או לנתח.
מאז ועד היום סבלתי שוב פעמיים מפריקה של הכתף ומדי פעם עקב תנועות לא נכונות, התחזקו הכאבים.
בהתחלה עשיתי פיזיותרפיה ובמהלך השנים הללו עשיתי מדי פעם טיפולי שיאצו שעזרו מאוד.
לאחרונה יש לי כאבים חזקים עקב סיבוב לא טוב של הכתף ולקראת עונת הסקי הקרובה, רציתי לשאול מספר שאלות:
1. האם פריקות חוזרות של הכתף, מקטינות את הסיכוי להצלחת ניתוח בעתיד?
2. האם ניתן בכלל לעשות ניתוח לאחר מספר פריקות?
3. בהנחה שאין לי בעיה להתמודד עם התוצאות/כאבים של פריקה חוזרת, האם הייתם ממליצים קודם לעשות סקי ולהסתכן בפריקה או לוותר לחלוטין ולגשת לניתוח.
4. האם בכל מקרה כדאי ללכת להתייעץ עם אורתופד?
אשמח לשמוע את המלצותיכם.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות לאחר פריקת כתף - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר02/11/2011פריקות חוזרות יכולות לגרום לנזק רב יותר עם אופציה לניתוח מורחב יותר.
ברור שכדי קודם כל להבדק לפני הסקי על ידי אורתופד כולל בדיקת יציבות הכתף והחלטה על טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בקרסוליוסי01/11/2011
שלום,
בחודש האחרון היו לי מדי פעם כאבים קלים ליד העצם הבולטת בקרסול. אתמול הם התחזקו והופיעה נפיחות קלה שאם לוחצים עליה זה כאב. קבעתי תור לאורטופד, אבל הבוקר הכאבים והנפיחות נעלמו. האם כדאי בכל זאת לגשת לאורטופד או להמתין ולראות אם הבעיה חוזרת?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בקרסול - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון13/11/2011במידה ואין נפיחות או כאב, אין טעם לפנות לבדיקה.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובלת מכמה בעיותאנה01/11/2011
שלום רב ,אני בת 34 לאחרונה אני סובלת מכאבים בכף הרגל , יש לי עצמות בולטות , ולמרות שאני משתדלת לא ללבוש סגור ולוחץ , אך למרות זה בזמן האחרון האזור הזה התנפח לי וכואב לי מאוד בכל פעם שאני דורכת או לובשת משהו סגור אפילו אם רחב ..עוד מעט חורף ואז אהיה חייבת ללבוש משהו יותר סגור אז מה צריך לעשות .
בעיה שניה , כמעט שבוע אני מרגישה כאבים ברגל ימין הכאבים בעיקר בזמן ישיבה מהישבן ועד למטה , וזה ממש כאבים חזקים במיוחד בלילה לפני שינה , ומאחר שעבודתי רוב הזמן מול המחשב ובישיבה אז זה מאוד מציק לי .
אשמח לשמוע דעתכם והמלצתכם למי צריך לפנות , לאיזה רופא בשני הבעיות הנ"ל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סובלת מכמה בעיות - תגובה
ד''ר יונה יניב02/11/2011עלייך לפנות לבדיקת אורתופד שיאבחן וימליץ על טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תעזרו לי..יאנה01/11/2011
שלום אני יאנה בת 19. עם גיוסי לצבא לפני כשנה החלו להיות לי כאבים חמורים ברגליים באיזור המפשעות עד כדי אי יכולת הליכה נבדקתי אצל רופאים רבים עד שאחד מהם לא הפנה אותי לMRI בו נמצא כי יש לי קרע בלברום בירך ימין. הופנתי למומחה ירך אשר כעבור זמן רב החליט לנתח אותי(אז כבר היתי כחצי שנה עם צליעה ועוד חצי שנה עם קביים) הניתוח היה לפני ארבעה חודשים אך הכאבים שלי לא עברו ואף החמירו . הצליעה עדיין קשה ואיני יכולה ללכת כמעט בכלל בלי קביים. הרופא אומר שאני צריכה למרות הכאב להתחיל ללכת. אני מטופלת בפיזאוטרפיה אך כלום לא עוזר והכאבים חמורים מאוד וומגבילים אותי. הפיזאוטרפיסט חושד בהקרנה מהגב נוסף לקרע ואורטופד אחר רואה בבדיקת גב לא משהו משמעותי שיעזור מצוא את מקור הכאבים. אני מיואשת מלהבין מה קורה עם הגוף שלי ואיך לרפות את זה . בבקשה המליצו לי על טיפול, חשד למה זה יכול להיות או על רופא אורטופד טוב שיהיה מוכן לבדוק אותי אפילו באופן פרטי ולעזור לי כי הכאבים בלתי נסבלים. בתודה מראש יאנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נ.ב.
יאנה01/11/2011מקום מגורי באיזור הצפון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תעזרו לי.. - תגובה
ד''ר יונה יניב02/11/2011עלייך לחזור לרופא שניתח אותך כי הוא יודע הכי טוב מה בעיתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה ביותר מצב גרוע!תיקי31/10/2011
לכבוד רופאי הפורום
לפני כשבוע בערך כתבתי לכם על בעיה שיש לי. בעיה זו הולכת ומחמירה.
כבר הייתי פעמיים בבית חולים ושחררו אותי עם אופטלגין וואבן. הבעיה שלי היא מורכבת:
1. ראשית יש לי חרדות רבות
2. יש לי בעיה בצוואר הסי טי מראה על שינויים ניווניים בחוליות c3-c7 .
3. יש לי מדי יום תחושה של שרפה בראש כל פעם במקום שונה. אינני יודעת מה לעשות. זה משגע אותי ואני ממש א יכולה לסבול זאת יותר וזה גורם לי לחרדות ולחץ גדולים יותר.
4.כששאלתי בבית החולים אם לפנות לנוירולוג אמרו לי שאין צורך למרות שלדעתי יש צורך.
בבקשה אמור לי מה דעתף? האם אין צורך בנוירולוג? האם יש קשר לגב?
תודה תיקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה ביותר מצב גרוע! - תגובה
ד''ר יונה יניב01/11/2011הבעיה לא אורתופדית. לרוב האנשים יש שינויים ניווניים בצוואר במקום זה או אחר - זו תוצאה של החיים שלנו ושל השנים שעוברות עלינו - כלומר - הגיל. השינויים הללו מתחילים יחסית מוקדם בחיים. תנסי כן לפנות לנוירולוג אבל לא דרך חדר מיון כי הבעיה לא דחופה. אולי לך היא דחופה אבל בחדר המיון מטפלים בבעיות דחופות רפואית וזה , למזלך, לא המקרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכף יד ימיןיעל30/10/2011
שלום רב,
מזה שנה לערך אני סובלת מכאבים בכף יד ימין: לאורך הזרת, פיספורמיס. הכאב מתפשט עד לכתף לעיתים. כאבים אלה מתגברים בעת שימוש בעכבר, מקלדת או כתיבה.
ביקורים אצל אורתופדים ופיזיוטרפיה לא העלו דבר (נאמר לי כי אין צורך בהתערבות כירורגית).
1. מה אפשר לעשות על מנת לפתור את הבעיה?
2. בביקורים אצל האורתופדים לא עשו לי צילום ולא שום בדיקה (מלבד בדיקה ידנית). האם עלי לבקש בדיקה מסויימת?
מודה מראש על העזרה,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בכף יד ימין - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר31/10/2011באם אין נימול או רדימות וללא כאב צווארי שיכול להקרין לגפה, יתכן מאד שמדובר ב "שמוש יתר" ומומלץ מנוחה עד כמה שניתן, יתכן שינוי לעכבר אחר גם יעזור.
EMG יעזור באם יש נימול או רדימות לשלילת מקור עצבע לבעיה.
באם אכן שמוש יתר או עייפות שרירים - הבעיה מתסכלת מכיוון שאין ממש מענה ישיר לבעיה. לעיתים בדיקת מיפוי עצמות יכולה לעזור לשלול מקור גרמי / דלקתי כל שהוא לבעיה, אך בסבירות נמוכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגודלדליה30/10/2011
שלום רב,
אמא שלי בת 71. לאחרונה היא התקשתה לקפל את האגודל שלה , היו נשמעים קליקים לא נעימים וחריקות. בימים האחרונים היא נעזרה היד השניה לקפל את האצבע ולישר אותה , כאב לראות את זה . אמא משתמשת במדבקות פנטה 25 בשל שינויים קשים בעמוד השדרה ( סביר להניח בגלל זה אינה חשה כאבים )וסובלת מדמנציה ויסקולרית ( לכן לא יכולה להסביר איך זה קרה ) בנוסף נוטלת ארומזין לסרטן השד.
היום היא בכלל לא מסוגלת לקפל את האצבע שלה .
כמה שאלות.
האם ארומזין יכול לגרום לבעיה הזאת ?
מה יכול לגרום לתופעה הזאת ? ואילו בדיקות צריך לבצע ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגודל - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר31/10/2011נשמע אופייני לאצבע הדק שהינה בעיה נפוצה ביותר וללא קשר לארומזין. ממליץ לפנות לאורתופד או מומחה כף יד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר ויגלר
דליה31/10/2011מה הם דרכי הטיפול באצבע הדק לאישה בת 71 ? (אמא שלי מטופלת במדבקות פנטה 25 בשל כאבים קשים בעמוד השדרה ) האם לפני שאני לוקחת את אמא לבדיקה יש צורך לעשות בדיקות נוספות ? כמו רנטגן US ? CT ? בכדי לא להריץ אותה ממקום למקום .
בעבר טופלתי אצלך במסגרת הקופ"ח, תודה על הטיפול המסור .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר ויגלר - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר31/10/2011בד"כ אין צורך בבדיקות נוספות.
דרכי טיפול - מהקל אל הכבד: תרופות נוגדי דלקת ופיזיוטרפיה, הזרקה מקומית של קורטיזון, טיפול ניתוחי המתבצע בהרדמה מקומית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)



.jpg)
