מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פציעה באזור A1 A2 מטיפוס וגיטרה.עומר21/11/2011
שלום ד"ר.
אני בן 21, מטפס קירות ומצוקים ומנגן בגיטרה.
לפני כ 5 חודשים החלו כאבים באצבע 4 באזור ב A1/A2 , בחוליה של האצבע שקרובה לכף יד ובחיבור עצמו לכף היד.
הכאבים החלו בתור "קליקים" באצבע בזמן נגינה על גיטרה, והתפתחו לכאבים של ממש בטיפוס לאחר מכן.
מאז הפציעה (5 חודשים) נמנעתי לחלוטין מטיפוס ומנגינה על גיטרה (למעט מקרים בודדים קצרים מאד).
קשה לי להסביר את התחושה שיש לי עכשיו, מעיין תחושה של משהו שלא מחובר חזק וכראוי, קשה לי עדין לכופף את האצבע וכיפוף מלווה בתחושה של חולשה וחוסר חיבור (אני מסוגל לכופף עד הסוף).
אפילו במישוש של האזור, מורגש שהמקום רופף וחלש בהשוואה לאותה אצבע בכף יד השניה.
הפציעה נראה שלא מתקדמת לשום מקום, אין ממש שיפור והמצב קבוע.
בבדיקת u.s הטכנאי אמר שהוא לא רואה שום בעיה במקום, אני עדין סובל.
אשמח לדעתך, תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פציעה באזור A1 A2 מטיפוס וגיטרה. - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר21/11/2011יתכן פגיעה בPULLEY SYSTEM = מספר תעלות בהם עוברים הגידים המכופפים. פציעה זו ידועה בעיקר אצל ROCK-CLIMBERS
דרוש בדיקה אצל מומחה כף יד וטיפול בהתאם - בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באצבעות הרגלייםחגית21/11/2011
שלום ד"ר,
אני סובלת מכאבים באצבעות רגל שמאל, הכאבים הם בעלי אופי דוקר כמו מחטים או נימול.
לאחרונה גיליתי שאני סובלת מפריצת דיסק L5 S1 . רציתי לשאול האם פריצת הדיסק מסבירה את הכאב שתארתי?
וכמו כן מה ניתן לעשות במקרה זה?
תודה
חגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באצבעות הרגליים - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון24/11/2011ללא בדיקה קלינית ובחינת בדיקות עזר לא ניתן לתת לך תשובה, אך לעיתים מחלות דיסק בגב גורמות לכאב המתואר.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דילגתם עלידניאלה21/11/2011
לאחר משחק כדורגל כאב גב חזק מאוד ולאחר מספר ימים שבוע בערך כאבי בירך ומאחורי הברך וגם זרמים מה הטיפול ומה האבחנה בבקשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגתם עלי - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר21/11/2011יתכן הקרה מגב תחתון. למרות זאת, איני בטוח שהכאב בירך קשור לגב.
נא לפנות לאורתופד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
דניאלה22/11/2011תודה על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני ממש מדוכאתרותי20/11/2011
שלום וברכה.
אני בת 26 בחודשיים האחרונים אני מתוסבכת עם רופאים.
לאחרונה החל לי כאב ביד שמאל מהמרפק ולמעלה. עשיתי רנטגן שיצא תקין, נשלחתי למיפוי (מצורף) ובפיענוח נאמר 'המיפוי בוצע לאחר הזרקת 20 מיליקירי של TC99-MDP תוך ורידי, המיפוי מדגים קליטת יתר פתולוגית כולל בזרוע ימין'. אחוזת פחד ניגשתי היום לאורטופד שהסתכל על המיפוי וטען שהכל בסדר... שאני יעשה אולטרסאונד על היד.
במיפוי רואים נקודה שחורה ביד ימין- לא היד הכואבת. וכן שחור באיזור האגן, שהרופא טען שזה מהלידות...
על העור ביד שמאל יש פיצעונים קטנים, אין לי מוסג אם יש קשר.
לפני חודש היתי סובלת באזור הרחם והשחלות שדי עבר לי. אני כבר לא יודעת מה לחשוב אולי עגבת חלילה... כל תשובה תעודד אותי. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני ממש מדוכאת - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר21/11/2011באם מיפוי + צילום תקין בזרוע שמאל, אז זה כמעט ושולל בעיה גרמית. יתכן מגוון אופציות כולל כאב על רקע בעיה ברקמות רכות כגון דלקת גידים או הקרנה מהצוואר
ממליץ המשך מעקב של רופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בעצם הסירהאליק17/11/2011
שלום
במהלך משחק כדורגל בבסיס נפלתי על היד,ברנטגן שנעשה בסורוקה אמר לי הד"ר שיש לי שבר בעצם הסירה ושאני אצטרך להיות מגובס כחודשיים אולי חודשיים וחצי,כמו כן עלתה המילה ניתוח אך לא נעשה דבר בנוגע לכך,בנוסף נעשתה הפניה לרופא בחרפ.
היום,כשבועיים לאחר המקרה הגעתי לרופא בחרפ שהסתכל על הדף של הד"ר מסורוקה וראה שכתוב "שבר מרוסק" ביחד עם "עצם הסירה" והפנה אותי למומחה כף יד (ד"ר בצלאל פרידמן) בנוגע לאבחון וככל הנראה רק מעצם הקריאה של שבר מרוסק אני אאלץ לעשות ניתוח,כאן ארצה להבין האם יכול להיות ששבר מרוסק הוא חד משמעית גורר ניתוח בעוד שהרופא בסורוקה לא ציין זאת במפורש?.
כמו כן אני רוצה להעיר שכרגע אינני סובל מכאבים ואני מרגיש שליטה על כף היד (אמנם כחלק מתוך הגבס אבל עדיין שליטה) ושאלה נוספת היא במצב כזה מהו הנזק המקסימלי מבחינת טווח התנועה?,מכיוון שאני מבין שעצם זאת הינה עצם חיונית לטווח תנועת היד וכמו כן שאיננה כזאת שמתאחה בקלות אם בכלל מתאחה האם אפשר לשוב לפעילות "נורמלית"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בעצם הסירה - תגובה
ד''ר יונה יניב20/11/2011מה שכתב האורתופד מסורוקה לא אומר דבר. כירורג של ידיים צריך לראות את הצילומים ולהחליט. ייתכן ויבקש CT לפני ההחלטה. בכל מקרה, לרוב יש הגבלה קלה בתנועה לאחר שבר וגם לאחר ניתוח. המטרה העיקרית היא להגיע לחיבור של העצם. אם העצם מתחברת - תוכל להגיע לתפקוד מלא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבחון פוליורינת17/11/2011
האם אפשר היום, לאחר שנים רבות לאבחן אם הנכות היא פוליו או מלידה?
מדובר באדם בן 61 נכה באחת מידיו. הוא אושפז ונותח בתל השומר בשנות החמישים והשישים .בתל השומר ,הוא טופל ע"י דר' ספירא .אין לנו מסמך הבחנה לפוליו,ואולי היתה ואבדה.
.אם התשובה חיובית היכן עושים אבחנה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבחון פוליו - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון24/11/2011יש לפנות לבדיקת נוירולוג.
בברכה- דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרירים תפוסים בצוואראבי16/11/2011
שלום ד"ר.
אני בן 42 וסובל כבר כמה חודשים מכאבים בצוואר.
הכאבים הם סביב הצוואר-בדפנות ומאחורה.הכאבים פעם חלשים ופעם קצת יותר חזקים.
עברתי טיפולי דיקור סיני וטווינא אך לצערי זה לא עזר.
עשיתי צילום CT צווארי והכל יצא תקין לגמרי!!!
אז ככה;
אורטופד אחד-שהלכתי אליו באופן פרטי לייעוץ חושב שהבעיה נובעת משרירים תפוסים ונתן לי מרשם של קלונקס כי לדבריו סביר שאני סובל ממתח וזה דבר שיכול לגרום לשרירים תפוסים ומכווצים.
אורטופד אחר של הקופה הפנה לפיזוטרפיה שרק הרעה את המצב בגלל התרגילים שהתבקשתי לעשות.
המטפלת שלי בטווינא המליצה לי לקחת קלמה נרווין -גם היא חושדת שמדובר במתח.
פניתי גם לנוירולוג והוא רשם לי רמוטיב כי גם לדעתו הכל נובע ממתח.
רצוי לציין שעד כה לא נטלתי שום תרופה מהנ"ל ובינתיים אני סובל בשקט כי אני נמנע כמה שיותר לקחת תרופות
שאלותיי הם;
1.קראתי שהתרופות הנ"ל הם בשביל חרדה ודכאון-אבל אני אינני סובל מכך אלא רק ממתח בחיי היום יום-עבודה לחוצה,בית וכו...אז למה רוצים לתת לי תרופות מעין אלא,אין משהו אחר?
2.לאיזה תרופה מהנ"ל יש הכי פחות תופעות לוואי?
3.מה אתה היית מציע לי לעשות ואיזה תרופה לקחת,אם בכלל?והאם זה באמת יכול לעזור ולשחרר שרירים תפוסים?
תודה אבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוגדי דלקות
אבי16/11/2011שכחתי לציין שניסיתי טיפול בנוגדי דלקות כמו אטופן אך זה לא עזר כלל וכלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילגתם עליי.
אבי17/11/2011אם אפשר לקבל תשובה אודה לכם מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתיחת רצועה באגודלב16/11/2011
למשך כמה זמן צריך לשים סד מייצב אגודל לאחר מתיחת הרצועה? (האם אפשר להסירו בלילה?)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתיחת רצועה באגודל - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר17/11/2011ראשית חשוב מאד להבדק ולהבדיל בין קרע לבין מתיחה של רצועה. לגבי האגודל, פציעה שכיחה של רצועה הינה במפרק MCPJ בבסיס האגודל - במידה ויש קרע של הרצועה בצד הפנימי, ההמלצה הינה לניתוח. באם מדובר במתיחה / SPRAIN של הרצועה, בד"כ הסד הינו לתקופה של בין 8 עד 12 שבועות. מומלץ 24 שעות פרט להתקלח, להתרחץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דורבן ברגללימור16/11/2011
שלום
לאמי יש דורבן ברגל לטענת הרופאים והיא סובלת מכאבים עזים מכף הרגל ועד ברך שמקשים עליה בהליכה ואף בישיבה כואב.
לאחר. ביק/ור אצל הרופא הוא הפנה אותה ללכת לפיזיוטרפיסט ( רק בעוד חודש התור*).
וכרגע הבמצב מחמיר
אני צריכה עזרה מה עושים במצב כזה? היא איננה צעירה ומאד כואב לה
מחכה לתשובה
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דורבן ברגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון24/11/2011כאבים מכף הרגל עד הברך לא אופיניים ל''דורבן''.
פני לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת עזרה. אני לחוצה.רותי16/11/2011
אני בגיל 26, כאב לי יד שמאל, מהמרפק ומעלה, האורטופד שלח אותי לרנטגן שייצא תקין. אז הוא הפנה אותי למיפוי עצמות שייצא כך. 'לאח הזרקת 20 מיליקירי של TC99-MDP תוך ורידי. המיפוי מדגים קליטת יתר פתולוגית כולל בזרוע מימין'. להזכיר- הכאב ביד שמאל. מה זה אומר?- (במיפוי נראה האגן כהה, ואני סבלתי שם תקופה מכאבים שחשדתי שזה קשור לרפואת נשים...)
התור לרופא רק עו שבוע...
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייבת עזרה. אני לחוצה. - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר17/11/2011מיפוי עצמות הינה בדיקה כללית עם אחוז מסוים של FALSE POSITIVE. זאת אומרת קליטה מוגברת לאוו דווקא מבשרת שיש בעיה משמעותית.
בכל מקרה צריך להבדק על ידי אורתופד ולפי הצורך לבצע בדיקות הדמיה נוספות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בזרוע שמאלyael16/11/2011
אני בהריון בשבוע 34, ולפני יומיים זרוע שמאל החלה לכאוב לי (בעיקר החלק שבין הכתף למרפק).
מידע נוסף שאולי רלבנטי: בלילות הידיים נרדמות לי לפעמים, מאז ההריון. אין לי בצקות נראות לעין.
1. מה הסיכוי שהכאב הוא בגלל ההריון ויחלוף לאחריו?
2. התור שהשגתי לאורטופד הוא עוד שבועיים. האם זה מאוחר מידי או שאין בעיה לחכות שבועיים?
3. עד כמה שאפשר לדעת דרך האינטרנט - ממה נראה שזה נובע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בזרוע שמאל - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר17/11/2011לגבי הכאב בזרוע, אני לא בטוח במה המדובר וממליץ בדיקת רופא
רדימות ידיים בהריון הינה תופעה שכיחה מאד. מדובר בתסמונת התעלה הקרפלית שברוב המקרים צפוי לעבור לאחר הלידה. בזמן ההריון יש עודף נוזלים בגוף מה שככל הנראה גורם ליתר לחץ בתעלה הקרפלית ביד עם לחץ על העצב המדיאני. עצב זה מעצבב אגודל, אצבע 2 , 3 ובד "כ חצי מאצבע 4. שימי לב שאצבע הקטנה הינה ככל הנראה לא רדומה.
המלצתי הינה לרכוש בבית מרקחת מגן קשיח לקבוע של שורש כף היד. להשתמש בזה בלילה - יכול להקל.
בכל מקרה כמובן שדרוש בדיקת רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאיוליה15/11/2011
הבת שלי (6) עברה צילום רנטגן לאחר שהתלוננה על כאבי רגליים,
זהוי התוצאת:
צ' קרסול שמאל - מבנה גרמי תקין של עמצות. המרווחים של מפרקים שמורים.
צ' קרסול ימין - הודגם ליקוי אובלי גרמי עם גבולות סלקרוטיים בגודל כ-5 x10 מ"מ סמוך לגבול מדיאלי של קטע הדיבטלי של דיאפיזה של פיבולה: הממצא הרנטגני חשוד לתנליך ביניגני קורטיקל דפקת אחר? השטחים שך מפרקים שמורים.
אם תוכלו להסביר מה זה אומר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצא - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון24/11/2011ללא בדיקה קלינית ובחינת הצילומים וכן הממשך בירור לא ניתן לתת תשובה.
פני לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי כפות רגליים- מיפוי עצמותיעל15/11/2011
שלום רב
בת 31 ומאז לידת ביתי לפני 9 חודשים סובלת מכאבים בדריכה על 2 כפות הרגליים כשאני קמה משינה ואפילו אחרי ישיבה של 20 דק, בנוסף, כאבים בעצם הזנב לאחר עמידה ממושכת. בדיקת דופלר וEMG תקינות, נשלחתי למיפוי עצמות ואודה אם תוכלו לעזור לי בפענוח (יש לי תור רק לקראת סוף חודש הבא):
הן במיפוי הפלנרי והן בחתכי הספקט לא הודגמו קליטות יתר פתולוגיות מוקדיות באזור הסקרום ועצם הזנב.בשתי הברכיים עדות לנזק שחיקה פטלופמורלי. כמו כן, לציין עדות ל- SHIN SPLINTS בטיביה לאורכן. בשתי כפות הרגליים לציין קליטות יתר ממוקמות קלות לאורך האספקט התחתון של הקלקנאל טוברוזיטי כעדות לפלנטר פסצאיטיס. בנוסף, עדות לשינויי מאמץ יתר קלים בעצם הקובואיד בכף הימנית ובראש מטטרזטס 5 בכף הרגל השמאלית. בשאר אזורי השלד לא הודגמו ממצאים פתולוגיים מוקדיים נוספים.
בתודה מראש!
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה, אודה לעזרתכם
יעל24/11/2011אנא מכם התייחסותכם לפענוח
לא מבינה מילה מהכתוב ואשמח לעזרתכם בהבהרת הדברים
שוב תודה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי כפות רגליים- מיפוי עצמות - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון24/11/2011יש כל מיני קליטות שיכולות להסביר את הכאב אך ללא בדיקה קלינית מסודרת ואולי בדיקות עזר נוספות, לא ניתן להגיע לאבחנה בעניינך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר שלא מזהים בצילום רגילשלומית15/11/2011
שלום רב
האם קיימת אפשרות שבצילום רגיל לא רואים שבר שבר סוב כונדרלי בטיביה הפרוקסימלית בחלקההמדיאלית והקדמית רק ב אמ אר איי?תודה שלומית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר - תגובה
ד''ר יונה יניב16/11/2011כן. שברים סבכונדרלים לפעמים קשה, אם בכלל, לראות בצילום רנטגן רגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבוב קרסול , לאחר הסיבוב נהיהשלום14/11/2011
נפיחות מסביב לעצם, למחרת יש קצת סגול/שחור. מורגש כאב , אפשר ללכת, ולהזיז את כף הרגל, אבל כואב.
מה זה אומר ? מה צריך לעשות ?
האם זה אמור לעבור ? זה נזק בלתי הפיך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבוב קרסול , לאחר הסיבוב נהיה - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון24/11/2011ללא בדיקה קלינית ובחינת בדיקות עזר לא ניתן לתת לך תשובה.
פני לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



.jpg)
