מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלמהבעל מודאג04/12/2011
אישתי הולכת לניתוח jhallux-valugs+עצבע פטי/ש-כמה זמן היא לא תוכל ללכת? האם יש נעל מיוחד שיעזרר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלמה - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון08/12/2011יש סנדל דארקו עם עקב שיכול להקל. קונים במכונים אורתופדים.
החלמה ראשונית כחודש וחצי.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחיקת נעלייםמ04/12/2011
שלום,
ברשותי נעליים ספורטיביות (לא נעל ספורט) שנקנו לפני כשש שנים ואני מאד אוהבת אותן. הסוליה נשחקה לפי מנח הרגליים בהליכה, אני אנסה להסביר, הסוליה מבחוץ נראית לא סימטרית, כאילו אני הולכת בשיפוע החוצה, כאילו יש עומס על החלק החיצוני של הנעל. הנעל במצב טוב פרט לזה. רציתי לדעת אם מבחינה רפואית עליי להתחדש בחדשות, האם יש בכך להזיק לגב? זה מאד נפוץ ובמבט על הנעליים של אנשים ברחוב מיד רואים איזו "בעיה" יש להם ברגליים. אז רציתי לדעת האם להחליף כשהנעל מגיעה למצב כזה? והאם לפי התיאור יש סיכוי שאני צריכה מדרסים? ובשביל ליישר קו- מי צריך מדרסים? איזו בעיה הם באים לפתור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחיקת נעליים - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון08/12/2011להחליף אין מה לעשות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת ברגים לאחר ניתוח בקרסול?שמואל04/12/2011
לפני שלוש וחצי שנים שברתי את הקרסול, עברתי ניתוח מוצלח בו הוחדרו ברגים, בבקורות אמר לי הרופא כי אין צורך להוציאם. כיום אני מבצע את כל הפעולות באופן חופשי, הבעיה היא שיש לי הרגשה כשאני עושה הליכה מהירה או משחק כדורגל, שישנה תגובה של הברגים על הברך שמעליהם, אולי בגלל התכווצות והתרחבות בזמן מעברי חום וקור. האם מומלץ להוציא את הברגים? האם מקום החורים של הברגים יתמלא בעצם או שהעצם תישאר יותר חלשה? בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת ברגים לאחר ניתוח בקרסול? - תגובה
ד''ר יונה יניב05/12/2011כעיקרון אין צורך בהוצאת הברגים, אלא אם מפריעים. התאורים שנתת אינם תוצאה של הברגים אלא של השבר עצמו והתחושות שלך היו אותן תחושות גם ללא ברגים.
אם אתה מתעקש, ניתן להוציא, החורים נסגרים מאליהם עם הזמן. כמובן יש לזכור שהוצאת ברגים זהו עוד ניתוח עם כל המשתמע מכך - סיכוני הרדמה, חתכים ומבנים פנימיים. בתיקון שבר אמנם יודעים על הסיכונים אבל משקללים למול הטובה שצומחת אם מביאים שבר לעמדה טובה יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב די דחוףnatali01/12/2011
אני בת 24 ושוהה בחול במשך תקופה ארוכה. אין באפשרותי לגשת לרופא.
אני בריאה לחלוטין לא נוטלת שום תרופות.
בתקופה האחרונה אם לדייק שלושה שבועות יש לי כאבים חזקים שבאים והולכים ביד למעלה בצד ימין.
חשבתי שאולי תנוחת השינה שלי לא הייתה נכונה אבל אני בטוחה שזה בעיה אחרת. זה כאילו הכאב בא מבפנים. כאב חזק וחודר. כאשר אני שמה תחבושת ומהדקת את האזור הכאב נחלש מה יכולה להיות הבעיה? האם חש משכה או משהו שאני יכולה לקנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב די דחוף - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר01/12/2011מהנתונים שכתבת אין מספיק אינפורמציה על מנת שאוכל יותר למקד את הבעיה. המלצתי הינה בכל זאת לעשות מאמץ ולהגיע לבדיקת רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבלה לאחר תאונת דרכיםכוכי01/12/2011
בצעתי מיפוי עצמות ושם היה כתוב:
"לאור החבלה הידועה מציעים קורלציה רדיולוגית"
מה פירוש המונח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבלה לאחר תאונת דרכים - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר01/12/2011ממליצים לבצע הדמיה נוספת, השכיח ביותר = צילום רנטגן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחלק אחורי של כתף שמאלנתנאל30/11/2011
שלום רב,
- מזה כשלושה שבועות אני סובל מכאבים בחלק האחורי והעליון של כתף שמאל כאשר הכאב מתגבר עם הזמן.
- הכאב מתבטא כפעימות קבועות אשר מקרינות לשריר הזרוע הדו ראשי.
- הכאב נמצא גם כאשר הכתף במצב סטטי ומתגבר כאשר אני מניח את יד שמאל (לדוגמא הנחת היד על משענת).
עשיתי צילום רנטגן, ללא ממצאים.
אשמח לעזרתכם,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בחלק אחורי של כתף שמאל - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר02/12/2011ממליץ לבצע בדיקת סונר לבדוק באם יש בעיה ברקמות הרכות כגון בגידים ושרירים המייצבים את מפרק הכתף. צילום רנטגן מדגים את העצם בלבד ולא את הרקמות הרכות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי שרירים כרונייםרקפת30/11/2011
מזה שנים הנני סובלת מכאבי שרירים לא מובנים. הכאבים קיימים בכל שעות היום ובעיקר בבוקר, וגם אחרי פעילות גופנית. (חדר כושר). אשמח לקבל תשובה בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי שרירים כרוניים - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר02/12/2011ממליץ לפנות לרופא רומטולוג
יתכן ומדובר בFIBROMYALGIA* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקע חמור...מור חנוך30/11/2011
שלום רב,
נקעתי את הרגל לפני חודש ועדיין הכאבים מגבילים אותי בחיי היומיום...
כאשר הייתי אצל האורטופד אובחן נקע חמור בקרסול וקרעים ברצועות, הטיפול שהומלץ הוא פיזיותרפיה.
לא כדאי לעשות גם בדיקת אולטרסאונד ולא רק צילום רנטגן? האם מומלץ לעשות ניתוח לשיחזור הרצועות? (זהו כבר נקע שני שקיבלתי ועוד בצורה יותר חמורה). האם אפשר לרכב על אופניים? ואני עובדת בעבודה פיזית, האם אחרי חודש ללא עבודה, אפשר לחזור או שזה רק יחמיר את המצב?
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה
מור חנוך02/12/2011אשמח לתגובה...
ראיתי שדילגו קצת על שאלתי וזה מאוד חשוב...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופציות נוספות שכדאי לחשוב עליהן
אופיר פוס05/12/2011שלום,
ראשית, צר לי על הפציעה שחווית. במיוחד בתור אחת שעוסקת בפעילות גופנית, אין ספק שהפגיעה באורח החיים התקין היא משמעותית ולא נעימה, גם מעבר לעניין הכאב.
אני אמנם לא רופא, אלא מטפל ברפואה סינית, אבל אני יכול להעיד שדוקא נקעים ופגיעות ספורט שונות הם לרוב בעיות שניתן לעזור בהם בצורה מאוד משמעותית ולרוב באופן כמעט מיידי. כמובן שיש גורמים רבים שמשפיעים על הפרוגנוזה ומשך ההחלמה. מלבד חומרת הפגיעה בריקמה עצמה, יש חשיבות גם לגיל, משך הזמן שעבר מאז הפגיעה, הסטוריה של פגיעות קודמות כמו שאת מתארת, צד הפגיעה, ועוד. אני ממליץ לך מאוד לשקול שילוב של דיקור בטיפול בנקע.
אופיר פוס
מומחה לרפואה סינית עתיקה
סגן מנהל מרפאת עידנים.
09-7430045* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובה - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון08/12/2011לא כדאי לעשות גם בדיקת אולטרסאונד ולא רק צילום רנטגן? - בהמשך אם המצב לא משתפר אז כן.
האם מומלץ לעשות ניתוח לשיחזור הרצועות? (זהו כבר נקע שני שקיבלתי ועוד בצורה יותר חמורה). - רק אם לאחר הטיפול הפיזיוטרפי עדיין יהיה מצב של חוסר יציבות כרונית עם מעידות או נקעים חוזרים אז יש לשקול ניתוח.
האם אפשר לרכב על אופניים? - עם מגן קרסול מסוג AIR CAST או דומה אז כן בד''כ.
ואני עובדת בעבודה פיזית, האם אחרי חודש ללא עבודה, אפשר לחזור או שזה רק יחמיר את המצב? - הכל בגבול הכאב ולאחר התיעצות עם הרופא המטפל.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קור ברגליים וזרמים בצווארחיים29/11/2011
האם יש קשר בין צוואר תפוס לבין קור ברגליים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קור ברגליים וזרמים בצוואר - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר29/11/2011לא ידוע לי על קשר. בד"כ בעיה בצוואר תתן הקרנה לגפיים העליונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדרסיםמירי29/11/2011
איך אני אמורה לבחור מדרסים ולאילו קופות חולים יש השתתפות בעלויות מדרסים
אשמח לתשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדרסים - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר29/11/2011יש לגשת לבדיקת אורתופד לגבי בחירת מידרסים אם בכלל.
לגבי שאלה של השתתפות, יש לפנות לסניף של קופ"ח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקע בקרסול ימיןבלה29/11/2011
שלום לפני כחודש עברתי תאונת עבודה ונקעתי את הקרסול ברגל ימין הרגל עדיין נפוחה וכואב לי בזמן הליכה ותנועות מרובות עשיתי אולטרסנד לרגל ויצא שיש מסביב למעטפת נוזלים מה זה אומר?
אשמח לקבל תשובה מהירה כי יש לי תור לאורטופד לעוד שבוע ועוד דבר מה הטיפול כי ברצוני לחזור לעבודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקע בקרסול ימין - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר29/11/2011נשמע כמו נקע = מתיחה של רצועות סביב הקרסול, וזאת בתנאי שבוצע צילום רנטגן ששלל שבר. הממצאים בסונר יכולים להתאים למצב לאחר נקע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא ניתוח בכף יד-תעלה קרפליתשושי בכור29/11/2011
שלום,
עברתי ניתוח בכף יד שמאל בתעלה קרפלית לפני כ- 10 ימים.
מה עליי לעשות לכף היד כדי שהתוצאות תהיינה הטובות ביותר?
איזה תרגילים ממולצים לעשות לאחר פתיחת תפרים בתום שבועיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנושא ניתוח בכף יד-תעלה קרפלית - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר29/11/2011מעבר לפתיחת וסגירת אצבעות אין בשלב זה מה לעשות. מותרת פעילות לפי יכולת. כמובן יש להקשיב להוראות של רופא המנתח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נעלי "אפוס"ברטה29/11/2011
שלום רב, רציתי לשמוע את חוות דעתכם על טיפול בבעיות ברכיים באמצעות נעלי "אפוס". לאחר שנבדקתי והותאמו לי נעליים עם דיסקיות מתאימות מתלבטת לגבי הרכישה במיוחד בגלל מחירן הגבוה וכמובן לגבי עצם יעילותן לטפל בבעיה. האם יש תמורה להשקעה?? תודה וממתינה לתשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממתינה בסבלנות
ברטה01/12/2011עדיין ממתינה לתגובה כלשהי מצדכם........
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לתוסף ויטמיניםה. דנינו28/11/2011
שלום,
אני בת 25. סובלת מזה שנים מפצעיים קשיי ריפויי.
עקב כך, נוצר מצב אצלי הנקרא - אוסטומיאליטיס כרוני.
בשל מצב זה אני אנמית, ולוקחת ברזל מסוג פריפול 1 ליום.
מזה חודשיים אני לוקחת ויטמין C.
הייתי רוצה בבקשה לדעת האם אני אוכל לקחת (במקביל?) גם סידן לשמירה/חיזוק העצמות? (האם זה בסדר השילוב עם כל הויטמינים..?)
בתודה
ה.דנינו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לתוסף ויטמינים - תגובה
ד''ר יונה יניב29/11/2011כן אפשר לקחת תוסף סידן בנוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בעקב ומסביב לכף הרגלג'ינה28/11/2011
שלום
אשמח לקבל הסבר על תוצאות א.ס.קרסול מה משמעות התשובה?
החיבור של PF לעצם הCALCANEOUS משמאל-במידה של כ 24 *7 מ"מ.
הPF ,PUJ CNHSV תפוח במידה מתקדמת, בלתי הומוגני עם גבולות לא סדירים היפואקוידי.
הממצא מתאים לPLANTAR FASCIITIS
אשמח לקבל תשובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בעקב ומסביב לכף הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון08/12/2011הממצא מתאים למחלת ''דורבן'' מעבר לזה לא ניתן להגיד ללא בדיקה קלינית מסודרת.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




.jpg)