מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון ודלקת בכף ידשרון28/11/2011
שלום
אני בחודש השמיני להריוני וסובלת מדלקת בכף יד בחיבור בין הקמיצה ואמה לכף היד הגורמת לכאבים עזים, האם יש תרופה שניתן קלחת או שזה אמור לעבור
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון ודלקת בכף יד - תגובה
ד''ר יונה יניב29/11/2011לא מכירה דלקת כזו, אבל אולי את מתארת רק משהו שאיננו ברור לי. עלייך לפנות לכירורג של יד לבדיקה ואבחנה מדויקת יותר.אני חושבת שהוא יוכל גם להמליץ בפנייך על הטיפול המתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בעצם הברי שלא התאחהירדן28/11/2011
שלום רב,
שמי ירדן ואני בת 21.לפני כחצי שנה נשבר לי עצם הבריח (קלביקולה) בכתף.
השבר בעמדה טובה אך עדיין לא התאחה.
יש הגבלה בתנועה ואני סובלת גם מכאבים.
אני לוקחת את הוונדר מומיו,( כדורים שהמליצו לי שעוזרים לאחות שברים)כבר חודש ורציתי לדעת אם הוא יכול לעזור ואם כן אחרי כמה זמן.
אם הוא לא יכול לעזור, איזה פיתרון יש למקרה חוץ מניתוח??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בעצם הברי שלא התאחה - תגובה
ד''ר יונה יניב29/11/2011הכדורים שאת נוטלת אינם חלק מהרפואה הקונבנציונלית ולכן איני יכולה לומר אם הם עובדים או לא. אבל, שבר עצם הבריח שלא התאחה, ייתכן ויש צורך בניתוח לקבע אותו. אני ממליצה לפנות לאורתופד מומחה בכתפיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדוע לא עונים?נעמה27/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
מדוע לא עונים? - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון08/12/2011עונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העדר תחושה לאחר ניתוח בכף ידיעל עינב27/11/2011
שלום ד"ר יניב,
לפני כשבוע עברתי ניתוח אוסטואטומיה + קיבוע בבסיס מטאקרפוס 5, מכיוון שבעקבות שבר במקום בעבר נוצרה "רכיבה" של אצבע 5 על אצבע 4.
כעת, היד נתונה בסד. הבעיה היא שכשאני נוגעת באצבע 4 (בחלק העליון) אני מרגישה שהאזור רדום. האם זוהי תוצאה צפויה של הניתוח או שצריך לבדוק את זה? יתכן שנפגע עצב בניתוח?
תודה רבה,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העדר תחושה לאחר ניתוח בכף יד - תגובה
ד''ר יונה יניב29/11/2011זו איננה וצאה צפויה של הניתוח. בדכ"ל הניתוח מבוצע על גב כף היד. העצב לאצבע עובר בצד הכפי של היד והאצבע, ולכן סביר להניח שהעצב לא נפגע. אבל - עלייך לבדוק את הנושא עם הרופא המנתח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בגב תחתון עם הקרנות לרגל ימיןמיכל27/11/2011
אני סובלת כאבים חזקים בגב תחתון צד ימין וזה מקרין לי לאגן ולרגל ימין כאבים חזקים מאוד. עברתי צילום ושם רשום סקוליוזיס קשל, קמורה שמאלה בעמוד שדרה מותני. שינויים ספונדילוטים קלים בגובה D12-L1
מה זה אומר? ומה הטיפול?
תודה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא משיבים להודעות?
מיכל30/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח להקטנת כף הרגלמיקי26/11/2011
שלום.. אני מעוניינת בניתוח להקטנת/ הצרת כף הרגל.. מבצעים את הניתוח בארץ? אם כן.. כמה בערך יעלה לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי?
חווה04/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח להקטנת כף הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון08/12/2011לפני החלטה על ניתוח יש צורך בבדיחקה וצילומים ולאחר מכן ניתן לשקול אינדיקציות ואפשרויות.
פני לבדיקת אורתופד מומחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי בעיה בברך שלא עולים עליהדודי26/11/2011
שלום רב,
אני בן 27 והנה הרקע לבעיה:
לפני כ5 שנים הייתי עובד בניקיונות מטבח ועבודות פיזיות כ3 שנים עבודה.
במשך ה3 שנים עבודה התחלתי להרגיש יום אחד כאבים בברך ימין מסביב לה ובעיקר למטה ובצדדים.......עם השנים הכאב התפשט לכל הברך וגם עבר לברך שמאל.....
עכשיו הכאב מגביל אותי בזה שאני לא יכול לעמוד יותר מכמה שניות אלא חייב קצת לזוז, קשה ליישר את הרגל לגמרי ובכללי נורא קשה לעבוד בעבודות של עמידה ממושכת.
אבל יכול ללכת כחצי שעה עם הפסקות בלי בעיה אבל לעמוד נורא קשה....מרגיש אי נוחות וכאב בצידה הימינית של הברך של רגל ימין וכנ"ל לרגל שמאל.
עשיתי צילומים לפני כשנתיים 3 וביניהם צילום עצמות ולא נמצא כלום גם הרופא לא ראה משהו חוץ מבעיה בכף הרגל שיש לי גבעה שגורמת לרגל לנטות לצד ימין איפה שהכאב הופיע........יש לציין שאני הולך עם מדרסים זמן ויש שיפור בהליכה אבל בעמידה ובעבודות כלליות עדיין כואב.
מה נראה לך ד"ר? יש המלצות מה ניתן לעשות? איזה ספורט יכול להתאים לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו???
דודי27/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כף היד נרדמתמירי25/11/2011
שלום ד"ר,
אני בת 44 בריאה באופן כללי
מזה כמה שבועות כף היד השמאלית נרדמת לי ממש בבוקר איך שאני מתעוררת יש לי חוסר תחושה בכף היד אני מתחילה להזיז אותה ולאט לאט היא חוזרת למצב הרגיל.
אני רוצה לציין שאני בד"כ ישנה על צד שמאל.
ולמרות זאת מצב זה קורה גם בכף יד ימין אבל לעתים רחוקות יותר.
אודה לשמוע דעתך?
בתודה מראש,
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כף היד נרדמת - תגובה
ד''ר יונה יניב27/11/2011נשמע שעלייך להבדק ע"י כירורג של היד או אורתופד כדי לאבחן בברור. הוא יישלח אותך, כנראה, לבדיקת עצבי היד - EMG. לפי התאור כנראה מדובר בתסמונת התעלה הכפית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות על הידאורלי24/11/2011
שלום רב !
אימי בת 81 שנה מזה כחודש יצאה לה נפיחות על היד (קצת מעט אחרי כף היד, היכן ששמים את השעון)בגודל של 5 ס"מ על 5 ס"מ .הנפיחות אינה קשה, היא רכה ואינה כואבת. רופא כללי שראה זאת טען שיש להתעלם מכך. אני לקחתי אותה לצילום מאחר ולא הייתי שקטה. התברר שגם בצילום טוענים שהכל תקין.
כעת יש לה את אותה נפיחות אבל במידה מועטת גם ביד השנייה.
ברצוני לדעת מה פשר התופעה והאם יש מה לעשות?
יום קסום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות על היד - תגובה
ד''ר יונה יניב27/11/2011בוקר טוב
ראשית עליה להבדק אצל כירורג של היד או אורתופד. שנית, אצל נשים מבוגרות, לפעמים יש השמנה בצורה כזו על גב שרשי כפות הידיים, אבל כאמור - צריך לבדוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בשוקייםאני24/11/2011
סובל מכאב חזק בשוקיים הקדמיות. בעיקר ברגל ימין. שהכאב גובר מופיעות ג'ולות/גבשושיות על השוק (2-3 ג'ולות). גובר בהליכה.
כמו-כן יש לי ניוון דיסק L5S1.
האם הבעיה בשוק יתכן ונובעת מהדיסק הפגום או שעליי לבדוק כיוון אחר כגון תסמונת מדור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בשוקיים - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון08/12/2011לא נראה שזה קשור למחלה דיסקאלית כי אם לבעיה מקומית כמו תסמונת מדור כרונית או הרניאציה מקומיתץ של שריר.
פנה לבדיקה של אורתופד מומנחה לבעיות קרסול וכף רגל באזור מגוריך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצד הפנימי של ירך רגל ימיןנעמה24/11/2011
שלום. אני בת 35. ברקע בקע דיסק בחוליות L5-S1 עם לחץ על העצב מצד ימין מלפני כמה שנים. מזה כמה שבועות מופיעים לסירוגין כאבים בירך רגל ימין ללא כל תיזמון מיוחד. לעיתים הכאבים היו בצד החיצוני של הירך, כאשר את הכאב הזה אני מכירה בגלל הלחץ על העצב. יחד עם זאת לאחרונה החלו כאבים לא מוסברים בצד הפנימי של הירך ב-2 מקומות עיקריים. האחד קצת מעל החיבור של הברך עם הירך וכן למעלה יותר מתחת לאיזור של המפשעה (מרחק כאורך של כ-2 אצבעות מהמפשעה כלפי מטה), כאשר הכאב מתחיל מהצד האחורי של הירך פנימה. אין לי נטייה לקרישיות יתר וביצעתי לפני יומיים דופלר ורידים, שיצא תקין לחלוטין. עוד אציין, כי לא עשיתי פעילות מיוחדת שאני יכולה לחשוב עליה, שיכולה לגרום לכאב פרט לכך שנתפס לי הגב באיזור עמ"ש מתני מימין לפני מס' שבועות (הכאבים ברגליים החלו זמן מה לאחר מכן).
שאלתי היא, ממה יכול לנבוע הכאב? האם מדובר בדלקת? האם הכאב יכול להיות קשור לחוליות אחרות בגב שנוצר מלחץ של הבקע הקיים? תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע אין התייחסות?!
נעמה27/11/2011אודה לקבלת התייחסות מהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר שבר ג'ונס בכף הרגליואל23/11/2011
שלום שברתי את כף הרגל בשבר ג'ונס 4 שבועות ללא דריכה עם גבס ולפני כשבוע התחלתי דריכה חלקית אחרי 3 ימי דריכה יש לי כאבים במקום השבר (חוץ מכאבי השרירים) הכאבים די חזקם אבל נסבלים
שאלתי היא:האם צריך לבדוק זאת או האם זו תופעה נורמלית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים לאחר שבר ג'ונס בכף הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון24/11/2011סביר שיהיו כאבים לאחר שבר. בכל מקרה יש להיות במעקב.
בברכה- דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גב תחתוןארזה אפלרויט23/11/2011
אני אישה בת 67. עד לא מזמן הייתי בריאה לחלוטין, עסקתי הרבה בשחייה ובצעידה. זה חודשיים שאני סובלת מכאב חזק מאוד בגב התחתון. הכאב התחיל במותן הימנית האחורית, עם הקרנה חזקה לרגל ימין. עשיתי צילומי כליות, כיס מרה ונשללה אפשרות לבעיה כלשהי. האורטופד שלח אותי לרנטגן שגם בו, פרט לשינויים רגילים לגילי לא נמצא כל ממצא המצדיק כאב חזק כפי שאני מעידה עליו. בימים האחרונים התפשט הכאב לכל הגב התחתון באזור המותניים, וההקרנה לרגל כמעט שחלפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש פתרון ללא תרופות
ד"ר קרן23/11/2011שינויים ספונדילוטיים הוא מונח כללי המתאר שינויים שחיקתיים בחוליות. שינויים שכאלו אנו רואים אצל כל אחד מעל גיל מסויים ולעיתים קרובות, כאשר שינויים אילו מתקיימים הדבר ילווה בכאב. שמות נוספים לאותה התופעה כוללים דלקת פרקים שחיקתית, אוסטיאוארטריטיס, דלקת פרקים ניוונית ועוד.
התופעה שכיחה ולגמרי תקינה ומלווה את כולנו ככל שאנו מתבגרים. כדי להימנע מהחרפה עד כדי כאבים ופריצות דיסק-הדרך הטובה היא מניעה בעזרת מכשיר הפועל נגד כח הכובד בשיטת INVERSION TABLE.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בכתףניצן22/11/2011
האם על סמך פענוח CT הנ"ל כדאי/רצוי/צריך/מומלץ לעבור ניתוח או הכל יסתדר לבד ?
הפיענוח
במנח אקסיאלי עם שחזורים
לאחר שבר בסקפולה
הודגם שבר מרוסק בגוף הסקפולה עם תזוזה ואנגולציה בין פרגמנטים גרמיים.
שבר קוי גם ב-SPINA .
השבר מערב גלנואיד עם תזוזה קלה בין פרגמנטים ללא דיסלוקציה.
המטומה בשרירים סופרה-א נפרנ סקפולרית דלטואיד.
הןדגמו פסים עדינים לוצ טיים בגבול לטלי וקידמי של ראש ההומרוס נראים שברים - סדקים - ללא תזוזה .
לא נראה קו שבר בצלעות אשר הודגמו בסריקה הנוכחית.
הצללות בבסיסי הראות הודגמו עם אפשרות של קונטוזיה ריאתית.
מ:
1 שבר מרוסק ב - LT. SCAPULA עם המטומה בשרירים הסמוכים
2 שבר - סדק ללא תזוזה בה מרוס עליון
תודה יהושוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בכתף - תגובה
ד''ר יונה יניב24/11/2011על פניו, אם זה הפיענוח - לדעתי אין צורך בניתוח. אבל - בדכ"ל אנחנו מעדיפים להסתכל בתמונות הCT בעצמינו ואז להחליט אם יש צורך בניתוח או לא. לכן - יש לקחת את הדיסק עם תמונות הCT לאורתופד המטפל, שיראה אותו והוא יחליט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלע צווארית ארוכה מימיןרונה22/11/2011
שלום
בלי להתכוון כלל, כתוצאה מצילום עקב התקררות, גילו לי "צלע צווארית ארוך מימין, מבנה גרמי שמור ללא שבר".
אין לי ב"ה כאבי צוואר ומעולם לא הרגשתי בצלע הזו.
השאלות שלי:
מה המשמעות של זה? האם אני צריכה לשנות משהו בהרגלי החיים שלי בגלל זה? כמו תרגילי צוואר, הימנעות מתנוחות מסוימות וכו'? מה הסכנות בזה? האם אני צריכה להיות במעקב כלשהו? האם יש יתרונות כלשהם לצלע צווארית נוספת? האם זה מסוכן לקנה הנשימה? ושאלה אחרונה: האם זה תורשתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ציינתי, אני בת 33
רונה22/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלע צווארית ארוכה מימין - תגובה
ד''ר יונה יניב24/11/2011לצלע צוארית שנמצאה במקרה, אין משמעות בדכ"ל. לפעמים היא יכולה ללחוץ על מבנים בסביבה כמו כלי דם ועצבים אבל אם לא כואב לך כלום או שלא היו לך בעיות עד היום סביר להניח שהיא לא לוחצת. לפעמים זה משתנה והיא מתחילה ללחוץ וניתן לטפל בזה ניתוחית אבל זה ממש נדיר.
בקיצור - בשלב זה אין לך מה לדאוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלעות צוואריות ארוכה יותר צד ימין
חלי14/05/2012שלום רב
בצילום רנטגן הודגמו צלעות צוואריות ארוכות יותר מצד ימין, אכן אני סובלת מאוד מכאבי צוואר וכתף שנים גם מכתף ימין כואבת מאוד בזמן מאמץ, מה מומלץ לעשות,
אני סובלת מקרוהן ודלקת פרקים, עד היום לא הומלץ לי כלום והכוחות שלי אוזלים והולכים, אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלעות צוואריות ארוכה יותר צד ימין - תגובה
ד''ר יונה יניב21/05/2012ניתן לנתח אבל הניתוח מבוצע בנדיר ביותר. אני ממליצה להתמקד בפיזיותרפיה ואולי מרפאת כאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
