מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אוזמפיק - לא משפיע על התיאבון/ירידה במשקלאורית עומר09/09/2021
שלום רב, קיבלתי עד עכשיו חודש רצוף של 0.25מ"ג(4 מנות) ועכשיו סיימתי חודש של 0.5מ"ג(4 מנות). לצערי פרט למיחושים שונים (בחילה קלה בהתחלה) לא מרגישה ירידה בתיאבון ולצערי גם לא ירידה במשקל.
מה ניתן לעשות? או מה אני עושה אולי בצורה לא תקינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ייתכן שבמינון גבוה יותר תרגישי השפעה
ד''ר מאיה איש שלום11/09/2021יתכן שבמנון גבוה יותר תרגישי השפעה. אך בכל מקרה כדאי לפנות גם לדיאטנית כי יש מזונות שמשרים יותר תחושת שובע ואילו אחרים מעלים תחושת רעב (כגון פחמימות מסוימות)
בכל מקרה יש כ20% שלא מגיבים בצורה מספקת לסמגלוטייד מבחינת הירידה במשקל, ובמקרים אלו אפשר לשקול טפולים חלופיים
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זומרה או אקסגיבה לחולת סרטן עם גרורה לעצםדבורי09/09/2021
שלום דוקטור
אני חולת סרטן עם גרורה לעצם .הרופאה האונקולוגית שלי המליצה על אקסיגבה אבל בקופת חולים לא מסכימים לתת אקסגיבה ורוצים לתת זומרה
השאלה שלי היא עד כמה יש עדיפות לאקסגיבה על זומרה והאם כדאי לי להשתדל ולהשיג אקסגיבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אקסג'יבה בניגוד לזומרה בטוחה מבחינה כליתית
ד''ר מאיה איש שלום11/09/2021אם קבלת המלצה לאקסג'יבה ויש ירידה בתפקוד כליתי אז אקסג'יבה בנגוד לזומרה בטוחה מבחינה כליתית. צריך לדעת באיזה סוג ממאירות מדובר בכדי לומר אם יש בסוג זה הוכחות ליתרון של אקסגיבה אל מול זומרה. היתרון בזומרה הוא שהשפעתה ארוכת טווח יותר ולעיתים ניתן לרווח בין המנות, אקסיג'בה לא ניתנת להפסקה ללא מתן של טפול חליפי מחשש לשברי REBOUND.
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינסולין באזלי מועדף והאם לעבור לאחרגיא09/09/2021
שלום, האם כדאי לעבור מלנטוס לטרגלודק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לטרגלודק משך השפעה ארוך יותר
ד''ר מאיה איש שלום11/09/2021לטרגלודק משך השפעה ארוך יותר לעומת לנטוס ולכן הוא נותן כסוי טוב יותר של היממה בהשואה ללנטוס עם השפעה יציבה יותר גם בימים שונים. וגם אין הכרח להזריק בדיוק באותה השעה
ניתן להזריק טרלוגדק בין 8-40 שעות אבל עדיף כן בזמנים קבועים יחסית כדי שלא תהיינה טעויות בטפול
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי מחט אוזמפיק והאם ניתן לחבר מזרק אינסוליןכרמית09/09/2021
בטעות קלקלתי מחט אחת וחסרה לי מחט להזרקה הרביעית
של אוזמפיק
האם ניתן לחבר מחט של מזרק אינסולין?
יש פתרון אחר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מחטים של מזרק אינסולין מתאימות לאוזמפיק
ד''ר מאיה איש שלום09/09/2021בהחלט מחטים של מזרק אנסולין מתאימות למזרק האוזמפיק
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארועי היפו מרובים לאחר לידהנטעלי09/09/2021
שלום, אני כ3 חודשים אחרי לידה, מניקה הנקה מלאה. מהלך ההריון היה עם סכרת הריון. לאחרונה חווה ארועי היפו בהם הסוכר מגיע ל55 במדידה ביתית. בהעמסת סוכר 75 סוכר בצום תקין ואחרי שעתיים מצביע על טרום סוכרת (ערך של 144). קבעתי תור לייעוץ אך אשמח לדעת עם איזה בדיקות כדאי להגיע כדי שהייעוץ יהיה כמה שיותר יעיל. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האם אירועי ההיפו סמפטומטיים ומלווים בהרגשה
ד''ר מאיה איש שלום09/09/2021האם ארועי ההיפו סמפטומטיים? כלומר מלוים בהרגשה כלשהי? האם מתועדים במד סוכר רציף או במדידת סוכר מהאצבע (עם טיפת דם גדולה ויד יבשה)
האם קשורים לאוכל או מתרחשים גם באמצע הלילה ללא קשר לאוכל
אם קשורים לאוכל בדרכ מקובל להפחית צריכה של פחמימות פשוטות ולעיתים להעזר בתרופות נוספות שחלקן לא אדאליות בהנקה, אם לא קשורים לאוכל (מתרשים גם באמצע הלילה) אז מחייב ברור נוסף ואז אני צריכה להתרשם קלינית.
היתי שוקלת בנתיים להתחבר למד סוכר רציף אם אין לך כדי שנראה אם יש גם ארועים בלילה.
לראות תפקודי תריס עדכניים, ספירת דם המוגלובין A1C, אלקטרוליטים תפקוד כליתי אנזימי כבד. פרופיל לפידים.
אם יש אפשרות להבדק בזמן היפו במעבדה אז כדאי לבדוק סוכר אנסולין C PEPTIDE וגם נוגדנים לאנסולין.
קשה לי לדעת מה הברור האופטמלי מבלי לקבל את התמונה הקלינית המלאה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאירועי ההיפו סימפטומטיים חום רעד הזעה
נטעלי12/09/2021ארועי ההיפו סימפטומטיים, אני חשה חום, רעד, הזעה וחולשה כללית שעוברת כשאני אוכלת משהו מתוק או פחמימתי. נראה שהארועים מגיעים לאחר כמה שעות ללא אוכל, אם כי היה ארוע קצת אחרי שאכלתי ארוחה ללא פחמימות כאשר 3-4 שעות לפני כן אכלתי פחמימה ריקה. לגבי בדיקות, ערך ה a1c שלי הוא 5.7, האם לבקש עוד הפניות מרופאת המשפחה? האם כדאי להגיע לייעוץ איתך לאחר שעשיתי ניתור רציף? אני כרגע שומרת על דיאטה כמו בזמן ההריון ולא היו ארועי היפו בימים האחרונים אם כי היו מספר מדידות עם ערך גבוה מהרצוי. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תיאור מחשיד להפוגלקמיות ראקטיביות לפחמימות
ד''ר מאיה איש שלום12/09/2021לפי מה שאת מתארת בהחלט מחשיד להפוגלקמיות ראקטיביות לפחמימות ואם הן נעלמות תוך הקפדה על הגבלת פחמימות זה גם מחזק את הסברה
בעיקר אם אין ארועים באמצע הלילה (שאינם קשורים לאכילה שעתיים שלוש לפני).
לא בטוחה שיש הכרח בעוד בדיקות/נטור סוכר רציף אם את בודקת סוכר אז זה נראה לי די מספיק.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- presymptomatic type 1 diabetesדנה08/09/2021
היי
האם יש דרך רפואית למנוע סוכרת סוג 1 במישהי שיש לה presymptomatic type 1 diabetes? מעבר לשינוי אורח חיים? תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יש מספר תרופות במחקר ויש להפחית פחמימות
ד''ר מאיה איש שלום09/09/2021כרגע לא שידוע לי.
אבל יש מספר תרופות במחקר
בהחלט טוב להפחית צריכה של פחמימות ולהקפיד על פעילות גופנית סדירה.
בסוכרת טייפ 1 התחלתית (כשכבר פרצה הסוכרת) יש כל הזמן מחקרים למניעת התקדמות. כרגע לדעתי מתנהלים באסף הרופא ובאכילוב.
יש עבודות שמראות אולי תועלת למעכבי DPP4 או אנאלוגים לGLP1 אבל התועלת לא חד משמעית
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזמפיק כמה תכלס יש במזרק של 0.25 ? והאם מזרק של 1 אפשרי לכוון ל 0.5משה ציד08/09/2021
היי
התחלתי לקבל להרזייה את התרופה אוזמפיק
הגעתי למנה האחרונה של ה 0.25 (נאמר לי לקחת 4 מנות ) אך אני רואה שיש המון נוזל עדיין בפנים.
בנוסף אני רןצה לקנות את ה 1 מ״ג ולכוון ל 0.5 זה אפשרי?
איפה ניתן לקנות מחטים נוספות ?
והאם טישטוש ראיה זאת תופעת לוואי?
תודה מראש
משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש עוד 4 מנות ואפשר להעלות את המינון בהדרגה
ד``ר מאיה איש שלום09/09/2021בהחלט יש שם עוד 4 מנות אפשר להעלות את המנון בהדרגה להזריק כל פעם הזרקות כפולות. להזריק למשל 0.25 ולהוסיף 5 קליקים. אחכ 0.25 ועוד 10 קליקים בשבוע שאחרי ואז כבר לא תשאר כמות משמעותית של חומר
ואז כשאתה עובר למזרק של ה1 מג' אם אין תופעות לואי להתחיל מ35 קליקים שזה קרוב ל0.5 מג' ולהעלות כל שבוע ב5 קליקים אם אין בחילות כאבי בטן או שלשולים
לא ידוע לי שהזריקה יכולה לעשות טשטוש ראיה מציעה לפנות לרופא עינים בהקדם.
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לעליה ההורמון גדילה אם זה סרקוולנחום08/09/2021
שלום פעם ההורמון גדילה שלי היה 140 ng/ml
באיזור. 3 פעמים בבדיקת דם ורוצה לדעת איך פתאום עלה לי ל235 ng/ml
רוצה לדעת אם זה סרקוול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם סרקוול מעלה הורמון גדילה
NIV NAHUM10/09/2021אני באמת מוטרד שסרקוול מעלה הורמון גדילה ובאופן טבעי יש לי הורמון גדילה נמוך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכרת ילדים בגיל 8 וערכים גבוהים מעל 100איתמר07/09/2021
שלום, ילד בן 8
בבדיקת סוכר יצאו פעמיים ערכים גבוהים מעל 100.
הילד עצמו רזה
ביצע בדיקות דם עקב רעדים חוזרים , אולי קשור למזגן
מתלונן הרבה ש "רותח לו" או שקר לו.
האם רמת הסוכר מצריכה טיפול,מעקב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אם הסוכר לא בצום זה נשמע על פניו תקין
ד''ר מאיה איש שלום07/09/2021אני מטפלת במבוגרים. מציעה לשאול אנדוקרינולוג ילדים.
אם הסוכר לא בצום זה נשמע על פניו תקין
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם tsh גבולי יכול להיות הפיךאלונה06/09/2021
התקבלה אצלי תוצאה של tsh5.5 וt4 18 האם זה תואם? האם זה יכול להיות הפיך ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אם לא היריון אז בדיקה לא מחייבת טיפול
ד''ר מאיה איש שלום06/09/2021אם הריון לא על הפרק אז הבדיקה לא מחייבת טפול אלא מעקב בלבד
כדאי לשקול בדיקת ANTI THYROID PEROXIDASE אם הבדיקה שלילית אולי יש הפרעה מעבדתית בבדיקת TSH לאור העובדה שהFT4 יחסית גבוה וזה לא תואם
בכל מקרה אין כאן משהו מדאיג כרגע אלא למעקב
בברכת שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעות קינמון על סוכר,בדםסיוון06/09/2021
האם קינמון יכול להוריד סוכר בדם באופן משמעותי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הפחתת צריכה של פחמימות ופעילות גופנית סדירה
ד''ר מאיה איש שלום06/09/2021ערב טוב
הנושא שנוי במחלוקת יש הוכחות מטיבות לקנמון צילוני אבל יש צורך בכמות רבה של גרמים ליום..
הפחתת צריכה של פחמימות ופעילות גופנית סדירה הוכחו כיעילות יותר בהפחתת רמות הסוכר
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשפעת קינמון על ערכי סוכר
Kiner09/09/2021עקרונית כן. אך תלוי בגובה ערכי הסוכר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזק לשרירים, מגנזיום וויטמין דישירי06/09/2021
שלום,
אני בת 41. יש לי תת פעילות מאוזנת של בלוטת התריס, תנגודת לאינסולין מטופלת ומחסור במגנזיום, ויטמין די. במשך שבוע היו לי בלילה כל יום התכווצויות שרירים שנמשכו כרבע שעה. לא התרגשתי כי ידעתי שזה כאב חזק ואחר כך הכל עובר. היום האחרון זה היה 3 פעמים ביום וקמתי עם כף רגל, שוק, ירך, שריר במפשעה ו 4 אצבעות ביד תפוסות וכואבות. חלף כבר יותר מחודש מאז והמצב לא משתפר. אורתופד אמר לי שאלו מתיחות שריר. הבעיה היא ששיש לי גם מתיחת שריר בשכמות שלא עוברת כבר 8 חודשים למרות פיזיותרפיה וארקוקסיה.
הבנתי שהמגנזיום הנמוך הוא בעיקר בהגורם. אני לוקחת קבוע אך אלה הערכים.
רציתי בבקשה לברר:
1. קראתי שבגילאים מבוגרים התכווצויות שרירים ליליות קורות ל כ 50 אחוזים מהאנשים. האם גם להם זה יגרום למתיחת שריר(קרע קטן בשריר) או שאצלי זה נחשב מקרה יחסית לא נפוץ ואני צריכה לבדוק מדוע השרירים שלי במצב כזה רע?
2.ברגע שיהיו עוד ועוד התכווצויות שרירים בלילה האם מתיחת השריר יכולה להחמיר לקרע גדול?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בהנחה שרמות הסידן פוספור ומגנזיום בדם תקינות
ד''ר מאיה איש שלום06/09/2021מציעה לשאול בפורום של אורתופד זה לא תחום העסוק שלי.
בהנחה שרמות הסידן פוספור ומגנזיום בדם תקינות
בברכת בריאות ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנודות בסוכר בצוםנטע05/09/2021
האם זה נורמלי שאצל אדם לא חולה סוכרת ערכי הסוכר בצום במד סוכר ביתי ישתנו כל יום וינועו בין 69 ל91 בדכ סביבות 70 ומשהו אבל לעיתים 69 ולעיתים 91.זה תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זה תלוי פעילות גופנית, איכות שינה וכמות שינה
ד''ר מאיה איש שלום06/09/2021בהחלט זה תלוי פעילות גופנית, אכות שינה כמות שינה, זמן ארוחה אחרונה, תכולת פחמימות של ארוחה אחרונה וסוג הפחמימות בברכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודל טיפת הדם בבדיקה ביתיתהילה04/09/2021
האם יש משמעות לגודל טיפת הדם בבבדיקה במד סוכר? האם טיפה גדולה תיתן תוצאה מדוייקת יותר או אם המכשיר לא סימן שגיאה הבדיקה תהיה מדויקת גם בטיפה קטנה? ושאלה נוספת האם מותר ללחוץ קצת על העור כדי שהטיפה תהיה גדולה יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עדיף טיפה גדולה מיד נקיה ויבשה
ד''ר מאיה איש שלום04/09/2021עדיף טיפה גדולה מיד נקיה (לאחר שטיפה במים וסבון) ויבקשה. אפשר ללחוץ על העור בכדי לצור טיפה גדולה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגמרו המחטים בערכה של האוזמפיקתימור04/09/2021
היי,
קניתי אוזמפיק 1 מ"ג. לפי הנחיות הרופא לקחתי שבוע ראשון 0.25, שבוע שני 0.50, שלישי 1 וכך הלאה. הסתיימו לי המחטים כרגע כש3/4 מהמזרק עדיין מלא. איפה ואיך אני רוכשת מחטים נוספים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כל מחטים להזרקת אינסולין מתאימים לעט של האוזמפיק
ד''ר מאיה איש שלום04/09/2021תבקשי מהרופא המטפל מרשם למחטים להזרקה תת עורית של 6 ממ'. כל מחטים להזרקת אינסולין מתאימים לעט של האוזמפיק
אך יש צורך במרשם
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה לשאלה שלי
תימור05/09/2021תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחטי אינסולין 8 מ"מ והאם ניתן להשתמש באוזמפיק
דני פרמן16/09/2021יש לי מחטי אינסולין של 31G/0.25x8mm
האם ניתן להשתמש באוזמפיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כל מחט שמתאימה למזרק אינסולין מתאימה
ד''ר מאיה איש שלום17/09/2021בהחלט. כל מחט שמתאימה למזרק אנסולין מתאימה גם למזרק של האוזמפיק
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

