מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה בבקשהאיתי31/07/2013
שלום למומחים,
לפני יומיים התחילו לי כאבים בפי הטבעת. אני בן 25 ומעולם לא חשתי כאבים באיזור.
כואב לי כאילו וקיבלתי שם מכה חזקה, וכשנגעתי סביב פי הטבעת, מצדו האחד הוא כאב מאד ומהצד השני לא. לחצתי על הצד הכואב וזה הגביר את הכאב.
הסתכלתי כמובן על פי הטבעת ולא ראיתי טחורים, אדמומיות או משהו מחשיד.
מה זה יכול להיות ומה דרך הטיפול?
אודה לעזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה - תגובה
ד``ר רפאל אלון31/07/2013לאיתי
לא ניתן לאבחן את בעייתך ללא בדיקה גופנית. פנה לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחוריםאבי31/07/2013
בהמשך טחור חיצוני האם השיטה של HAL יכולה לפתור את הבעיה ללא ניתוח האל דופלר מכניסים מכשיר צורב את התאים אתה בטח מכיר או חייבים ניתוח לטחור חיצוני כמו גולה בפי הטבעת האם הניתוח לא גורם לסיבוכים ומקצר את פי הטבעת שאלה נוספת האם אחרי ניתוח לטחור חיצוני כורתים הוא לא יחזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים - תגובה
ד``ר רפאל אלון31/07/2013HAL אינה שיטה המתאימה לטחורים חיצונים. כריתת טחור חיצוני אינה אמורה להצר את פי הטבעת. לרב הטחור אינו חוזר לאחר ניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח כריתת פיסורהג׳׳31/07/2013
לאחר ניתוח סוגר שעברתי ולא צלח הכאבים נותרו בעינם.. הוצע לי ניתוח לכריתת הפיסורה והשארתו פתוחה, שאלתי ההחלמה קשה?? הפחד קצת משתק
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח כריתת פיסורה - תגובה
ד``ר רפאל אלון31/07/2013ניתוח לכריתת פיסורה אינו ניתוח מקובל. לא ברור גם איזה ניתוח בוצע לך. פני/ה לבדיקת ולייעוץ מומחה בתחום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחוריםאבי30/07/2013
שלום אני סובל כמה שנים מטחורים חיצוניים יש תחור גדול ליד פי הטבעת כואב נורא שמתי משחות נירות לא עזר היתי אצל רופא עשה לי זריקה בטחור ואחרין פתח אותו כאבים חזקים מהזריקה לא נעים שאלה שלי האם יש פיתרון חוץ מניתוח שמעתי שיש צריבה וקשירה האם זה פותר את הבעיה או צריך ניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים - תגובה
ד``ר רפאל אלון30/07/2013צריבה או קשירה אינם מתאימים לטפול בטחור חיצוני. אם תדירות ההתקפים נמוכה הטיפול הוא במשחות ומשככי כאב בזמן התקף. כמובן שמניעה היא הדבר החשוב ביותר- אם יש עצירות צריך לטפל בה כדי שתעלם.. אם תדירות ההתקפים גבוהה אין מנוס מניתוח פשוט בו כורתים את הטחור הבעייתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחוריםשאלה...28/07/2013
לחץ תוך פנימי מוגבר,יציאות מרובות,ופעמים רבות של הימנעות מיציאות, רפלוקס קשה פונדופליקציה)
אלו יכולים להיות גורמים לטחורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים - תגובה
ד``ר רפאל אלון28/07/2013בהחלט כן, פרט לרפלוקס ופונדופליקציה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורה- החלמה ?שי25/07/2013
שלום
לפני מס' ימים הפרוקטלוג אבחן אצלי פיסורה.
נתן לי משחה פרוקטוג'סיס שהיתה איומה , כאבי ראש איומים.
הלכתי לרופא משפחה שהחליף לי לנדיפין 0.2%.
כרגע המקום רגוע.
הבעיה - צמוד לפי הטבעת (מחוץ) התפתח ועלה ווריד , שהוא מפריע לי בהליכה ומציק לי מאוד.
אני חושב שאולי המשחות האלה שתפקידם להרחיב כלי דם (?) הרחיבו לי ווריד סמוך ומציק.
השאלה שלי - האם התופעה הזו שאני מתאר מוכרת ?
והאם יש פתרון לתת בעיה שנוצרה ?
להמשיך עם הטיפול ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסורה- החלמה ? - תגובה
ד``ר רפאל אלון28/07/2013שי
התופעה מוכרת. תמשיך את הטיפול בניפדיפין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרדדנית23/07/2013
בת 49. סובלת מטחורים פנימיים וחיצוניים. שומרת מאד על ה)רגלי יציאות רכות ומשתמשת במרככי יציאות ( שמן פרפין בנפייבר. לפני יומיים יצאה מעין בליטה קטנה ( כמו עור תלוי) בפי הטבעת, אדומה ומגרדת ותחושת אי נוחות.מה יכולה להיות?
קבעתי תור לפרוקטולוג אך התור רחוק. מה כדאי לעשות בינתיים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד - תגובה
ד``ר רפאל אלון28/07/2013דנית
מה שאת מתארת מתאים להתקף של טחור חיצוני. זוהי בעייה שתחלוף מעצמה. בינתיים ניתן לטפל עם כל משחה המיועדת לטחורים ולמרוח אותה מס פעמים ביום על הבליטה הרגישה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורהיונתן21/07/2013
שלום,
1. האם מומלץ לוותר על אחד או יותר מן המאכלים הבאים:
תפוח-עץ, מוצרי חלב, קפה נמס
אלו מאכלים חוזרים בתפריט היומי שלי, ותהיתי אם יכול להיות להם חלק בהימשכה של פיסורה אצלי, למעלה משנתיים? (ניסיתי גם טיפולים נוספים אך עובדה שהיא נמשכת, גם אם נוטה לנדוד מאזור לאזור בפ' הטבעת).
2. האם כשיש פיסורה, עדיף לשטוף את התחת עם סבון או להשתמש במגבון (אחרי שירותים)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסורה - תגובה
ד``ר רפאל אלון23/07/2013לאליהו
לא מוכרת לי פיסורה הנודדת ממקום למקום-זו אינה מדוזה... כאשר יש פיסורה רצוי להמנע ממאכלים עם נטיה לחומציות כמו עגבניה והדרים. אם אתה סובל מעל שנתיים מומלץ טיפול ניתוחי לפתרון הבעייה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה כואבת ליד פי הטבעתיובל20/07/2013
שלום רב,
ביום חמישי התחילו לי כאבים מאיזור פי הטבעת בזמן קימה. בעלי ראה שיש לי נפיחות אדומה.
ביום למחרת הכאבים התגברו, וכך גם הקושי בישיבה, קימה, ירדה במדרגות וכן הליכה התעצמו. בנוסף נוצרה גולה אדומה.
היום בעלי הבחין כי הגולה מלאה במוגלה. במהלך היום הייתה קיימת תחושה כי יצאה קצת מוגלה והכאב פחת.
קראתי קצת ומה שהכי קרוב לתיאור זה פיסטולה. כיצד עליי לפעול? האם טיפול רפואי הוא הנכון או יש משהו שאני יכולה לעשות על מנת לרפא/לחטא את המקום ולהקטין את הכאב?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה כואבת ליד פי הטבעת - תגובה
ד``ר רפאל אלון21/07/2013עלייך לפנות לבדיקת רופא כירורג/פרוקטולוג כדי לאבחן את בעייתך ולהמליץ לך על הטיפול המתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה + תמונהתמונה
יובל21/07/2013אני יודעת כי אין טוב יותר מללכת לרופא שיבדוק
אך כרגע, לאור המצב הנתון, אשמח לקבל חוות דעת
האם באמת מדובר בפיסטולה ומה עליי לעשות?.
ניגוב קדימה יכול לזהם את איבר המין ולאחור את הפצע.
כיצד עליי עליי להתנהל עד שרופא יראה אותי?
שוב תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה + תמונהתמונה - תגובה
ד``ר רפאל אלון21/07/2013לפי הספור והתמונה מדובר במורסה הדורשת ניקוז בהקדם. פני לרופא עוד היום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
יובל21/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכשיר המורייטחנן20/07/2013
לפני יותר משנה קניתי מכשיר המורייט לטחורים וזה עבד.על המכשיר צויין שהוא ''טוב ל-6 חודשים מההקפאה הראשונה''.
1.מדוע?האם לא ניתן להשתמש בו שוב?
2.האם שימוש בקוביית קרח לטחורים חיצוניים יעיל ולא מזיק(עושה את הפעולה של המכשיר)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשיר המורייט - תגובה
ד``ר רפאל אלון20/07/2013ניתן להשתמש בו שוב.בטחורים חיצונים בד"כ כדאי סביבה מימית חמימה ולא קוביות קרח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול באבן קריסטל בהיריוןטלי פוקס18/07/2013
שלום,
אני בהריון שבוע 30 ויש לי טחורים שהתפתחו במהלך ההיריון.
לאחרונה קראתי על שימוש באבן קריסטל (או תמיסת אלום) להקלת כאב והפסקת הדימום.
אין שם התייחסות לטחורים בהריון, באופן כללי הם מציגים את זה כמשהו מאוד בטוח לשימוש.
האם זה בטוח לשימוש בהיריון? והאם ידועות תופעות לוואי משימוש בשיטה?
תודה,
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול באבן קריסטל בהיריון - תגובה
ד``ר רפאל אלון18/07/2013הטיפול באבן קריסטל אינו מוכר לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוקטולוגרבקה18/07/2013
שלום לד"ר
אימי בת 86 שנים סובלת מדימנסיה.
לאחרונה מתלוננת על כאבים עזים באזור הרקטום [כנראה טחורים]
ברצוננו שפרורטולוג יבדוק אותה אך היא אינה מסוגלת לצאת מהבית
האם ישנה אפשרות של ביקור פרוקטולוג באופן פרטי?
או שאשמח להצעה נוספת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוקטולוג - תגובה
ד``ר רפאל אלון21/07/2013עלייך למצוא רופא שיבוא לבדיקה בבית החולה. הפורום אינו יכול לספק מידע על רופא זה או אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסטולה?יהלי17/07/2013
שלום רב,
בת 34, לפני כשנה עברתי ניתוח פיסטולה אנאלית שמיקומה היה בין פי הטבעת לחיבור בין שני צדי הישבן.
השבוע שמתי לב כי על גבי הישבן עצמו,דיי במרכז ישנו גוש, במגע אינו כואב אבל גודלו מעט פחות מגודל של גולה.
האם ייתכן ששוב יש לי פיסטולה? האם תיתכן פיסטולה ע"ג הישבן עצמו?
אציין כי בפעם הקודמת הרגשתי מעין תעלה קשיחה מפי הטבעת לאיזור הפצע ועכשיו אין תחושה כזו, פשוט מרגיש כמו גוש קטן.
לתשובתך אודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסטולה? - תגובה
ד``ר רפאל אלון18/07/2013יהלי
לא ניתן לדעת מה הבעייה ללא בדיקה גופנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד נוראי בפי הטבעתאריאלה17/07/2013
שלום. מזה כמה ימים יש לי גרד נוראי בפי הטבעת. בעלי ראה את האזור והוא אומר שכל העור פצוע ומלא חתכים. מה לעשות? אשמח לעצה מעשית מעבר ללגשת לרופא כי אני ממש מתביישת ללכת....
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד נוראי בפי הטבעת - תגובה
ד``ר רפאל אלון18/07/2013אריאלה
הפורום אינו נותן טיפול דרך האינטרנט ואינו מחליף בדיקת רופא. פני לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף!!! דימום לאחר טיפול ב HALשרון16/07/2013
שלום עשיתי טיפול אצל פרופסור שכטר לפני שבוע ימים ואתמול היו לי ארבע יציאות רכות עם דימום מוגבר, אני מציין שבכל ההוראות אני עומד, אם זה בשתייה שלוש ליטר מים ביום וסיבים. לקראת הערב חשתי מאוד חלש ואני מתאר לעצמי שזה מפני שאיבדתי כמות של דם. דיברתי עם הפרופסור והוא אמר לי ללכת למיון כדי לעבור בדיקת דם. אני חייב לציין שהגעתי לפרופסור הוא המליץ לי על הטיפול ואמר לי שעדיף טיפול זה מאשר ללכת לבית החולים ששם זה כלל לא נעים והקשבתי לו, אך אתמול הוא אמר לי אכן לגשת. טיפול זה הוא מאוד יקר ועשיתי אותו על מנת שיעזור לי למניעת דימום ביציאות וזה פשוט הגביר לי את הדימום מה שלא היה כקודמו. המכשיר קשר לי 4 עורכים פנימיים.
1) מהי הסיבה להגברת הדימום?
2) האם זה מסוכן ויכול להוות בעיות אחרות?
3) אם בבית החולים יחליטו לתפור, אז במה הטיפול הכל כך יקר הזה מועיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף!!! דימום לאחר טיפול ב HAL - תגובה
ד``ר רפאל אלון18/07/2013שרון,
גם אחרי הטפול שעברת יכול להיות דימום. רצוי שתבדק על ידי המנתח שלך. לגבי כל התהיות שהעלית-איני יכול להשיב עליהן..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

