מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פרעה ביציאותרותה06/09/2010
שלום רב,
אני בת 66 ידוע לי על פיסטולה שנמצאת אצלי 20 שנה בין הווגינה לרקטום , לא סבלתי במיוחד , בשנה הארונה יש לי צניחת רחם רצינית, ואני לא יודעת באם זה שייך.
בזמן האחרון סובלת מאד מעצירות יציאות מאד קשות למרות שלקחתי מרככים כפי הנראה נגרם לי משהו ברקטום , יאין לי בכלל יציאות רק בעזרת חוקן ואני מרגישה כאילו הרקטום חסום רק יציאה מאד רכה יכולה לצאת אני אלך כמובן לרופא אבל מה יכולה להיות התופעה הזו.?
תודה מראש רותה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה מורכבת...
ד''ר דוד נויפלד06/09/2010ומענינת.
נשמע כמו הפרעה בצאיה שקשורה במידה לא קטנה לצניחת הרחם.
זקוקה להבדק ע"י גניקולוג ובמקביל ע"י פרוקטולוג.
נשמע שתזדקקי לכריתה של הרחם ואח"כ בירור של ההפרעה בצאיה.
ברור שכל ניתוח אצלך יהיה מורכב מהרגיל בשל הפיסטולה שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בריחת גזיםמאיה04/09/2010
ד"ר שלום
בת 26, ללא הריונות
מזה כשנה סובלת מאי שליטה על גזים, במשך כל היום אני מרגישה מעצמי ריח של גזים וגם אנשים העירו לי על כך, הדבר מאוד מפריע לאיכות החיים שלי ובקושי להיות בחברה.
בנוסף, כשאני מנגברת את פי הטבעת (לא אחרי יציאות) על הנייר מופיע נוזל חום עם ריח רע מאוד.
מה יכולה להיות הסיבה? והאם ניתן לעשות משהו בקשר לזה?
תודה.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין04/09/2010בד"כ זה קורה אצל נשים יותר מבוגרות ממך בגלל קרעים בסוגרים בלידות. לכן קודם כל את חייבת להיבדק ואחרי זה נחליט על המשך הבירור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלה
מאיה04/09/2010האם אני זקוקה להפנייה על פנת לגשת לפרוקטולוג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין04/09/2010תלוי בקופה, בד"כ מרופא משפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ניתוח פיסורהשרון04/09/2010
עברתי ניתוח פיסורה לפני כמה ימים. המנתח התעקש לא לתת לי שום טיפול לאחר הניתוח ואמר שהכאב יעבור "תוך יום יומיים". אני עדיין סובלת מכאבים עזים בעת יציאות ושעות אחריהן. מה יכול לעזור לי והאם ניתן לבקש זאת מרופא המשפחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין04/09/2010תבקשי טיפול בכאבים, תמשיכי דיאטה רבת סיבים ושתיה מרובה, אפשר אמבטיות ישיבה עם מיים פושרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמחות בפרוקטולוגיהאבנר03/09/2010
שלום, אני סטודנט לרפואה. הייתי מעוניין לדעת מה המסלול להתמחות בפרוקטולוגיה? (האם ניתן לבצע על התמחות בתחום רק לאחר התמחות בכירורגיה כללית, והאם קיים מסלול בארץ לעל התמחות בפרוקטולוגיה).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין03/09/2010רק אחרי התמחות בכירורגיה כללית. ישנו מסלול בן שנה של אוניברסיטת ת"א.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות דמיותעומר02/09/2010
אני סובל מזה שנה ומספר חודשים מיציאות דמיות..כלומר לאחר שאני נכנס לשירותים אני רואה על הנייר ממש מעט דם..הדם תמיד נמצא באותה הנקודה על הנייר..
הדם הוא דם טרי ולא מעורב בצואה..אין לי כאבים או נפיחות באזור...
הבעיה היא שבשבועיים האחרונים יש לי כאבים בבטן העליונה (קיבה)..הרגשה של שריפה כזאת לאחר אוכל ולעיתים במהלך היום...
האם יש קשר בין השניים? וממה יכול לנבוע הדימום?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין שאני בן 20*
עומר02/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין03/09/2010כנראה אין קשר אך יש להיבדק כי ישנם סיבות שונות לדימום ואם זה נמשך שנה שווה לבדוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים אחרי לידהלי29/08/2010
מאז שילדתי (חודשיים) את בתי הבכורה אני סובלת מעצירות קשה, ועד שכבר יש לי יציאה (פעם בארבעה-חמישה ימים) יש לי כאבים חזקים באזור פי הטבעת ולרוב גם יש לי דימום.
השתמשתי ברקטומיצין ובפרוקטוצורין אך ללא הועיל. כיצד עלי לטפל והאם הליך כירורגי יפגע בי בעתיד בלידות הבאות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין29/08/2010הכי חשוב לסדר את העצירות - שתיה מרובה, תוסף סיבים ואם לא עוזר טיפול קצר טווח במשלשלים וכאשר יהיו לך יציאות רכות ובעיה לא עוברת יש להיבדק על ידי פרוקטולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים אחרי יציאותדורית28/08/2010
בשנים האחרונות אני סובלת מידי פעם מכאבים בפי הטבעת אחרי יציאות קשות.
לפני חודשיים הכאבים התגברו וכירורג איבחן שיש לי פיסורה ונתן לי למרוח משחת ניפדיפין 6 פעמים ביום. אחרי מס' ימים הופיע לי אבצס ונותחתי לניקוזו. אחרי הניתוח הרופא אמר שהוא בדק ואין לי פיסורה, רק חתך קטן שנשאר מהניתוח. זה נראה לי מוזר כי הרי כל הסיפור התחיל לפני האבצס.
עבר חודש ועדיין יש לי כאבים מאוד חזקים במשך שעות אחרי כל יציאה, למרות שהיציאות לא קשות ובנוסף התחיל דימום בזמן היציאות. על דעת עצמי חזרתי למרוח ניפידיפין. כמה פעמים ביום למרוח? האם גם לך נראה שיש לי פיסורה? אני חוששת שיווצר שוב אבצס...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין28/08/2010אין שאלה - נראה לי או לא נראה לי אלה מה יש לך. חייבת להיבדק על ידי פרוקטולוג מומחה ולא לקחת טיפול על דעת עצמך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותשי27/08/2010
שלום.
אני בן 19 וחצי כמעט ורציתי לדעת:
מה הדבר הכי טוב נגד עצירות (במיוחד בגילי), והאם יש משהו מיוחד שאם אקח אותו אז אני כמעט ולא אסבול אף פעם מעצירות?
נ.ב: לאחרונה לקחתי סוג מיוחד של אנטיביוטיקה נגד בעיות יוצאות דופן בעור אחת לשבוע במשך כמעט חודש.
תשובה בספיד.
שי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין27/08/2010אם זאת עצירות כרונית אתה חייב קודם בירור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורה כרוניתנתנאל26/08/2010
שלום אני בן 21 סובל מפיסורה כבר כמעט שנה הייתי אצל הרופא מספר פעמים ובכל פעם נתן פתרון שונה בפעם הראשונה ניפדיפין 0.2 אחכ ניפדיפין 0.4 עם שמן פארפין 4 פעמים ביום למשך חודש וחצי אך הכאבים חזרו עם הפסקת שמן הפראפין לפיו הבנתי שאין להשתמש בו קבוע.
האם ניתוח זאת הברירה האחרונה שלי? ומה זמניי ההמתנות לניתוח זה בבתי החולים (לערך).
תודה, נתנאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין26/08/2010ניתוח או הזרקת בוטוקס זה טיפול עם תוצאות טובות. תור לניתוח הזה בבית חולים ציבורי יכול להיות די ארוך, בבית חולים פרטי די מהר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירודים בפי הטבעתליאה26/08/2010
יש לי גרודים בפי הטבעת מספר שנים
ביקרתי אצל גסטרולוג ,פרוקטולוג,רופא עור,בדיקות צואה תקינות,קיבלתי כל מיני מישחות עם סטרואידים,יש הקלה מינורית וחוזר חלילה,שומרת על היגיינה,אבל שום דבר לא עוזר.
אשמח לקבלת עזרה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין26/08/2010נראה לי שעברת בירור די מקיף אצל הרבה רופאים כך שצריך לעבור על כל היעוצים, לבדוק אותך ואז לחשוב על הטיפול האופטימלי. ישנם גם מקרים כאשר אנחנו לא מצליכים למצוא סיבה ואז מטפלים רק סימפטומטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטכניקות לניתוח פיסטולה
גיא20/09/2010כמה טכניקות יש לניתוח פיסטולה?, ומה הטכניקה העדיפה לניתוח פיסטולה?, האם מומלצת טכניקת ההדבקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין20/09/2010יש הרבה ו"תופרים" כל טכניקה לחולה ולפיסטולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמני יציאותאוה25/08/2010
לפני זמן קצר עברתי ניתוח בטחורים פנימיים ע"י האל דופלר. הרופא אמר לי לקחת
כל בוקר קונסיל, לשתות 3 ליטר מים ביום ולהעביר את היציאות לערב.
הטענה היא שיציאה בבוקר היא קשה יותר משום שכל הלילה אנחנו לא שותים
ובעצם הזמן הטבעי של יציאה הוא לא בבוקר אלא בערב.
כל מי שדיברתי איתו אמר לי שיש לו יציאה בבוקר.
אני לא רוצה שהטחורים יחזרו.
אז מה לדעתכם הוא זמן היציאה הרצוי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין25/08/2010תמשיכי להתנהג עם היציאות רגיל כמו שהיה לפני הניתוח ואין צורך לעשות את זה בכוח בערב. באמת מומלצת דיאטה רבת סיבים ושתיה מרובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסטולה לאחר ניתוח ניקוז אבססטל25/08/2010
שלום רב, לאחרונה עברתי ניתוח לניקוז אבסס אנאלי. הבנתי שיש סיכוי של 50% לפיתוח פיסטולה.
אני מטופלת מזה שבועיים באנטיביוטיקה - ציפרודקס. המקום עדיין מפריש וצורב. האם יש טיפול נוסף שיכול לסייע במניעת הווצרות פיסטולה ?
האם יש דברים נוספים שעלי לעשות על מנת למנוע הווצרות פיסטולה?
האם יש מניעה מפעילויות מסויימות עד להיסגרות הנקב והפסקת ההפרשה, כגון פעילות ספורטיבית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין שום טיפול...
ד''ר דוד נויפלד25/08/2010שמונע פיסטולה.
אם היא קיימת היא תראה עצמה עם הזמן ואז יהיה צורך בניתוח לטפל בה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שליטה על סוגריםרונית24/08/2010
שלום,
אני בת 36 לפני 4 חודשים עברתי ניתוח ברקטום עקב גידול , עברתי הקרנות באגן מאז אני סובלת מיציאות לא סדירות, קשה לי להתרוקן בפעם אחת , לרוב אני סובלת משילשולים והכי מטריד הוא שלא תמיד אני מצליחה לשלוט על הסוגרים .
שאלתי היא האם המצב הפיך ומה ניתן לעשות על מנת לשפר את איכות חיי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המצב כנראה...
ד''ר דוד נויפלד25/08/2010לא הפיך אבל כנראה נשלט.
זמן.
טיפול מקומי ברקטום עם משהו כמו קולופואם.
מודולציה של הדיאטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניפידיפין והריוןשיר23/08/2010
שלום
רציתי לדעת האם מותר להשתמש בניפידיפין בהריון?היה לי פיסורה לפני ההריון וטיפלתי בניפידיפין ועכשיו אני בהריון שבוע 20 ובעקבות עצירות ויציאות קשות חזרה לי שוב הפיסורה ואני לא מעונינת בניתוח אלא רק בטיפול שמרני..כמו ניפידיפין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה באחריותך...
ד''ר דוד נויפלד25/08/2010יש נשים שעושות זאת.
אין ספרות בנידון.
כל תרופה "אסורה" בהריון מלבד תרופות בודדות מוכרות.
כדאי להתייעץ עם הרופא המיילד.
זה באחריותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריטות מחוץ לפי הטבעתאליס23/08/2010
שלום רב.
שמתי לב שיש לי 2 שריטות מחוץ לפי הטבעת. האם מדובר בפיסורה? זה לא כואב במיוחד ואין דימום. האם כירורג יכול לסייע?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם זה בעור...
ד''ר דוד נויפלד25/08/2010ולא בכניסה לפי הטבעת ולא כואב, זה בעיה של רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

