מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התייעצותדניאלה28/10/2010
אני בת 28, מתגוררת בארה"ב בחצי שנה האחרונה.
לפני כ 8 חודשים התחילו לי דימומים בזמן יציאות.
חזרתי לארץ הייתי אצל רופא גסטרו אשר בדק אותי ואבחן כי אין לי טחורים אלא פצע והביא לי משחה + גרנולה להכנת משקה.
חזרתי לארה"ב, ואחרי חודשיים הדימומים הופיעו שוב ובזמן מקלחת הרגשתי בג'ולה קטנה באזור פנים פי הטבעת.
לפני כחודשיים פניתי לרופאה כללית שנתנה לי טיפול הכולל נרות ומשחה למשך שבועיים, אני רוצה לציין גם שהרופאה בדקה אותי ללא מכשירים ולא ראתה טחור או את הג'ולה.
הטיפול לא עזר, המצב החמיר, יש לי כאבים נוראים בזמן היציאות, (כמו דקירות)הדימומים התחזקו, ובנוסף התחילה לי עצירות שמעולם לא סבלתי מעצירות.
לפני כשלושה שבועות התחלתי להשתמש במשחת ניפדיפין שקיבלתי מהארץ מפני חשש לפיסורה (עם התייעצות רופא)
אני לא מרגישה כי חל שיפור, נהפכו נוספה לי ג'ולה קטנה נוספת.
מצ"ב תמונת מצב
++ מתנצלת על ההודעות הרבות, לא הצלחתי להעלות עם התמונה.
אודה לך מאוד על חוות דעתך האובייקטיבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תגובה
ד''ר דוד נויפלד28/10/2010נשמע כפיסורה אבל תזדקקי לבדיקה יותר מדוקדקת.
אל תשתמשי בינתיים בנרות.
בארה"ב - תבדקי ע"י כירורג קולורקטלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותדניאלה28/10/2010
ני בת 28, מתגוררת בארה"ב בחצי שנה האחרונה.
לפני כ 8 חודשים התחילו לי דימומים בזמן יציאות.
חזרתי לארץ הייתי אצל רופא גסטרו אשר בדק אותי ואבחן כי אין לי טחורים אלא פצע והביא לי משחה + גרנולה להכנת משקה.
חזרתי לארה"ב, ואחרי חודשיים הדימומים הופיעו שוב ובזמן מקלחת הרגשתי בג'ולה קטנה באזור פנים פי הטבעת.
לפני כחודשיים פניתי לרופאה כללית שנתנה לי טיפול הכולל נרות ומשחה למשך שבועיים, אני רוצה לציין גם שהרופאה בדקה אותי ללא מכשירים ולא ראתה טחור או את הג'ולה.
הטיפול לא עזר, המצב החמיר, יש לי כאבים נוראים בזמן היציאות, (כמו דקירות)הדימומים התחזקו, ובנוסף התחילה לי עצירות שמעולם לא סבלתי מעצירות.
לפני כשלושה שבועות התחלתי להשתמש במשחת ניפדיפין שקיבלתי מהארץ מפני חשש לפיסורה (עם התייעצות רופא)
אני לא מרגישה כי חל שיפור, נהפכו נוספה לי ג'ולה קטנה נוספת.
מצ"ב תמונת מצב
אודה לך מאוד על חוות דעתך האובייקטיבית
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות
דניאלה28/10/2010מצ"ב התמונה מההודעה הקודמת.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתייעצות - תגובה
ד''ר מרט חייקין28/10/2010נשמע כמו פיסורה אך חייבת להיבדק על ידי פרוקטולוג ולא רופא משפחה.אם כן וללא שיפור מטיפול שמרני יש לחשוב על ניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עזיםרוי28/10/2010
יש לי טחורים שלא תמיד כואבים הלילה אני לא יכולה לישון מרב כאבים כלפי חוץ אין שום סימן אבל אני מרגישה כאבי מוות בפנים ולא יכולה להרדם.
בצואה יורד לי הרבה דם ביומיים האחרונים.
רציתי לדעת מה אוכל לעשות לשיכוך הכאב העז עד שיהיה לי תור לרופא בעוד חודש.
משחה?
טיפול "עזרה ראשונה?{יש כזה דבר}אני ממש ממש סובלת.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים עזים - תגובה
ד''ר דוד נויפלד28/10/2010תעשי מאמצים להקדיםצ את התור.
בינתיים תפני למיון הקרוב לביתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע למיון?
רוי29/10/2010האם זה עלול להיות מסוכן?האם אין איזו משחה טובה במקום ללכת למיון???אני חוששת מבדיקה .מה יעשו לי במיון?תודה מראש.לחוצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בצואהיסמין27/10/2010
שלום אשמח מאוד אם תעזרו לי השבוע באחד הימים הרגשתי כאבי בטן ממש חזקיםומוזרים שגרמו לי גם להרגיש בפה שכאילו בא לי להקיא.. בכול אופן הכאבים האלא הריצו אותי הרבה לשירותים קרוב ל5 פעמים בתווך של5 שעות עד שעליתי לבית חולים ליפני שעליתי לבית החולים נבדקתי במרלמ הקרוב לביתי והרופא לא מצא דם כאשר עשה את הבדיקה אם האצבע ושלל טחורים מרוב שהרופא הכאיב לי לא יכולתי שיגעו באזור שוב והייתי גם מיובשת אז קיבלתי נוזלים מה שברצוני לדעת אם הדם שייה לי בצואה רק בצואה היה פעם אחת על הנייר ממש טיפה כאילו פצע שקילפתי ודם ממש חלש הוא לא הייה חזק מבחינת הצבא עכשיו אחרי הפעם הזו שגיליתי את טיפת הדם שמתי לב יותר לצואה ואז ראיתי שאני משלשלת דם בנוסף לצואה ופעם האחרונה היה רק דם ושוב צבע חלש אם כמו הפרשות בעבר סבלתי בצא מהמעיים משהו כמו דלקת שהייתה וטופלתי רק בכדורים נגד צרבת אז כי זה הייה מגביר לי את הכאב אם תוכלו לעזור לי ולהגיד מהה זה בערך אשמח תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם בצואה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד28/10/2010מבלי לבדוק לא אוכל להגיד לך מה זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלמה מניתוח פיסורהמוטרד27/10/2010
שלום,
לאחר חודשיים וחצי של טיפול שמרני ללא הטבה שכלל מריחת משחת ניפדיפין 4 פעמים ביום, עברתי אתמול ניתוח פיסורה, והיום שוחררתי הביתה.
שאלתי היא: האם להמשיך במריחת הניפדיפין עד שהפיסורה תיסגר? ההיגיון שלי אומר שזה יחיש את ההחלמה, אבל רציתי לשמוע דעת מומחה.
אשמח לתשובה מהירה,
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלמה מניתוח פיסורה - תגובה
ד''ר מרט חייקין27/10/2010לא צריך (הכל היה צריך להסביר לך מנתח שלך).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בפי הטבעת באמצע הלילהדנית26/10/2010
שלום
לאחרונה אני חשה כאבים בפי הטבעת באמצע הלילה שמעירים אותי.זה קורה לי אחת לחודשיים בערך.זה נמשך בערך 5-10 דקות .
למה זה קורה?!
כמו כן רציתי לציין שהיציאות שלי מסודרות (משתדלת להקפיד על תזונה ואוכלת בשעות קבועות) אין דימום או כאב ביציאה ואפילו מבחינה הגיינית אחריי כל הטלת צואה אני משתמשת בבידה לניקוי האיזור.
אני בת 32 , מצב רפואי תקין , ללא הריונות .
מחכה לתשובה , תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בפי הטבעת באמצע הלילה - תגובה
ד''ר מרט חייקין26/10/2010לא יכול לדעת ללא בדיקה, ישנם הרבה סיבות (כמו PROCTALGIA FUGAX וכו').
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז אני צריכה לפנות לפרוקטולוג??
דנית26/10/2010שוב שלום
אז אתה אומר שאני צריכה לפנות לפרוקטולוג? (מה הבדיקה כוללת דרך אגב? זה בדיקה אינטימית ומביכה?) או שמספיק שאני אלך לרופא משפחה אקח הפנייה ואעשה בדיקות כלליות? (דם , שתן )
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז אני צריכה לפנות לפרוקטולוג?? - תגובה
ד''ר מרט חייקין27/10/2010לפרוקטולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהPROCTALGIA FUGAX
ערן02/11/2010השאלה באיזה כאב מדובר . ב PROCTALGIA FUGAX מדובר בכאב מטורף!!!! וממוקד מאוד בפי הטבעת . אם זאת אכן הבעיה יש פתרון קל - יש לזהות שאכן זה מתחיל ואז למרוח דואקין - ואז ניצלת .
בכל מקרה כדאי ללכת להבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהPROCTALGIA FUGAX - תגובה
ד''ר דוד נויפלד03/11/2010מי זה ערן? ולמה הוא נותן עצות בפורום???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערן זה מישהו
ערן03/11/2010ולמה לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערן זה מישהו - תגובה
ד''ר דוד נויפלד04/11/2010הפורום מיועד לשאלות הקהל ולא לתשובות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניפדיפןענת24/10/2010
שלום,
הייתי היום בבדיקה והרופא נתן לי למרוח את המשחה כי זיהה סדק פנימי- פיסורה
אני מורחת את המשחה רק חיצונית, כי זה אמור להיות פנימי? יש לי גם טחור חיצוני אז המשחה הזו אמורה לעזור גם לזה0? ומתי עלי להפסיק למרוח את המשחה? הרופא )אמר במשך חודש אבל אם זה יעבור? מה שאני מאוד מקוה שיקרה..
ועוד משהו- זה משום מה התחיל לגרד לי מאוד, מה יכולה להיות הסיבה לכך?
אודה לתשובתך המהירה,
מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניפדיפן - תגובה
ד''ר דוד נויפלד25/10/2010המשחה יש לעסות בקרבת פי הטבעת ואף מעט בפנים.
השימוש הוא לששה שבועות ולעתים אף יותר.
המשחה היא רקוחה ע"י הרוקח ויכול להיות שמשחת הנשא שהשתמש בה לא מתאים לך. (המרכיב התרופתי נישא במשחת נשא)
תפני לרוקח שירקח לך עם משחת נשא אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורה ומחזורישראלה24/10/2010
לדוקטור שלום
האם כאבי מחזור עלולים ליגרום לרגישות בפיסורה בזמן יציאה הכוונה לפיסורה שהבריאה
שאלה נוספת
האם גירוד בלי כונה באיזור הפיסורה שהחלימה יכול לפתוח אותה
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסורה ומחזור - תגובה
ד''ר דוד נויפלד25/10/2010לא שידוע לי.
לא טוב לגרד, נא להפסיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורהישראלה23/10/2010
לדוקטור שלום
לבת שלי יש פיסורה והיא בת 17 כרגע הפיסורה לא מציקה לה
לאחרונה היא החלה ביוגה שכרוך בישיבה מזרחית ומתיחות של אזור הטוסיק
ופיסוק רחב האם התעמלות כזו יכולה לפתוח את הפיסורה חלילה וחס?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיסורה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד24/10/2010חלילה ולא.
לא צריכה להיות בעיה.
העיקר שהיציאות תהיינה קלות רכות וסדירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לטחוריםדניאל23/10/2010
שלום
לפני כמה שנים סבלתי מהופעתם של טחורים, שבאו לידי ביטוי בכאבים ונפיחות.
כיום, מידי פעם ישנו דימום (לעיתים רחוקות) וישנה נפיחות תמידית ברקטום.
אני מעוניין לעבור הניתוח בעיקר מהבחינה האסטטית.
כיצד אני עושה זאת? האם פשוט אוכל לבקש ניתוח? אצל מי אני קובע תור- אצל רופא המשפחה, כירורג או פרוקטולוג?
אם אני חבר בקופת חולים מאוחדת... לאן עליי לפנות על מנת לבצע את הניתוח בהקדם? מהי הפרוצדורה?
בתודה מראש
דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח לטחורים - תגובה
ד''ר דוד נויפלד24/10/2010לא מכיר במדויק הפרוצדורה במאוחדת.
עליך להגיע לבדיקה אצל פרוקטולוג שמבצע הניתוחים האלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול לטחורים חיצונייםedy23/10/2010
שלום רב,
אילו משחאות ניתן לרכוש בבית מרקחת לטחורים חיצוניים?
תודה!
אדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול לטחורים חיצוניים - תגובה
ד''ר דוד נויפלד24/10/2010אין משחה לטחורים חיצוניים.
איך הם מפריעים לך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשחה לטחורים
edy25/10/2010שלום ותודה על תשובתך.
יש לי כאב ודימום בזמן היציאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשחה לטחורים - תגובה
ד''ר דוד נויפלד26/10/2010אזי צריך להבדק, ע"מ לאבחן כראוי ולהחליט לגבי הטיפול הנאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה עם דםאנה23/10/2010
שלום.
היה לי איזה שבוע שגירד לי באיזור פי הטבעת וגירדתי כמובן שאסור היה אבל לא הצלחתי שלא, התחלתי לשים משחה אפלומיצין שהרגיעה את הגירוד ולאחר מכן הצואה התחילה לצאת לי עם דימום קצר ובהיר לאחר מכן, אני לא מרגישה כאב חזק בזמן יציאת הצואה, ממש טיפה מרגיש שלא קל אבל בכל זאת לא משהו לא רגיל.
מה זה יכול להיות?
אני בת 22 ללא עבר של מחלות בכלל.
מה מומלץ לעשות? זה לא משהו חמור נכון?
תודה רבה על כל מענה
אנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה עם דם - תגובה
ד''ר דוד נויפלד24/10/2010מומלץ לפנות לרופא שיבדוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי ליפני כשבועייםmoti21/10/2010
היי ליפני כשבועיים בדיוק עברתי ניתוח אבסס פריאנלי גדול משמאל בשעה 4 רציתי לדעת מתי אני יכול לשוב ולשחק כדורגל ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי ליפני כשבועיים - תגובה
ד''ר דוד נויפלד24/10/2010כשתרגיש בטוב ולא יהיו לך הפרשות שיפריעו למשחק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות מפי הטבעת לאחר צואהדפנה21/10/2010
היי,
מזה כחודש, לאחר מתן צואה כשאני מנגבת את פי הטבעת, אני רואה בנייר הטואלט הפרשות בצבע לבן.
יש לציין כי אין לי עצירות מוגברת או שלשול.
אשמח לדעת מדוע יש את ההפרשות ומה עלי לעשות.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות מפי הטבעת לאחר צואה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד24/10/2010בתור התחלה לעשות תרבית צואה כללית + פרזיטים + תולעים.
לאחר מכו, לפנות לפרוקטולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית טחורים..בשלב אחרוןדניאלה21/10/2010
שלום אני בת 18 ומזה שנה אני סובלת מטחורים..כמובן שהזנחתי מבושה.. הכאבים באים לי לשבועיים ונעלמים לשבועיים בערך.. ככה זה כל פעם
אבל אני ממש סובלת ואני אומרת לעצמי לא נורא עוד מעט יעבור אז נסבול.. אני מאוד מתביישת לפנות לרופא ולפי מה שקראתי אני נמצאת נראה לי בשלב האחרון של הטחור.. זה בכלל טבעי שבגילי יופיעו טחורים?? ויש דרך לטפל בלי לפנות לרופא? או שבמצב שלי זה כבר מצריך טיפול כירורגי ודחוף? כי אני ממש מזניחה..
ומה הסכנות של הזנחה כלכך ארוכה בלי שום טיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית טחורים..בשלב אחרון - תגובה
ד''ר דוד נויפלד24/10/2010למה כמובן...??
את יכולה לטפל איך שאת רוצה אבל בלי להבדק ולבדוק, אינני יכול להמליץ...
מי אמר שזה בכלל טחורים??
וכן בגילך בהחלט יש טחורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לבעיה..
דניאלה25/10/2010כי קראתי את התסמינים של טחורים..
לאחר הצואה לפעמים יורד דם ובזמן הצואה יש כאבים ואח'כ קצת קשה לתפקד נורמאלי כמו פעולות בסיסיות של לשבת, ללכת והרגשתי בפי הטבעת כמו פצעון כזה.
אז אם לא טחורים, אז מה זה עוד יכול להיות??
ולא כמובן פשוט אני מתביישת מאוד לפנות לטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לבעיה.. - תגובה
ד''ר דוד נויפלד25/10/2010אם את רוצה להיות הרופאה של עצמך, שיבוסם לך.
את צריכה לעבור בדיקה.
מהסיפור שלך בהחלט יכולה להיות פיסורה.
הטיפול אז שונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

