מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיסורה נוראיתמימי27/07/2010
שלום רב,
אני סובלת למעלה מ- 4 שנים מפיסורה שלא מרפה, חוזרת ועוזבת וכך כבר כמה שנים.
לפני שנתיים עברתי הזרקת בוטוקס וזה עבד יפה למשך שנה ואז שוב היתה לי יציאה קשה ושוב חזרתי לסיוט הזה.
אני חוששת מהניתוח מאחר וגם היום יש לי חוסר שליטה לפעמים בגזים ואני מפחדת מההשלכות של זה.
הבעיה היא שגם כאשר הפיסורה מבריאה, מספיק שאני מותחת קצת את הישבנים ושוב זה נפתח מחדש, שם ממוקמת הפיסורה שלי לפחות.
אני אובדת עצות, עצבנית ולא יודעת כבר איך להתמודד עם זה.
יש לך פתרון? האם אבדה התקווה להמשיך ולנסות את המשחות?
האם לנצח אצטרך לאכול את האוכל הפחות טעים הזה ולא להנות מהחיים האמיתיים???
אודה על תשובתך בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין27/07/2010אפשר להזריק שוב בוטוקס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימוםליאם26/07/2010
תקציר ההודעות הקודמות -
הריון, שבוע 38
מזה שבוע טחור טרומבוטי גדול וכואב תחת טיפול מקומי באמבטיות ישיבה, הרטבות מגנזיום וקצף המוקלין.
ביעוץ טלפוני (ללא בדיקה) עם פרוקטולוג בביקורת מיילדותית לפני 4 ימים בבי"ח - המליץ טיפול שמרני בלבד.
היום לאחר יציאה רכה וקלה - דימום אדום טרי בניגוב (לא באסלה) בכמות בינונית (לא פס על הנייר אלא כתמי דם בספיגות חוזרות). מדובר באירוע ראשון.
בנסיון הסתכלות עם מראה נראה כי יש לצרציה שטחית על הטחור.
יש לי תור לבדיקת פרוקטולוג פרטי בעוד יומיים.
האם יש לגשת להבדק קודם לכן עקב הדימום החדש?
האם יש סיכוי שיציע טיפול כירורגי בשבוע הריון כזה או שזו התווית נגד?
במידה ויבוצע טיפול (קשירה/ צריבה/ חיתוך) - האם יש סכנה בלחיצות בזמן הלידה שהאיזור יפתח וידמם??
האם יש להמנע לעת עתה מניגוב ולהסתפק ברחצת המקום?
האם להפסיק עם הטיפולים המקומיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדמומם...
ד''ר דוד נויפלד27/07/2010לא מרגש ואפילו אם תהיה פריצה עם דמום חזק. זה קורה לא פעם במצב הזה וזה עובר.
באשר לניתוח, גם ללא הריון עדיף לחכות שהטבע יעשה את שלו והטחור יסוג - על אחת כמה וכמה בהריון.
רק אם אין ברירה וזה במידה שווה תלוי בך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים לאחר לידהסיון26/07/2010
שלום רב, לפני כ-4 חודשים ילדתי וובמהלך הלידה יצאו טחורים, היום הבעיה היא שאני מאבדת המון דם ולאחר בדיקה לגילוי דם סמוי בצואה התברר שכך אני מאבדת דם, חשוב לציין שיש לי יציאות קבועות מידי יום וללא מאמץ , האם בכל זאת טחורים יכולים לדמם למרות שהיציאות קבועות וללא מאמץ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם גלוי...
ד''ר דוד נויפלד26/07/2010למה צריך לבדוק סמוי.
הטחורים אכן יכולים לדמם.
אינני יודע ההסטוריה המשפחתית שלך.
עליך לפנות לרופא המטפל שלך, שיקח לך ספירת דם.
כ"כ שיחליט אם את זקוקה לבירור גסטרואנטרולוגי.
לאחר מכן, כדאי שתפני לפרוקטולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחון פיסורה וטג עורירווית25/07/2010
שלום.
לפני כמספר חודשים אובחנתי ב2 פיסורות בקיר פנימי ואחורי עם טג עורי בקיר קדמי- אני מטופלת כרגע בשיטה טבעית ובנתיים זה עובד
שאלתי היא לגבי איבחון של הטג עורי- מה זה אומר בדיוק? והאם זה דורש טיפול בנפרד?
זה ממש מרגיש כמו גוש של עור מחוץ לפי הטבעת- שאינו כואב בפני עצמו.
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין25/07/2010זה נכון - זה קפל עור ואם לא מפריע לך אין צורך לטפל בו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נראה כמו טחור חיצונימודאגת23/07/2010
מצטערת מצטערת על אי הנעימות אבל ראיתי שהרבה עשו כך ,צילמו את האזור ...
בת 37 אחרי 2 לידות קיסרי ,האחרונה לפני שנה וחצי ,אתמול חשתי בבליטה הנראת בקצה פי הטבעת ,היא מידי פעם מגרדת אך לא מדממת ,לפני שבוע וחצי בערך חשתי אי נוחות בפי הטבעת מן לחץ כמו יציאה שעומדת לצאת וזה עבר לי,מידי פעם שניגבתי חשתי מעט אי נוחות מין שרפה קטנה ממש לא מציקה ,אינני סובלת כלל מעצירויות ,נכנסת אפילו כמה פעמים ביום,
לפי התמונות שראיתי בפורום נראה הדבר כמו טחור חיצוני ,
אשמח לקבל את חוות דעתכם
אגב ,קבעתי כבר תור לרופאת משפחה ולפרוקטולוג ..
אודה לכם מאוד על תשובתכם וסליחה על אי הנעימות..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין25/07/2010יכול להיות (קשה להבין בתמונה). אם קבעת תור לפרוקטולוג זה מצויין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
מודאגת25/07/2010תודה על התייחסותך הגוש מצד שמאל,נראה כמו בלוט קטן,
ברצוני לציין שיום לאחר שיצא הוא קטן,וכמעט שלא הרגשתי אותו והיום למשל הוא יותר מגרד לי ומציק .עושה רושם שהוא משתנה כל הזמן בגודלו פעם קטן פעם גדל יותר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין25/07/2010שוב, זה יכול להיות טחור חיצוני אך צריך לבדוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה יכול להיות עוד??
מודאגת27/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סדר פעולותליאם22/07/2010
קיבלתי מספר טיפולים מקומיים לטיפול בטחור טרומבוטי בולט, כואב וגדול:
משחת פרוקטוגליבנול, קצף המוקלין, משחת עזרקאין 5%, הרטבות מגנזיום.
מה צריך להיות סדר הטיפול במשך היום? אני מניחה שאי אפשר להשתמש בכולם בו זמנית..
מאילו שילובים יש להמנע או להקפיד על מרווח זמן?
קיבלתי המלצה חמה מאחות כירורגית על קרם ניפדיפין. האם מתאים לטיפול בטחור טרומבוטי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין25/07/2010לא ניפדיפין, מספיק אמבטיות ישיבה עם מיים פושרים, ריכוך יציאות + אחת מהמשחות או מגנזיום (אין הבדל).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורהפנחס לימור22/07/2010
מה הטיפול לפיסורה.
הבנתי יש ג'ל פינדיפין
האם הוא מותר לשימוש אם אני מניקה ויש רגישות ל G6PD
האם לעשות אמבטיות קרות או חמות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין25/07/2010מותר+ריכוך יציאות ואמבטיות ישיבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאלי19/07/2010
בת 28 ,ברקע תת פעילות בלוטת התריס.. כבר שנים סובלת כנראה מטחורים.. פעם אחת הלכתי לרופאת המשפחה לאחר דימום של 3 ימים רצוף בדקה אותי ואמרה שהכל בסדר וזה יעבור .. מאז מדיי פעם שיש עצירות או צואה קשה לפעמים רק כאבים ואז מטפלת במשחה ולפעמים דימום קל ביותר.
היום בבוקר לאחר שהייתי בשירותים יצא לי קצת דם .. כל היום היה בסדר ופתאום עכשיו ראיתי שיש עדיין דימום קל. מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללכת להבדק...
ד''ר דוד נויפלד20/07/2010נשמע כמו פיסורה שנפתחת מדי פעם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחור שלא חוזרליאם19/07/2010
בהריון חודש תשיעי
במהלך ההריון סבלתי מטחורים שיצאו והוחזרו ידנית, עם כאב קל ונסבל.
מאתמול ישנו טחור בולט שלא חוזר וכואב כמעט כל הזמן
לציין כי איני סובלת מעצירות ואיני מפעילה לחץ בזמן צאייה אולם כל הרפייה של רצפת האגן גם כדי לתת שתן מאפשרת לטחורים לצאת.
אני מתקשה ללכת ולשבת
קיבלתי מרופאת הנשים ג'ל קצפי בשם HEMOCLIN עם אפליקטור פנימי
האם ניתן להסתפק במריחה חיצונית או שעדיף לנסות להחדיר פנימה?
איך אפשר לדעת אם זה טחור חיצוני או טחור פנימי שיצא החוצה? האם זה משנה?
מה אפשר עוד לעשות כדי להקל על הסבל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קודם כל להבדק...
ד''ר דוד נויפלד20/07/2010נשמע שהבעיה כפולה:
1. צניחות כרוניות של הטחורים הפנימיים.
2. כרגע תרומבוזה בטחור חיצון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
ליאם20/07/2010אם איני טועה - הנטיה היא לא לטפל בנשים בסוף ההריון אלא להמתין לאחר הלידה.
כשאתה ממליץ ללכת להבדק -
1. האם כוונתך לרופא משפחה או לפרוקטולוג בלבד? (תור לרופא מומחה לוקח זמן וסביר להניח שינתן לאחר הלידה).
2. האם יש סכנה בטחור טרומבוטי ולכן יש להבדק??
3. האם יש טיפולים שמרניים היכולים להקל בינתיים - אמבטיות/ קומפרסים? יש ברשותי משחת פרוקטוגליבנול, נרות רקטוזורין וג'ל HEMOCLIN.
4. האם מומלץ להשאר בתנועה או דווקא לשכב?
5. האם יש נזק בנסיונות להחזיר את הטחור פנימה (גודלו כגרגר שעועית לבנה)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרות...
ד''ר דוד נויפלד20/07/20101. רצוי פרוקטולוג
2. לא. אין סכנה אבל יש התלונה שלך.
3. כל מה שכתבת + זמן. הטבע יעשה את שלו.
4. לא לכאן ולא לכאן.
5. באם הוא באמת חיצוני הרי שבמהותו לא יכול לחזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למי שיש פיסורה יש בעייה אם הצום?נתנאל19/07/2010
אני סובל מפיסורה, יש לכך השפעה אם אני יצום הערב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא...
ד''ר דוד נויפלד20/07/2010וזה "אצום"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוחדורי19/07/2010
שלום רב,
אני חודשיים לאחר ניתוח PPH והאזור עדיין מחלים, בצורה איטית עקב מעי רגיז ובצקות, וברצוני לדעת אם יש מניעה לשבת 10 ימים בסדנת מדיטציה מרוכזת בתחילת אוגוסט עקב בעיה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ...
ד''ר דוד נויפלד19/07/2010צריך להפריע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד בפי הטבעתמיכאל18/07/2010
שלום רב!
קוראים לי מיכאל, אני בן 21 ולפני כשנה חליתי בדיזנטריה, במהלך המחלה השתמשתי רק בנייר, ועל כן גרמתי לפצע בפי הטבעת, עם כאשר הבנתי שהנייר הוא האשם עברתי לשימוש במגבונים, והמצב הוקל והמשכתי להשתמש במגבונים.
לפני כחצי שנה חליתי שוב במחלה זאת, אך בשמיכות למחלה זו התחיל לגרד לי פי הטבעת, בהתחלה לעיתים רחוקות ולאחרונה המצב הפך לכמעט יום יומי, בשביל להמנע מגירוד אני נמנע מלעשות הליכות ארוכות
יש לציין שניגוב בשירותים מראה על דימום קל, ולפעמים אף אפשר לראות קצת בריחת צואה על התחתונים (ממש קצת)
אני יודע שדרך האינטרנט אי אפשר לתת פתרון מדוייק, וברצוני רק לדעת איזה מחלות אפשריות במצב שלי על מנת שאלמד עליהם טרם הליכתי לרופא.
ובנוסף, משחה מקומית להקלה בגרד שהמליץ לי עליה הרוקח בסופר-פארם לא עזרה-כמובן לאחר שסיפרתי לו מה הבעיה
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה השאלה...?
ד''ר דוד נויפלד19/07/2010שלשולים מגרים את אזור פי הטבעת. יכול להיות שאתה זקוק למשחה אנטיביוטית.
צריך להבדק (ולא ע"י רוקח!).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה!
מיכאל20/07/2010אינני סובל משלשולים,
והשאלה שלי היא: איזה מחלות אפשריות מהתסמינים שהסברתי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלותf18/07/2010
שלום,
אני חודש וחצי לאחר ניתוח לכריתת טחורים בשיטה המסורתית, דרגה 4 חיצוניים ופנימיים, הרופא המנתח אמר שהסיר הכל.
1. אני מרגישה שיש לי עדיין קבוצת טחורים (ארבעה חמישה), כמו בתקופה שלפני הניתוח רק שאז הם היו ענקיים וגדושים וכעת הם קטנים,
2.יש סיכוי שבעתיד האיזור יהיה חלק ללא טחורים כלל?
3.אני עושה 3 יציאות ביום כך היה גם לפני הניתוח, זה מה שגורם לכך שיהיו לי טחורים?
4. בעתיד אצטרך לעשות שוב ניתוח בגלל ריבוי יציאות(שהריי יתכן ויגדלו שוב לא?)
5. סליחה על השאלה , אבל לאחר יציאה כשאני מנגבת עם נייר טואלט את האיזור אין כלום על הנייר, לפני הניתוח כשהטחורים היו בחוץ , היה לכלוך על הנייר , הלכלוך נתקע בתוך פי הטבעת?
6. ניתן לנקות בפנים?
7. המצב הזה לא הגייני ויכול לגרום לזיהום לא?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות...
ד''ר דוד נויפלד19/07/2010כתבתי תשובה אתמול אבל היא נמחקה ואיתך הסליחה.
1. מוקדם מדי לשפוט אבל סביר להניח שישארו לך שאריות. לא כורתים ואסור לכרות את כל הרקמה הטחורית שכן אזי יש תופעות לוואי לא רצויות כמו הפרעה בשליטה כמו גם הפרשה מתמדת.
2. את אף פעם לא תחזרי להיות בת 18.
3. לא, אלא אם כן את נוהגת להתאמץ לקבלת יציאה.
4. כנ"ל. לא בגלל ריבוי היציאות אבל אם יחזרו הטחורים תצטרכי לטפל בהם.
5. ככה צריך להיות ושום דבר לא נתקע בתוך פי הטבעת.
6. אין לך מה לחפש בפנים.
7. איזה מצב? לא יגרם לך זיהום בגלל היציאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים - והקשר להרמת משקולותרון15/07/2010
בן 55. זכיתי פעם ראשונה לפני כשבוע לחוות טחור חיצוני. בעבר נקבע בבדיקת קולונוסקופיה כי יש לי טחורים פנימיים אך מבחינתי לא סבלתי מכך.
הטחור החיצוני הופיע בהפתעה גמורה - היציאות שלי סדירות וקיבה רכה כך שאיני יודע איך קרה שהתהווה טחור חיצוני.
השאלות:
א. האם הטחור החיצוני , שהוא בעצם כלי דם, בדרך כלל נמצא במקום ומתפתח לאחר מאמץ ביציאה
או שמופיע סתם כך ללא שום סימן מקדים?
ב. שאלתי את הכירורג לגבי מאמץ גופני שעשיתי באותו שבוע - כושר גופני, משקולות לידים ולכתפיים וכו' אך הוא אמר שאין שום קשר למאמץ שכזה וזהו מיתוס והטחור הוא כתוצאה מלחץ שהפעלתי כנראה בשעת ישיבה על האסלה. האם אכן כך הדבר ואין קשר למשקולות או פעילות גופנית?
ג. קבלתי משחה למריחה (פרוקטו גליבונל) אך לאחר כמעט 5 ימים הטחור המלא בדם קרוש לא נעלם, לא הצטמצם ולא מרגיש שיפור דרסטי. מה לעשות וכמה זמן עלי לחכות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין15/07/2010בהחלט ישנו קשר להרמת משקולות.
תמשיך משחה, אמבטיות ישיבה עם מיים פושרים וריכוך יציאות ואם הזמן זה יסתדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פילונידל סינוסדודה15/07/2010
עקב דימום קל ללא כאבים הלכתי עם בני בן ה15 לפרוקטולוג שאבחן פילונידל סינוס. והמליץ על ניתוח שמשאירים פתח שאמור להחבש במשך חודש.
ישנה קבוצת שיער שפשוט צמחה פנימה אין אבצס . אין כאבים כלל הדימום נעלם כרגע.
האם הניתוח מחויב ?מה זמן ההחלמה ? הכוונה חזרה לספסל הלימודים? האם יש שיטות ניתוח חדשניות?
איך ניתן להגיע אלייך לחוות דעת שנייה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם זה לא מפריע...
ד''ר דוד נויפלד15/07/2010אין דחיפות אבל כדאי לפני שמתגייס כי זה יפריע בגיוס.
יש כיום שיטות מינימליסטיות לכריתה ואז החזרה לפעילות חלקית היא תוך ימים ופעילות מלאה תוך שבועיים שלושה.
הטלפון שלי מופיע בפיתחת האתר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

