מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בליטה פנימית בפי הטבעתארז22/08/2010
שלום,
מזה יומיים אני מרגיש הרגשה לא טובה בפי הטבעת. כשאני מכניס אצבע פנימה אני מרגיש בליטה קטנה ועגולה (כמו איזה כלי דם שהתנפח). זה מאד מציק לי וקצת כואב. אין לי דימום. בחודשיים האחרונות יש לי גרד לעיתים קרובות בפי הטבעת (אולי תולעים...). ממה הבליטה הזו נובעת ומה צריך לעשות? קבעתי תור לפרוקטולוג , אך זה יהיה רק בעוד חודש. מה עושים להקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בינתיים...
ד''ר דוד נויפלד25/08/2010אפשר להשתמש במישחת טחורים.
אין ברירה, צריך להבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף טחורים עים דימום פנימי וחיצונירויטל22/08/2010
כאשר אני ניכנסת לשירותים יש יציאה עים דימום וכאבים חזקים וניפיחות ...
בבקשה אשמח לקבל תשובה בהקדם.... תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את צריכה להבדק...
ד''ר דוד נויפלד22/08/2010ואז לקבל טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי הקונדלומיה וניתוח עוד כמה...אני22/08/2010
עוד כמה שאלות ותודה על המענה
1-כמה זמן התאוששות מהניתוח להסרת הנגעים ולאחר כמה זמן אוכל לחזור לפעילות רגילה?
2- האם אפשר לקיים יחסי מין מלאים לאחר הורדת הנגעים,למרות שהוירוס רדום?
3-מה הן התופעות לאחר הניתוח ואיך ניתן לטפל?
4-לגביי בן זוגי,איך ניתן לבדוק אותו? בדיקת PCR?
5- איך ניתן למנוע או לפחות להקטין את סיכוי חזרת הקונדלומיה?
תודה מראש/* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד כמה תשובות...
ד''ר דוד נויפלד22/08/20101. הניתוח הוא שטחי ומסתכם בכוויות בעור.
חזרה לפעילות לגמרי תלויה בכוח הרצון והסבל שלך.
2. רק סקס מוגן.
3. עניתי ב-1. טיפול לכוויות בעור.
4. בדיקה פיזיקלית.
5. כבר עניתי בתכתובת הקודמת: משחת אלדרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורה וטחוריםdalia21/08/2010
שלום
אני סובלת מיפיסורה קידמית ואחורית וטחורים פנימים וחיצונים לפחות זה מה שנאמר לי בבדיקת רופא כל הבעיה היתחילה ליפני כחודשיים קיבלתי טיפול באנטיביוטיקה מישחות למינהם עשיתי אמבטיות וכמובן שתיתי ושותה עדין אבקה שנותנת נפח לצואה ושומרת על יציאות רכות תודה לאל אחרי חודש וחצי עברו הכאבים ואני מרגישה טוב ללא כאבים הבעיה היא שניקבע לי ,תור לניתוח בעוד שבועים ואני חסרת מנוחה ולא יודעת האים ללכת לניתוח או להישאר במצב הקיים עד לפעם הבאה שאי אפשר לדעת מתי זה יקרה אבקש את הדעה שלך בנושא זה
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ה לגמרי תלוי בך...
ד''ר דוד נויפלד22/08/2010אם את מרוצה ממצבך הנוכחי - תמשיכי כך.
אם את עדיין סובלת, הפתרון - ניתוח.
בכל מקרה לא עושים ואסור לעשות הניתוח למניעה. הרי יש גם סיבוכים אפשריים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בסמוך לפי הטבעתאור18/08/2010
דר' שלום,
לפני כחודש צץ אצלי (בן 35) גוש בסמוך לפי הטבעת - כ-2 ס"מ לכיוון שמאל. הגוש הלך וגדל.
הלכתי לפרוקטולוג, הוא אמר שזו מורסה, עשה לי חתך וניקז אותה.
אמר שזה יכול לחזור ושאולי צריך ניתוח כי "יש בעיה בתעלה".
לא הצלחתי להבין מהי אותה תעלה כיוון שהמתינו רבים בתור והוא מיהר.
השבוע מיששתי גוש קטן באותו מקום.
ממה אני בעצם סובל ? אשמח אם תוכל להרחיב במספר מילים.
האם מדובר בפילונידל סינוס ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם זה ...
ד''ר דוד נויפלד19/08/2010בסמוך לפי הטבעת הרי שזה לא פילונידל.
אני לא יכול לענות בשם הרופא שלך אבל אני מניח שהמינוח "תעלה" מתייחס לתעלת פי הטבעת והמחלה אז היא מחלת פיסטולה/אבצס שדורשת התייחסות כירורגית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בישבןאריקה17/08/2010
שלום רב,
יצא לי גוש קטן נראה כמו פרונקל (גם מרגיש כך) מגרד וכואב כשנוגעים.
זה יצא בלחי הפנימי של הישבן רחוק כ-1 ס"מ בערך מפי הטבעת.
האם טחור יוצא במקום כזה?
זה מדמם, אך הדימום הוא נקודתי ועדין ביותר.
האם זה יכול לצאת כתוצאה מחיכוך וזיעה?
זה יצא לי בעבר ופשוט עבר ללא טיפול
מה זה יכול להיות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל מיני דברים...
ד''ר דוד נויפלד18/08/2010צריך לבדוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים חיצוניים כואבים ללא דימוםמיטל17/08/2010
יש לי כנראה(לפי מה שאני קוראת כאן) טחורים חיצוניים. מדובר במספר גושי בשר המקיפים את פי הטבעת וכל נגיעה בהם כואבת וגם במהלך היום אני סובלת מכאבים במהל ישיבה וגם סתם בשכיבנ על הבטן במיטה. אני מורחת פרוקטו גליבנול וזה מקל מקומית אבל כל עוד אני לא מורחת זה ממשיך לכאוב. שאלתי היא איזה סוג טחורים יש לי לפי התיאורשלי ומה הדרך המהירה והכי פחות כואבת לטיפול פרמננטי בבעיה. מה אתם יכולים לומר לי על טכנולוגיית ה"אל-דופלר"? האם זה באמת מהיר וללא כאבים(כמט)? האם מרפאת פרוקטוטק היא באמת היחידה שיש לה טכנולוגיה כזאת לטיפול מהיר וללא כאבים? אני מיואשת ומבקשת את עצתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיטל
ד''ר דוד נויפלד18/08/2010קשה לי לענות אבל נשמע כטחורים משולבים.
פרוקטוטק היא "מרפאה" פרטיח מסחרית ויש לקחת הצהרותיה בערבון מוגבל. הטכנולוגיה של האל-דופלר נמצאית ברוב בתי החולים בצורה זו או אחרת וכלל לא יחודית. השאלה אם זה הפתרון המתאים לך וזה אפשר לדעת רק אחרי בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומה וניתוחאני17/08/2010
שלום ד''ר.
אובחנתי כסובל מקונדילומה בפי הטבעת ובתוכה עם מספר רב של נגעים.
הרופא שלא הסביר לי הרבה קבע כי צריך ניתוח ונקבע לי תור.
לאחר בדיקה פה באינטרנט אני רואה שישנה אפשרות לטיפול בלייזר.
השאלה שלי מחולקת לכמה שאלות:
1- מהי שיטת הטיפול הנכונה והמומלצת ביותר?
2-איזה תופעות לוואי מגיעות אחרי ניתוח ומה ההשלכות?
3- האם בן זוגי נדבק וודאי אף הוא?
4- האם לאחר ניתוח הקונדילומה נעלמת לחלוטין ולא תחזור?
5- האם אפשר לקבל את החיסון שפותח נגד?
אני מאוד מודאג ופוחד ולא יודע הרבה. בבקשה תגיד לי מה עליי לעשות?
לגשת לניתוח הזה שלא ברור לי מהו או למצוא שיטה אחרת..
גם איך מתנהל ניתוח כזה? אני לא יודע.. בקשה עזור לי.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות...
ד''ר דוד נויפלד17/08/20101. "טיפול" בלייזר הוא ניתוח. במקום סכין או חשמל משתמשים בלייזר. אין "הנכון" ביותר. היעילות תלויה בנסיונו של המנתח ובמידת האגרסיביות של הוירוס.
2. תופעות לוואי כמו מכל ניתוח. כאבים, הפרשות, נדיר היצרות של פתח פי הטבעת. שכיח יותר - חזרה.
3. נדבק או הדביק.
4. כפי שכתבתי - יכול לחזור.
5. החיסון הוא לוירוס פאפילומה של הווגינה. ישנם יותר משלושים זנים של הוירוס. החיסון לא מכסה את כולם.
באשר לאופן הניתוח צריך לשאול את המנתח.
האם מיצית את הטיפול התרופתי = משחת אלדרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה
אני17/08/2010לא טופלתי במשחה כיוון שלא ידעתי שקיימת והרופא אמר ישר בלי הסברים צריך לנתח.
השאלה הכי חשובה שלי מה כדאי: לייזר או ניתוח רגיל?
והאם חייבים הרדמה מלאה שממנה אני מאוד חושש..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם זה וגם זה...
ד''ר דוד נויפלד17/08/2010טובים. יש הבדלים בעלות.
שניהם אפשר לבצע בכל סוג של הרדמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים לאחר ניתוח פיסורה ופיסטולהאורן16/08/2010
שלום רב,
אני בשנות ה 20 לחיי ועברתי נתוח פיסטולה ופיסורה לפני כשבועיים. לאחרונה ראיתי שיש טחורים פנימיים שיצאו החוצה ואינם ניתנים להחזרה כמו בעבר. האם במצב כזה ניתוח הוא הפיתרון הסופי או יש אלטרנטיבות? ואם צריך ניתוח כמה זמן צריך לחכות לאחר הניתוח שעברתי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריך לבדוק...
ד''ר דוד נויפלד17/08/2010אולי קשירות יספקו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורה או טחורים?מיכל16/08/2010
שלום,
כבר 3 חודשים שיש לי לאחר יציאה תחושבת אי נוחות באזור פי הטבעת.
לעיתים זה מעיין גרד ולעיתים כאב שנמשך כמה דקות עד שעות.
מעולם לא נגעתי באזור בעבר, וכשנגעתי הפעם שמתי לב שיש לי שני ורידים מעט בולטים.
אז הייתי בטוחה שזה טחורים חיצוניים(אין דימום) ואני כבר כמה חודשים מורחת משחה ואין שיפור.
לא ידעתי שקיים עניין הפיסורה ואחרי שקראתי על זה התחלתי לחשוב שאולי תחושת הכאב והגרד היא יותר מפי הטבעת.
רציתי בבקשה לברר: האם גם אצל אדם ללא טחורים בנגיעה באזור אמורים להרגיש את 2 הורידים וזה לא מעיד על טחורים?
ואם זאת פיסורה, האם 3 החודשים שבהם לא טיפלתי בפיסורה הם קריטים ואומרים שסיכויי ההחלמה הרבה יותר נמוכים עכשיו?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות באוויר...
ד''ר דוד נויפלד17/08/2010חייבים להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוקטיטיס ניכרתנורית15/08/2010
שלום רב,
אבי סובל מפרוקטיטיס ניכרת כבר חודש, ושוחרר לבית לטיפול בנרות ראפסל ותרופות מרגיעות המכילות מורפיום.
אין שינוי במצבו לטובה ואף השינוי הוא לדעה. קיימים דימומים והפרשות ריריות והתקפות הצריבה עלו בתכיפותן.
מה עליו לעשות? האם יש תרופות יעילות וחזקות יותר? והכי הכי חשוב
מה משך ההחלמה?
אודה לתשובתך
נורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוקטיטיס ממה?
ד''ר דוד נויפלד17/08/2010אין לי מה להמליץ ע"ס האינפורמציה שמסרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסטולהחושן15/08/2010
אובחנתי עם פיסטולה ,הפיסורה החלימה , אין ממנה דימומים , ניתוח הפיסטולה עוד פחות מחודש
בנתיים הבחנתי שהפרשות המוגלה גברו מאד
יש קצת חום 37.3 שנמדד בפה , בדרך כלל אני 36.4
אין כאבים אבל יש אי נעימות
היציאות רכות ואין עצירות
האם הפרשות וניקוז המוגלה מבשרות טוב ? האם ייתכן להחלים ללא ניתוח ?
או אולי
מצבי היום עלול רק לדרדר ? שמא עליי לעשות כל מאמץ לזרז ניתוח ?
האם נשקפת סכנה לשהות עם מוגלה וחום גבולי לתקופה כזו ?
מה צפוי לי ? מה אני יכול לעשות עד הניתוח מלבד שימוש בניפדיפין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרבה שאלות...
ד''ר דוד נויפלד17/08/2010בקצרה, פיסטולה בד"כ לא נרפאית ללא ניתוח.
אם אכן יש חום, צריך להבדק בהקדם שכן אולי מתפתח אבצס שאינו מנוקז כראוי. אם זה אכן המצב מצריך ניקוז טוב יותר.
אין לי מושג לגבי ההסטוריה שלך עם הנייפדיפין ולכן אין לי מה לומר בנידון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעונינת בהמלצהלואיסה14/08/2010
שלום רב
אני מעונינת בהמלצות למרפאות באזור מרכז או השרון
לטיפול בטחורים עקב לידות
לטיפול בהקדם האפשרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בכל עיר יש מרפאה מקצועית
ד''ר דוד נויפלד15/08/2010לקבל יעוץ של פרוקטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורהמיכלי13/08/2010
שלום!
אני מניקה, כחודיים וחי אחרי לידה. אובחנה אצלי פיסורה והרופא נתן לי נפידפין 0.2.
האם זהו מינון מספיק? האם מותר לקחת את התרופה בהנקה? האם להפסיק לקחת אותה אם הפיסורה תעבור או להמשיך 3 שבועות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המינון...
ד''ר דוד נויפלד15/08/2010נכון.
לגבי הנקה אין תשובה חד-משמעית - לא נבדק.
משך השימוש - אם עוזר, ששה שבועות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלמה מיניתוח טחוריםאריה13/08/2010
שלום רב
אני גבר בן 40 עברתי ניתוח לכריתת טחורים דרגה 3 לפני כ שבועיים
יש לי יציאה טובה פעם ביום ובכול זאת יש לי כאבים חזקים מאודד לאחר היציאה הכאבים עם פנימיים לא חיצוניים ולאחר מכן הכל מתקווץ ואיני יכול לתת שתן במשך של כמה שעות עד שזה נירגע
יש לי גם עוד בצקת בפי הטבעת
האם זה טיבעי שלאחר שבועיים יהיו התופעות הללו
בתודה
אריה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדאי...
ד''ר דוד נויפלד15/08/2010שתתקשר בדחיפות למנתח שלך או לחילופין, תפנה למיון הקרוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

