מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול בטחורים חיצוניםרועי14/07/2010
אני סובל מהבעיה אחת לחצי שנה. האם טיפול בקשירה רלוונטי גם לטחורים חיצוניים או רק לפנימיים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק לפנימיים.
ד''ר מרט חייקין14/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מה כן יכול לסייע לי?
רועי15/07/2010המשחות לא ממש מסייעות לי כאשר זה מגיע...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין15/07/2010אם זה חוזר כל הזמן מומלץ לכרות אותם בניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחור חיצוניאתי13/07/2010
הנני בגיל 40. לפני כשבועיים הבחנתי בנפיחות בגודל של אפון בפי הטבעת. השתמשתי במשחה ובנרות לטיפול בטחורים. עד כה אין שיפור בנפיחות. כמה זמן התופעה עשויה להמשך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין13/07/2010אם זה טחור חיצוני עם קריש דם זה לוקח מס' שבועות ובסוף יהיה לך רק קפל עור בחוץ.
חשוב לרכך יציאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיהעומר13/07/2010
יש לי כבר כמה ימים כאבים \גירודים בפי הטבעת,כאשר אני נוגע שם זה ממש כואב-מה עושים?
ומזה טחורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתרון...
ד''ר דוד נויפלד13/07/2010ללכת להבדק ע"י פרוקטולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע בתחתמתן שלום12/07/2010
שלום...
אני בן 18 ויש לי פצע כזה ממש ליד החור של התחת וזה די שורף שאני מנגב את התחת.. מדי פעם יורד לי שם קצת אבל ממש קצת דם..
האם יש דרך לטפל בזה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין13/07/2010לא יכול להגיד לך ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שערה הפוכה בעצם הזנבחיילת11/07/2010
שלום, עברתי ניתוח לפני 3 שנים לניקוז שערה הפוכה זה היה ניתוח דחוף ולא תפרים בהרדמה מלאה, עכשיו השערה חזרה לי והיא תת עורית כ1 סמ מתחת לעור, רואים את הבעיה רק באולטראסאונד הרופא המליץ לי על ניתוח להסרה מהשורש של השערה גם בהרדמה מלאה והחודש אני צריכה לבצע את הניתוח רציתי לדעת מה הניתוח שונה מהפעם הראשונה וכמה ימי החלמה זה? האם יש סכנה יותר מהניתוח הראשון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין12/07/2010אז היה ניתוח דחוף רק לניקוז אבצס, עכשיו ניתוח אלקטיבי לצורך ניקוי של כל התעלות. ישנם הרבה סוגי ניתוחים ולא יודע מה יעשו לך אך החלמה לפחות כ-חודש ימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד משהו..?
חיילת12/07/2010הניתוח הזה יותר מסובך וקשה מהקודם? האם אתה יודע שבבית חולים מאיר יש רופאים מנתחים טובים? כי קראתי פה שלמישהי הגיעו עד עצם הזנב וגירדו קצת..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין13/07/2010ניתוח קצת יותר גדול מהקודם אך לא מאוד מסובך. ד"ר נויפלד שגם מנהל את הפורום מ"מאיר".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחוריםאבי פרידלנדר10/07/2010
בתאריך 2.6.2010 עברתי ניתוח מעקפים בלב, לאחר שישה ימים במחלקת טיפול נמרץ הועברתי למחלקה
שם קיבלתי חוקן קטן לזרוז היציאה, יציאה לא היתה אך יצאו לי מעין אשכול של טחורים (סבלתי בעבר מטחורים אך תמיד הצלחתי להכניסם לאחר יציאה) הכאבים היו בלתי נסבלים עד כדי כך שנזקקתי לזריקות מורפיום, אופטלגין וכדורים לשיכוך כאבים, לאחר יומיים נלקחתי לפרוקטולוג שאמר שאי אפשר לעשות כלום ורק למרוח משחת פרוקטוצרין , וקומפרסים של מגנזיום ונרות בשלב יותר מאוחר כי עכשיו הם טרומבוזיים ואי אפשר להחדירם ושנשאר לו רק להשתתף בצערי. כיום הטחורים חלקם נראים לא טרומבוטיים אך ישנם שלושה הנמצאים כאילו במעגל הפנימי שהם אדומים הכל עדיין כואב אבל הרבה פחות, אני משתמש במשחה ובנרות לא סובל מעצירות.אפשר כבר לטפל בי חודש לאחר הניתוח? כמה זמן עלי לחכות עד שאפשר לטפל? שאלתי האם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין11/07/2010אם הכל מסתדר וזה ארוע ראשון לא חייבים מיד ללכת לניתוח. תשמור על יציאות רכות וסדירות ותיהיה במעקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורהחנה09/07/2010
שלום!
אני כשלושה חודשים לאחר לידה.
אחרי הלידה סבלתי מטחור שעבר ספונטנית.
אך לפני כחודשיים אחרי יציאה קשה, התחלתי לסבול נורא מפיסורה.
קיבלתי טיפול במשחת ניפדיפין ושמן פרפין ולמשך הטיפול הכל היה בסדר, אבל נגמרה לי תקופת הטיפול בשמן ומאז היציאות חזרו להיות קשות והפיסורה נפתחה מחדש למרות הטיפול במשחה.
היום קניתי שמן שוב ואני אחזור להשתמש בו אבל אני קצת חוששת.
הבנתי שיש בעיה עם ספיגת ויטמינים בשימוש ממושך בשמן ואני קצת חוששת מזה כי אני מניקה.
האם יש תקופת הגבלה לטיפול בשמן?
בנוסף, ההנקה דורשת ממני הרבה מאוד נוזלים(אני שותה 3 ליטר ביום לפחות) האם יכול להיות שכתוצאה מההנקה היציאות שלי קשות?
ועוד שאלה קטנה...
כשהייתי בת 10 בערך היו לי יציאות דמיות ונבדקתי על ידי פרוקטולוג שאבחן פיסורה.
השאלה האם זו יכולה להיות אותה פיסורה "רדומה" עוד מאז?
אז לא קיבלתי שום טיפול...
האם במקרה כזה לא עדיף לנתח ולסיים עם הסיפור?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין11/07/2010מומלץ לא שמן אלא סיבים תזונתיים והרבה שתיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיבים
חנה11/07/2010אני שותה המון מים ומוסיפה בנפייבר לתזונה.
לא ממש עזר.
זה עשה לי יציאות אבל הן נשארו קשות.
בנוסף הבנפייבר ממש עשה לי גזים:(
ועכשיו גם יש לי כאבי בטן..
אני כבר מותשת מהכאבים מההנקה והטיפול בתינוקת.
לא עדיף לעשות ניתוח ו"לגמור עם זה"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין11/07/2010קודם תנסי במקום בנאפייבר PEGLAX (צריך מרשם).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעין גלד בתוך הרקטוםנועם09/07/2010
שלום,
לאחרונה נדרשתי למרוח משחה נגד טחורים. כשהחדרתי אצבע גיליתי שאני חש מעין גדל של פצע (קשה ויבש לכאורה) כ 3 ס"מ בתוך הגוף, שכואב כשנוגעים בו. הגלד קיים שם ללא שינוי כבר כחודשיים. מה זה עשוי להיות ? האם עלי לדאוג ? לאיזה רופא מכבי עלי לפנות אם צריך ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין11/07/2010חייב להיבדק על ידי פרוקטולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחוריםנתנאלה08/07/2010
בעלי נמצא בלחץ ויצאו לו טחורים ממש ברמה שהוא לא יכול ללכת זה מאוד כואב רציתי לדעת איזה משחה מומלצת להקלה ותוך כמה זמן בדרך כלל זה עוןבר ומה ניתן לןעשות כדי להקל על הכאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין11/07/2010אם זה טחור חיצוני - כל משחה לטחורים (פרוקטוזורין וכו') + ריכוך יציאות. יקח שבוע-שבועיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה לטיפול בפיסורהאלי08/07/2010
שלום דוקטור!
שמי אלי ואובחנתי לפני כמה ימים בפיסורה על ידי פרוקטולוג.
קיבלתי טיפול הכולל ג'ל ניפדיפין 0.4 4 פעמים ביום ואבקה בטעם תפוז(לא זוכר את שמה) כתחליף לשמן פראפין פעמיים ביום. כמו כן קיבלתי מהרופא עלון "טיפול בסיסי בפיסורה" כאשר "בגדול" מוסבר כי עליי להמנע מאוכל שיכול לגרום לעצירות כגון מוצרים מקמח לבן, פסטה, אורז...
ומצד שני להרבות בפירות, ירקות וכל אוכל עשיר בסיבים.
קניתי בנוסף מיכל של סיבים, וסובין. אני משלב את הסיביo ואת הסובין עם קוטג' ובשתייה.
במהלך היום אני מקפיד על אכילת פירות בשילוב הטיפול שקיבלתי מהרופא ובערב ירקות עם קוטג' עם הטיפול ושאר התוספים.
1. במהלך היום ישנה הקלה והרגשה יותר נוחה.
2. הצואה קשה ועדיין יוצאת בקושי רב מלווה בכאבים עזים.
יכול להיות שחלק מהירקות או הפירות שאני אוכל הם שגורמים לצואה קשה?
היכן אני יכול למצוא תפריט מפורט, אילו פירות וירקות מותר לאכול ואילו אסור לאכול(בדגש על אסור).
לא מצאתי שום דבר מפורט ברשת, הכל בקווים כללים.
תודה מראש!
אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין08/07/2010בנוסף לסיבים חייב לשתות הרבה נוזלים ללא קפאין.
בקשר לתפריט אתה יכול להתיעץ עם דיאטנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים + פיסורהנתנאל07/07/2010
מזה חצי שנה אני סובל מטחורים ובחודשיים האחרונים התחלתי לסבול גם מפיסורה לאחר בדיקת הרופא.
אני בן 21 חייל הביאו לי משחות המו + OBLEPICHA HAMAMELIS וגם אני משתמש בנרות לפני עשיית צרכים..הם בקושי עוזרים לי ואני סובל מכאבים נוראיים, כאבי מוות
מה אני יכול לעשות כבר?
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין07/07/2010תבוא להיבדק, ללא בדיקה אין אפשרות לתת טיפול מתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשחות בסדר?
נתנאל07/07/2010האם המשחות האלה שהביאו לי הם בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין07/07/2010בסדר למה? אם זה פיסורה מומלץ משחות אחרות. הכל תלי מה הבעיה. אי אפשר לעשות אבחנה ולתת טיפול נכון דרך אינטרנט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחוריםאפי06/07/2010
האם הטיפול בשיטת HAL DOPPLER של מרפאת PROCTOTECH נותנת פיתרון לבעיה כמו ניתוח רגיל רק ללא זמן החלמה ארוך כמו בניתוח רגיל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין06/07/2010לא יודע מה זה מרפאת פרוקטוטק אך ניתוח HAL מבצעים כירורגים קולורקטליים רבים (גם אני עושה את זה) וזה לא נותן פיתרון לטווח ארוך כמו ניתוח רגיל ובמיוחד לטחורים גדולים. נכון שHAL נותן יתרון של החלמה מהירה אך שוב אם עושים אותו לאינדיקציה מתאימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פיסורה בזמן טיפולים כימותרפייגליה04/07/2010
שלום רב,
ברצוני לברר האם ניתן לעשות ניתוח פיסורה בהרדמה מלאה בזמן טיפולים כימותרפיים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין04/07/2010תלוי איזה כימיוטרפיה, מה כמות של כדוריות לבנות וכו' - יש לשאול את האונקולוג שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורה בלייזרדני04/07/2010
איזה בית חולים עושה טפול לייזר לפיסורה, והאם זה כדאי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין לי מושג...
ד''ר דוד נויפלד04/07/2010לא מכיר ניתוח כזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר שליטה בגזיםמרים02/07/2010
שלום,
אני בת 71 וסובלת , מזה כשנה , מחוסר יכולת לשלוט ביציאת גזים במהלך היום.
ביצעתי את כל הבדיקות האפשריות וכל התשובות תקינות למעט שרירים רפויים.
הגעתי למצב שכמעט ואיני יוצאת מהבית בגלל המבוכה.
האם ידוע לכם כיצד ניתן להתמודד עם הבעיה?
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין02/07/2010ישנם פיתרונות שונים לאי שליטה. הכל תלוי בסיבה לכך, אי שליטה פסיבית או אקטיבית וכו' כו'
בשביל לתת לך המלצות וטיפול מתאים את חייבת לבוא ולהיבדק גם להביא את כל הבדיקות שעשית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

