מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גולה בטוסיקמירה ברזלאי ר12/08/2010
שלום
אבקש מידע דחוף בעקבות כאבים חזקים בפי הטבעת כמו סריטות שורף לי מאד בעיקר במתן יציאות.
ואיזה רופא ללכת אני מאד סובלת מכאבים חזקים מה עושים?????.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רצוי...
ד''ר דוד נויפלד15/08/2010להבדק ע"י פרוקטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורהמיטל12/08/2010
שלום רב,
אני חודשיים לאחר לידה, וכתוצאה מיציאות קשות נוצרה לי פיסורה, שמדממת מעט.
האם ניתן למרוח פרוקטוגליבנול ? כיצד אפשר להקל ? האם בהכרח עליי לראות רופא, או לנסות לטפל בעצמי ?
תודה רבה,
הילית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רצוי...
ד''ר דוד נויפלד15/08/2010לראות פרוקטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות מקוטעותmeir.sh10/08/2010
יש לי מידי יום בקימה בבוקר יציאה סדירה וטובה , אבל אחרי רבע שעה עד חצי שעה יש לי שוב יציאה נוספת ולפעמים מס' יציאות באותו בוקר לאורך השעה הראשונה של העירות .... יש לציין שכל פעולות המיעיים טובות ללא עצירות ורכות , למותר לציין שאחרי היציאה הראשונה אני שותה מס' כוסות מים + קפה עם דבש על לחם עינן.....מדוע אין לי התרוקנות מלאה כבר בפעם הראשונה ? האם זה קשור לשינויים ליד פי הטבעת כמו בליטות שהופיעו לאחרונה שלא ממש מטרידים או כואבים? יש לציין שאני בן 54 שמרבה לעסוק בספורט והתיאור הנ"ל שגרתי לגמרי במשך שנים!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין10/08/2010סיבות לבעיות התרוקנות יכולות להיות שונות. זה יכול להיות קשור לחוסר הרפיה של שרירים מסויימים ברצפת האגן וכו'. יש להיבדק לפני החלטה על הצורך בבירור נוסף, כן או לא, ועל הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ פנימי על פי הטבעתלונה09/08/2010
שלום רב. מזה 5 ימים אני מרגיש לחץ על פי הטבעת אך לחץ פנימי.דקירות חזקות למשך שניות שחולפות בתוך המעי העיוור אי נוחות במעיים המלווה בכאבים וגזים,3-4 יציאות ביום שכואבות וכאב חד כשאני מתיישב ועובר לאחר שניה .אני בן 50 עשיתי קולונוסקופיה באפריל תקינה .לא מרגיש כל הפרעה מחוץ לפי הטבעת. אין דימומים ביציאות. מה זה יכול להיות? אודה לתשובתכם המהירה. מה עלי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין09/08/2010יכול להיות שמדובר בתסמונת של מעי רגיז. יש לדבר עם גסטרואנטרולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוי בפי הטבעתיוסי09/08/2010
שלום,
לפני מספר שנים סבלתי מתולעים (tape worm). זה נמשך תקופה ארוכה עקב אבחון לקוי שבגינו קיבלתי תרופה לא מתאימה. הגירוי המתמשך שיצרו התולעים במשך כשלוש שנים פי הטבעת גרם לגירוי בלתי נסבל שהותיר את האיזור גרוי מאז ובגלל גירוד נוצרו בה קרעים קטנים, כך נאמר בבדיקת פרוטולוג.
לפני כשנתיים-שלוש הסיר פרוטולוג שתי בלוטות בשתי הזדמנויות שונות ונתן לי מרשם לדרמקובין. המשחה הקלה על ההחלמה וגם על הגירוי.
למרות שאני שאני מקפיד על היגיינה ועל שימוש במגבונים אני עדיין סובל מכאבים ומדימומים קלים מאוד.
אני עדיין משתמש במשחה מדי פעם.
האם יש נזק בשימוש מתמשך במשחה?
האם יש תחליף כלשהו לטיפול?
או תחליף טבעי להקלה על הגירוי?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין09/08/2010כנראה אין נזק אך ממליץ לך להיבדק ולהתאים משחה על ידי רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת רקטוסקופיהענת08/08/2010
קיבלתי הפניה לבדיקת רקטוסקופיה בעקבות תלונות על דם בצואה. גיליתי שאני בהריון (ממש בהתחלה). האם לבטל את הבדיקה או שאין מניעה לבצע אותה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין08/08/2010אין מניעה לרקטוסקופיה כי הכנה רק עם חוקנים וללא טישטוש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקלה בכאביםדורית06/08/2010
שלום ד"ר. אני בת 42. לאחרונה אובחנתי כבעלת פיסורה (סדק לא גדול). בעקבות מריחת משחת ניפידיפין 0.2%, התפתח זיהום ליד פי הטבעת ולפני שלושה ימים עברתי ניתוח לניקוז האבצס. יש עדיין מעט דימום וכאבים חזקים, בעיקר לאחר שאני בשירותים. איך ניתן להקל את תהליך ההחלמה והאם ניתן למרוח על הפצע משחת עזרקאין להקלת הכאבים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין08/08/2010אמבטיות עם מיים פושרים ואולי מעט סבון, ריכוך יציאות, טיפול בכאבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין08/08/2010אמבטיות עם מיים פושרים ואולי מעט סבון, ריכוך יציאות, טיפול בכאבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין08/08/2010אמבטיות עם מיים פושרים ואולי מעט סבון, ריכוך יציאות, טיפול בכאבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורהדור04/08/2010
שלום. בשבועיים האחרונים אני סובל לעיתים מכאבים עצומים במקשים עלי לתפקד. אתמול נבדקתי ע"י פרטולוג ואובחנה אצלי פיסורה עמוקה. ניתנה לי משחה nifedipine 0.4% והוראות נוספות להתנהגות. היום שוב במהלך העבודה סבלתי מאותם כאבים. האם אני יכול לקחת תרופה/כדור נגד כאבים או שיש בעיה להוסיף עוד משהו על המשחה הנ"ל ואם כן אז מה מומלץ לקחת?
אודה להתייחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין08/08/2010אפשר לקחת לכאבים ואין צורך להוסיף משהו למשחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצילו!יריב03/08/2010
אני מתנצל מראש על ריבוי הפרטים והתאורים הגרפים:
אני בן 38 ומעולם לא סבלתי מטחורים או משהו בדומה לזה. לפתע צמחה לי בתוך פי הטבעת מעין בלוטה גדולה ואין לי מושג מה זה....
זה אמנם לא כואב כלל אבל התחושה היא מאד מפחידה ומוזרה! זה מעין גוש שצמח פתאום בתוך הישבן וזה כאמור ממש לא נעים.
לאיזה רופא אני אמור ללכת? אני ירושלמי והתואר פרוקטולוג לא מופיע ברשימת הרופאים של מכבי.אם אני אמור ללכת לכירוג אז איך אדע מי מתמחה בתחום? האם אני אמור לעבור אצל רופאת המשפחה? כי אם כן - ממש לא בא לי על זה...
מעולם לא התנסתי במשהו דומה ואין לי מושג אם מדובר בטחורים, פיסורה (מה זה בכלל) או גוש סרטני ממאיר ונותרו לי יומיים לחיות וזה עוד לפני שמילאתי את רשימת הדברים שאני עוד צריך להספיק לעשות לפני גיל 50? כמו שהבנתם אני קצת בלחץ אבל עדיין יש קצת חוש הומור.
תודה רבה מראש
ערן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסטרו ג'ל
רוקי03/01/2015אני סובל מתחורים זמן רב ויום אחד תקף אותי כאב זוועתי וכלום לא עזר , לא כדורים נגד כאבים, לא כל מיני משחות ורק קרח הקפיא לי את המקום.
השתמשתי בפרסטו ג'ל ואחרי כמה דקות הכל נעלם כאילו קסם .
אז אני ממליץ בחום על פרסטו ג'ל להרגעה מידית.
תיהיו בריאים
רוקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגזמת...
ד''ר דוד נויפלד04/08/2010כנראה טחור תרומבוטי.
תתקשר להדסה ותבקש בדיקה (שר"פ) פרוקטולוג (פרופ' פיקרסקי).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיקרסקי
הדס03/01/2015למה דווקא פיקרסקי? יש לך המלצות לדר שוסמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים או פיסורהאודליה03/08/2010
שלום רב יש לי בעיה קשה בשעת יציאותשורף לי מאוד יש לי טחורים אבל תמיד זה היה כואב ולא שורף אייך אני יודעת מה זה מה שכן אין לי עצירות אבל יש לי שריפה חזקה באזור פי הטבעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשמע כמו...
ד''ר דוד נויפלד03/08/2010פיסורה.
אבל, עליך להבדק, רצוי ע"י פרוקטולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה מוזרהמימי01/08/2010
אני סובלת מפיסורה כבר כמה שנים, כל פעם זה מתרפא וחוזר על עצמו, אני פשוט מפחדת לעשות את הניתוח...
לפני כמה ימים כאשר מרחתי את הג'ל ניפדיפין, הרגשתי שמצד ימין של פי הטבעת יש כמו גוש כזה בולט אבל בפנים, מבחוץ אפשר להבחין בו כמו גולה כזו עולה כלפי מעלה אבל זה לא כואב לי, זה פשוט מפחיד אותי למרוח משחה ולהרגיש כמו בלוטה כזו לאורך צדו הימני של פי הטבעת.
האם זה מהווה דאגה??? מה זה יכול להיות???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכול להיות ...
ד''ר דוד נויפלד02/08/2010שזה תגובת הגוף לפיסורה. לפעמים נוצר מעין "טחור" בפנים..
ברם, אם את לא רוצה ניתוח - לעולם לא תדעי "על בטוח".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פאפ סמיר אנאליאריק29/07/2010
שלום רב
מקווה שתוכלו לעזור לי ולתת לי כיוון - לאחר שפניתי לפורום אחר התשובה שלהם הייתה לפנות לפורום פרוקטולוגיה.
גיל 33 hiv+ אני מתגורר בארהב - ביצעתי בדיקה אנאלית לפאפ סמיר לאחר שהובחנו אצלי קונדילומות בעבר.
התוצאה ניראית כך : anal smear satisfactory for evaluation.
low grade squamous intraepithelial lesion /cin1
כמה שהצלחתי להבין מהרופאה התוצאה היא טרום סרטני ונידרש רק מעקב כל חצי שנה בערך - וכמו כן נתנה לי קרם אלדרה למריחה 3 פעמים בשבוע למשך 3 חודשים - ככל הנראה זה יכול לעזור...ומבקביל שלחה אותי לאונקולוג שקרא את התוצאה ולא התסכל ולא עשה קלונסקופיה והוא מעוניין להוריד את הנגע בהרדמה מלאה מיידית והוא ציין 3 אופציות - לייזר חיתוך ועוד משהו שלא הבנתי כל כך.
הוא דיי הלחיץ אותי לאחר שהרופאה ציינה שיש צורך רק במעקב.
1 - קודם כל האם זה גידול סרטני ? או שזה שהתוצאה מעידה על נגעים של hpv
2- האם תוכל בבקשה להסביר לי בעברית מהיא התוצאה ?
3 - האם ישנו סיכוי שזה יכול להתרפא עם משחת האלדרה ? מהוא זמן המעבר מcin1 ל cin2 וכן הלאה ? מתי זה נחשב סרטני cin 4 -5 ?
4- האם יכול להתפשט לאיזור המעי הגס ?
מה עליי לעשות אני מאוד מבולבל ( ביופסיה לא בוצעה רק פאפ סמיר )
תודה רבה וסליחה על כמות השאלות פשוט באנגלית זה מאוד מבלבל ולא ברור
ניר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מורכבת...
ד''ר דוד נויפלד01/08/2010בארץ אינה בדיקה מקובלת לכן התשובה שלי מוגבלת.
1. התוצאה נשמעת כפרה-סרטני. (לפני סרטן) ובהחלט מצדיק מעקב צמוד.
לחילופין, אפשר לעשות קייס של צריבה, אם רואים מקום חשוד.
2. בעברית - שינויים ברירית, יכול להיות על רקע המחלה אבל יכול גם להעיד על מצב פרה- סרטני, כאמור.
3. אין לי מושג.
4. מה שבטוח שאם סרטן הוא לא קשור למעי הגס אלא לתעלת פי הטבעת. חיה לגמרי אחרת. זה לא שולל הצורך למעקב אחר המעי הגס.
אם אתה בניו-יורק, יש מספיק כירורגים קולורקטליים המתעסקים ומתמצאים בנושא. תמצא אחד ותתייעץ. שם אחד שאני יכול לתת לך - גוטסמן.
אם אתה חי באמריקה, כדאי שתלמד אנגלית כראוי ואז זה פחות יבלבל אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחור חיצוני , האם זה סימפטום למחלהronit28/07/2010
שלום לכולם,
בת 49 מעולם לא סבלתי מטחורים , רזה ,מקפידה על תזונה בריאה סובלת מעצירות כרונית מילדות.
כרגע הופיע אצלי טחור חיצוני שמעורר חוסר נוחות בישיבה. אינו מדמם. השאלה היא אם טחורים יכולים להעיד על מחלות כלשהן ואיזה?
איני סובלת מלחץ דם גבוה או כולסטרול או סוכרת וכו' , סתם מוטרדת מתופעה חדשה
אשמח לקבל תשובה בהקדם
בתודה מראש
רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ובכן...
ד''ר דוד נויפלד28/07/2010טחורים לא מעידים על שום דבר. הם גם לא הופכים לשום דבר.
אם אכן מדובר על טחור חיצון תרומבוטי, זה יחלוף עם הזמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לפיסטולה ?חושן28/07/2010
לרופא שלום ,
לפני מספר חודשים אובחנתי עם פיסורה וחשש לפיסטולה וטופלתי בניפדיפן ואנטיביוטיקה , לפני שבועיים הסדק נרפא , אין דימומים , אין כאבים ואולם בשלושת הימים האחרונים טג עורי שהיה קיים מזה שנים (פיסורה קודמת שחטפתי לפני כעשור) גדל , התרחב , אדום , מודלק , הפך להיות בשרני וכאשר נוגע בו כואב , אפילו כאשר אני מתיישב אני מרגיש בנוכחותו
בפעם הקודמת שהיתה פיסורה הגודש עבר והטג נשאר .....
שאלתי היא : האם אלו אכן תסמינים אפשריים לפיסטולה ? או אולי זה חלק מתהליך החלמה אפשרי מפיסורה ? קבעתי תור לרופא מומחה ואולם זה יראה אותי רק לקראת סוף אוגוסט , האם יש בידי לזרז החלמה עד שיגיע התור ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש מצב...
ד''ר דוד נויפלד28/07/2010של פיסטוליזציה מקצה הפיסורה אל מתחת לאזנית העור ואז האזנית הופכת לכיס מוגלתי.
המהלך יכול להיות שיתנקז חזרה, שיתנקז החוצה ואזי תתפתח פיסטולה תת-עורית קטנה או שמורידים את האזנית המדלקת וכך פותרים הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחור חיצוני יכול להיות קשררועי27/07/2010
יש לי כאב באזור ולעיתים נפיחות לאחר קיום יחסי מין,
האם יכול להיות איזשהו קשר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין27/07/2010יכול להיות במיוחד ביחסי מין אנליים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ממש לא בסוג הזה... הכוונה לרגיל
רועי28/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטחורים חצוניים ככואב :\
הדס :>29/07/2010בס''ד שלום שמי הדס ואני בת 17 וחצי לפני שלוש שנים היה לי במשך חודש טחורים חצוניים היה לי ממש כואב לא יכלתי ללכת לעמוד כאבים שפשוט איפשר לתאר אחרי טיפול מרופא מישפחה וחירוג עבר לי הטחורים לפני 4 חודשיו התחיל לי שוב הטחורים אני מדממת במשך חודשיים הטחורים מתנפחים הצואה יוצאת לי קשה , ואני מאוד מפחדת לעשות כי זה ממש קשה , יש מצבים שאני לא ואז זה נישמר לי והופך להיות ממש קשב ,כואב לי , ואני מפחדת פחות מחודש הופנתי על ידי רופא משפחה לבית חולים הדסה בנימצא בירושלים , שם טופלתי על ידי כירוג ונתנו י משכה של טחורים ושמן וגם קניתי מגבונים מיוחדים, הדימון הפסיק לי ,אבל כואב לי אני לא יכולה עם הכאבים ואין לי פתרון .
בברכה
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל...
ד''ר דוד נויפלד01/08/2010חובה להסדיר היציאות - תוסף סיבים + שתיה מרובה.
תתיעצי בפרוקטולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

