מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- antistrept oסימה24/05/2011
שלום קיבלתי היום את תוצאות המעבדה ורציתי לדעת מה זה התוצאה הנ"ל 2273 שרשום בין 0-200 האם זה נורמלי ומה מציינת בדיקה זו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר antistrept o - תגובה
ד''ר אבישי אליס27/05/2011מציינת מגע עם חידק סטרפטוקוקוס
מדוע נשלחה הבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קרישיות יתר בהריוןאורטל24/05/2011
שלום,
אני בהריון בשבוע 28 ומשתמשת בקלקסן 80 מ"ג פעם ביום.
הבוקר ביצעתי בדיקת דם לקרשיות יתר בכדי לבדוק אם הכמות מספיקה לי.
התוצאות שהגיעו הן:
LMW HEPARIN
0.53 units/ml
0.53
(מצורף גם קובץ התוצאות)
עד שיגיע התור לרופא, רציתי לדעת מה זה אומר.
אשמח לתשובה,
המון המון תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קרישיות יתר בהריון - תגובה - תגובה
ד''ר אבישי אליס27/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם תקופתיותמלכה24/05/2011
האם אני צריכה להמנע מאיזה שהיא פעילות גופנית ערב לפני בדיקות דם תקופתיות, נדרשתי להיות בצום, נוהגת לרקוד ריקודי עם, האם יכולה לעשות זאת אם למחרת בבוקר
אני אמורה לעבור את הבדיקה.
אודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם תקופתיות - תגובה
ד''ר אבישי אליס27/05/2011המשיכי בחיים הרגילים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמות SHBG גבוהותטל24/05/2011
בבדיקות דם שעשיתי רמת הSHBG גבוהה מהנורמה- 145
אני בת 44 עם בעיות של פריון fsh ו Lh גבוהים, לא שמנה ולא סוכרתית.
האם יש קשר לרמת ה SHBG הגבוהה לפריון, והאם יש דרך (גם טבעית) להוריד את הרמות שלו ואז זה ישפיע גם על הביוץ ורמות ה- fsh?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמות SHBG גבוהות - תגובה
ד''ר אבישי אליס27/05/2011אין דרך להורידו
באשר לקשר הספציפי לבעית הפריון שלך - הוועצי בגניקולוג שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דם - תינוקת בת 11 חודשיםהדס23/05/2011
שלום, היום ערכתי לבתי בדיקת ספירת דם. הערכים הבאים יצאו לא תקיניםץ אשמח לדעת מה הקיצורים אומרים: NEUT, NEUT.ABS, BASO, BASO.ABS
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם - תינוקת בת 11 חודשים - תגובה
ד''ר אבישי אליס27/05/2011נויטרופילים ובזופילים
שהם סוגי כדוריות לבנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדדים מדויקיםנועה22/05/2011
המדדים המדויקים-
WBC- 4.3
RBC- 3.62
HB-10.3
HCT- 30.2
MICRO HYPO- 10.5
ההמוגלובין שלי נמוך אבל לא כתוצאה מחוסר ברזל או B12. פעם ניסיתי לבדוק אצל המטולוג למה זה אבל הוא לא ידע לומר לי. ואני כבר שנה בטיפולים בנסיונות להעלות את ההמוגלובין ולא מצליחה. בנוסף הפריטין שלי הוא 14 שאני יודעת שזה בטווח אבל עדיין נמוך. וגם אני בטיפול כבר כמעט שנה כדי להעלות אותו והוא עלה קצת וצנח חזרה.
אין לי אנמיה חרמשית, בדקתי זאת.
חוץ מזה אני מרגישה תחושת יובש תמידית בגרון- לא משנה אם אני שותה או לא. אני עייפה מאוד כל הזמן. ואני כבר לא יודעת למה לייחס את זה.
לא דיברתי עדיין עם הרופא שלי. הוא אמר שאם יהיו בעיות הוא ייצור איתי קשר אולם זה לא קרה. אבל עדיין אני מרגישה כאילו לא הכל תקין ב-100 אחוז.
תודה רבה על זמנך
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדדים מדויקים - תגובה
ד''ר אבישי אליס27/05/2011אז אנא, שיחה עם הרופא המטפל וההמטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות לגבי בדיקת דם זה תקין?שושי שושי22/05/2011
עשיתי בדיקות בגלל הרגשה כללית לא טובהה בת 20 סובלת מעייפות קשה סחרחורות בחילות כאבי ראש וכאבי בטן בלתי נסבלים כולל עצירות קשה ושילשולים עדיין בבירור יש חשד לדלקת מעיים עדין בבירור וסובלת מכאבי פרקים
hb:11.4
hct:34.6
rbc:4.52
mcv:76.7
mch:25.2
mchc:32.9
rdw %c-reactive protein <0.308 MG
rheumatoid factor <11.3
אשמח לדעת מה התשובות של הבדיקות ואם יש משהו חריג??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות לגבי בדיקת דם זה תקין? - תגובה
ד''ר אבישי אליס27/05/2011יתכן חסר ברזל, כדאי לברר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםאשר22/05/2011
האם אתה יכול לעזור לי מה זה בדיקת hiv, ab's בבקשה אני לחוץ עם זה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס27/05/2011לאיידס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהניר21/05/2011
שלום ,
לאחר 4 ימים של חום (38-38.5) נשלחתי לבצע בדיקת דם
ישנם מספר פרמטרים בבדיקה שיצאו מחוץ לטווח בצורה גבוהה :
ALT -116
ALS- 80
CREATININE SER - 1.36
MONOCYTES - 13.7%
כול השאר בטווח התקין
אשמח לדעת מה זה אומר
תודה מראש ,
ניר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה - תגובה
ד''ר אבישי אליס27/05/2011שיש פגיעה כבדית ויתכן כילייתית
נא להעריך עי הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםשירי20/05/2011
שלום,
אני בת 16 ולא עשיתי כבר 4 שנים בדיקות דם, אני מאוד רוצה לבצע בדיקת דם כי אני יודעת את החשיבות שלה אבל אני נורא מפחדת!
אני מפחדת במיוחד בגלל המחט ובגלל הידיעה שעושים לי את זה בוריד, השאלה שלי היא איך אפשר להתגבר על פחד זה? והאם בגילי אפשר לעשות בדיקת דם באצבע?
תודה והמשך שבוע טוב :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/05/2011מדוע בת 16 צריכה לעשות בדיקות?
מה מחפשים?
ספירת דם ניתן לעשות מהאצבע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
שירי23/05/2011הרופא לא דרש לעשות בדיקות, זה בעיקר אמא שלי רוצה כדי לראות שהכל בסדר וגם כי היא חושבת שאני חולה יותר מדי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
ד''ר אבישי אליס27/05/2011אני מציע להשאיר את הרפואה לרופאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קריטאיניןציפי20/05/2011
שלום רב,
בבדיקות דם לאורך כ-10 שנים הקריטאנין בדם נע בין 12.-1.3 כאשר הבדיקה האחרונה היה 1.1.
שאר הבדיקות תקינות.
לחץ דם תקין ואין בעיה של סוכר.
בן 50 עבר אירוע לב מלפני שנה וחודש לוקח ליפטור 10 מ"ג פלביקס ואספרין.
ערכי הכולסטרול מתחת לשבעים.
רציתי לדעת האם ישנה בעיה עם הכליות
בתודה ציפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קריטאינין - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/05/2011התפקוד יציב לחלוטין
1.1 -1.3 מצביע על הפרעה קלה, אך יציבה עפ הנתונים שמסרת
וכל האמצעים לשמירת התפקוד התקין ננקטים (לחץ דם וכולסט מאוזנים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגעים דלקתיים בעורדנה19/05/2011
בשל נגעים חוזרים נעשתה בדיקת תפקוד לויקוציטים התוצאה יצור סופראוקסידים ופאגוציטוזיס תקין כמוטאקסיס לקוי מעט. ברצוני לציין כי נלקחה בדיקת דם מאדם נוסף כבקורת ותמיד התוצאות שלי נעו בסביבות ה70 / 80 אחוז פחות ממנו
מה אומרת תשובה זאת????????????????? והאם יש צורך בברור נוסף ומהו? האם לקיחת ויטמין סי הוא הטפול? תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגעים דלקתיים בעור - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/05/2011אין הרבה מה לעשות
יש לטפל מקומית ובכל אמצעי אחר
אין לי מידע על ויטמין C* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משמעות התוצאות של בדיקות הדםחנה19/05/2011
שלום רב
אני אישה בת 50 שנדרשה לערוך בדיקות דם (גיל) וישנם מספר מושגים שאיני מבינה -כי לא מופיעים סימוני ערכים.
אודה לכם מאוד אם תסייעו לי להבין נתונים אלו:
GGT= 85 תמיד גבוה מהרגיל - מעולם לא שתיתי אלכוהול ובכל זאת גבוה. האם ניתן להורידו?וכיצד?
TRIGYCERIDES =91
CHOLETEROL =182
CHOELSTEROL - HD =62
CHOELSTEROL - LD =101.3
NON-HDLֹ_CHOELSTEROL =120
במקרה ואחד הערכים לא תקין אשמח לקבל מידע מהו והאם וכיצד ניתן לתקנו.
תודה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משמעות התוצאות של בדיקות הדם - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/05/2011הבדיקות תקינות
GGT מוגבר עשוי לרמז על כבד שומני
כדאי להשלים US
הפתרון בעיקר הקפדה על דיאטה מאוזנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול נמרץאפרת19/05/2011
שלום!
רציתי לדעת מהם המדדים הקליניים הנלקחים בהגעה לטיפול נמרץ.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול נמרץ - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/05/2011הכל בהתאם לנסיבות המקרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום. אולי יש לך רעיון מה לבדוק1619/05/2011
כשאני לא נחשף לשמש. כל הגוף , צוואר, גב פנים תקוע לי וכבד. וכל תנועה שאני עושה אני שומע קליקים כואבים. כמו כן יש חריקות בתנועת הצוואר. הגוף קפוא.
לאחר חשיפה לשמש של איזה 20 דקות , הגוף נרגע ומשתחרר לי כאילו לא היה כלום. בזמן החשיפה השרירים דופקים בכל הגוף ,הם נהיים רכים עד שישנה הקלה.
זה כל פעם חוזר הכיווצים כשאין חשיפה ושוב ההרגשה לא טובה.
זה תמיד משתחרר ומתחזק בחשיפה לשמש.
גילי 16
מה זה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום. אולי יש לך רעיון מה לבדוק - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/05/2011אין לי מושג
האם נבדקת עי רופא?
ראומטולוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופא בדק הוא לא יודע,ראומטולוג
1621/05/2011אומר שזה לא שייך אליו.
מדובר גם בתחושה של זרמים ועקצוצים בכל הגוף שמה שאני לא עושה לא מרגיע את זה. (רק אם הגוף יהיה ישירות בשמש הכל יזרום חלק)
מה שקורה זה סטגנציה כשאין חשיפה לשמש.
יש לך עוד רעיונות למי לפנות ? מה לבדוק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופא בדק הוא לא יודע,ראומטולוג - תגובה
ד''ר אבישי אליס27/05/2011ממש לא.
אני מניח שיש להוועץ ברופא אישית ולא דרך האינטרנט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

