מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פענוח דחוף תוצאות בדיקות דם של ילדהדלית10/04/2011
שלום רב,
בתי בת ה-6 לא חשה בטוב לאחרונה.
יש לה לפעמים כאבי בטן, בחילות, פעמיים יצאה לה צואה ירוקה.
ברוב שעות היום היא מרגישה טוב.
על העור יש לה מעין פריחה תת עורית, אדמומיות כזו.
הרופאה נתנה לנו לעשות ספירת דם, התוצאות:
WBC - 12.9 K/UL
NEUTROPGHILS - 9.6 K/UL
NEUTROPHILS % - 74.8%
LYMPHOCYTES % - 16.5%
כל שאר הבדיקות בתחום הנורמל.
מה זה יכול להיות????
בתודה מראש,
דלית.
*** לא הצלחתי להעלות את התוצאות בקובץ מצורף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח דחוף תוצאות בדיקות דם של ילדה - תגובה
מוסא עאוני10/04/2011יכול להיות שאת מתארת מצב של הרעלת מזון בעקבות צריכת אוכל מזוהם. תמשיכי להיות במעקב רופא מטפל. הספירה מראה עלייה בפעילות מערכת החיסון כתוצאה מחשיפה לזיהום בקטריאלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה.
דלית10/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם כלליתאלה09/04/2011
שלום רב,
ברצוני לברר כל כמה זמן מומלץ לבצעה בדיקות דם כלליות לילדים. לאחרונה גיליתי שבני הבחור הופנה לבדיקות דם בפעם אחרונה לפני 4 שנים (כשהיה בן 6). אנו מבקרים רופא ילדים פעמים בשנה. האם זה תקין לא לבצעה שום בדיקות דם במהלך 4 שנים?
תודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם כללית - תגובה
מוסא עאוני10/04/2011אין הנחיה לבדיקות תקופתיות אצל ילדים. אבל פעם בשנה זה זמן סביר לביצוע בדיקות תקופתיות לילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך נהודעה קודמת פיענוחורוניקה מלבסק08/04/2011
P-ANCA NEGATIVE
C-ANCA NEGATIVE
ASCA (IGG) 6.15 UNITS ( 0.00- 20.00) (..*......)
Negative
ASCA (IGA) 3.15 UNITS ( 0.00- 20.00) (*........)
Negative
BETA2 GPI IGG 0.02 U/ML ( 0.00- 5.00) (*........)
Negative
BETA2 GPI IGM 0.07 U/ML ( 0.00- 5.00) (*........)
Negative
ANTI DGP 1.50 IU/ML ( 0.00- 20.00) (*........)
Negative
AMA NEGATIVE
APCA NEGATIVE
ASMA NEGATIVE
CARDIOLIP. IGG 24.83 GPL/ML ( 0.00- 10.00) (.........)*
Positive
CARDIOLIP. IGM 5.51 MPL/ML ( 0.00- 7.00) (......*..)
Negative
ANA NEGATIVE
ANTI DS DNA 3.00 IU/ML ( 0.00- 5.00) (....*....)
Negative
ANTIRIBOSOMALP. <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI RNP <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI RNP-A <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI SM <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI SM/RNP <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI SCL-70 <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI RNP 68 <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI RO (SS-A) <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI LA (SS-B) <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI SS-A 52 <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI SS-A 60 <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI CHROMATIN <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI JO-1 <0.2 ( 0.00- 0.90)
ANTI CENTROM .B <0.2 ( 0.00- 0.90)
בשיטה החדשה בודקת את כל 16 הפרמטרים הנ"ל במקביל ANA
ANTIPHOS.IGG 7.26 GPS ( 0.00- 16.00) (...*.....)
Negative
ANTIPHOS.IGA 0.77 APS ( 0.00- 20.00) (*........)
Negative
ANTIPHOS.IGM 14.31 MPS ( 0.00- 22.00) (.....*...)
Negative
PARVOVIRUS IGG POSITIVE
PARVOVIRUS IGM NEGATIVE
MYC.PNEUM.IGG NEGATIVE
MYC.PNEUM.IGM NEGATIVE* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך נהודעה קודמת פיענוח - תגובה
ד''ר אבישי אליס18/04/2011מה השאלה ומדוע נלקחו הבדיקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות זקוקה לעזה בפיעינוחורוניקה מלבסק08/04/2011
ALK.PHOSPHAT. 194.90 U/L ( 30.00- 105.00) (.........)*
ALT(GPT) 13.15 U/L ( 5.00- 40.00) (.*.......)
AST(GOT) 15.31 U/L ( 5.00- 40.00) (..*......)
BILIRUB.TOTAL 0.25 MG/DL ( 0.30- 1.20)*(.........)
BUN 14.74 MG/DL ( 4.60- 21.00) (.....*...)
CALCIUM SERUM 9.28 MG/DL ( 8.40- 10.40) (...*.....)
CREATININE SER. 0.70 MG/DL ( 0.50- 1.20) (..*......)
SODIUM SERUM 139.67 MMOL/L ( 134.00- 148.00) (...*.....)
POTASSIUM SERUM 4.54 MMOL/L ( 3.50- 5.30) (....*....)
PHOSPHORUS 5.09 MG/DL ( 2.50- 4.60) (.........)*
URIC ACID 5.85 MG/DL ( 2.30- 6.30) (.......*.)
GFR(ESTIMATED) > 60
(ML/MIN/1.73M2:יחידות)
18 עבור נבדקים מעל גיל MDRD חושב לפי נוסחת
לא מתאים לנשים הרות
ANTISTREPTOLYS. 38.68 IU/ML ( 0.00- 145.00) (.*.......)
C3 146.49 MG/DL ( 90.00- 180.00) (.....*...)
C4 22.70 MG/DL ( 10.00- 50.00) (..*......)
CRP 1.30 MG/L ( 0.00- 5.00) (.*.......)
IGG 1015.68 MG/DL ( 600.00- 1600.00) (...*.....)
IGA 125.83 MG/DL ( 66.00- 436.00) (*........)
IGM 245.08 MG/DL ( 143.00- 279.00) (......*..)
RF <20 ( 0.00- 20.00)
ESR 22.00 MM/HOUR ( 2.00- 25.00) (.......*.)
WBC 6.00 K/UL ( 4.00- 10.00) (..*......)
NEUTROPHILS 3.10 K/UL ( 1.80- 6.60) (.*.......)
NEUTROPHILS % 51.60 % ( 46.00- 68.00) (.*.......)
LYMPHOCYTES 2.26 K/UL ( 1.10- 3.50) (...*.....)
LYMPHOCYTES % 37.70 % ( 15.00- 45.00) (......*..)
MONOCYTES 0.40 K/UL ( 0.08- 0.90) (...*.....)
MONOCYTES % 6.70 % ( 2.00- 9.00) (.....*...)
EOSINOPHILS 0.20 K/UL ( 0.00- 0.60) (..*......)
EOSINOPHILS % 3.35 % ( 0.00- 6.00) (....*....)
BASOPHILS 0.03 K/UL ( 0.00- 0.15) (.*.......)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות זקוקה לעזה בפיעינוח - תגובה
ד''ר אבישי אליס18/04/2011כנ"ל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכר בדםרותי07/04/2011
שלום
אני בת 28 לפני כמה ימים קבלתי ידיעה מהרופא שלי שיש לי רמת סוכר גבוהה בדם.
B גלוקוז -352 .
הרופא נתן כדורים ,אך אני לא לוקחת אותם. וחשבתי שאולי בעזרת דיאטה ופעילות גופנית
אני יוכל לאזן את הסוכר.
השאלה שלי : האם אני חייבת ליטול כדורים או לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכר בדם - תגובה
ד''ר אבישי אליס09/04/2011ערכים אלה גבוהים ביותר ומצריכים טיפול ומעקב
הטיפול צריך להיות עי כדורים ואולי אפילו אינסולין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריוןדנה07/04/2011
שלום רב,
אני ביצעתי ביום רביעי בדיקת דם (הריון) ויצא לי 1.60 IU/L
רציתי לדעת מה זה אומר?
תודה והמשך יום טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הריון - תגובה
ד''ר אבישי אליס09/04/2011מה רמות הנורמה? ובהתאם ההתיחסות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדקת הריון
דנה09/04/2011אף אחד לא יודע להגיד לי מה רמת הנורמה,
איך אני יכולה לדעת? את מי צריך לשאול?
תודה על התייחסות
ושיהיה שבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדקת הריון - תגובה
ד''ר אבישי אליס10/04/2011אם הבדיקה נעשתה בקופ"ח- רשמי שם הבדיקה ולידה את ערכי הנורמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת היריון
דנה10/04/2011שוב שלום,
מצ"ב תוצאות הבדיקה
אודה להתייחסותך
המשך יום טוב, דנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבשלי07/04/2011
ערכתי לפני כשבועיים בדיקות דם וחלה ירידה משמעותית בשני ערכים:
lymphocytes- באוקטובר האחרון הספירה עמדה על 27.0. כלומר בנורמה. כיום- 19.1, מתחת לנורמה.
platelets- באוקטובר האחרון הספירה עמדה על 265. כיום 231.
מה יכולה להיות הסיבה לצניחה בערכים אלו? האם מדובר בסיכון או שהירידה מצביעה על בעיה כלשהי?
אם זה רלוונטי, אני נוטלת מזה קרוב לחצי שנה תוספי אבץ, ברזל וויטמינים.
למשובך אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
ד''ר אבישי אליס10/04/2011הערכים תקינים ולשינוי אין משמעות קלינית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת הריון
דנה10/04/2011תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לבדיקת TSH.אורי07/04/2011
שלום רב,
ביום שני שעבר ביצעתי בדיקות דם ובהם בדיקה לגבי בלוטת התריס. הבדיקה בשבוע שעבר יצאה תקינה והTSH יצא על 3.2 בתוך הנורמה.
ביום שלישי האחרון ביצעתי בדיקת B12 ובדרך בדקו לי שוב את ה-TSH אלא שהפעם הערך יצא גבוה ויצא על 5.01.
איך נוצר כזה שינוי תוך שבוע? והאם ה-T4 שיצא תקין אמור "להרגיע" אותי? T4 יצא על 14.8.
צריך לציין שלפני הבדיקה האחרונה עסקתי בפעילות גופנית במשך שעתיים עד 1 בלילה שכללה הליכה מהירה של 45 דקות ומיד אח"כ גם תרגילי כח שונים בין היתר גם עם משקולות במשך כשעה וחצי כמעט.
כמו כן לא צמתי כי היה מדובר בבדיקת B12 בלבד והבדיקה נערכה ב9 בבוקר וישנתי רק 4 שעות באותו לילה.
אשמח להתייחסות כי לא מסתדר לי איך תוך שבוע בלבד הTSH יצא גבוה שרק לפני שבוע בלבד הוא היה תקין באמצע הנורמה.
אשמח לדעת האם לפעילות הגופנית שלפני יש קשר לTSH הגבוה.
בתודה מראש,אורי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בקשר לבדיקת TSH. - תגובה
ד''ר אבישי אליס09/04/2011לא ברור לי ההבדל
ולכן חזור על הבדיקה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקות דםרויטל06/04/2011
שלום אני בת 28, לאחרונה החלו לי כאבי בצד שמאל החל מלסת ,צוואר,יד שמתנפחת באצבעות, כאבים ראומטיים לאורכה קצת מגלה בתנועות. לציין כי לפני כשנה שהיו לי כאבים ביד שמאל עשיתי הרבה בדיקות אך בסיטי עמוד שדרה צווארי יצא תקין, כ"כ שטופלתי במרפאת כאב קבלתי זריקה בראש שהפחית את הכאב, לאחר תקופה נעלמו הכאבים כי לא היו עד להיום שחזרו ברצוני לדעת האם כעת בבדיקות דם רואים דלקת?? ומי יכולה להיות האבחנה?
WBC - 8.2 K/ul
RBC 4.5 M/ul
HB13.1 g/dl
HCT 41.1 %
PLT 269 K/ul
MCV 91.0 fL
MCH29.0 pg
MCHC31.8 g/dl
RDW12.8 %
NEUT%51.4
LYM%40.9 %
MONO%5.5 %
EOS 1.7
BASO 0.5 %
NEUT.abs 4.2
LYMP.abs 3.4
MONO.abs 0.5
EOS.abs 0.1
.BASO abs 0.5 .0
ANTINUCLEAR Ab_(ANA) EGATIVE NEGATIVE
RHEUMATOID FACTOR0 IU/ml
C-REACTIVE PROTEIN0.8 mcg/d
GLUCOSE 98* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות דם - תגובה
מוסא עאוני10/04/2011הבדיקות תקינות. תמשיכי להיות במעקב ראומטולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקהשני06/04/2011
שלום,עשיתי בדיקה למציאת חיידק בבטן הליקובקטר פילורי.עשיתי בדיקת נשיפה
ובתוצאה רשום 73.99 פוסיטיב. זה אומר שקיים חיידק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה - תגובה
מוסא עאוני10/04/2011כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת דם בן שנתיים וחודשטל06/04/2011
שלום
ערכתי בדיקת דם תקופתיחת לבני בן השנתיים וחודש. ילד בריא.
בתוצאה יש מספר חריגות:
MCH-Mean Cell Hemoglobin - 24.7
RDW-Red Cell Distri.Width -15.7
Neutrophils % - 35.2
Lymphocytes % - 55
שאר הערכים בטווח הנורמה. המוגלובין 12.2.
WBC-10
האם החריגות מעידות על בעיה כלשהי? האם יש צורך בתוסף ברזל?
בתודה מראש,
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ובנוסף...
טל07/04/2011Neutrophils % confirm.- 38.1 (בטווח 40-60)
Atypical Lymphocytes 7.1 (בטווח 0-5)
האם זה תקין?
שוב תודה,
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח בדיקת דם בן שנתיים וחודש - תגובה
מוסא עאוני10/04/2011הבדיקות תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד שומניקיקי מהצפון06/04/2011
אני בן 40 סובל מזה 10 שנים מכבד שומני , וזה גליתי בבדיקות הדם כאשר אנזימי הכבד היו יותר מהנורמה פניתי לגסטרו אורי סגול והוא עשה לי ביופסיה והתוצאה כבד שומני 90 אחוז ואמר לי תוריד משקל ותעשה ספורט , חשוב לציין שאני סובל מיתר לחץ דם , עשיתי כל הבדיקות אצל נפרולוג הוא אמר שזה תורשתי . ועכשיו אני מטופל באנלדקס 10 וויטמין E וכומדין . הבעיה שאני סובל מכאבי בטן מתמשכים , גזים , ושלשולים והקאות לעתים רחוקות , ובצלום אולטראסונד לא ראו את הלבלב מריבוי גזים
ובאלטראסונד אחר אמרו שהטחול מוגדל בכמה סנטים ועברתי אולטראסונד אחר ברמב"מ בשביל לוודא אם הטחול מוגדל או לא ויצא שלא העיקר שאני סובל ולא מופיע כלום בצילומים מה אני צריך לעשות ?????? והאם יש קשר בין לחץ דם גבוהה וכבד שומני ???????ומה הם הבדיקות שאני צריך לעשות ?????????? אני אבא לשלושה ילדים קטנים ,ואם יש לי משהוא אפשר לגלות מוקדם ואם אתה מציג גסטרו אחר ?????? אנא תענה בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד שומני - תגובה
ד''ר אבישי אליס09/04/2011האלה מורכבת ואיננה לאינטרנט.
חוות דעת שניה תמיד טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות -thyroidירום05/04/2011
שלום,
בבדיקת הדם ערכי thyroid (בלוטת התריס אם אינני טועה) יצאו נמוכים מאוד: 0.77
מה זה אומר? זה תת-פעילות, יתר פעילות? ומה יש לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות -thyroid - תגובה
ד''ר אבישי אליס09/04/2011איזה ערך?
ובהתאם ההתיחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקוד כלייתי לקויעדי05/04/2011
לא ממזמן התגלתה אצלי צורה לא תקינה של הכלייה ובעקבות זה נשלחתי לבצע מיפוי כליות, התוצאות הראו כי כלייה אחת מתפקדת 58% וכי השנייה מתפקדת 42% ושקיימת אצלי בעייה מסויימת בניקוז, הבנתי שזה לא ממצא תקין ושיש לבדוק זאת.
נשלחתי לבצע בדיקה לשלילת ריפלוקס, הבדיקה שללה אפשרות לריפלוקס בזמן שהשלפוחית מלאה ואחרי התרוקנות, הבעיה היא שלא הייתי מסוגלת לעשות פיפי תוך כדי הבדיקה ולכן לא היה ניתן לבצע שלילה של הריפלוקס גם תוך כדי..
השאלות שלי הן:
-האם תפקוד כזה לבחורה בגיל 27 אמור להטריד אותי באופן חריג?
-האם יש דברים שאני אמורה להימנע מהם, כמו שתיית אלכוהול לדוגמה? (אני יודעת שיש לאלכוהול גם השפעה על הכליות)
-ומה הסבירות שלאנשים שלא אובחן אצלם ריפלוקס לכליות קיים אצלם ריפלוקס בזמן השתנה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקוד כלייתי לקוי - תגובה
ד''ר אבישי אליס09/04/2011המיפוי ס"כ תקין
באשר לשאר, שוחחי עם האורולוג שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריטין גבוה והמוגלובין נמוךאני05/04/2011
אימי בת 76 בערך, עשתה בדיקות דם כלליות.
חלק מהתוצאות:
WBC 7.1 ׁ(נורמה 4.5 - 11)
RBC 4.05 ׁ(נורמה 3.8 - 5.2)
המוגלובין 10.7 (נורמה 11.7 - 16.1)
פריטין 200 (נורמה 10-120)
(נורמה 0-31) 20 ALT ׁ(GPTׂ
AST (GOTׂ 21 (נורמה 10-31)
יתר התוצאות בגבולות הנורמה.
מה משמעות הבדיקות הנ"ל?
מה עשויה להיות הסיבה לפריטין הנ"ל ולהמוגלובין הנ"ל?
האם משהו מסוכן חלילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריטין גבוה והמוגלובין נמוך - תגובה
מוסא עאוני10/04/2011חסרים לי ערכי טרנספירין וברזל. בלי הבדיקות האלה קשה לקבוע ממה נובעת האנמיה והפריטין הגבוה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

