מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- משהו לא בסדרליאורה11/10/2011
לאיזה רופא עליי לפנות כדי לברר?
אני חושבת שייתכן ויש פה משהו גנטי תורשתי, או מחלה אוטואימוונית.נולדה עם המנגיומה ביד ועם צהבת חזקה שהסתבכה הגיעה לטיפול נמרץ בגלל אנטיביוטיקה -עלי להוציא את התיק מהארכיון ולברר מה בדיוק קרה שם.
יש קפיצות בשינה, היפראקטיביות מלידה, נטיה לנפילות כילדה,לאחרונה גירודים ופריחה כמו סרפדת....פריחה על הפנים-אולי אקנה, כאבי בטן, כאבי ראש....בת 12, למי לפנות?תודה
שנה טובה
LIPEMIC INDEX NORMAL
HEMOLYTIC IND. NORMAL
ICTERIC INDEX NORMAL
GLUCOSE 94.00 MG/DL ( 65.00- 100.00) (......*..)
ALK.PHOSPHAT. 135.00 U/L ( 80.00- 405.00) (.*.......)
ALT(GPT) 17.00 U/L ( 5.00- 40.00) (..*......)
AST(GOT) 18.00 U/L ( 5.00- 40.00) (..*......)
BILIRUB.TOTAL 0.90 MG/DL ( 0.30- 1.20) (.....*...)
BUN 9.00 MG/DL ( 4.60- 21.00) (.*.......)
CALCIUM SERUM 9.50 MG/DL ( 8.40- 10.40) (....*....)
CREATININE SER. 0.70 MG/DL ( 0.40- 1.00) (....*....)
SODIUM SERUM 140.00 MMOL/L ( 134.00- 145.00) (....*....)
POTASSIUM SERUM 4.60 MMOL/L ( 3.50- 5.30) (.....*...)
IRON 110.00 UG/DL ( 50.00- 120.00) (.......*.)
PHOSPHORUS 5.30 MG/DL ( 3.00- 5.90) (......*..)
URIC ACID 5.00 MG/DL
FREE T4 12.40 PMOL/L ( 11.50- 22.70) (*........)
TSH 0.80 UIU/ML ( 0.35- 4.94) (*........)
FERRITIN 31.40 NG/ML ( 10.00- 291.00) (*........)
WBC 5.50 K/UL ( 4.00- 10.00) (.*.......)
NEUTROPHILS 3.00 K/UL ( 1.70- 5.70) (..*......)
NEUTROPHILS % 54.40 % ( 39.00- 59.00) (......*..)
LYMPHOCYTES 1.90 K/UL ( 1.40- 3.60) (.*.......)
LYMPHOCYTES % 34.90 % ( 20.00- 48.00) (....*....)
MONOCYTES 0.40 K/UL ( 0.08- 0.90) (...*.....)
MONOCYTES % 6.40 % ( 2.00- 9.00) (.....*...)
EOSINOPHILS 0.20 K/UL ( 0.00- 0.60) (..*......)
EOSINOPHILS % 3.90 % ( 0.00- 6.00) (.....*...)
BASOPHILS 0.00 K/UL (* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו לא בסדר - תגובה
חורחה אוליבה11/10/2011תוצאות תקינות. אולי אלרגולוג ו רופא עור יכולים ליעץ על העניין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה חג שמח
ליאורה12/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת שתןמלי11/10/2011
שלום
עשיתי הבוקר בדיקת שתן ועכשיו קיבלתי למייל את התוצאות, באחת השורות הופיע:
LEUCOCYTES - U STRIP
250 /µl
הבנתי שזה כדוריות לבנות שלא אמורות להיות.
על מה זה מעיד?
הרופאה רשמה לי אנטיביוטיקה זינט למקרה שייצא דלקת
(כי עכשיו חג ואין למי לגשת)
האם להתחיל לקחת? מה הבדיקה אומרת? לחכות לתרבית שתגיע בעוד מס' ימים?
עשיתי את הבדיקה בגלל כאבים בבטן תחתונה אבל אין לי כלל צריבה בזמן מתן שתן...
תודהההה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת בדיקת שתן - תגובה
חורחה אוליבה11/10/2011אפשרי דלקת בדרכי השתן.
אני לא יכול לשנות את ההמלצות הרופא. תפני את השאלה עליו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- bunאיילת11/10/2011
שלום,
בבדיקת דם התקבל ערך bun של 22 הגבוה מהטווח המוצג (7-21).
האם יש לכך משמעות?
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר bun - תגובה
חורחה אוליבה11/10/2011אין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהbun
איילת12/10/2011תודה רבה וחג שמח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאותלולי11/10/2011
שלום רב,
בשבוע ה- 24 להריוני להלן בדיקות שתן והעמסת סוכר שעשיתי היום. אשמח בפיענוחן:)
GLUCOSE - U STRIP
500 mg/dl
BILIRUBIN- U STRIP
NEG
KETONES- U STRIP
NEG
SPECIFIC GRAV-U STRI
1.020
PH- U STRIP
6.5 /µl
PROTEIN- U STRIP
10 mg/dl
UROBILINOGEN-U STRIP
NORMAL
ERYTHROCYTES-U STRIP
NEG
NITRITE- U STRIP
NEG
LEUCOCYTES - U STRIP
NEG.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה קשור??
לולי11/10/2011בדיקות דם זה בדיקות דם . מה זה משנה אם אני בהריון או לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה קשור?? - תגובה
חורחה אוליבה11/10/2011משהו השתנה אצלך ב-25 שבעות האחרונות?
את לא רק את עכשיות, אלה את בתינוקך. משנה את קיומו. בודקים אותך כדי לשמור גם אותך וגם על בריאותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח תוצאות - תגובה
חורחה אוליבה11/10/2011תןצאות אלה בסדר. מה עם העמסה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעמסה
לולי12/10/2011ייצא סוכר 114 זה תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעמסה - תגובה
חורחה אוליבה12/10/2011כןת בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםרועי ש.10/10/2011
ערב טוב ושללום רב!
אני בן 24 עשיתי לפני חודש בדיקת דם ונמצא אצלי כולסטרול גבוהה.. קניתי כדורים ואני עושה פעילות ספורטיבית סדירה... הנני יכול לגשת עוד כשבועיים לבדיקה חוזרת...? הנני יכול לעשות בדיקת דם מתי שאני רוצה? כי רשום שם להבדק שניתא חרי 3 חודשים? אני יכול לפני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה10/10/2011לכל קופה מדיניות משלה בקשר לתדירות של בדיקות.
אני מקווה שקנית כדורים אחרי יעוץ רפואי. אולי חודש היא תקופה קצרה מידי כדי לבחון השפעת התרופה.
בכל מיקרה, אם הקופה שלך לא מאפשרת, אתה יכול לפנות למעבדה פרטית, אבל יהיה על חשבונך.
השפעת התרופות לא מיידית, וקיימים פרוטוקולים לטיפול, שהרופאים עובדים על פיהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Urine culture בדיקתאברהם09/10/2011
התוצאה של בדיקת שתן Urine culture היא צמיחה דלה מעורבת
מה המשמעות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Urine culture בדיקת - תגובה
חורחה אוליבה10/10/2011שיש זיהום של הדגימה, ואי אפשר לדעת מי מהחידקים גורצים את הזיהום, אם בכלל.
צריך לחזור על מתן דגימה אחרי חיטוי נכון של האזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםדני05/10/2011
שלום רב,לאחר הופעת כתם כחול ברגל(המטומה) שלא נגרם עקב מכה כלשהי פניתי לרופאת משפחה שנתנה לי בדיקות דם.ישנה חריגה מהנורמה בתוצאות ואשמח לדעת מה פשר התוצאות.WBC 10.20 כשטווח הנורמה 4-10. NEUTROPHILS 7.20 כאשר הטווח 1.8-6.60 .NEUTROPHILS%70.30 כאשר הטווח 46-68 .
האם יש מקום לדאגה/ברור נוסף?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה10/10/2011חשוב לדעת תוצאה של טסיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות מישטח גרוןליטל04/10/2011
ביוכיקאי חורחה שלום
יש לי ילדה בת שנתיים וחצי שעשתה מישטח גרון והתוצאה היא:
strep.non.gr.a
וכרגע הרופא בחופשה.
מה הפירוש?
ואם יש צורך באנטיביוטיקה מוקסיפן?
אבקש להחזיר תשובה דחופה באימייל במסרתי
בתודה
ליטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות מישטח גרון - תגובה
חורחה אוליבה10/10/2011הגישה טיפולית תלויה במצב קליני, לכן מחייב ביקור אצל רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת glucose מראה 102.גדעון04/10/2011
מה משמעות התוצאה. האם נדרש טיפול. שאר התוצאות תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת glucose מראה 102. - תגובה
חורחה אוליבה04/10/2011נורמה של גלוקוז למבוגר בצום: 110 mG/dL. אולם יש מי מייעץ להישאר מתחת 100
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח us למה לא עונים לי????יערה03/10/2011
שלום רב,
כתבתי הודעה לפני יומיים ואני עדיין ממתינה לתשובה.
אודה לתגובתכם,
יערה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח us למה לא עונים לי???? - תגובה
חורחה אוליבה04/10/2011מצטער, יערהץ אני יש מעבדה רפואית, ולא יודע לפענח US.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקות דםעליזה02/10/2011
מה אומר השילוב של שתי התוצאות mpv 12.5 + basophils 0.01 בשילוב כאבים עזים ברגל ימין והרגשת נימול ברגל מהברך ועד כף הרגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות דם - תגובה
חורחה אוליבה03/10/2011לדעתי אין קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתן של תינוקתכריס28/09/2011
שלום רב יש לנו תינוקת בת 8 חודשים, לאחרונה ביצענו לה בדיקת דם ובדיקת שתן, הנה התוצאות, אשמח לדעת בבדיקת שתן במיוחד אם יש משהו לא תקין ומה זה אומר, כי רופאת הילדים שלנו לא רוצה להגיד לנו מה יש בבדיקה וביקשה שנבצע לה אותה שוב פעם אחרי החגים...
Urine analysis
----------------------
Glucose mg/dL Normal
Ketones mg/dL NEG
Protein mg/dL 15
Blood mg/dL 0.03 TRACE
Leukocytes Leu/uL 250 MOD
Nitrite NEG
pH 6.0
Urobilinogen mg/dL Normal
Bilirubin mg/dL NEG
Biochemistry
----------------------
Hemolysis Index 39
Iron ug/dL 48.4* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן של תינוקת - תגובה
ד''ר אבישי אליס29/09/2011יש מעט חלבון וכד לבנות.
תתכן דלקת ולכן בקשו שתחזרו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאות בדיקות דם בהריוןmor28/09/2011
שלום, אני בשבוע 25 להריון.
ביצעתי בדיקת דם ובתוצאות מופיע טריגלצרידים 275
כולסטרול 246
כולסטרול hdl 73
כולסטרול ldl calc 119
כולסטרול non hdl 174
ברזל 151
אני דיי בהיסטריה מהתוצאה של הטריגלצרידים ... האם זה מסוכן ?
לפני חודשיים בערך היה לי 225 .
ולפני 5 חודשים היה 147* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח תוצאות בדיקות דם בהריון - תגובה
ד''ר אבישי אליס29/09/2011העליה קשורה בהריון
אין סיבה להיסטריה, זה השלב להקפדה על דיאטה מאוזנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת crp ו esrנטע27/09/2011
היי אני בת 22 לאחר דלקת בקרנית שחזרה לי בפעם השלישית (keratitis) נשלחתי לבדיקות דם.. חלקן עוד לא הגיעו אך 2 בדיקות שהן crp ו esr הגיעו והתוצאות מדאיגות אותי: esr=64 \ crp=24
חשוב לציין שהייתי במחזור ואני לא יודעת אם זה משפיע..
אשמח לעזרה..
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת crp ו esr - תגובה
ד''ר אבישי אליס29/09/2011הדבר מצביע על דלקת
כדראי לחזור בהמשך ולחכות לשאר התוצאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בעצב חמישישמחה27/09/2011
לאחר כאבים חזקים והבזקים של כל כמה דקות כמעין מכות חשמל בתוך האוזן הופניתי לרופא ניאורולג קיבלתי טיפול תרופתי ובדיקות דם התוצאות הן esr 34
ו-c-reactive protein 070 האם תוצאות הבדיקה מעידות על קיום דלקת בעצב החמישי???? תודה ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אין לי תגובה
שמחה27/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אין לי תגובה - תגובה
ד''ר אבישי אליס29/09/2011בהחלט יתכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

