מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת דםרגינה18/05/2011
שלום,
אחותי בת 26 עשתה בדיקות (על מנת לעבור ניתוח להקטנת חזה).
4 ערכים יצאו מחוץ לסוגריים:
WBC: טווח 4.00-10.00 תוצאה: 10.00 K /UL
NEUTROPHILS: טווח 46.00-68.00 תוצאה: 44.20%
LYMPHOCYTES: טווח 1.00-3.50 תוצאה: 4.90 K /UL
LYMPHOCYTES: טווח 15.00-45.00 תוצאה: 48.30%
(אם זה מנה משהו, היא היתה במחזור בזמן הבדיקה).
אשמח להבין את המשמעות של החריגות.
תודה רבה,
רגינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/05/2011חסר משמעות מעשית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חריגות בבדיקותחנה18/05/2011
בבדיקות דם מקיפות שנערכו לבחורה פיליפינית צעירה(בת 29) המטפלת בקשישה התקבלו תוצאות שרובן נראות תקינות, למעט אלה(לדעתי)
mchc-32.3
iron-40
hgb-12.3
alk.phosp.-22
calcium-8.8 אם תתיחסו לתוצאות אלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חריגות בבדיקות - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/05/2011הבדיקות תקינות והחריגה חסרת משמעות
מעט חסר ברזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם שעשיתיחייל18/05/2011
בבדיקת דם FERRUM (IRON) (S) UG/DL
יצא לי תוצאה 71.8 כאשר הטווח הוא בין 65 ל-180
מה זה אומר?
חסר לי ברזל?
צריך כדורים?
תודה
אני בן 21* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם שעשיתי - תגובה
ד''ר אבישי אליס18/05/2011רמת הברזל תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשימרית18/05/2011
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערותMY_SUBTITLE
WBC K/uL 5.38 4 (.*.......) 10 BD1
RBC M/uL 4.01 4 (*........) 6.6 BD1
HGB g/dL 11.1 12 *(.........) 15 BD1
HCT % 34.8 36 *(.........) 46 BD1
MCV fL 86.8 83 (.*.......) 101 BD1
MCH pg 27.7 27 (*........) 32 BD1
MCHC g/dL 31.9 31.5 (*........) 34.5 BD1
PLT K/uL 259 150 (..*......) 450 BD1
RDW-SD fL 42.2 39 (...*.....) 46 BD1
RDW-CV % 13.2 11.6 (.....*...) 14 BD1
PDW fL 12.3 9 (...*.....) 17 BD1
MPV fL 10.6 7.8 (.....*...) 12 BD1
P-LCR % 29.4 BD1
DifferentialBH1
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערותMY_SUBTITLE
Neutrophils % % 52.1 40 (..*......) 80 BD1
Lymphocytes % % 37.5 20 (.......*.) 40 BD1
Monocytes % % 6.1 2 (....*....) 10 BD1
Eosinophils % % 3.2 1 (...*.....) 6 BD1
Basophils % % 1.1 0 (....*....) 2 BD1
Neutrophils K/uL 2.80 2 (*........) 7 BD1
Lymphocytes K/uL 2.02 1 (....*....) 3 BD1
Monocytes K/uL 0.33 0.2 (*........) 1 BD1
Eosinophils K/uL 0.17 0.02 (..*......) 0.5 BD1
Basophils K/uL 0.06 0.02 (....*....) 0.1 BD1
BiochemistryBH1
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערותMY_SUBTITLE
Sodium mmol/L 143.4 133 (.......*.) 145 BD1
Potassium mmol/L 5.3 3.7 (.......*.) 5.5 BD1
Glucose mg/dL 89.6 55 (......*..) 100 ב-27/10/10 עודכנו תחומי הייחוס
BD1
Urea mg/dL 24.2 0 (...*.....) 50 BD1
Creatinine mg/dL 0.6 0.4 (..*......) 1.1 BD1
AST(GOT) U/L 11 13 *(.........) 35 BD1
ALT(GPT) U/L 9 4 (.*.......) 31 BD1
Alkaline Phosph. U/L 37 35 (*........) 104 BD1
Bilirubin, Total mg/dL 0.33 0.1 (.*.......) 1 BD1
GGT U/L 11.9 6 (*........) 42 BD1
Iron ug/dL 54.2 37 (*........) 145 BD1
Ferritin ng/mL 8.4 15 *(.........) 200 BD1
Vitamin B12 pg/mL 373.0 187 (.*.......) 883 BD1
EndocrinologyBH1
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערותMY_SUBTITLE
TSH mIU/L 2.55 0.35 (...*.....) 4.94 BD1
SerologyBH1
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערותMY_SUBTITLE
C-Reactive Prot. mg/L 0.9 0 (.*.......) 5 BD1
Vitamins & MetabolitesBH1
יש לציין שברזל אני לוקחת פרופל 100 מג 1 ביום האם יש עוד משהו שאני צריכה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אבישי אליס18/05/2011התוצאות נראות תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתן רפואית מגלה סמים?ביישן17/05/2011
שלום...
רציתי לדעת האם בדיקת שתן רפואית בקופת חולים, יכולה לגלות אם בנאדם עישן חשיש/גראס, ואם כן, האם קופת החולים מחוייבת לא לדווח על כך למשטרה בהתאם לסודיות רפואית?
תודה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן רפואית מגלה סמים? - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/05/2011בדיקות שגרה לא בודקות נתונים אלה
הקופות מדווחות על כל המידע שבידן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםbm17/05/2011
לרופא שלום רב,
אבקש לדעת מה אומרות תוצאות הבדיקות.....
ALK. PHOSPHATASE 122
GOT (AST 49
LDH 548
CK- CREAT.KINASE(CPK 580
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/05/20113 הראשונות עוסקות בתפק כבד
האחרון הוא אנזים הקשור בשרירים
המשמעות תלויה ברקע ובנסיבות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם שעשיתיחייל17/05/2011
ביצעתי ספירת דם אתמול. אני בן 21. חייל.
להלן התוצאות
בבדיקת RDW-CV (%) יצא לי התוצאה 15.5- מחוץ לטווח!
טווח הנורמה הוא בין 11.5 ל 14.8
מה זה אומר?
בנוסף בבדיקת MCH יצא לי התוצאה 25.7, מחוץ לטווח-
טווח הנורמה הוא בין 27 ל-31.
בנוסף בבדיקת MCHC יצא לי התוצאה 31.5, מחוץ לטווח-
טווח הנורמה הוא בין 31.8 ל- 36.
לגבי 2 הבדיקות האחרונות, הבנתי שהערכים הם מעט מחוץ לטווח, וזה בגלל שאני ממוצא מזרחי (חצי ערקי חצי מרוקאי) זה נכון??
ולגבי הבדיקה הראשונה, בדיקת RDW-CV אשמח להסבר..למה זה מחוץ לטווח?
תודהההה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם שעשיתי - תגובה
ד''ר אבישי אליס18/05/2011החריגה קטנה וחסרת משמעות
המדדים מתיחסים לגודל הכדוריות האדומות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף!חשד לבעיה בכליות או דלקת פרקיםאנה16/05/2011
שלום רב, אני בת 21.5 והתלוננתי בפני הרופאה שלי על כאבים בפרקים. בנוסף, צבע השתן שלי נראה צהוב גם כאשר אני שותה הרבה מים (לסירוגין).
(+איני יודעת אם קיים קשר, אבל אני נוטלת גלולות, ולפני כן קיבלתי טיפול אנטיוביוטי נגד פטרייה בנרתיק)
תוצאות הבדיקה יצאו:
antistreptolysin O 442 (הטווח הוא 0.0-230.0)
TREPONEMIA SCR./TPHA - NEGATIVE
ANTINUCLEAR AB_(ANA) - NEGATIVE
SPECIFIC GRAV-U STRI 1.050
PROTEIN-U STRIP - 200 (הטווח הוא 0.0-30.0)
הרופאה שלי נמצאת בחופש. קראתי קצת ברשת ונורא נלחצתי. האם ניתן לקבל חוות דעת מקצועית יותר לגבי התוצאות?
תודה רבה,
אנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף!חשד לבעיה בכליות או דלקת פרקים - תגובה
ד''ר אבישי אליס18/05/2011התוצאות כולן תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם לא טובות+חולשה וחוליאורטל16/05/2011
שלום (שואלת בשם דודתי בגוף ראשון)
אני בת 51,רזה (מדגישה,בגלל הכולסטרול הגבוה,אולי הכרחי) רווקה, כנראה מתחילה את גיל המעבר..
אני סובלת כבר כמה שנים מכאבי מפרקים ,כאבים בכפות הידיים,קושי להרים דברים וכו'.
לאחרונה אני מרגישה שעובר משהו על הגוף שלי: אני עם חולשה ,סחרחורות לעיתים,מרגישה כאילו יש לי שפעת...(מבחינת תחושה),הפרקים שלי מנופחים בעיקר בבוקר לאחרונה, כשאני שוכבת רע לי יותר, אני קמה לעשות פיפי מספר פעמים בלילה (אין בעיות בדרכי השתן לדברי הרופא שלי), יש לי התכווצויות שרירים, מאחורי הירך השמאלית יש לי כאבים לא ברורים..משהו כמו תחושת דלקת ...
יצא לי פצע חום בפה-אך אין לי חום.
בדיקות דם הראו שהכולסטרול הרע שלי גבוה,הכולסטרול הטוב תקין ושחסר לי ויטמין D :
HDL = 60
LDL=193
ESR one hour = 24
ויטמין D25oh = 14
אשמח לקבל חוות דעת מקצועית מכם לאור המלצות רבות.
או אפילו עצות או רעיונות של "מה יכול להיות" ומה עוד כדאי לבדוק/לעשות.
תודה רבה ומעריכה מאד את עזרתכם,
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם לא טובות+חולשה וחולי - תגובה
ד''ר אבישי אליס18/05/2011לא נראה שיש קשר ביןהתלונות לממצאים, וכל אחד מהם דורש טיפול והתיחסות
כדאי לפנות לרופא המטפל להערכה כוללת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםנועה15/05/2011
היי,
עשיתי בדיקות דם מקיפות ויצאו כמה דברים לא תקינים שאני לא יודעת מה לעשות-
ספירת כדוריות הדם האדומות והלבנות שלי נמוכות
ה-HCT גם נמוך.
אני אנמית אבל לא מחוסר ברזל, לא חסר לי B12
אבל ההמוגלובין שלי גם נמוך.
עשיתי פריטין- הוא בטווח של קופת חולים- אבל בגבול התחתון ביותר.
דבר נוסף שהוא אדום- MICRO%/HYPO%- גבוע מהממוצע.
האם זה משהו קריטי? מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס21/05/2011בהעדר מספרים קשה לי להתייחס
האם שוחחת עם הרופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MONOCYTESדבורה15/05/2011
למנהלי הפורום שלום,
בני בן 19 אמור לעבור ניתוח אסתטי בעוד מספר ימים, בבדיקות דם טרם הניתוח הכל תקין מלבד MONOCYTES גבוה 10.2% , מה זה אומר? האם זה צריך להדאיג זה משהו מסוכן שיכול להשפיע על הניתוח?
בתודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MONOCYTES - תגובה
ד''ר אבישי אליס18/05/2011לא ואין בעיה בניתוח
כדאי לחזור על הבדיקה בהזדמנות קרובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםצוריתי13/05/2011
מה משמעות
hb 11.8
mch 25.8
mchc31.2
hypo10.9
שאר הבדיקות תקינות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתגובה תודה
צוריתי14/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס14/05/2011לא רבה.
צריך לסקור את כל ספירת הדם
יתכן חסר ברזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקתegfrראובן13/05/2011
tbh ci 65 uvcshev nrtv grl 55.3
nv vnangu,?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקתegfr - תגובה
ד''ר אבישי אליס13/05/2011לא ברור לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דםשוש12/05/2011
האם ערך של 4.1 בבדיקת דם של wbc lecocytes מראה על בעייה מסויימת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דם - תגובה
ד''ר אבישי אליס14/05/2011בד"כ לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לויקוציטים 77 לימפוציטים 17רז12/05/2011
שלום
אני בשבוע 7 להריון (תקין), לפני חודשיים עברתי הפלה "טבעית" בבדיקת אז הלויקוציטים היו 81%, והלימפוציטים 12%
היום בבדיקה נוספת הערכים הם לויקוציטים 77% ולימפוציטים 17%
שאר הערכים בנורמה. כולל בדיקות שתן לסוכר וכד'
מה זה אומר?
אשמח לכל מידע בנושא
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה טעות
רז12/05/2011הערכים הם לנויטרופילים ולא ללויקוציטים (77%)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלויקוציטים 77 לימפוציטים 17 - תגובה
ד''ר אבישי אליס14/05/2011ההבדל בין התוצאות זניח ושתיהן תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

